Téma: sezona 2011 S DA racing
 
28.12.2010 v 09:29
Přátelé,
PROVIZORNI PRIHLASOVACI FORMULAR 2011
EDIT 19.1.2011 DA RACING ENDURANCE CUP = DARE CUP 2011

TERMINY:
9.5.2011 BRNO
13.7.2011 MOST
8.8.2011 MOST

KAZDA PRIHLASKA BUDE MIT 2 VERZE. PRVNI VERZE BUDE TA LEVNEJSI, TO ZNAMENA, ZE TRENINKY A KVALIFIKACE V PRISLUSNEM DNU ABSOLVUJE POUZE JEDNA MOTORKA, S TRANSPONDEREM PRO ZAVOD.
DRUHA VERZE BUDE, ZE VSECHNY TRENINKY A KVALIFIKACE ABSOLVUJI OBA JEZDCI NA OBOU MOTORKACH, OBA BUDOU MIT TRANSPONDERY, ALE POUZE NAHLASENY NA ZAVOD SE BUDE POCITAT DO KVALDY. VYJIMKA BUDE U 2.KVALIFIKACE 13.7. V MOSTE, TAM POJEDE POUZE JEDEN MOTOCYKL.

9.5.2011 BRNO
1. CENA 6.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 8.400,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

13.7.2011 MOST
1. CENA 4.800,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 180MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 6.100,-KČ, V CENĚ JE 3XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 220MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

8.8.2011 MOST
1. CENA 5.200,-KČ, V CENĚ JE 1XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 1XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 205MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 1 TRANSPONDER A OBČERSTVENÍ.

2. CENA 7.200,-KČ, V CENĚ JE 4XTRÉNINK 20MIN, 2XKVALIFIKACE PO 20MIN, 2XTRÉNINK 25MIN, ZÁVOD 120MIN, CELKEM 290MIN/TEAM. CENA ZAHRNUJE 2 TRANSPONDERY A OBČERSTVENÍ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI POUZE PRO JEDEN MOTOCYKL CELKOVÁ CENA BUDE 16.200,-KČ.

KDO SE ROZHODNE JET VŠECHNY 3 ZÁVODY, VE VERZI PRO OBA MOTOCYKLY CELKOVÁ CENA BUDE 21.700,-KČ.

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO JEDEN MOTOCYKL DO 15.2. CENA BUDE 15.000,-KČ

KDO SI OBJEDNÁ A ZAPLATÍ VARIANTU PRO OBA MOTOCYKLY DO 15.2. CENA BUDE 20.000,-KČ
TOTO JSOU PŘEDBĚŽNÉ INFORMACE K DA RACING ENDURANCE CUPU.

konečně máme kompletní termíny pro sezonu 2011 a k ní řadu překvapení...
Podařilo se nám do termínů zahrnout víkendy, připravili jsme pro Vás jednodenní až 3-denní akce. Rozšířili vyhlašování kategorií, a hlavně jsme snížili počet jízd z 8 na 6/20min/den. Open pitlane se budeme snažit v sezoně 2011 dělat taky, ale bude to záviset od konkrétní akce a od obsazenosti.
Pro příští sezonu jsme se zaměřili na nejbližší okruhy : MOST, BRNO a SLOVAKIARING. Z letoších zkušeností víme, že tyto okruhy jsou pro drtivou většinu z Vás nejzajímavější, proto v sezoně 2011 nepojedeme na Lausitz, Pannonie je zatím otevřená, a jestli nakonec dopadne, tak to budete vědět v průběhu ledna.

Termíny:

1. 26.-27.4.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM
2. 9.-10.5.2011 BRNO ČASOVÝ HARMONOGRAM BRNO 9.-10.5.2011
3. 10.-12.6.2011 SLOVAKIARING
4. 13.7.2011 MOST
5. 29.-31.7.2011 SLOVAKIARING CASOVY HARMONOGRAM SLOVAKIARING
6. 8.-9.8.2011 MOST CASOVY HARMONOGRAM MOST 8.-9.8.2011
7. 29.8.2011 BRNO
8. 19.9.2011 MOST

Samozřejmostí našich akcí jsou i závody. V sezoně 2010 byly závody vypsané na 8 kol a závodilo se v obsahu do 675ccm, nad 675ccm a pořádali jsme i závod pro zbytek pole. Pro ty, kteří na okruhu ještě nemají tolik zkušeností, ale chtějí nasát atmosféru startu, projetím cíle, případně se postavit na stupně vítězů.

Tyto závody jsme vyhlašovali ještě v různých kategoriích:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci. Platné pro obě kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro obě kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro obě kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce.

Pro sezonu 2011 jsme připravili několik novinek, rozšíření kategorií a závodů.

V sezoně 2010 na našich akcích mohli jezdci jezdit 8x20minut/den. Ukázalo se, že pro větší část lidí je tato porce ježdění obrovská a proto v sezoně 2011 budeme mít v jeden den 6x20minut/den pro jednoho jezdce. Toto snížení minut má další výhodu a tou je další zlevnění ježdění.

Rozšířili jsme kategorie pro vyhodnocení závodů. Všechny kategorie 2010 zůstávají, jedinou změnou je vyhodnocování do 600ccm, do 750ccm, a nad 750ccm, takže majitelé 750ccm budou se prát se sobě rovnou kubaturou.
Nové kategorie 2011:
- dvouválce do 600ccm, do 750ccm a nad 750ccm,
- další kategorii jsme zaměřili na menší obsahy a to do 250ccm,
- další kategorie bude určená pro majitele naháčů do 600ccm, do 750ccm, nad 750ccm.

Závody budeme vypisovat od 8-12kol, v závislosti na okruhu.

V sezoně 2011 budeme pořádat velice prestižní závod pro majitelé strojů BMW S 1000RR. Závody se pojedou vždy na 10-12 kol, a mimo našich termínů budeme 2 víkendy závodit v polské Poznani. Celkový počet závodů pro BMW CUP je 10.
V rámci tohoto prestižního cupu změří síly borci z Polska, Čech a Německa.
Momentálně je motocykl BMW S1000RR špička ve své kategorii a jsme velice rádi, že máme možnost pořádat tyto závody. Vyhlašovaní výsledků bude podle národností jezdců. BMW CUP 2011 zatím není konečné jméno, bude doplněné o generálního sponzora.

MOTOŠKOLA:

S motoškolou na okruhu budeme pokračovat i v nové sezoně jako i s instruktáží pro začínající i velice pokročilé jezdce.

Co to vlastně znamená motoškola v podání DA RACING? Na každé akci máme ve vyhrazené skupině pro nováčky na okruhu připravených několik zkušených instruktorů, kteří tyto jezdce bezpečně provedou po trati, vysvětlí pravidla jízdy, symboly vlajek, upozorní na případné nebezpečí, ukážou ideální stopu. Jedna jízda trvá 20 minut a v každé jízdě se jezdci naučí něco jiného. Jezdí za sebou ve vláčku, a na znamení se střídají za instruktorem, aby každý jezdec měl pocit, že dokáže od zkušeného instruktora během jízdy odkoukat co nejvíce. Po každé jízdě instruktoři provádí rozbor jízdy a řeší chyby, kterých se jezdci dopouštěli.


Ještě před tím, než pustíme začátečníky na okruh, máme večer den před akcí přímo na přilehlém parkovišti okruhu instruktáž - povídání o tom co je vlastně čeká a nemine. Letos se ukázalo, že tato služba je velice cenná a informace, které předává pan Jan Halbich, majitel společnosti Halbich, která se specializuje na motocyklové podvozky jedné z nejlepších značek na trhu Öhlins a Tomáš Mikšovský, špičkový jezdec, vicemistr ČR v kategorii superstock v sezoně 2010, účastník německého IDM, nebo 24hodinového závodu v Bol D´or.

Tyto pánové jsou zárukou nesmírné kvality a zkušeností, které se samozřejmostí podávají dál. Vysvětlí, jak vlastně na motocyklu sedět, jak z něho vysedávat, jak brzdit, jakou úpravou by měl motocykl projít, když se fanda tohoto sportu chce dostávat na závodní trať pravidelně, jak na údržbu a servis.... Po skončení této cca 1,5hodinové instruktáže všechny dojmy probíráme u pivka dobrého jídla, které mají naši klienti u nás zdarma.

Další specialitou je instruktáž pro pokročilé jezdce. Tato služba je pro ty „závodníky", kteří již dosahují dobrých časů, ovládají svůj stroj velice dobře a chtějí stáhnout další vteřinky ze svých top časů. Tuto instruktáž provádí Tomáš Mikšovský a je maximálně pro 2 jezdce. Tomáš po jízdě probírá každý detail, každou chybičku, aby se tomu jezdci do budoucna vyhnuli a dokázali jezdit víc bezpečně a rychleji.

Ceny a harmonogramy uveřejníme do konce roku 2010.

Harmonogramy budou orientační a podle obsazeností akcí se budou moct změnit ( jedná se hlavně o doplnění OPEN PITLANE)

Doufáme, že Vás naše nabídka pro sezonu 2011 zaujala a že se opět potkáme na okruzích v hojném počtu jako v letošní sezoně.

Ještě jednou Vám všem děkujeme za podporu, za Vaší účast, za Vaše náměty pro zlepšení a budeme se na Vás moooooooc těšit.-)

Peter Theisz
DA RACING

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:53 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 13:54 uživatelem Jarda

Uzavřeno 18.07.2011 v 13:57 uživatelem Jarda

Otevřeno 18.07.2011 v 14:16 uživatelem Jarda

Uzavřeno 06.12.2011 v 12:35 uživatelem Jarda


Naposledy editováno 19.07.2011 18:51:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 17:06 | Nahoru | #2071

Biker_xx píše: Super, díky moc, máš to u mě. Jinak to klidně neupravuj a dej to ke stažení surový, to je nejlepší. S videama si vim rady.. Kdyby ti to tak nevadilo, poslal bych ti zprávu s FTP údajema, kam to nahrát.



..jasan..v klidu... a stejně nej by bylo ti dát rovnou kartu a ty si to stáhneš komplet..mám HERO GO PRO HD a ta kvalita je dle mě výborná!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 17:13 | Nahoru | #2072
2LEKO> OK, dořešíme to po zprávách, ať to tu nezasíráme...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 17:51 | Nahoru | #2073

Biker_xx píše: Je to GoPro Hero HD a tady je trochu vidět, kde jí tam mám:



kamerka faaakt pěkná

Biker_xx píše: No já nevim, připadá ti, že mi to nejede?



No na to jak máš udělanou motorku celkem jo. Ty časy co jezdíš jsem jezdil na CBR 600F z roku 1996 co mělo na brzdě 105 koní. Ta tvoje motka musí letět daleko víc.
Ale tak sám víš, kde nejvíce ztrácíš a asi to je o tom strachu tahat na výjezdu. :) Já teď jezdil úplný totální hovno, snad ještě hůř než poprvé na okruhu, prostě kombinace blbejch okolností... nová motorka, špatný starý klouzající gumy, utahanej, fyzicky nepřipravenej a navíc strach z opakování posledního pádu. Takže na tom videu ti ještě závidím, jak pěkně jedeš, ale na tý motce by to šlo rychleji.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 18:16 | Nahoru | #2074

danR1 píše: na tý motce by to šlo rychleji.


Tak to bez debat, to je jasný. Ale víš jak, tu důvěru, zkušenosti a znalosti, to člověk nenasbírá za sezónu. Ale pořád se zlepšuju, byť po kouskách a to mi stačí ke štěstí. Já už jsem se smířil s tím, že jsem moc starej a žádnej Rossi ze mě už nebude a nemusim bejt nejlepší ze všech. Pro moje ego mi stačí, když tu a tam překonám sám sebe a občas nějakýho kámoše.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 18:54 | Nahoru | #2075
Biker_xx> no já mám stejnou motku, akorát starší a né tak vymakanou a teď jsem na tom jezdil o 15 vteřin hůř, než na tom starým dědečkovy a to ta motorka na 1:45 má, jen ta moje hlava to neví se mi po tom pádu a dvouleté pauze nějak moc rozvinulo centrum strachu...
ale teď už je moje priorita si zajezdit a hlavně nespadnou, takže na čas kašlu. když budu jezdit tak 1:55 tak budu úplně spokoneje a vím, že na té motorce to bude na pohodu. :)
jinak jízda i motorka fakt moc pěkná, teda až na ten start, ten jsi zaspal dobře a mně to jde většinou úplně stejně

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 19:04 | Nahoru | #2076
A nevíš obrazně, kolik zvládně jet sériový podvozek??
Já jsem si koupil novou, ale nějak byl podvozek rozhašený - jedno předpětí vepředu níž druhé výš a tak (někdo si na prodejně asi hrál ) , tak jsem se to snažil nastavit do normálu pomocí servisního manuálu tak snad ok [/quote]
V roce 2009 jel Mirek Kaňkovský v Mostě 1:43 a něco se seriovým podvozkem, motor měl jinej vejfuk a použil závodní pneu Dunlop

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 19:13 | Nahoru | #2077
bobus> Super, díky za info, aspoň vím, že je to parádní motka
Ale na co se teď budu vymlouvat??

Naposledy editováno 14.07.2011 19:13:49

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 19:17 | Nahoru | #2078
Trochu z jiného soudku a reklama pro Bikeplast... Poprvé jsem kupoval kapoty od Motoforzy. Cena byla sice rozumná (-30% z plných cen), ale kvalita nic moc. Spasování špatný, kapoty skoro průhledný (nutnost lakování) a ve spojích slabota... No nic první ježdění a pád... Znovu telefon do Motoforzy, kapoty už lepší spasování, na žádost ve spojích vyztužený, ale nutnost lakování (cena -20% z ceny)... Teď co jsem po delší době opět fároška rozbil, tak volám do Motoforzy a na žádný telefon nereagovali (chápu, že to bylo v týdnu kdy byly svátky - čili dovolená), tak jsem využil nabídky kterou Peter nabízel na začátku sezony, že DA racing "spolupracuje" s Bike plastem... Objednávka se uskutečnila (i když taky měli dovolenou) a dnes jsem kapoty vyzvedl na poště a najednou "šok", díky kterému tohle píšu: Kapoty parádní zpracování, rovnou lakované na bílo (k dokonalosti sice něco chybí, ale lak už není potřeba, čili úspora cca 6 tis. kč), ve spojích vyztužený, spodní díl rovnou vylepený termofólií a s výpustním špuntem. K tomu ještě rychloupínací šrouby v ceně, která byla -40% z plných cen... Možná jsem objevil Ameriku, tak mě nekamenujte, ale prostě jsem příjemně překvapen a třeba to někomu pomůže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 21:27 | Nahoru | #2079
Ozzy_> jazyk venku, kalhoty dole to je kombinace Ozzy opravdu nejkrásnější foto

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 21:36 | Nahoru | #2080
Milunka> no eště že má venku jenom jazyk když má ty kalhoty dole

sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 21:38 | Nahoru | #2081
Prasouš: tak to je pěkný kdy budeš teda jízdyschopnej?

já skusim teď během výkendu udělat generálku na motoru. nevim kde to je zadřený ale startér to nechce skoro ani otočit. takže si myslim že je raflá na hořejšku i podle toho zvuku co jsem zaslech ... zjistim to asi zítra až ho vyndam z rámu a rozeberu. to je cca 6 hodin práce. takže v 6 hodin v neděli by měla vrčet. teda pokud bude nálada nato se vtom hrabat zase.

jinak ještě jednou díky moc

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 21:49 | Nahoru | #2082
bobus> Já měl motorku taky v sérii a bylo mi řečeno, že doku nepojedu Most pod 1:45 a Brno pod 2:15, tak ať na to nesahám, že to stačí.
Ťed mi to teda v Mostě Jirka Vališ (bývalý jezdec MČR) trochu přitvrdil, že prej to bylo moc měkký. Zatím jsem to pořádně nevyzkoušel, jel jsem na tom po úpravě pět kol a horší to určitě nebylo :)

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 21:50 | Nahoru | #2083
bruselak> ten chlapec je přece šťastně ženatý, tak proč by TO ukazoval někde na veřejnosti né

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 22:22 | Nahoru | #2084

Biker_xx píše: 2LEKO> OK, dořešíme to po zprávách, ať to tu nezasíráme...



..zítra dám info,jak to vyřešíme...aspoň to tu žije!...a hlavně jsou to diskuse o "realitě" a né o "hovně"!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 22:40 | Nahoru | #2085
2LEKO> OK, když to bude stát za to, klidně to tu zas zveřejníme, ať se i ostatní mrknou, jak Fillouš tahá holčičí motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 22:49 | Nahoru | #2086

Biker_xx píše: 2LEKO> OK, když to bude stát za to, klidně to tu zas zveřejníme, ať se i ostatní mrknou, jak Fillouš tahá holčičí motorku.



Ja to vim i bez pokusu s Filou ze seriova daytona ma v moste na 1:45, mozna i min :) a tech 15-20 vterin je moje leva pazoura a tupa hlava Koneckoncu pokud vim tak Bittman jel loni prvni 3 zavody seriovej podvozek (i kdyz o motoru se to rict neda) nez mu prisli ohlinse a velkej rozdil v casech to nebyl.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

14.7.2011 v 23:11 | Nahoru | #2087

Prasouš píše: Trochu z jiného soudku a reklama pro Bikeplast... Poprvé jsem kupoval kapoty od Motoforzy. Cena byla sice rozumná (-30% z plných cen), ale kvalita nic moc. Spasování špatný, kapoty skoro průhledný (nutnost lakování) a ve spojích slabota... No nic první ježdění a pád... Znovu telefon do Motoforzy, kapoty už lepší spasování, na žádost ve spojích vyztužený, ale nutnost lakování (cena -20% z ceny)... Teď co jsem po delší době opět fároška rozbil, tak volám do Motoforzy a na žádný telefon nereagovali (chápu, že to bylo v týdnu kdy byly svátky - čili dovolená), tak jsem využil nabídky kterou Peter nabízel na začátku sezony, že DA racing "spolupracuje" s Bike plastem... Objednávka se uskutečnila (i když taky měli dovolenou) a dnes jsem kapoty vyzvedl na poště a najednou "šok", díky kterému tohle píšu: Kapoty parádní zpracování, rovnou lakované na bílo (k dokonalosti sice něco chybí, ale lak už není potřeba, čili úspora cca 6 tis. kč), ve spojích vyztužený, spodní díl rovnou vylepený termofólií a s výpustním špuntem. K tomu ještě rychloupínací šrouby v ceně, která byla -40% z plných cen... Možná jsem objevil Ameriku, tak mě nekamenujte, ale prostě jsem příjemně překvapen a třeba to někomu pomůže

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 09:37 | Nahoru | #2088

stepos79 píše: 2LEKO> achááááá a já už myslel, že ti moto stouplo na ceně



..a jo,..jako obchodní reference v případě prodeje to je fakt dobré,že to moto funguje a jede!!
..asi to prodám,dokud je to v "kursu"!!

...Prodám Kawu...."ohmataná" od Filly...posudky a odborné vyjádření k dispozici!!

Naposledy editováno 15.07.2011 09:39:17

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 11:06 | Nahoru | #2089

Ozzy_ píše: Ja to vim i bez pokusu s Filou ze seriova daytona ma v moste na 1:45, mozna i min :) a tech 15-20 vterin je moje leva pazoura a tupa hlava Koneckoncu pokud vim tak Bittman jel loni prvni 3 zavody seriovej podvozek (i kdyz o motoru se to rict neda) nez mu prisli ohlinse a velkej rozdil v casech to nebyl.



Myslím, že Bittman na tom jel určitě míň, než 1:45

Na RC8 mám také sériový podvozek a je perfektní - hlavně proto, že motorka už má něco za sebou (8tis.km) a se zadním tlumičem ještě nikdo nic nedělal a přitom funguje. Ohlins a jiný by už dávno byly po smrti a potřebovaly by na těch km už čtvrtou "repas".. Už se na to chystám taky, ten olej uvnitř asi bude vypadat

To není o tom, že "zlatý Ohlins" udělá z průměrnýho jezdce top závodníka! Spíš o tom, že takový podvozek mu vybere a navrhne odborník a udělá nastavení na toho konkrétního jezdce. Ale nikde není napsáno, že funkční (zánovní) sériový podvozek nedokáže fungovat stejně. Dejte je do laboratoře k porovnání a uvidíte, že se dají nastavovat v podobným rozsahu (série někdy i v širším!) - znám člověka, co se s tím zabýval (ing.M.Boudík - dlouholetej závodník a pak výrobce všeho možnýho, hlavně motorkovejch kol) a chtěl tak dokázat, že spousta toho všeho humbuku kolem "toho zlatýho" je hodně o psychickým vjemu. A taky každý si drahý pérování hýčká a dopřeje mu alespoň jednou ročně servis. Potom tohle porovnávat s 5 let jetým sériovým pérem je trochu mimo, protože to si taky zaslouží už být "po smrti"

Něco jinýho je profík, kterej řeší každou zatáčku, každej hrbolík a hledá nastavení.. Tlumiče jsou stavebnice a pro tohle by sériový nevyhovovaly. Ohlins je tak dobrý, protože ta stavebnice je jednodušší a promyšlená (alespoň to říkaj servismani). Závodní podvozek má taky hodně variant náhradních dílů do té stavebnice.
Sériový je jen jeden, univerzál - tedy nemusí fungovat všem (týpkům, co maj 100kg a divokej styl, půjde takovej tlumič na hranici). A servismani ho neřešej, když na to nejsou díly. Jednodušší je nahradit jiným..

A ještě příklad z reálu - Libor Milota na K6 v Brně na sériovém podvozku 2:09, v Mostě 1:41. Po montáži kompletního Ohlins byl ze začátku dokonce pomalejší o 1-2s, než se dostal na svoje časy a o "pidikousek" je pak překonal (spíš ale dáno vyježděností v MČR)..

Ale jinak vypadaj Ohlinsy parádně, to se musí nechat

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 11:16 | Nahoru | #2090
Perňa_81> krásně popsáno

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 11:24 | Nahoru | #2091
Perňa_81> Napsáno přesně... Pořízení podvozku je jedna věc (šíleně nákladná), ale tím to buhužel začíná... Když jsem letos na jaře nechával dělat repas na svém Bitubu po sezoně ježdění, tak místo oleje tam byl gel... Jsem si říkal: to je divný, vždyť ten podvozek má najeto jen cca 30 okruhových dnů ... No nic servis nechávám na Halbichovi (ať si o něm každý říká co chce, já jsem spokojen!!!) a Bitubo mám jen díky tomu, že byl o 20 tis. levnější než Ohlins... Kvalita stejná, rozmezí nastavení taky, olej používaj stejný, čili rozdíl jen ve značce a ta úspora byla víc než slušná... Na příští motorku půjdu opět do Bituba pokud bude takový cenový rozdíl ...

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 11:26 | Nahoru | #2092

Perňa_81 píše: Myslím, že Bittman na tom jel určitě míň, než 1:45



TO nepochybne, ale ten na ni mel seriovej jen ten podvozek :) Kazdopadne proste je videt ze ten podvozek ma na moc.

Kdyz kouknu v Brne na rozdil sestkovejch supersportu a stocku tak je zas videt ze jdou dalsi 4/5s dolu ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 11:39 | Nahoru | #2093
Perňa_81> Tak přesně tohle platí i na výfuky. Jinak naprostý souhlas. Taky si myslím, že není hned potřeba upraovat na motorce kde co. Spousta z nás stejně nedostane ani motorku v sérii na hranici jejich možností.

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 12:33 | Nahoru | #2094

saly.pce píše: Perňa_81> Tak přesně tohle platí i na výfuky. Jinak naprostý souhlas. Taky si myslím, že není hned potřeba upraovat na motorce kde co. Spousta z nás stejně nedostane ani motorku v sérii na hranici jejich možností.



To je sice pravda, ale neznamená to, že by tě ty úpravy neporychlily. Vždycky je to jen otázka poměru peněz a vteřinek, který padnou dolů. Já když jsem začínal, tak jsem po roce ježdění vyměnil na Ducati 1098 sériovou Showu za Ohlins a vyrazil jsem v Mostě na první tréning. Sice jsem to moc nehrotil a jel na pohodu, ale dojel jsem ho úplně nasranej, protože se mi jelo úplně stejně, jako předtím a necejtil jsem žádnej rozdíl. Jenže pak jsem se šel mrknout na časy a byly 3 vteřiny dole z osobáku. A to samý pak následovalo na dalších okruzích...

Naposledy editováno 15.07.2011 17:41:40

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 14:14 | Nahoru | #2095

saly.pce píše: Perňa_81> Tak přesně tohle platí i na výfuky. Jinak naprostý souhlas. Taky si myslím, že není hned potřeba upraovat na motorce kde co. Spousta z nás stejně nedostane ani motorku v sérii na hranici jejich možností.



Opět můj případ - mám sice Akrapovič, ale jediný přínos byl snížení hmotnosti motorky. Výkonově na tom byla série úplně stejně, spíš o 2PS líp.. Čím to je, zatím nevím...takže jezdím a neřeším to. Tedy můžu říct, že sériová KTM (pro upřesnění - s quickshifterem) umí Most pod 1:43 v rukách amatéra.. A až mě nasere, půjčím ji jako Lekouš Fillátkovi, ať vím, kam se můžu s klidným svědomím a bez investic do ní dostat

Ty dnešní motorky na to v pohodě maj.. To by nám ještě pan Truchses nebo Luger ukázali, když si před 15ti lety dávali na ZXR Brno za 2:11

(reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 14:22 | Nahoru | #2096

Perňa_81 píše:

Ty dnešní motorky na to v pohodě maj.. To by nám ještě pan Truchses nebo Luger ukázali, když si před 15ti lety dávali na ZXR Brno za 2:11



das ist krank!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 15:35 | Nahoru | #2097
Perňa_81> No jo, to je holt o tom, že každej tvrdí Akrapovíčš na to, ale ne na to a zase na Ducati patří jen Termignony atd. To jsou strašné hovadiny. U těch nových supersportů už jsou i sériové koncovky na maximu, protože to je vykňovaný neskutečně a samotná koncovka ničemu nepomůže. To už musí být velké zásahy jak do motoru, tak komplet celý nový výfukový systém atd. U starých motorek to bylo ještě jiné, ale to už je pryč.

Ty motorka mají vždycky mmnohem na víc. Mě taky někdo letos v Mostě tvrdil, že moje GSX-R 750 K2 umí max. okolo 2.05. ALe prd, já jsem to se špatnýma brzdama a dlouhým plynem dostal na 1.59 a to vím, jak obrovské rezervy to ještě má a věřím tomu, že se s tím dokážu dostat i pod 1.50 - nebo někdo jiný když ně já

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 16:11 | Nahoru | #2098
saly.pce> U Ducati 1198 komplet vejfuk s filtrem +14k.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 16:13 | Nahoru | #2099

Biker_xx píše: saly.pce> U Ducati 1198 komplet vejfuk s filtrem +14k.



A vsechno na picu, na 110konovy kryse TO das rychlejs

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2011 S DA racing

15.7.2011 v 16:20 | Nahoru | #2100

Ozzy_ píše: A vsechno na picu, na 110konovy kryse TO das rychlejs



...Průšák má na své vymazlené R6 110 kobyl??!
Téma je zamknuto


TOPlist