globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"


Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

(reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 12:18 | Nahoru | #2311
walii> a bylo také na něm vidět, že má radost




(reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 12:26 | Nahoru | #2312
Senik> není jedinej důvod se na tom zabíjet Ale o proti námaze to bude jinej rachot - to je jasné

(reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 12:53 | Nahoru | #2313

Senik píše: _Bob_> Jojo, litr. Jasný, takže prostě klasika, očíhnout co půjde, nechat natočit a zkusit projet. Snad se na tom nezabiju



Bacha na namontovany vyztuhy na praskajicim ramu nad nadechy naporaku. Jinak jen privery maji chyby a jestli je po svolavacce na predni brzdu.

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 12:59 | Nahoru | #2314
Snad se uvolni misto, budu mit ted na Brno pripravenou tuhle krasku od dominika a 12.10 jedeme do Brna, s kym se potkam?



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 13:01 | Nahoru | #2315

Blesk90 píše: Snad se uvolni misto, budu mit ted na Brno pripravenou tuhle krasku od dominika a 12.10 jedeme do Brna, s kym se potkam?





si kup zimni gumy

Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 13:05 | Nahoru | #2316
Blesk: To se snad zadari a budu na Pannonce ....

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 13:12 | Nahoru | #2317
Blesk> Díky, znamenám si

_BoB_> Když vezmu, že i Fazer uměl slušně upalovat, tak tohle bude slušný peklo

(reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 13:17 | Nahoru | #2318
Senik> Ono vesměs "téměř" vše nad 600 si myslím, že už upaluje hodně slušně -na běžné silnice určitě jen některé věci upalují ještě o kur***a víc

(reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 13:18 | Nahoru | #2319

Veverčák píše: si kup zimni gumy



Vidím to hele ouplně stejně až mne to sere sezóna fuck

(reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 14:20 | Nahoru | #2320

Veverčák píše: si kup zimni gumy

ale houno, minulej rok jsme v Brne 22.10. Litali pri 22C takze nestras a prijed

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 14:30 | Nahoru | #2321
to jsou v Brně volný?? nebo co to je zač??

(reakce na) Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 14:47 | Nahoru | #2322
LukynRR> jojo posledni verejky.

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

25.9.2014 v 15:37 | Nahoru | #2323
není náhodou 12.10. ten sraz na okruhu? rekord?

(reakce na) Ježdění v Mýtě

26.9.2014 v 07:20 | Nahoru | #2324

Petta píše: není náhodou 12.10. ten sraz na okruhu? rekord?



je, ale vloni se dalo do 12 hodin ještě jezdit na okruhu

Ježdění v Mýtě

26.9.2014 v 10:55 | Nahoru | #2325
Ahoj, už jsem to psal v úvodní zprávě k tomuto termínu, ale aby náhodou někdo nepřijel pozdě, ve středu začínáme už o půl hodiny dříve v 15:30, sraz bude v 15:00 u přední brány.

Ježdění v Mýtě

28.9.2014 v 21:04 | Nahoru | #2326
jezdilo se vloni až do 18hodin jako letos

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 12:09 | Nahoru | #2327
Bando jedna, držme pěsti Michalovi Práškovi. O vejkendu se škaredě rozbil v Brně na okruhu. Teď je řada na něm. Srůstej bejku




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 12:22 | Nahoru | #2328

walii píše: Bando jedna, držme pěsti Michalovi Práškovi. O vejkendu se škaredě rozbil v Brně na okruhu. Teď je řada na něm. Srůstej bejku






Takové dobré zakončení sezóny a teď tohle, smůla . Zase jsem se těšil, jak se budu divit, že to přede mnou do té zatáčky dokáže poslat tak rychle .

(reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 13:17 | Nahoru | #2329
Mr.Dreamer> Neboj, ještě nám to ukáže ...
Má tuhý kořínek...přeji brzké uzdravení

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 16:11 | Nahoru | #2330
Koukali jste na druhý letošní Španělský závod Moto2? Dost mě tam zaujalo, že Rabat hrozně často v zatáčce dává vrchní nohu ze stupačky a ani ho to nerozhodí. Docela jsem na to vždy zíral. Dolní nohou tahal koleno, horní noha ve vzduchu a ani nezpomalil. Ví někdo, co se tam děje nebo jak to dělá? To má váhu na zadku, nebo to nějak utáhne vnitřní nohou? To se mi zdá jako hodně nereálné, protože by ho to muselo strašně narovnat. Bylo to například 10kol před koncem, ale udělal to několikrát. Občas se to stane i někomu jinému, ale vždy ho to zpomalí, on to udělal několikrát za závod, a vypadalo to, že zcela úmyslně, žádná krizovka a smeklá noha.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 16:24 | Nahoru | #2331
Mr.Dreamer> Zajimavy, ze o tom mluvis, zrovna dneska jsem o tom cetl
Koukal jsem se na fotky ze Sosny a vidim, ze na tom sedim blbe. Pri hledani na siti jak to zlepsit jsem narazil na https://rideapart.c...ion-for-sport-riding

A v komentari pak jeden typ pise (ve zkratce - musis sedet na sedle):

What to do with your weight?

This has got to be one of the most misunderstood ideas out there. When I started out I was literally trying to put all my weight through my feet when cornering. I succeeded, there was barely any weight on the seat - but it didn't really improve my riding and I wound up with really sore knees!

"The rest of your weight can go through the balls of your feet, into the footpegs, but keep the inside foot free enough that you can pivot your leg."

That seems a bit vague, so I've gotta try and clarify this. If "the rest of your weight" is referring to the weight of your leg, then that's exactly right. But this may be where so many people get confused and start to believe that all the weight needs to go into the footpegs (with more into the outside footpeg, just to complicate matters).

The fact is, seats are made for sitting on! That's basically what the current Aussie Superbike champ Wayne Maxwell said when I asked him about the question of where to put my weight. And that's exactly what I started to put into practice. In addition to getting some training this has improved my riding 10 fold. All the while I've just been sitting on the seat, not even thinking about weighting the footpegs - they're just there so I have somewhere to place my feet.

For anyone else doubting that you can ride fast and safe by just sitting on the seat and letting your feet rest on the 'pegs - have a look back through old WSBK races. There was one race that demonstrated this point exceedingly well. Troy Bayliss was rounding the final chicane and his outside foot completely slipped off the 'peg! "Big deal" you might say - that's racing, limbs always go flailing. But think about that for a second... if the 'peg was so heavily weighted, there's slim chance it would have happened. It didn't upset the rest of his body position either - most likely because his backside was firmly in contact with the seat, and that never changed, regardless of what his foot was doing.

In summary - what to do with your weight? Well, seats are made for sitting on. So sit on your seat.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 17:24 | Nahoru | #2332

Franta. píše: Mr.Dreamer> Zajimavy, ze o tom mluvis, zrovna dneska jsem o tom cetl
Koukal jsem se na fotky ze Sosny a vidim, ze na tom sedim blbe. Pri hledani na siti jak to zlepsit jsem narazil na https://rideapart.c...ion-for-sport-riding

A v komentari pak jeden typ pise (ve zkratce - musis sedet na sedle):

What to do with your weight?

This has got to be one of the most misunderstood ideas out there. When I started out I was literally trying to put all my weight through my feet when cornering. I succeeded, there was barely any weight on the seat - but it didn't really improve my riding and I wound up with really sore knees!

"The rest of your weight can go through the balls of your feet, into the footpegs, but keep the inside foot free enough that you can pivot your leg."

That seems a bit vague, so I've gotta try and clarify this. If "the rest of your weight" is referring to the weight of your leg, then that's exactly right. But this may be where so many people get confused and start to believe that all the weight needs to go into the footpegs (with more into the outside footpeg, just to complicate matters).

The fact is, seats are made for sitting on! That's basically what the current Aussie Superbike champ Wayne Maxwell said when I asked him about the question of where to put my weight. And that's exactly what I started to put into practice. In addition to getting some training this has improved my riding 10 fold. All the while I've just been sitting on the seat, not even thinking about weighting the footpegs - they're just there so I have somewhere to place my feet.

For anyone else doubting that you can ride fast and safe by just sitting on the seat and letting your feet rest on the 'pegs - have a look back through old WSBK races. There was one race that demonstrated this point exceedingly well. Troy Bayliss was rounding the final chicane and his outside foot completely slipped off the 'peg! "Big deal" you might say - that's racing, limbs always go flailing. But think about that for a second... if the 'peg was so heavily weighted, there's slim chance it would have happened. It didn't upset the rest of his body position either - most likely because his backside was firmly in contact with the seat, and that never changed, regardless of what his foot was doing.

In summary - what to do with your weight? Well, seats are made for sitting on. So sit on your seat.



Hezké počtení, ve středu to vyzkouším. Já teď udělal krok zpět a hodil jsem tam zase klasická řídítka a zase se tam nemohu vejít, ale na druhou stranu už nemám tak rozházené rozložení hmotnosti a nemám ruce v tak strašném úhlu, že mi zápěstí nadávají do debilů .
Také jsem stále uvažoval, kde nejlépe natrénovat pozici na motorce a pak mi to došlo, když je naložená na vozíku!! a protože vás mám všechny tak rád, tak kdo si chce otestovat posez na motorce bez toho, aby musel řešit cokoli jiného a bez toho, aby se bál, že mu motorka spadne ze stojánku, buďte v Mýte včas a já vám dám možnost otestovat si to na té mé .
Ještě také musím sjet ochranou vrstvu z nové gumy, tak kdyby chtěl někdo z okolí Hradce před mýtem tak kolem desáté na kraťoučkou (do 150km) vyjížďku, dejte mi echo a můžeme vyrazit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 17:28 | Nahoru | #2333

Mr.Dreamer píše: Hezké počtení, ve středu to vyzkouším. Já teď udělal krok zpět a hodil jsem tam zase klasická řídítka a zase se tam nemohu vejít, ale na druhou stranu už nemám tak rozházené rozložení hmotnosti a nemám ruce v tak strašném úhlu, že mi zápěstí nadávají do debilů .
Také jsem stále uvažoval, kde nejlépe natrénovat pozici na motorce a pak mi to došlo, když je naložená na vozíku!! a protože vás mám všechny tak rád, tak kdo si chce otestovat posez na motorce bez toho, aby musel řešit cokoli jiného a bez toho, aby se bál, že mu motorka spadne ze stojánku, buďte v Mýte včas a já vám dám možnost otestovat si to na té mé .
Ještě také musím sjet ochranou vrstvu z nové gumy, tak kdyby chtěl někdo z okolí Hradce před mýtem tak kolem desáté na kraťoučkou (do 150km) vyjížďku, dejte mi echo a můžeme vyrazit.



nebylo by jednodussi to dat na nahrivaky? .

(reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 17:33 | Nahoru | #2334

Veverčák píše: nebylo by jednodussi to dat na nahrivaky? .



Nemám stojany ani nahříváky.
Pokud by byl někdo tak hodný a obojí mi půjčil, byl bych rád, ale většinou, kdo má nahříváky má race gumy které jsou bez nahříváků dost "o hubu" a nemá stojánek, takže bez stojanů nemůže být.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 18:07 | Nahoru | #2335

Mr.Dreamer píše: Hezké počtení, ve středu to vyzkouším. Já teď udělal krok zpět a hodil jsem tam zase klasická řídítka a zase se tam nemohu vejít, ale na druhou stranu už nemám tak rozházené rozložení hmotnosti a nemám ruce v tak strašném úhlu, že mi zápěstí nadávají do debilů .
Také jsem stále uvažoval, kde nejlépe natrénovat pozici na motorce a pak mi to došlo, když je naložená na vozíku!! a protože vás mám všechny tak rád, tak kdo si chce otestovat posez na motorce bez toho, aby musel řešit cokoli jiného a bez toho, aby se bál, že mu motorka spadne ze stojánku, buďte v Mýte včas a já vám dám možnost otestovat si to na té mé .
Ještě také musím sjet ochranou vrstvu z nové gumy, tak kdyby chtěl někdo z okolí Hradce před mýtem tak kolem desáté na kraťoučkou (do 150km) vyjížďku, dejte mi echo a můžeme vyrazit.



Domnivam se, ze takhle staticky posez natrenovat nepujde. Neco jineho je naklanet se kdyz stoji motorka kolmo a neco jineho kdyz mas koleno na zemi a drhnes stupackou. Ja si z toho odnasim:

1. “kiss” the inside mirror
2. keep the inside foot free enough that you can pivot your leg (potvrzeno z vice zdroju)
3. Well, seats are made for sitting on. So sit on your seat.

Skoda, ze uz nam konci sezona, to je zase veci ke zkouseni…

Ale tohle mi prijde jako nesmysl: "Never put weight through your knee as it’s dragging, that’ll remove weight from the tires and could cause a lowside." Prece soustava jezdec motorka vazi 260+ kg, na koleni udrzis pouze malej zlomek teto vahy, pochybuju, ze by to mohlo mit vliv na grip. Nebo myslite, ze na tom neco je?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 18:17 | Nahoru | #2336

Franta. píše:
Ale tohle mi prijde jako nesmysl: "Never put weight through your knee as it’s dragging, that’ll remove weight from the tires and could cause a lowside." Prece soustava jezdec motorka vazi 260+ kg, na koleni udrzis pouze malej zlomek teto vahy , pochybuju, ze by to mohlo mit vliv na grip. Nebo myslite, ze na tom neco je?



Ale ty k zemi nepadas hmonosti 260 kilo. Ty jsi v perfektni rovnovaze, a motorka nejde dolu, ani nahoru, kdyz ji prizvednes kolenem (stupackou, padakem, cimkoli) tak relativne malou silou opravdu muze dojit k podkluzu kola ....

Boze kluci min teoretizujte a vic jezdete. Je dobry o tom premyslet, ale vseho moc skodi.

Naposledy editováno 29.09.2014 18:17:38

(reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 18:34 | Nahoru | #2337

Ozzy_ píše: Ale ty k zemi nepadas hmonosti 260 kilo. Ty jsi v perfektni rovnovaze, a motorka nejde dolu, ani nahoru, kdyz ji prizvednes kolenem (stupackou, padakem, cimkoli) tak relativne malou silou opravdu muze dojit k podkluzu kola ....

Boze kluci min teoretizujte a vic jezdete. Je dobry o tom premyslet, ale vseho moc skodi.



+1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 18:48 | Nahoru | #2338

Ozzy_ píše: Ale ty k zemi nepadas hmonosti 260 kilo. Ty jsi v perfektni rovnovaze, a motorka nejde dolu, ani nahoru, kdyz ji prizvednes kolenem (stupackou, padakem, cimkoli) tak relativne malou silou opravdu muze dojit k podkluzu kola ....

Boze kluci min teoretizujte a vic jezdete. Je dobry o tom premyslet, ale vseho moc skodi.



Rada min teoretizovat a vic jezdit je spatne. Jak muze vice premysleni uskodit? Ja rikam vic teoretizovat a vic jezdit. Jak se chces jinak zlepsit? Tohle nejsou bezky, kde kdyz vic nadres tak budes lepsi. Vzpomen si, letos jsi psal, jak ti vysvetlili v Brne trail braking a jak jsi se zlepsil. Kdybys vic premyslel, uz jsi to mohl davno znat sam. Takovych veci jsou pri jizde mraky, proste to neni tak jednoduche, jak se muze zdat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 19:35 | Nahoru | #2339

Franta. píše: Rada min teoretizovat a vic jezdit je spatne. Jak muze vice premysleni uskodit? Ja rikam vic teoretizovat a vic jezdit. Jak se chces jinak zlepsit? Tohle nejsou bezky, kde kdyz vic nadres tak budes lepsi. Vzpomen si, letos jsi psal, jak ti vysvetlili v Brne trail braking a jak jsi se zlepsil. Kdybys vic premyslel, uz jsi to mohl davno znat sam. Takovych veci jsou pri jizde mraky, proste to neni tak jednoduche, jak se muze zdat.



Přesně tak, máš možnost o tom přemýšlet, použít zkušenosti jiných a vyzkoušet si, co funguje a je ti po chuti. Když budeš "jenom" jezdit, než přijdeš na to, co vlastně děláš špatně a co zlepšit, uteče moře času a proteče moře benzínu

(reakce na) Ježdění v Mýtě

29.9.2014 v 19:35 | Nahoru | #2340

Franta. píše: Domnivam se, ze takhle staticky posez natrenovat nepujde. Neco jineho je naklanet se kdyz stoji motorka kolmo a neco jineho kdyz mas koleno na zemi a drhnes stupackou. Ja si z toho odnasim:

1. “kiss” the inside mirror
2. keep the inside foot free enough that you can pivot your leg (potvrzeno z vice zdroju)
3. Well, seats are made for sitting on. So sit on your seat.

Skoda, ze uz nam konci sezona, to je zase veci ke zkouseni…

Ale tohle mi prijde jako nesmysl: "Never put weight through your knee as it’s dragging, that’ll remove weight from the tires and could cause a lowside." Prece soustava jezdec motorka vazi 260+ kg, na koleni udrzis pouze malej zlomek teto vahy, pochybuju, ze by to mohlo mit vliv na grip. Nebo myslite, ze na tom neco je?



No, jde to natrénovat to půjde v pohodě, stačí, když tě někdo bude držet. Ono to takto jde, i když je motorka na stojanech, problém je, že hrozí, že i s tím, že je dost jednoduché jít takto k zemi, ale když je motorka přikurtovaná, není problém .
Pokud jde o tu spodní stupačku, to je dost možné, že ti to podjede, zaprvé se na té noze hravě udržíš, vzpomeň na to, když to waliimu uklouzlo a on celou motorku udržel kolenem a díky tomu si nenabil ciferník a v maximálním náklonu stačí i malé odlehčení. Ale co je asi hlavní, pokud máš váhu na přední stupačce, tak se ti lehce motorka zvrtne a pak už máš velký problém, protože se v té chvíli zvýší náklon a letíš. Plus z toho ta noha fakt dost bolí .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist