globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kdo přešel z V2 na 4V??
10.5.2010 v 10:45
Zdarec.Po weekendové projíždce s přítelkyní, a následně pák solo s kámarádama mi začala vrtat hlavou myšlenka zkusit 4 vál. Proč?Jedna věc je ta, že mě u VTR štve malá nádrž+relativně velká spotřeba a tím pádem malý dojezd. Celkově je to taková hrubější motorka(vím,jak pro koho ..)..Nejezdím kudlu,jen občas když jedu sám tak tomu naložím, jinak poklidný tempo s přítelkyní. Jelikož nepotřebuju extra výkon, tak se koukám po 6ti kilu - Konkrétně se mi líbí ZX6R 2001+ nebo Fazera 2001+...A ted tu proč píšu-je tu někdo, kdo přešel z V2(klidně i šestky) na řadověj 4 vál??Proč jste přešli,vaše dojmy, jakýkoliv postřehy.díky...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 20:26 | Nahoru | #181
GRASSEL> no a co teprv TLR to je macek

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 22:37 | Nahoru | #182
Mám ZX6R (01) jel sem na TL1000R a docela sem byl nadšenej, je to zas něco jinýho. Skok to zas tak obrovskej není, ale přece jenom je to znat, na ZX6R tě to tak do sedla nezaryje když to vytočíš do krve a hodíš tam další kvalt jinak je to fakt srdcovka, s novějšíma 4válcovýma litrama se to nemože rovnat... s kubaturou dolů nechoď jestli seš dost vyježděnej tak ta šestka by dostala dobře pokouřit

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

12.5.2010 v 22:54 | Nahoru | #183

Jura46x>Mám ZX6R (01) jel sem na TL1000R a docela sem byl nadšenej, je to zas něco jinýho. Skok to zas tak obrovskej není, ale přece jenom je to znat, na ZX6R tě to tak do sedla nezaryje když to vytočíš do krve a hodíš tam další kvalt jinak je to fakt srdcovka, s novějšíma 4válcovýma litrama se to nemože rovnat... s kubaturou dolů nechoď jestli seš dost vyježděnej tak ta šestka by dostala dobře pokouřit



Vzdyt to je prave to pekny, kdyz ta sestka dostane pekne pokourit :) Az budu linej radit, koupim si chopeer 1800 ccm :)

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 15:59 | Nahoru | #184

jawar640>2 petr-rsv:Jsem asi stejnýho názoru-vím, že JÁ výkon toho litru plně nevyužiju(ano předjíždění atd,tam se to hodí) ale stejně si před tou zatáčkou zpomalím,takže tam ten litr není třeba. Prostě u toho litru se člověk musí víc krotit, 6tka je taková hravější...ted je pro mě otázka jestli toho cestovnějšího Fazera nebo Ninju 636, která se mi líbí víc. U tý Ninje mám trošku obavu z komfortu spolujezdce, přeci je to jen SS(ale na VTR si holka nestěžovala...).A další věc,kolik si to veme-když vím že pojedu klidánko do 130,tak jestli se dostanu tak na 6 litrů...Vím,moc věcí,ale jsou to věci kvůli kterým chci měnit...



Hola! Nečetl jsem celou diskuzi na toto téma, ale budeš mít asi pěkný nervy
Krotit se budeš u všeho! Protože když ti rupne v kouli - a to ti jednou za Uherák nebo uherák? - určitě rupne; tak tomu naložíš ať si říkáš co chceš
Já přešel z 2V na 4V - V4 a max. spokojenost ( viz muj profil )
Každopádně poho sezonu

Naposledy editováno 13.05.2010 15:59:49

2 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 16:21 | Nahoru | #185
Ja sel z 2V (jawa 350) na 4V (gsxr 750) a malem sem se zabil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 16:31 | Nahoru | #186

Bubrak ZX10R>Ja sel z 2V (jawa 350) na 4V (gsxr 750) a malem sem se zabil.



Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 16:36 | Nahoru | #187

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 16:43 | Nahoru | #188

FiZzeR>



No ale pak to prislo. Nemel sem prachy, prodal sem GSXR, a sel zpatky na 2V (Jawa 350) a malem sem se zabil taky.

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 17:29 | Nahoru | #189
Ozzy_ -> tady nejde o to jak se ti chce řadit ale jak to jede. Když tu šestku musíš držet furt v plných aby to jelo... ale proti gustu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 17:31 | Nahoru | #190

Jura46x>Ozzy_ -> tady nejde o to jak se ti chce řadit ale jak to jede. Když tu šestku musíš držet furt v plných aby to jelo... ale proti gustu...



To drzim litr taky, clovek si zvykne.

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 18:23 | Nahoru | #191

Džanek>GRASSEL> no a co teprv TLR to je macek



Tak to jo... TLR je sice macek, taky jsem jezdil mnohem lehčí mašiny jako R6, SV šestpade, chvíli TLS, ale ani jedna z těchto mašin mě kurwa takovej banán pod žaluďofkou nevykouzlil... (Možná TLS, ale ta byla podvozkově horší...)

1 reakcí na tento příspěvek Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 19:41 | Nahoru | #192
Já sem měl gsxr 600 2003 a k tom u TL1000R a prostě mě to 6kilo omrzelo a přestalo mě bavit..ale je to věc názoru, možná kdybych měl litra ve 4V tak si ho nechám protože by tam ten výkon byl, ale to 6 kilo je na muj vkus slabota ikdyž to je pěknej pilník..

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 19:55 | Nahoru | #193
YOSH_BOY> tak v tom se shodnem, taky 600ccm není můj šálek kávy ale zas na druhou stranu SV 650 už vůbec ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 19:59 | Nahoru | #194

Džanek>GRASSEL> no a co teprv TLR to je macek



no já si myslím že tam jde spíš o styl protože TL-R je stylovka

Naposledy editováno 13.05.2010 20:00:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 20:23 | Nahoru | #195
GRASSEL> Jo, to ano... TLR je styl... Ale na margo musím říct že to i curvadobře jede a nevím, alespoň pro mě má tahle máša hoooodně vysokej fun-factor co se týče její chování... Je to prasárna měnit nebudu, možná když budu souložit s bankárovou dcerou, tak něco přikoupím...

Naposledy editováno 13.05.2010 20:24:22

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 20:45 | Nahoru | #196

Bubrak ZX10R>To drzim litr taky, clovek si zvykne.



Taktak, clovek si zvykne na vsechno a co clovek to chut, takze si stejne musi kazdej odzkouset co mu sedne :) Nehlede k tomu ze se to kazdejch par let stejne zmeni ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 21:46 | Nahoru | #197
ofca> TLR sem vezl kamaradovi z plzne a musim uznat ze na to jakej je to mamut, tak se sni jezdi krasne. Ten ram me pripada jak z GSXR 600 a pod a myslim,ze nebudu ani daleko od pravdy ,a to nepocitam ten UCHVATNEJ prostor v podsedlaku nechaval si merit vykon a na brzde to ukazalo 126 kobyl,coz si myslim,ze je pekna prace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 21:55 | Nahoru | #198
Džanek> jj ten ram je opravdu tuhej (kdyz to porovnam treba s TL-S)... No a k te podsedlovce, tak to je naprosta brutalita... Já tam narval 2 dvoulitrove lahve, vestu, zamek, lekarnicku, penezenku a mobila najednou... tak a ten vykon, toho tam je dost no...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 21:56 | Nahoru | #199
Džanek> Vykon je prace lomena casem. (sorry ale ja se desne nudim)

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 21:58 | Nahoru | #200
pylot> koukam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 21:59 | Nahoru | #201
ofca> no ja tam dam lekarnicku,kotoucak a technicak tim to hasne

Naposledy editováno 13.05.2010 21:59:42

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 22:26 | Nahoru | #202

jawar640>Tak jako 4,5l s tím moc nepočítám,tak do těch 6ti by to bylo bájo...Ono je rozdíl jet za 5,5 a za 8...Ono víceméně všechny šestky berou +- stejně,nebo se pletu??.Holt sednu a prostě musím popřemýšlet, každopádně díky za info. A nejen tobě



hehe, já se s Ninjou 250/4v (1990) pod 5,8 litru nikdy nedostal a to se při 150 km/h bojim Ale Ninja je stejně nejlepší, jdi do Kawy

abych se rozjel a nezdechlo to, muselo se za studena točit k 6000 ot. Ale potom při 16000 ot. to chytlo saze!!! (na dvojku 80 km/h)

Naposledy editováno 13.05.2010 22:33:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 22:30 | Nahoru | #203

Bubrak ZX10R>Ja sel z 2V (jawa 350) na 4V (gsxr 750) a malem sem se zabil.



chápu, po roce na fichtlu mi v autoškole dali do pracek XJR 900

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 22:30 | Nahoru | #204
Džanek> No jo... Ale má to taky své výhody... Kluci z party po tobě alespoň nechtějí dovézt metrák cementu...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

13.5.2010 v 23:11 | Nahoru | #205
exxxi> kamos co jezdi supermona si postavil na okruh zxr250 a taky motala nejakejch nesmyslnejch 20tis,ale byl to masakr

Kdo přešel z V2 na 4V??

14.5.2010 v 01:57 | Nahoru | #206
nemyslíš R. Drešera?????

Kdo přešel z V2 na 4V??

15.5.2010 v 07:39 | Nahoru | #207
Hele když na to tak koukám tak myslím, že rozhodující je jestli má bejt motorka srdcovka nebo jestli chceš bejt rychlej. Já po několika motorkách měl Hondu SP1. Super, zvuk projev motoru a do dneška jsem pyšnej jak jsem si jí vymazlil. Z okruhový bouračky byla krásná motorka co podle mě něco v sobě má. Pak mě ale chytla mánie honění co nejlepšího času. Volba byla jednoduchá GSXR 1000 K6. Po lehounkejch úpravách oproti serii jsem vyjel na okruh a čas šel hooodně rychle dolů. Lepší brzdy, lepší podvozek a bohužel musím přiznat i motor. Srdce bije pro dvouvály ale hlava říká čtyřvál. Rozdíl je opravdu velký. Rozdíl 5,6 let je ukrutnej....

Naposledy editováno 15.05.2010 07:40:57

Kdo přešel z V2 na 4V??

15.5.2010 v 07:47 | Nahoru | #208
Moc nechapu, jak nekdo muze chtit prejit z rozumne a normalni motorky (VTR) na hruzu jako je 4V 600cm, ale budiž. Pokud chceš jezdit rozumně a na spotřebu, kup si skútra. Jinak s tim fazerem se do 5l/100km vlezeš aji kdybys nechtěl. Kdysi jsem jel na XJ600 i pod 3,5l/100km, když jsem chtěl...

(reakce na) Kdo přešel z V2 na 4V??

11.8.2010 v 21:58 | Nahoru | #209
šmudla> ale o 2 hrnky navíc :D

Kdo přešel z V2 na 4V??

16.3.2011 v 16:38 | Nahoru | #210
No já nevím jak VTR ale Raptor jezdí kolem 6,5 stále někdy míň(6) někdy víc(7) pokud to není vyloženě brzda plyn tak ten střed
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist