Po predeslych neslavnych zkusenostech s prodejci, kteri prodavali herky a chteli kopec penez jsem dnes uspel.
Je to SRADik 750 v barvach Telefonica Movistar, strikacka, rok 98, 6 pistky Tokico, pancerky. Je bourany, ma sve mouchy i masařky, ale bude špica.verim tomu. Uz se s nim tesim na okruh i kdyz to bude jeste trvat. :/
Dostane laminaty, prepakovani, tlumic rizeni, Akrapovice a KNko.
:D
Gratulace prijimam hned a zaroven dekuji Zbynovi za vozik, Pavlovi za pomoc pri koupi a take panu R. z Chomutova, solidnimu prodejci. :)
Naposledy editováno 09.04.2008 00:02:16
Dawe02> no blahopřeju, s K6 to bude masakr
Radku dik, snad ti budu pristi sezonu stacit a snad to nerozbiju moc brzo
Flyer>Masakr K6 1000 = nejlepší litr jaký kdo kdy stvořil
To jsi koupil tak jak to je na fotkách...?
Souhlasim, asi nejlepsi okruhovka...jeste jsem ale silne zvazoval R1 2007, to je silny souper
Dawe02>jirin.sv>Dawe02> Tak to už se těším na příští rok, jak na ní budeš lítat . Predpokládám že o(ú)pravy budou jednodušší než už SRADa – vypadá velmi dobře
Ja doufam ze budu litat jen obrazne, mam bobky z highsideru, jak se znam tak to bude asi "o usta"
To moto i v serii funguje dokonale!
Jedině snad pro začátek:
převody/předek 1 zub/,přepákování,koncovka /případně PWC/brzdy /pancíř/ a časem tlumič řízení!
A je "závodnička" hotová"!
Antihoping funguje skvěle a nárust výkonu od 5.000 ot. plynulý!
2LEKO>
To moto i v serii funguje dokonale!
Jedině snad pro začátek:
převody/předek 1 zub/,přepákování,koncovka /případně PWC/brzdy /pancíř/ a časem tlumič řízení!
A je "závodnička" hotová"!
Antihoping funguje skvěle a nárust výkonu od 5.000 ot. plynulý!
Neboj LEKO, hned jsem si na tebe vzpomnel, kdyz jsem zacal o K6 uvazovat.
Presne to co pises tam chci. Vyfuk + PWC tam je, laminaty, prepacko, retez a prevody, pancere a hustejsi olej do tlumice rizeni budou nasledovat. Jeste pribudou riditka, pena do nadrze a mozna krytky ramu a kyvky...mozna.
Dawe02>2LEKO>
To moto i v serii funguje dokonale!
Jedině snad pro začátek:
převody/předek 1 zub/,přepákování,koncovka /případně PWC/brzdy /pancíř/ a časem tlumič řízení!
A je "závodnička" hotová"!
Antihoping funguje skvěle a nárust výkonu od 5.000 ot. plynulý!
Neboj LEKO, hned jsem si na tebe vzpomnel, kdyz jsem zacal o K6 uvazovat.
Presne to co pises tam chci. Vyfuk + PWC tam je, laminaty, prepacko, retez a prevody, pancere a hustejsi olej do tlumice rizeni budou nasledovat. Jeste pribudou riditka, pena do nadrze a mozna krytky ramu a kyvky...mozna.
Ty kryty jsou "dobré" a "funkční"!A rady a zkušenosti se dají u nás sehnat!
[img]
Flyer>Dawe02: A z kama si to sehnal takové brko...? To si dovezl tak jak to je na foto...?
Tak jak je, bez kapot. Co bych s nima delal?
Ja jsem mekky prodejce a nekdo by je ze mne vytahl za pusu.
2LEKO> takze ty karbonove krytky doporucujes? Co takhle jen omotani paskou? Funguje proti kacero-skrabancum obdobne?
Dawe02>Flyer>Dawe02: A z kama si to sehnal takové brko...? To si dovezl tak jak to je na foto...?
Tak jak je, bez kapot. Co bych s nima delal?
Ja jsem mekky prodejce a nekdo by je ze mne vytahl za pusu.
2LEKO> takze ty karbonove krytky doporucujes? Co takhle jen omotani paskou? Funguje proti kacero-skrabancum obdobne?
Ty kryty bych řešil až na konec!Základ jsou ty převody!Proti serii aspoň př. -1 a zad. + 2!A ty brzdy = destičky a hadice
Prevody mam v 530: 16,17,42,43 v 520: 15,45
Uvidim co mi sedne, zkusim v 530 16,43 a pokud to bude v Brne ok, koupim to i v 520.
Jinak ty kryty ja bych resil v prve rade, protoze se znam!
Dawe02>2LEKO> jasne, brzdy jsou prvni v poradi, pancerky mam nachystane a Lucas CRQ na ceste.
Prevody mam v 530: 16,17,42,43 v 520: 15,45
Uvidim co mi sedne, zkusim v 530 16,43 a pokud to bude v Brne ok, koupim to i v 520.
Jinak ty kryty ja bych resil v prve rade, protoze se znam!
Kluci mají na převody tabulky /počasí,teplota,gumy,převod,rychlost/ kdyby někdy bylo potřeba!
Tak tam ani kapoty nedávej!
Vice fotek na www.motofoto.webnode.cz
Naposledy editováno 05.10.2008 23:57:19
Gratulace, to byla rychlá "akce" K6 ideál, spolehlivá motorka a s originál svodama "jede" stejně jako R1 07 vybavená kompletním systémem.. Ikdyž R1 má zase jiné přednosti, pro mě důležitější než tahounskej peklomotor K5ky..
Bude ještě letos povoděna v Brně?? Já abych ještě alespoň chvilku vydržel v čele Fíírovy tabulky
Naposledy editováno 06.10.2008 14:01:20
Budu rad kdyz budu za rok jezdit to co letos
bte>V cem vidis podstatne prednosti R1 oproti K5/K6?
nofear4> ticho tam na hnoji, nebo te nechci do teamu
Na silnici je ale K5 nepřekonatelná, tam je zase jednodušší život s ní
A neboj, že nezrychlíš! Na tý motorce je všechno líp, než na starým SRADíkovi a hlavně to peláší na výjezdech a rovinkách trochu "jinak"..
Trochu klouže zadní kolo vlivem výkonu, ale to je to dobrý, když se to naučíš používat ke svýmu prospěchu a ne k naučení létání "bez křídel"...to pak bolí, ne? Já tedy highsider ještě nedostal, tak nevím
Jak jsou na tom obecne brzdy u K6? Slysel jsem stiznosti na pumpu a plovou ci brzdny bod. Me se to za studena zda dobre, ale jake to bude po par kolech netusim.
Pomuzou jen pancere nebo je treba lepsi pumpa? Jake desky s tim lidi jezdi?
Jinak se tech hasanu fakt bojim, znam se...budu tahat na vyjezdech az budu nekoho rychleho stihat a pak poletim jak po Redbullu
SmajlikR #23>Dawe02> Jo držím palce, ty hasany, nejsou moc příjemný, já sám mám za svůj život tři za sebou a není to nic příjemnýho
No to mi povidej... ja utrhnul ten zadek i se stavajicima 140 konikama a jaky to byl pekny let. Ted jich budu mit skoro 200...to si asi plyn zkracovat nebudu
Jinak ty hasany - ono to je právě o tom, utrhnout to pozvolna co nejdřív a pak NEUBRAT! Se to lehce povídá, co?? Taky se to "učím".. Anebo že bych měl v zápěstí zabudovanou Traction Control zvanou "Posera"?? Asi dávám málo gasu, že netrpím na hasany.. To musím teď ale zaklepat na dřevo
Perňa #81>Dawe02> Boumis jede sériovou pumpu a nemá problém. Má tam pancéřky od Óňase (okracing.cz) a používá tu nejlepší brzdovku od Castrolu. Desky jedeme karbonový LUCAS CRQ, dávkování a účinek je perfektní, životnost je slušná a cena solidní
Jinak ty hasany - ono to je právě o tom, utrhnout to pozvolna co nejdřív a pak NEUBRAT! Se to lehce povídá, co?? Taky se to "učím".. Anebo že bych měl v zápěstí zabudovanou Traction Control zvanou "Posera"?? Asi dávám málo gasu, že netrpím na hasany.. To musím teď ale zaklepat na dřevo
Perno ty musis byt neskutecny talent nemohl bych si s tebou domluvit rozhovor na svoje nove DVD?
Dawe02>SmajlikR #23>Dawe02> Jo držím palce, ty hasany, nejsou moc příjemný, já sám mám za svůj život tři za sebou a není to nic příjemnýho
No to mi povidej... ja utrhnul ten zadek i se stavajicima 140 konikama a jaky to byl pekny let. Ted jich budu mit skoro 200...to si asi plyn zkracovat nebudu
Dawe nezavisle na tom ze o tom vim hovno,a ty jsi hustokrutio strelec me jen napadlo,jestli by treba nebylo od veci pro zacatek sezony zacit jezdit treninky na pneumatikach,ktere maji charakteristiku rekl bych az predcasneho prokluzovani ikdyz stale drzi,oproti tem co drzej sice jako krava,ale jak se utrhnou uz je pozde na cokoliv??