paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přechod z CBR6RR. Co dál?
21.10.2014 v 12:27
Ahoj, právě prodávám svou šestku RRo a s tím přišla i otázka co dál? CBR je moje první motorka, kterou mám sezonu a půl a bohužel mi moc nesedla. Mohu porovnat jen s CBR1000RR a ZZR1400 s oběma se mi lépe rozjíždělo a celkově i celý průběh jízdy mi byl příjemnější. U nové moto bych si představovala oproti šestce vyšší výkon a větší nádrž. Navíc ideálně do 200kg a abych dosáhla při 170cm pohodlně oběma nohama na zem (popřípadě prosím o zkušenosti se snižováním motorky a zda-li je to problém). Vzhledově se mi líbí R1, ale budu ráda za další nápady a zkušenosti Děkuju

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 09:28 | Nahoru | #181
Většina lidí si koupí mašinu proto že ho to baví nebo že se na ní vyblbne ale hlavně tu jízdu si" UŽÍT " .Uvažovat tak že když má přítel litra musím si koupit taky litra abych mu stačila, to je snad ta nejhorší varianta. Pokud nedá zatáčku slušně na šestce tak na litru taky ne, v zatáčkách bude pomalejší a na rovině pak pojede palici aby někoho dohnala .Já osobně bych si tohle asi neužila .Ale je to na každém.A ten přítel by měl mít rozum, vyblbnout se s chlapama a s ní jet tak aby mu v pohodě stačila i na šestce,naučit se to tak aby se už nestalo že při rozjezdu spadne,protože ten litr bude ještě těžší a vyválí ho zrovna tak.Já říkám že do litru člověk musí dospět aby ho využil, jak zkušenostmi tak hlavou

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 09:41 | Nahoru | #182
NaughtyFrog> tak hlavně, když je skupina výkonově rozdílná...tak borci jedou a na každým odbočení mimo hlavní čekaj ... tu minutu, dvě daj pokec o tom, kde koho jak kdo předjel atd. Pokud by to čekání mělo bejt delší o důvod navíc, aby dotyčný zvážil jestli mu litr pomůže.
Se mnou jezdí kámoš na "malým" street triplu a čekat vůbec nemusím. Jen tak k zamyšlení...

Naposledy editováno 22.10.2014 09:41:23

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 09:51 | Nahoru | #183
t_freedom> proto jsem to psala, není to o motorce ale o tom kdo na ni jezdí, jak to s ní umí a jak na ní jezdí . Už jsem to psala dřív, jen můj názor. Když se s tím chce prát, je to jen na ni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 09:52 | Nahoru | #184

t_freedom píše: NaughtyFrog> tak hlavně, když je skupina výkonově rozdílná...tak borci jedou a na každým odbočení mimo hlavní čekaj ... tu minutu, dvě daj pokec o tom, kde koho jak kdo předjel atd. Pokud by to čekání mělo bejt delší o důvod navíc, aby dotyčný zvážil jestli mu litr pomůže.
Se mnou jezdí kámoš na "malým" street triplu a čekat vůbec nemusím. Jen tak k zamyšlení...



Tak poky ma temer 2x vetsi objem i vykon a cekam ja na nej

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 09:56 | Nahoru | #185

dejf. píše: Tak poky ma temer 2x vetsi objem i vykon a cekam ja na nej



Obecne zalezi na pilotovi, a ne na vykonu. Sestka ma proti litru v moste nevyhodu cirka 3 vteriny na kolo, ale mezi jezdcema je minuta .... casto i vic ....

2 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:03 | Nahoru | #186
Kdyz to tak ctu, tak za to vlastne muze Poky, protoze lita jako blazen a slecna mu nestaci. Tak bude stacit, kdyz Poky zpomali, slecna navstivi nejakou motoskolu, kde ji reknou co s tou sestkou ma pilovat a jak, no a bude to vyreseny. Jeste usetri za nove moto.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:03 | Nahoru | #187

Ozzy_ píše: Obecne zalezi na pilotovi, a ne na vykonu. Sestka ma proti litru v moste nevyhodu cirka 3 vteriny na kolo, ale mezi jezdcema je minuta .... casto i vic ....



...noo a o tom to je , stačilo to ve dvou větách

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:09 | Nahoru | #188

RoumenS píše: Kdyz to tak ctu, tak za to vlastne muze Poky, protoze lita jako blazen a slecna mu nestaci. Tak bude stacit, kdyz Poky zpomali, slecna navstivi nejakou motoskolu, kde ji reknou co s tou sestkou ma pilovat a jak, no a bude to vyreseny. Jeste usetri za nove moto.



Tyvole to by na ty dubi uz uplne parkoval

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:09 | Nahoru | #189
RoumenS>

Když to tak čtu, tak za to může Dejf - ten ujíždí Pokymu, kerej pak za to tahá tak, že slečna nestíhá za ním .

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:10 | Nahoru | #190

Ozzy_ píše: Obecne zalezi na pilotovi, a ne na vykonu. Sestka ma proti litru v moste nevyhodu cirka 3 vteriny na kolo, ale mezi jezdcema je minuta .... casto i vic ....



Tak samozrejme. …Ale tohle je jenom takova pratelska štengrovačka na pokyho

Naposledy editováno 22.10.2014 10:13:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:12 | Nahoru | #191

Pep1 píše: RoumenS>

Když to tak čtu, tak za to může Dejf - ten ujíždí Pokymu, kerej pak za to tahá tak, že slečna nestíhá za ním .



Kdyz se jedeme sklouznout, slecna na nas ceka na pumpe vetsinou

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:17 | Nahoru | #192
Ta slečna už to forum radši ani nečte :D.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:20 | Nahoru | #193
dejf.>

Myslíš na Železňáku? Protože tam má vyfocenou mašinu v profilu.

Vždyť tam jsou supr rychlý zatáčky.
Pokud chce slečna rychle jezdit, je potřeba se naučit v první řadě dobře brzdit a hned potom umět i ve vyšších rychlostech zatáčet a na to (když pominu okruh) je Železňák bezva.
Beru zpět Rossiho v sukni - ten by na pumpě nečekal.
S tím litrem bych teda taky počkal.

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:24 | Nahoru | #194

MichalR66 píše: Ta slečna už to forum radši ani nečte :D.



tohle číst nechtěla... chtěl koupit litra...a pomoc při výběru ...
Resp. je už rozhodnuto...otázkou je jen model.

Chudák Dejf ...bude pak muset na rovinkách ještě víc tahat

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 10:38 | Nahoru | #195
Pep1> Duba

Freedom> Presne!

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:01 | Nahoru | #196
První dojmy - V prvních kilometrech jsem litovala, že jsem si nekoupila rovnou CBR1000, s kterou jsem měla možnost "Enie" porovnat.

Tak jsem se schválně mrknul na profil a po týhle větě z prvních projížděk na motorce vůbec sem pochopil, že tohle vlákno můžeme považovat za uzavřené :). Veškeré spekulace mohou jít stranou. Slečna si tu motorku koupí, i když by byla rychlejší i na 125 (v zatáčkách). To že na ní nebude umět jezdit jinak než 250 na dálnici jí bude jedno. Pravděpodobně bych doporučil rovnou Ninju H2, protože by jí po roce ježdění mohl litr přestat stačit :D.

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:17 | Nahoru | #197
Mě už to nijak neirituje... je to úsměvný...furt dokola...každej měsíc podobný téma.
Kdy nás a hlavně sebe, nějakej začátečník přesvědčuje, že jezdí hlavou a že ta šestka je vlastně víc nebezpečná, protože nemá dost aktivní bezpečnosti (výkon)...a horší komponenty a je menší takže se na ní nejde poskládat(majíc 175cm). A že na velkým bajku vlastně nebude jezdit rychle (tak nač ho potřebuje?)...a že z něho líp dosáhne na zem...
A pokaždý to skončí stejně ... štastně. Nakonec všechna voda zteče zezhora dolů a litr dostane Stázinu za ženu

Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:19 | Nahoru | #198
Jestli jsi moudrá dívka, tak už víš proč máš zůstat na šestce. Zejména komentáře Ozzyho jsou všeříkající.

Pokud moudrá nejsi nebo životně nutně potřebuješ jezdit těch 300 po dálnici, tak si kup co chceš. Budeš se ale nejspíš stejně trápit a šance na projížďku zakončenou černým pytlem se zvyšuje.

Jen dodám, že naháč na začátek by byl jednodušší. Pokud by ses naučila (opravdu naučila) na normálním naháčovi s širokejma řidítkama a normálním posedem, tak nemůžeš se svou výškou mít problém s dosáhnutím na zem. Pokud ovšem nejsi trupík s extra krátkejma nohama. Došlápnout oběma nohama na zem není naprosto nutné, protože budeš mít časem pro motorku cit.

4 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:22 | Nahoru | #199
Fakt som sa do toho nechcel motat a priatelku nechat vtom vykupat,ale asi to napisem lepsie a hlavne citam tu ze je to vsetko moja vina...

K tej rychlosti ze potrebuje lietat 220 plus...my si vylety neplanujeme nepotrebujeme vediet tyzden do predu kam,jakou trasou a podobne (prece oto de ) proste rano vstaneme dohodneme si to az u ranajkach aj to jenom tak letmo a jedem no a tak sa obcas stane ze sme treba 300kilackov od domova(samozrejme este niekde pobludime) a je uz docela pozde mame toho dost tak to svihnem po tý dalnici a ked to niekoho na tý dalnici nebaví tak je to jeho problem ono v 250km v hodine u mne trosku vic neni ta dalnice az tak rovna,ale tvrdit ze jezdi jenom rovne a pritom vis hovno o tom jak jezdi je trochu picovina ne???Hodne krat sem ji uz rek at nejezdi na lachtana protoze si skrtne botou a se z toho pak posere...a na niektore jej prujezdy zatackou sem fakt hrdej to si pak rikam to je moja holka dal hodne jezdi po statovkach protoze musi a aby si to na tej statovke trochu uzila,alebo ji mnela rychlo z krku tak tam ma nevim treba 200....tak to by bylo k tý rychlosti...

To ze chce silnejsiu masinu a pritom neumi poradne ani na sestke...ono su dni kedy jej to fakt de a pak su zase dni kedy to stoji za kokot tých je mozna trochu vic...ale chce kvoli tomu silnejsiu masinu aby nemusela tak casto radit,aby to nebylo tak haklivy pri rozjezdoch (kroutak),aby to nemusela tolik tocit aby to vubec jelo a chceme aby to bylo aspon trosku nizsi,skusila si to moje zzro jen tak z prdele vim je to picovina aby mnela takovou obludu ale jak sem ji videl jak zni byla unesena,vysmata a v zatackach ji to slo tak by sem ji ho klidne pujcoval a vim ze by o urcite zvladla proste tam ma ten kroutak a pri rozjezdu nezalezi na plyne (jako ze by dala malo plynu a pak by to chciplo a pravdepodobne by stym prastila)kdyby sem mnel nejaky pochybnosti ze to nezvladne tak ji to nepujcim a taky by sem za ni nesed...nepotrebuje silnejsi masinu aby mi stihala sem rozumnej a proste kazdu vyjizdku sa jej prisposobim nemozem po nej chciet aby so mnou drzala tempo to by tu uz urcite nebola,ale len kvoli mne by bolo dobre aby mala kapotu a nie nahaca...polokapota se nam nelibi a dalej mluvili sme s holkou ktera mnela stejny problem pak si kupila litra a zrazu to bylo vsetko lepsi...ja osobne bych byl rad kdyby sla do GSXR 750 alebo aspon ho skusila,to byla asi jedina motorka o ktorej sme sa nebavili a tady zazneli...

Na sestke ma najazdene za sezonu a pul cca14 000km...a nikde neni napsane ze musis mat najazdene milion kilometru aby si mnel litra a uz to tady zaznelo kolik lidi to fakt umi na litru to vidim pokazdy na Dube kdyz ich davam dole s autobusem...tak bude dalsi co toho litra proste nevyuzije ale bude mit z neho vetsiu radost a vic si ho uzivat nez nejaku sestku...

Nevim zapomnel sem jeste na neco???

E:Kocka na vas nema cas protoze je v praci a do konce tam taky musi neco delat...

Naposledy editováno 22.10.2014 11:24:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:35 | Nahoru | #200

PokyXX píše: Fakt som sa do toho nechcel motat a priatelku nechat vtom vykupat,ale asi to napisem lepsie a hlavne citam tu ze je to vsetko moja vina...

K tej rychlosti ze potrebuje lietat 220 plus...my si vylety neplanujeme nepotrebujeme vediet tyzden do predu kam,jakou trasou a podobne (prece oto de ) proste rano vstaneme dohodneme si to az u ranajkach aj to jenom tak letmo a jedem no a tak sa obcas stane ze sme treba 300kilackov od domova(samozrejme este niekde pobludime) a je uz docela pozde mame toho dost tak to svihnem po tý dalnici a ked to niekoho na tý dalnici nebaví tak je to jeho problem ono v 250km v hodine u mne trosku vic neni ta dalnice az tak rovna,ale tvrdit ze jezdi jenom rovne a pritom vis hovno o tom jak jezdi je trochu picovina ne???Hodne krat sem ji uz rek at nejezdi na lachtana protoze si skrtne botou a se z toho pak posere...a na niektore jej prujezdy zatackou sem fakt hrdej to si pak rikam to je moja holka dal hodne jezdi po statovkach protoze musi a aby si to na tej statovke trochu uzila,alebo ji mnela rychlo z krku tak tam ma nevim treba 200....tak to by bylo k tý rychlosti...

To ze chce silnejsiu masinu a pritom neumi poradne ani na sestke...ono su dni kedy jej to fakt de a pak su zase dni kedy to stoji za kokot tých je mozna trochu vic...ale chce kvoli tomu silnejsiu masinu aby nemusela tak casto radit,aby to nebylo tak haklivy pri rozjezdoch (kroutak),aby to nemusela tolik tocit aby to vubec jelo a chceme aby to bylo aspon trosku nizsi,skusila si to moje zzro jen tak z prdele vim je to picovina aby mnela takovou obludu ale jak sem ji videl jak zni byla unesena,vysmata a v zatackach ji to slo tak by sem ji ho klidne pujcoval a vim ze by o urcite zvladla proste tam ma ten kroutak a pri rozjezdu nezalezi na plyne (jako ze by dala malo plynu a pak by to chciplo a pravdepodobne by stym prastila)kdyby sem mnel nejaky pochybnosti ze to nezvladne tak ji to nepujcim a taky by sem za ni nesed...nepotrebuje silnejsi masinu aby mi stihala sem rozumnej a proste kazdu vyjizdku sa jej prisposobim nemozem po nej chciet aby so mnou drzala tempo to by tu uz urcite nebola,ale len kvoli mne by bolo dobre aby mala kapotu a nie nahaca...polokapota se nam nelibi a dalej mluvili sme s holkou ktera mnela stejny problem pak si kupila litra a zrazu to bylo vsetko lepsi...ja osobne bych byl rad kdyby sla do GSXR 750 alebo aspon ho skusila,to byla asi jedina motorka o ktorej sme sa nebavili a tady zazneli...

Na sestke ma najazdene za sezonu a pul cca14 000km...a nikde neni napsane ze musis mat najazdene milion kilometru aby si mnel litra a uz to tady zaznelo kolik lidi to fakt umi na litru to vidim pokazdy na Dube kdyz ich davam dole s autobusem...tak bude dalsi co toho litra proste nevyuzije ale bude mit z neho vetsiu radost a vic si ho uzivat nez nejaku sestku...

Nevim zapomnel sem jeste na neco???

E:Kocka na vas nema cas protoze je v praci a do konce tam taky musi neco delat...



nech to bejt, ja myslim, ze co melo byt receno uz davno bylo . Enie si to v hlave porovna a nejak to vyresite.

My ti ji stejne akorat zavidime

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:43 | Nahoru | #201

Veverčák píše: nech to bejt, ja myslim, ze co melo byt receno uz davno bylo . Enie si to v hlave porovna a nejak to vyresite.

My ti ji stejne akorat zavidime

Tak to mi je jasné

Ja jen cekam ze se do mne nekdo pusti jako treba do ní...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:45 | Nahoru | #202
PokyXX> Čoveče úplně super mi to nezní ani od tebe. Prostě ať si koupí co chce a co jí sedne. Vyzkoušet si to může a pak se rozhodne. Chyba je tady zakládat takovýhle téma, který lidi akorát zvedne ze židle. Frajera by tady všichni poslali do prdele, ať se probere. K holce byli naštěstí všichni daleko vstřícnější a zazněly tu dokonce názory od lidí, kteří se jí vyloženě snažili poradit. Takže asi jen shrnutí:

1) Ať si litra koupí když ho chce
2) Ať si litra koupí, když jí ho schvaluje přítel
3) Ať si litra koupí, protože sedlo si prostě seřídí nějakou chytrou úpravou
4) Ať si litra koupí, protože na něm pojede 300
5) Ať si litra koupí, protože ti co jí tu radí jsou rozhodně banda idiotů, kteří jí nechtějí dopřát pořádný výkon a nerozumí jejím potřebám
6) Ať tu nezakládá podobná témata, protože je to prostě blbost

(reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:45 | Nahoru | #203

PokyXX píše: Tak to mi je jasné

Ja jen cekam ze se do mne nekdo pusti jako treba do ní...



Tak tebe devalvuje uz jen tvuj mrzky puvod . To proste neprekonas

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:52 | Nahoru | #204
PokyXX> To gsx-r 750 by mohli byt dobre. Kdysi, kdyz sem jeste jezdil R6 a pak ji prodal, sem ho taky shanel, prakticky z podobnych duvodu. Potreboval sem lip dosahnout na zem Merim taky 170 a stale se zmensuju , stara R6 mela 820mm sedlo a ja baletil na spickach, taky sem kvuli tomu jednou spadl hned z kraje pri rozjezdu a jednou dokonce kdyz sem jen tak bez motoru prijizdel kanal. Ale tusim ze to byla R1 rv.05, ta ma sedlo 830mm a z te sem dosahl uplne v pohode, protoze ma uzkej pas u nadrze. Bohuzel, mebo dneska muzu rict, bohu dik, v te dobe zadne slusne a cenove dostupne gsx-r 750 nebylo k mani.Nakonec to vyhral Street, protoze kdyz sem si na nej poprve sedl a zjistil, ze mam obe nohy porad na zemi, byl sem nadsenej, po prvni projizdce uz to byla totalni euforie. Dle me nastavajici jsem byl jak malej harant co dostal novou hracku. Jestli chce kapotu, zkuste treba Daytonu, ten prubeh vykonu bude urcite lepsi nez u Hondy, ovladatelnost a vaha taky, podvozek, brzdy super.
Ale zase ta vyska sedla je horsi, zalezi na rocniku, mam doma ted rv.07 a zase baletim, na okruhu to je fuck ale jel sem chvili i 2012 tusim, navic v Rku a tam sem dosahl uplne v pohode, jezdi Blanka od Srsne, tak nevim jestli ji nema uz snizovanou, ale nerek bych.

Naposledy editováno 22.10.2014 11:56:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:53 | Nahoru | #205

RoumenS píše: PokyXX> To gsx-r 750 by mohli byt dobre. Kdysi, kdyz sem jeste jezdil R6 a pak ji prodal, sem ho taky shanel, prakticky z podobnych duvodu. Potreboval sem lip dosahnout na zem Merim taky 170 a stale se zmensuju , stara R6 mela 820mm sedlo a ja baletil na spickach, taky sem kvuli tomu jednou spadl hned z kraje pri rozjezdu a jednou dokonce kdyz sem jen tak bez motoru prijizdel kanal. Ale tusim ze to byla R1 rv.05, ta ma sedlo 830mm a z te sem dosahl uplne v pohode, protoze ma uzkej pas u nadrze. Bohuzel, mebo dneska muzu rict, bohu dik, v te dobe zadne slusne a cenove dostupne gsx-r 750 nebylo k mani.Nakonec to vyhral Street, protoze kdyz sem si na nej poprve sedl a zjistil, ze mam obe nohy porad na zemi, byl sem nadsenej, po prvni projizdce uz to byla totalni euforie. Dle me nastavajici jsem byl jak malej harant co dostal novou hracku. Jestli chce kapotu, zkuste treba Daytonu, ten prubeh vykonu bude urcite lepsi nez u Hondy, ovladatelnost a vaha taky, podvozek, brzdy super.



toho streeta bys si klidne zkusil i ja, budem muset naplanovat vyjizdku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:55 | Nahoru | #206
PokyXX> Hele to že se neumí suveréně rozjet s šestkou něco vypovídá o tom, jak hodně to má v paži... Další z důvodů proč ne litr.

Je pravda co napsal MichalR66. Kdyby to založil chlap, tak to bude kokot a všichni se mu vysmějou. S holkou měli všichni větší trpělivost a i ten přístup je takovej něžnej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:56 | Nahoru | #207
MichalR66> Nejde jenom o toho litra nemusi to bejt jenom litr koukali sme i po jinych masinach bla,bla,bla...

Ozval sem se proto aby sem vas trosku uviedol na spravnu mieru...protoze mne to tady hlavne prislo otom ze je tady dalsi pipinka ktera chce litra chce snim jezdit jen po dalnici a nejlip hned trista a samozrejme do zatacek vubec neumi...ale takhkle to vubec neni tak sem vam asi zhruba napsal jak to je....

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:57 | Nahoru | #208
Street je dokonala motorka. Zvlast v Rku. Kazdej kdo chce supersport jen proto, ze ma skvelej podvozek, brzdy a ram, ho dostane, a pritom bez plastu a vlastovek ktery davaj smysl fakt jen na okruhu, kdekoli jinde je to jednoduse na obtiz. A kdo rika ze potrebuje (zvlast v nahaci) 200 koni, tak v 99 procentech pripadu lze. A kdo rika ze sestky netahnou odspodu, tak nejel na trivalci

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 11:58 | Nahoru | #209

Veverčák píše: toho streeta bys si klidne zkusil i ja, budem muset naplanovat vyjizdku

A na cem pak pojedu jako ja? Na te tve VFR? Bych se pokak asi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z CBR6RR. Co dál?

22.10.2014 v 12:00 | Nahoru | #210

RoumenS píše: A na cem pak pojedu jako ja? Na te tve VFR? Bych se pokak asi



Jako proc ? Vzdyt je to hodnoucky ....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1197, 1198] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35937 Dnes v 07:57 Ozzy_
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 627 10.6.2024 v 14:51 Kubik19
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 Blacky94 1 8.6.2024 v 19:47 Blacky94
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16340 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_


TOPlist