na FB už pár lidí vyhrožuje, že nás bude jen v SPčkách přes sto...tak uvidíme
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
3 reakcí na tento příspěvek Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
Takže tak HOWGH
1 reakcí na tento příspěvek Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
brzda123 píše: Chlapci,věc zdá se být prostá.Dle info od Saše Vysloužila,kterýmu nemám důvod nevěřit,se to stalo takto.Zdeně klekl motor a neměla odjetý kola.Po dohodě s Oldřichem von Prokopem odjela na té červené motce potřebná kola s tím,že ty časy se jí samozřejmě nebudou počítat.
Takže tak HOWGH
1 reakcí na tento příspěvek Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
jestli mohla nebo nemohla ohrozit to je prece jedno ne??? vsichni si tam hrajou na odborniky a resi kokotiny ale jak je neco opravdu co bije do oci tak to je maj radsi zavreny!!
co se tyka toho skouseni ve warmu tak taky sme meli jednoho co potreboval vyzkouset motor a taky nebyl pripusten. ale co je to za nami a soustredime se na horice!!
jinak k tomuhle tématu....nechápu proč se z toho dělá věda, když v Irsku běžně funguje že dokonce i při závodech si můžeš odukoušet motorku s jinou třídou!
Funguje to tak že do zaváděcího kola vyjede motorka jako poslední s třídou která startuje a jak se ostatní skládaj na rošt tak tahle motorka pod dohledem safety caru, zase zajede...běžně to tam takhle prostě funguje, protože těch možností si to odzkoušet není zrovna moc, kor když se nestíhá...
1 reakcí na tento příspěvek Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
jen me sere takove to podvadeni pac za chvili se bude jezdit se 160 valci a s 34 karbci! hlavne ze na prejimce se strasne ptali na na karbec a na penu ,ale ze nekteri jedou na slickach to je v poho !! a je jedno jestli ten clovek jede 20 aty nebo 50aty!!!!proste podvadi a to naprosto vedome! a to me sere!
Najíždět kola na cizích motorkách je zkrátka podvod.
Žádné "řečičky" na tom nic nezmění.
Dříve jsme všichni na přírodňákách jezdili pro radost a plácali si vzájemně po ramenou, jaké je naše závodění čisté - proti zprofanovanému a drahému mistráku a volné třídě na okruzích. Bohužel mám pocit, že se to začíná měnit. Budeme si muset asi sáhnout do svědomí a začít rozlišovat mezi kolegialitou a "kolegialitou".
Snad se na přírodních okruzích blížíme k okamžiku, kdy podání protestu nebude chápáno jako asociální chování, ale jako poslední zoufalá snaha o udržení alespoň relativní čistoty sportovní cti.
Otázka je, kdo se dobrovolně stane tím prvním Černým Petrem, který vyfakuje "takykamaráda"?
Howgh...
Naposledy editováno 12.05.2011 01:02:50
1 reakcí na tento příspěvek Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
1 reakcí na tento příspěvek Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
1 reakcí na tento příspěvek Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
Naposledy editováno 12.05.2011 16:40:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
aprilialibor píše: tak u nas v sp ma rychlořazeni asi jen jeden a ten teda na čele nejezdí,a sliky na spčku ma nejakej starši pan na yamaze 125 ale ten taky čelo nejezdí
V tomhle naprosto souhlasim s Péťou ...vůbec přeci nejde o to, kolikátej kdo jezdí! Pravidla jsou pro všechny stejná1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Slovácký okruh 2011 "starák" "uherák"...
aprilia-man píše: V tomhle naprosto souhlasim s Péťou ...vůbec přeci nejde o to, kolikátej kdo jezdí! Pravidla jsou pro všechny stejná
podle zákulisních informací byl Petridas po závodšech značně rozladěn nad stálým porušováním technických předpisů některými jezdci. Na tomto základě se sešla technická část týmu Petridas prozatím bez účasti jezdce pod vedením technického ředitele a za účasti vývojivé části týmu a zástupce hlavního sponzora. Hlavní bod jednání byl další vývoj třídy 125 SP. Bylo dohodnuto, že tým dá ještě šanci jezdcům, kteří podvádí, aby začali dodržovat pravidla. V opačném případě bylo rozhodnuto, že tým nasadí náhradní Mito jehož parametry budou mírně za hranicí pravidel. Protože zástupce hlavního sponzora souhlasil s uvolněním prostředků na vývoj, začalo se ihned na vývoji, aby bylo možné nové Mito nasadit ještě v letošní sezoně. Motor na brzdě má prozatím 72 HP. Bude nutné také zapracovvat na účinnosti brzd a na nastavení podvozku.