Téma: Gasgas 250 07
27.5.2008 v 15:33
Gasgas EC 250 model 2007 zakoupen v květnu 2008. Nefunguje zámek řízení, dle prodejce bude odstraněno, až dovezou nový zámek. Moto nejede pod plynem v nižších otáčkách, někdy se i úplně zastaví. Bylo odstraněno u prodejce výměnou volnoběžné trysky 35 za 42. Základní tryska je 40, tu však prodejce nemá. Nyní po několika hodinách provozu a téměř zajetém motoru jsem zkusil zvýšit otáčky motoru téměř k maximu. Motor se však nevytáčí a vynechává. Bude dále řešeno, možná hlavní tryskou. Proti předchozímu mému stroji Husqvarna WR 250 je motor překvapivě nevýkonný, ačkoliv udávaný výkon je dokonce vyšší než u Husky. Koně se asi ještě někde pasou, doufám, že prodejce je tam dodá. Jinak podvozek je pohodlný, nižší a lehčí, neunavující. Dalo by se jet i rychle, ale ne s takto nefungujícím motorem. Zejména delší výjezd na akceleraci je zatím ubohost. Tak čekám, co bude dál, při mé druhé reklamační návštěvě u prodejce. Další pokračování příště.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

7.8.2009 v 14:18 | Nahoru | #181
Když jsme u toho řetězu, je nějakej recept na potlačení pleskání řetězu o kyvku?
KTM 250 mě to dělala trochu a GasGas nejvíc, při mírným zatížení

(reakce na) Gasgas 250 07

7.8.2009 v 15:09 | Nahoru | #182
Vespa> já jsem podložil teflonem to vrchní lízátko na kyvce. jestli to pomůže netuším, páč to odzkouším až zejtra

(reakce na) Gasgas 250 07

9.8.2009 v 14:49 | Nahoru | #183
Vespa> Jo, pleská to dost, já mám navíc malou rozetu, tak je to asi ještě výraznější. Řetěz se musí nechat volný (když ne, už jsem 2x přetrhl spojku), takže pomoz Bůh. Prostě GG.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

9.8.2009 v 15:15 | Nahoru | #184
PetrTM> Byl jsem zvyklý u motorek, které mají šroub, mazat i dosedací plochu filtru. Tak u GG to už nedělám, snad to bude lepší. Řetěz je tam Regina, ale to je fuk, páč vždy šlo o spojku, a ta tam původně žádná nebyla, řetěz byl nýtovaný. Zkracoval jsem ho kvůli menší rozetě. Ta první spojka byla od Císaře (nevím, co mi dal) a vypadalo to, že jsem ji jen ztratil (bylo by to prvně za život). Už jsem ji nenašel, tak nevím, zda byla zničená. Podruhé se to stalo na úplně stejném místě (zase stejná díra pod plynem) a tentokrát spojka zůstala na řetězu, byla přetržená. To byla spojka z jednoho motoshopu a tvrdili tam, že je to ČZ. Pro další spojky už jsem nebyl líný dojet do Strakonic ke značkovému prodejci ČZ. Tam vím přesně, co kupuji. Mimochodem s O-ring řetězy ČZ mám ty nejlepší zkušenosti. Naopak ty bez kroužků jsou dost bídné. Ovšem k plnému propružení na skocích občas dojde a řetěz se nepřetrhne. Dávám si na napnutí řetězu dost pozor a nikdy jsem neměl sebemenší problém. Pouze v uvedené situaci se přetrhl. (napínák-smazáno).

Naposledy editováno 10.08.2009 15:32:10

(reakce na) Gasgas 250 07

9.8.2009 v 18:33 | Nahoru | #185

PetrTM> Byl jsem zvyklý u motorek, které mají šroub, mazat i dosedací plochu filtru. Tak u GG to už nedělám, snad to bude lepší. Řetěz je tam Regina, ale to je fuk, páč vždy šlo o spojku, a ta tam původně žádná nebyla, řetěz byl nýtovaný. Zkracoval jsem ho kvůli menší rozetě. Ta první spojka byla od Císaře (nevím, co mi dal) a vypadalo to, že jsem ji jen ztratil (bylo by to prvně za život). Už jsem ji nenašel, tak nevím, zda byla zničená. Podruhé se to stalo na úplně stejném místě (zase stejná díra pod plynem) a tentokrát spojka zůstala na řetězu, byla přetržená. To byla spojka z jednoho motoshopu a tvrdili tam, že je to ČZ. Pro další spojky už jsem nebyl líný dojet do Strakonic ke značkovému prodejci ČZ. Tam vím přesně, co kupuji. Mimochodem s O-ring řetězy ČZ mám ty nejlepší zkušenosti. Naopak ty bez kroužků jsou dost bídné. Ovšem k plnému propružení na skocích občas dojde a řetěz se nepřetrhne. Dávám si na napnutí řetězu dost pozor a nikdy jsem neměl sebemenší problém. Pouze v uvedené situaci se přetrhl. Pokud je napnutý napřesno, stačí, aby osa kola cukla jen o pár desetin mm. Nemyslím si, že u všech motorek jsem měl 20 let řetěz napnutý v pořádku, a zrovna tady u GG jsem ho náhodou měl špatně. A jen náhodou je tu zrovna tenhle napínák.


to je ono!
Ps. čz řetaz max na moto 250ccm 2T. Na velkej čtyřtakt je to bída. Nýtovací spona odstraní problémy se ztracenými sponami resp. přetrženým řetězem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

10.8.2009 v 13:56 | Nahoru | #186
Itall> když už jsme u toho....která moto má napínáky které by zabraňovaly pohybu osy dozadu? Podle mě žádná...

Naposledy editováno 10.08.2009 13:56:36

(reakce na) Gasgas 250 07

10.8.2009 v 14:59 | Nahoru | #187
PetrTM> Dík za upozornění, máš pravdu, to jsem nedomyslel, GG je prostě super. Řetěz mám volný, spojku určitě ČZ, tak se to už snad nestane. Ale přes tu díru už pro jistotu pod plynem nejezdím .

Gasgas 250 07

7.9.2009 v 11:04 | Nahoru | #188
Teď jsem čistil váleček ovládání přívěry a poté jsem při jízdě zjistil mírné drnčení od motoru, které tam, myslím, předtím nebylo. Nemáte s tím někdo zkušenost? Těžko se to vychytává, páč poté, co jsem dal (už dříve) jehlu výše, motor také změnil zvuk. Možná se to drnčení postupně zlepšuje nebo možná mění, nevím. Hlavně mě zajímá, jestli to není nějaká závada, která by mohla způsobit další škody. Je to asi stejné pod plynem i při ubrání, jen po ubrání je to samozřejmě lépe slyšet.

4 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

7.9.2009 v 12:26 | Nahoru | #189
Z mé zkušenosti má na drnčení suverénně největší vliv těsnění mezi kolenem výfuku a přírubou válce. když vyměníš ty o - kroužky, téměř úplně to přstane. Naopak když už jsou ožvejkaný, je to pořádnej rachot.

(reakce na) Gasgas 250 07

7.9.2009 v 13:42 | Nahoru | #190
PetrTM> Díky, řekl bych, že je to někde vpředu od výfuku. Kouknu na to.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

7.9.2009 v 14:16 | Nahoru | #191
Nečetl jsem sice celé téma, ale k tomu uškrcení od výroby jsem na GG měl: jiné trysky, koleno výfuku, váleček přívěry a plastový kryt mezi vzduchovým filtrem a hrdlem sání + plastový kryt v airboxu nad filtrem. V této kombinaci to jelo jako 125ccm.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

7.9.2009 v 14:32 | Nahoru | #192
na ty koně musíš počkat to víš italové ty maj furt siestu. Dočkej času až se to vzbudí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

7.9.2009 v 14:36 | Nahoru | #193
orel87> No, a takový bazumek na sekundární vzduch nebo co - vyhodit. A uvolnit zaslepenou hadičku přefuku od přívěry (vpředu zleva od válce pod motor).

(reakce na) Gasgas 250 07

7.9.2009 v 16:17 | Nahoru | #194
Pulec491> Gasík je španělský. Italskou Husqvarnu jsem měl, a tam bylo otevření pouze jedním úkonem (odstranění kroužku z výfuku) - možná proto, že Italové jsou na siesty, udělali to jednoduše. A udělali dobře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

7.9.2009 v 19:12 | Nahoru | #195
Itall> V příbalu jsem měl výfuk bez katalizatoru a toho ekologického zpětného ventilu, co vede nespalene vyfukove plyny do airboxu. Kolega má seriový výfuk, kde je ten ventil - odřezal ho zavařil, pak ještě rozřezal výfuk od příruby a vytáhnul katalyzator těd je to lépe průchozí a GG dostal plný výkon.

(reakce na) Gasgas 250 07

8.9.2009 v 11:00 | Nahoru | #196
orel87> Jo, tak ventil, to jsem myslel. Katalyzátor nevím, ten jsem neměl. Ale ten ventil se jen odšrouboval od válce a vyndal. Druhý výfuk (koleno) bylo už na motorce, nevím, co by se řezalo . Černý výfuk s trubičkou mám uklizený nepoužitý a ten leskle pokovený bez blbostí je na motorce.

(reakce na) Gasgas 250 07

14.9.2009 v 11:23 | Nahoru | #197
PetrTM> Tak jsem kouknul na ty těsnicí kroužky, jeden je víc jetý, druhý méně. Drnčí to dotekem kolena o přírubu, ale v podélném směru, takže ty kroužky (těsní ve směru příčném) tomu brání jen nepřímo? - jako že když přes ně jde výfuk fest, tak nejde až nadoraz na přírubu nebo ho kroužky malinko odpruží zpět. A pružinky stále výfuk přitahují k přírubě, tak je to asi jen otázka času, než se kroužky ojedou a trochu povolí uchycení na silentblocích. Kroužky jsem podložil azbestovou šňůrou, páč kde bych je honem vzal a už to nedrnčí. Zlepšilo se i utěsnění, tak motor je tišší a pěkně reaguje V terénu jsem ještě nebyl, snad to bude dobré. Díky za radu.

Naposledy editováno 14.09.2009 11:25:46

(reakce na) Gasgas 250 07

17.9.2009 v 20:29 | Nahoru | #198
PetrTM> Čeče, tak si výfuk sedl a drnčí to zas . Dotýkat se to asi musí, když jsou tam pružinky, takže bude potřeba splašit silnější pružinky nebo kratší? Páč tyhle nikdy moc netáhly a teď už jsou trochu unavené. Všiml jsem si, že na jiných motorkách táhnou větší silou. Pak to asi drží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

18.9.2009 v 22:55 | Nahoru | #199
PetrTM> Tak to asi mám. Už jsem tu kdysi psal, že mi hned u nové motorky upadl horní úchyt výfuku (nebo už upadlý byl). Dovozce Císař tvrdil, že to tam je nanýtované, ale mělo to být přivařené. On jako prodejce to odstranit nechtěl a já jsem na nové motorce také vařit nechtěl. Tak jsem to tam vlepil lepidlem na kov a teď se to uvolnilo a to drnčelo nejvíce. Tak jsem to vyndal a zatím budu jezdit bez toho. Ostatně i Císař tvrdil - když se chtěl vyhnout opravě - že tenhle držák tam být nemusí . Takže, nerad to budeš slyšet, ale tohle je takový kostlivec, který jde na vrub výrobce - nebylo to dobře přivařeno (skoro vůbec ne) a prodejce, který odmítl závadu odstranit. Zákazník si to dodělá. Takže když tam držák budu chtít mít, musím vařit na rámu, zničit si lak atd. No tak jsem si alespoň vpředu utěsnil ty kroužky, tam to opravdu drnčí jen minimálně .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 07:25 | Nahoru | #200
Itall> Ten držák tam není z prdele a Císařovi se s tím nechtělo drbat tak ti řekl že tam není potřeba. Císař nebo Coufal ,to je úplně na stejno.

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

19.9.2009 v 07:42 | Nahoru | #201
ten držák je v originálu k rámu jen bodnutý, měl by držet pomocí rozpěrky, která se roztáhne šroubem, kterým se k rámu přichytí

1 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

19.9.2009 v 08:15 | Nahoru | #202
Naštěstí mi držáky držej ...08 má jinej vejfuk, a možná i ty úchyty, přivařenej není žádnej, oba jsou k rámu šroubovaný.

2 reakcí na tento příspěvek Gasgas 250 07

19.9.2009 v 12:22 | Nahoru | #203
Tý vogo, to čumím co tu pořád řešíte za ladění a dodělávání GG. Že se na to nevyprdnete a nenecháte to na kutily - kupte motorku pro jezdce :)). Ale je to zajímavý počtení...kterak se stát tunerem...

(reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 19:20 | Nahoru | #204

MikiberG>Tý vogo, to čumím co tu pořád řešíte za ladění a dodělávání GG. Že se na to nevyprdnete a nenecháte to na kutily - kupte motorku pro jezdce :)). Ale je to zajímavý počtení...kterak se stát tunerem...



Rádoby vtipálek

(reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 20:02 | Nahoru | #205
Kopec> No jasně, ale uvidím, co to bude dělat.

(reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 20:05 | Nahoru | #206
Monix> Asi máš recht, ty 2 bodové svary upadly. Nevím, možná tam byl větší otvor, než měl. Ještě se na to někdy mrknu, teď se s tím nechci otravovat.

(reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 20:10 | Nahoru | #207
PetrTM> Jo, držák - nebo silentblok - samozřejmě přivařený není, ale ten závit, do kterého se má přišroubovat. To máš určitě také . Ale dole máš asi silentblok do "z". Ten údajně na 2007 není.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 20:18 | Nahoru | #208
MikiberG> Zas je to nejlevnější sportovní motorka . A neřekl bych, že špatná. Např. s tím šestikvaltem konkurenci utekli, sladění pérování je příjemné, to jsem zatím na žádné motorce neměl. Ale to šílené ladění karburátoru a nedodělky na nové motorce, to jsem také ještě neměl. No, všechno má něco. Enduro ve dvoutaktu 250 s pětikvaltem bych už nechtěl. Takže zbývá jen GG . A díky Gasu umím i vyladit karburátor , což mi do budoucna asi bude na h...o .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 20:19 | Nahoru | #209

Itall>MikiberG> Zas je to nejlevnější sportovní motorka . A neřekl bych, že špatná. Např. s tím šestikvaltem konkurenci utekli, sladění pérování je příjemné, to jsem zatím na žádné motorce neměl. Ale to šílené ladění karburátoru a nedodělky na nové motorce, to jsem také ještě neměl. No, všechno má něco. Enduro ve dvoutaktu 250 s pětikvaltem bych už nechtěl. Takže zbývá jen GG . A díky Gasu umím i vyladit karburátor , což mi do budoucna asi bude na h...o .



Nebude na hovno..budu to potřebovat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gasgas 250 07

19.9.2009 v 20:29 | Nahoru | #210
maras> No, já myslel sebe. Tu tvojí vyladíme, až si uděláš čas mezi přednáškama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vyplatí se v dnešní době kupovat ga... Husqvarna WR 250, Gas Gas EC 300, Husqvarna TE 250, ... Olihňos 7 27.7.2023 v 08:12 wagusss
EXC 300 - Jaké pneu na enduro KTM EXC 250, Gas Gas EC 300, KTM EXC 300, Gas Gas EC... TomíkMénoMé 6 6.1.2021 v 18:59 krokoš
GasGas bude Rieju Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250, Gas Gas ECRanger 300 Kohlstein 1 5.3.2020 v 08:36 Kohlstein
Sedlo gas gas ec 250 - 2013 Gas Gas EC 250 Kudrnacz 1 1.2.2020 v 21:51 ja1
Výkon ostrého endura podle TP Gas Gas EC 300, Gas Gas EC 250 Vojta322 1 9.11.2018 v 11:09 SojkinXR6R


TOPlist