kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
assassin píše: Ad hypersuper racing tlumice a jejich pasování do motorek na silnici - lidi si mysli, ze kdyz budou mit tlumice z motogp motorky, tak na tom pojedou rychleji, nebo se jim na tom pojede lepe - realita je takova, ze lip funguje i serie, protoze asi nikdo z nas neumi jezdit tak rychle aby jsme se dostali do oblasti kde to zacina fungovat…
Ja teda osobne poznam prdlajs. Jen co mam ted na Marusce vymeneny olej a gufera, tedy udrzbu predni vidlice. Tak je to pocitove znat. ale ja jezdim jak snecisko takze nic extra nechci. Ale slozil jsem ten predek podle manualu a nemohl jsem tam dostat predni stojan do krku . Predeslej majitel popustil vidle dost dolu. Tak jsem zvedav jak mne to ted padne do ruky. Nebo zda to budu vracet kde to bylo
Jinak je hrozne znat ze presednu z Marus na Hovnouska. Naprosto jine moto. Kdyz jsem menil olej a s jenou dorazil, vypustil. Nasedl na druhou tak to bylo chvilku az divny . Jen tam nedokazu smyslupne zatim naladit koleckama zadek
Naposledy editováno 15.04.2024 15:55:43
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ale nové Tuono s el.podvozkem to umí i na horší cestě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: Tuono je na cestě tvrdé jak beton, zvláště když jedu pomalu, tak jak kdyby tam tlumení nebylo. Ale když začnu pomalu na to tlačit, tak začíná fungovat lépe a lépe, ale to už začínají končit moje schopnosti (obzvlášť na cestě). Ale stačí dorazit na rozbitý povrch silnice po zimě a Tuono končí se schopnostmi s tím něco udělat.
Ale nové Tuono s el.podvozkem to umí i na horší cestě.
tam máš Élinse? Páč přesně takhle prý funguje např na 2Gen, na rozbitý vozovce kostitřas, pomalu=moc tvrdý, rychle a tvrdě=super
Naposledy editováno 15.04.2024 16:34:05
Stev píše: uz sem kdysi daval Nitron Ten lepsi s expanzkou cca 24, ale s nastavenim predpeti se dostanes na podobnou cenu jako ohlins. Wilbers ma myslim podobnou cenu. Pruzinu muzes mit cernou.
Tak pak už není to řešit, gold echt gold!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: pise poznamku kdyby nekdo mel nejakou alternativu :)
Myslel cenovou...
Ozzy_ píše: Tak oni to maj nakrmeny, takze jim to jinak jede (a zere), ja jedu serii. Ale i tak jsem byl prekvapenej ze sem tam vydrzel 50 minut, musel uz sem bejt uplne na suchu.
To jo. A taky jsem myslel hmotnost plné nádrže.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Ad hypersuper racing tlumice a jejich pasování do motorek na silnici - lidi si mysli, ze kdyz budou mit tlumice z motogp motorky, tak na tom pojedou rychleji, nebo se jim na tom pojede lepe - realita je takova, ze lip funguje i serie, protoze asi nikdo z nas neumi jezdit tak rychle aby jsme se dostali do oblasti kde to zacina fungovat…
To jsem nikde nepsal. Sám víš, jaký zkušenosti s tím podvozkem mám. Ale šlo o Öhlins a wow efekt. A co bude mít větší...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Myslel cenovou...
jako slevu? To urcite nemyslel, tomu neverim
Frennky píše: Tvl děte do prdele , já nechci žádnej hyper super závodní tlumič. Všude i píšou, jak je ta XSR900 tvrdá...a já jen chci něco komfortnějšího na to moje mrdání. Právě naopak, že já ten tvrdej podvozek nevyužiju. Kor na těch silnicích co máme tady a s mym stylem jízdy. Takže jsem si jen dovolil zauvažovat nad něčím co jde nastavit...
uvazujes spravne, kvalitnejsi tlumic se vyznacuje i tim ze muze byt mekci. Ja bych tam dal klidne i ten nitron bez expanzky. Pruzina na vahu tam je, tlumeni tomu prizpusobeny snad taky. V tehle vodach je to asi lepsi nez ohlins. Byla by to snad zmena k lepsimu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: jako slevu? To urcite nemyslel, tomu neverim
To by ho prodejce smrtelne urazil
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: tomasd.> Nein, social edition - SACHS
Tak to asi na tu V4 u Sachse okopcili ten Oehlins - na Gen2 je ten Sachs zehlicka na nerovnosti a na limit se nedostavam. Samozrejme, ze jezdim plisen, ale obcas v nejakym vinglu prekvapi nejaka nahla zmena kvality povrchu (nebo se moc spoleham, ze nebude na vrcholu/vecyjezdu jeste zkurvenejsi? ) a ani tehdy mi nenakope, nebo abych sel ze stopy diky nejakymu poskakovani
E: ale zacinam teda trochu Assassovatet - vubec by mi nevadilo, kdyby to min rvalo Zvuk je moc fajn, ale -20% by vubec nevadilo
Naposledy editováno 15.04.2024 18:02:42
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: To by ho prodejce smrtelne urazil
Nižší nabídka mě neuráží, vadí mi smlouvání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Nižší nabídka mě neuráží, vadí mi smlouvání.
a nestalo by za to kabourkovi napsat ze nizsi nabidku bys vzal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Nevim proč si měnil,ale z fabriky má ta motorka nosnost okolo 200kg,tak uplně nerozumim co je normální..
Nosnost to ma. Ale kdyz pisu, ze to ma pruzinu na 75kg, tak to ma pruzinu na 75kg
e: Nosnost znamena, ze se to nerozpadne. A ne, ze funguje tlumeni.
e2: tak ani 75kg....
The OEM shock spring fitted to the KYB shock is only 70 N/mm spring rate, so for most riders over 65-70kgs you may well struggle to achieve the correct sag setting (of 10% static and 30% with the rider on board*) - and there is certainly very little additional margin for luggage or a passenger.
Naposledy editováno 15.04.2024 19:52:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: Nižší nabídka mě neuráží, vadí mi smlouvání.
Ja to balim
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Taky nemám rád řvoucí výfuky. Ale někdy je to výhoda, že tě hluchý důchodce uslyší jakož i mladý kšiltovkář v dunícím historickém koncernovém voze.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: tomasd.> Ale špatnou cestu to stejně nesnese,tady hlavně jezdec
Taky nemám rád řvoucí výfuky. Ale někdy je to výhoda, že tě hluchý důchodce uslyší jakož i mladý kšiltovkář v dunícím historickém koncernovém voze.
Psal to už assa. Závodní (nebo závodně naladěnej) podvozek je na hezkej povrch, na horší silnici trpíš. Dřív jsem se divil třeba testům "S"kovejch modelů Ducati, že to krásně funguje i na běžné silnici. Bohužel to s tím závodním Öhlinsem nemá zase tak moc společnýho.