globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ježdění v Mýtě
 
19.3.2014 v 12:09
Sezóna 2018

Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.

Máme první termín

Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018

Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz

Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .

Karel V. "Chippman"


Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 14:31 | Nahoru | #2041

Veverčák píše: tak taky v Myte plyn jenom lechtam, ale to se asi vzhledem k motorce a zprevodovani -1 +4 oproti serii neni cemu divit



Plnej mjde na cilovce, pak na horni rovince kdyz je bez retarderu, a po ni na tom useku kolmu dolu (kolmo na silnici) kroutim ma okamzik co mi zrovna da ruka a lezim na nadrzi abych nejel po zadnim. Tam se da dat na olamzik opravdu hodne plynu, protoze mas dost plynu uz v ty zatacce vlastne

Plnej neumim v prvnich ctyrech zatackach, tam bych letel po zadech uz moc, i tak se to tam nekdy zvedne. Pravda ale je, ze se spravne nastavenym podvozkem se to.mnohem mene zveda a tim padem jde dat vic plynu na vyjezdu ze treti zatacky..

Ono je to taky hodne o fyzicce. KdZ das v tech kratkychbusecich hodne plynu a dokazes presto udrzet i stopu, jinak by to bylo kontraproduktivni, musis pak hodne tvede na brzdy, zaroven to hodne plynubznamena ze se musim hodne natahnout dopredu, abych nesel pobzadech, nebo aspon ne moc vysoko... Velka gymnastika...za chvili je clovek vyflusanej a tobte zase nuti jet plynulejc... Jake z toho plyne pouceni?

Malo trenujem rybizci..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 15:36 | Nahoru | #2042
SPIJKER> tak u me je ten plnej s tretinovym vykonem trochu jinej no :D ale treba v ty sikane za T1 se mi to taky odlepuje jak se to tam preklapi rychle
fyzicka je svina, taky jsem tam ke konci stintu vzdycky hekal a uz jsem to flakal :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 15:55 | Nahoru | #2043

Franta. píše: SPIJKER> Vcera jsem nasel stary SV vyladeny na 94 koni: http://www.spearsen...tech_dynocharts.html - to uz by asi trochu jelo :) Ja si objednal aspon vacky sani z novyho modelu abych se dostal na jeho vykon v serii…

Nechci ti kazit radost, ale ser na výkon na wikipedii. Obě verze mají přibližně stejnej výkon, akorát každá brzda měří jinak a proto jsou výsledky z různejch brzd dost těžko porovnatelný. Starý SV jede víceméně stejně jako to nový...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 16:12 | Nahoru | #2044
pylot> No i podle Sport Rider (coz je celkem autorita) ma novy SV vetsi vykon:



Ta vymena vacek je celkem znamej mod: http://www.bayarear...wthread.php?t=154847 - az se budu v zime nudit, tak se do toho pustim.

Jinak pro zajimavost ted jsem se o upravach bavil s kamaradem co jezdi ty minitwiny na modelu 2003+, prej vymenil vyfukovy vacky, zmenil casovani a pak jeste nejak upravenej rotor a na spojce mu to dava 90 koni, Most dal letos za 1:53. Ve vidlicich menil jen pruziny a olej, vzadu Wilbers. A taky me upozornil na tohle: http://www.triumph-...p_most2014_race1.pdf Most na Street Triplu za 1:44.8, neuveritelny :)

Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 16:26 | Nahoru | #2045
Sice opravdu nepatřím k nejrychlejším, nicméně občas se mi stane, že někoho dojedu a tak bych si dovolil pro nás mrdaly z pomalé ještě trochu osvěty. Pokud jede někdo pomaleji, je sice moc šlechetné, že nechce zdržovat ostatní, ale opravdu není dobré pro nikoho koukat do zrcátek a pouštět ty za sebou gesty a úhybnými manévry. Je to o pekelnou držku pro všechny zúčastněné. Prosím, takto už ne. Užívejme si ježdění a dlabejme na ty za sebou, bezpečné předjetí je jen jejich starost a když už, tak to nejlepší, co se pro to dá udělat, je držet si svou stopu a neuhýbat sem a tam. Já taky, když těsně za zadkem slyším už několik kol temné vrčení, tak třeba na cílovce za to tolik nezatáhnu, ale pořád si držím svou stopu, abych byl pro ty za mnou čitelný.
A hlavně: doma pak taky líp zní, že jsem dva předjel, než že dva mě pustili .
Takže, konec keců, neberte to nikdo nijak zle, to jen že mám tolik harantů a hypoték, že už na sebe musím být opatrný , teším se na všechny a na další ježdění v úterý. Mejtu zdar

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 16:30 | Nahoru | #2046
Franta.> presne, a ten tripple se dal koupit mozna dokonce za 180 vcetne racingpvejch veci na ten T cup a musels pak neco ojldjezdit a musels kupovat Conti pneu apod. Kazdopadne nechapu ze nekdo vazne premysli o koupi a montazi vacky, nebo jeste vic do sv, kdyz treba ten street R ma 100 k a vsexhnobostatni spravne uz v serii... A za ty prahlchy co das do vacek a dalsich serepeticek mas toho tripla skoro taky.. Samozrejme pokud nemas jediny prani jezdit mini nebo supertwiny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 16:35 | Nahoru | #2047

Miondir píše: SPIJKER> tak u me je ten plnej s tretinovym vykonem trochu jinej no :D ale treba v ty sikane za T1 se mi to taky odlepuje jak se to tam preklapi rychle
fyzicka je svina, taky jsem tam ke konci stintu vzdycky hekal a uz jsem to flakal :)



Jo, v T1 překlápěčce se mi to nedávno na vodě zvedlo a když to pak šlo dolů, tak se vším všudy .

(reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 16:39 | Nahoru | #2048
SPIJKER> No ty vacky byly za 500,- kus, takze nic hroznyho :) Bohuzel se ukazalo, ze jsou ze staryho a ja potrebuju z novyho modelu, tak shanim dal. Je to i zabava sama o sobe snazit se to vylepsit. A minitwiny celkove zas tak drahy nejsou - ten kamarad prej koupil srot motorku za 900 euro a do uprav dal 2k euro a jezdi kolem 5.-6. mista.

Ale o tom Streetovi teda zacinam uvazovat jako o dalsi motorce, netusil jsem, ze je to az takovej narez.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 16:44 | Nahoru | #2049
Mr.Dreamer> taky bych chtel aby se mi to zvedalo jen v jedny zatáčce

(reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 17:08 | Nahoru | #2050

Blesk90 píše: Mr.Dreamer> taky bych chtel aby se mi to zvedalo jen v jedny zatáčce



Tak zvedá se mi na cílovce (jako každému), ne překlápěčce v prvním retardéru a pak na výjezdu do kopečka k druhému retardéru. Je jasné, že litrový dvouvál se bude s plným plynem zvedat skoro všude a osobně někdy je docela příjemné nemuset si tu pravačku tolik hlídat, protože i když se ti zvedne, tak se to dá pohodově uhlídat (pokud zrovna nejsi na té vodě v překlápěčce ).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 17:19 | Nahoru | #2051
Blesk90> Nemas na fotce nahodou novy tuono, ktery ma ve vybave anti-wheelie? Podle fotky je asi rozbity :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 17:23 | Nahoru | #2052

Franta. píše: Blesk90> Nemas na fotce nahodou novy tuono, ktery ma ve vybave anti-wheelie? Podle fotky je asi rozbity :D



Nn, je to rok 04.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 18:26 | Nahoru | #2053

Mr.Dreamer píše: Nn, je to rok 04.

ale prd 04 je jeste starej skopek, mam 08 ani wheelie ma V4R od roku 2011

(reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 18:42 | Nahoru | #2054

Blesk90 píše: ale prd 04 je jeste starej skopek, mam 08 ani wheelie ma V4R od roku 2011



Teď na to koukám a v roce 08 vylepšovali. Jsem žil v tom, že to od 04 byl stále stejný dvouvál a pak od roku 11 čtyřvál. Ale co koukám, tak tam zásadní rozdíly nejsou, alespoň papírově, pár koní a Nm.

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 18:57 | Nahoru | #2055
Tak koukám, že se začíná v Mejtě zrychlovat a dokonce padla i zmínka o závodu. To se mi líbí, ale je otázka, kolik lidí má se závoděním zkušenosti, aby se nám z toho nestalo vraždění neviňátek - někdo by se mohl pěkně zrakvit. Muselo by se to jet jako polosrandazávod, neb pronajmout si okruh i s pořadatelama, by byla šílená darda.

(reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:01 | Nahoru | #2056

Franta. píše: walii> To je zajimavy, jak novy tak stary SV650 by melo mit cca 70 koni (52 kW). Jenze podle wiki ma stary 64.2 hp (47.9 kW) @ 9000 rpm a novy 73.4 hp (54.7 kW) @ 8800 rpm. To by docela sedelo, pred ladakem melo moje stary 63.2 a ted ma 67. Nevis kolik melo tvoje pred upravama? Kdyz pises, ze PC prida 5 k, tak v serii melo opravdu 74? To je 10 koni rozdil mezi verzema, i kdyz papirove by nemel bejt zadnej Nebo je jedno mereno na brzde a druhe na motoru - da se to z tohoto nejak poznat http://img.motorkar...2/99067.jpg? [/quote]

V tom aby se prase vyznalo. Budu to muset prověřit. A před úpravama to nevím. Ale musel to být standart, protože tohle je ono.





Naposledy editováno 18.08.2014 19:05:33

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:01 | Nahoru | #2057
Nn musis koukat na tuona ne na RSV, tuono bylo to staré 2003-2005, byl toprvni rotac, pak tuono 2006, desing toho meho vykon 98Kw a 115Nm, rok 2007- 2010 etai vufukove ventily, programovatelna mapa v jednotce, podtlakovy antihop, jedna svice na valec a 102Kw a 122Nm, s akrapama a PC z RSV 108Kw a 128Nm a pak V4 nikoli radak jsem na to haklivej, sorry















1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:09 | Nahoru | #2058

walii píše: Tak koukám, že se začíná v Mejtě zrychlovat a dokonce padla i zmínka o závodu. To se mi líbí, ale je otázka, kolik lidí má se závoděním zkušenosti, aby se nám z toho nestalo vraždění neviňátek - někdo by se mohl pěkně zrakvit. Muselo by se to jet jako polosrandazávod, neb pronajmout si okruh i s pořadatelama, by byla šílená darda.

dobry napad, podleme je jedina moznost mereni casu pri startu napr dvou jezdcu najednou, v mejte predjizdet by byl hukot...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:16 | Nahoru | #2059

Blesk90 píše: dobry napad, podleme je jedina moznost mereni casu pri startu napr dvou jezdcu najednou, v mejte predjizdet by byl hukot...



stejne se ti to za chvili sjede ... na te trati zavodit je o drzku ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:21 | Nahoru | #2060
Veverčák> No ale už o tom s klukama z přírodňáků docela reálně uvažujeme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:25 | Nahoru | #2061

walii píše: Veverčák> No ale už o tom s klukama z přírodňáků docela reálně uvažujeme.



tak vy z prirodnaku mate vsechno trochu jinak . Ale budiz, to jsou lidi, kteri dost umej. Ale u mene zkusenych mam vazne pochybnosti. Jako dovedu si predstavit asi tak tri mista na bezpecne predjeti jezdce o hodne pomalejsiho, srovnatelni jezdci se seradi do hada a pojedou furt za sebou. Zbytek mist bude i od predjizdeneho vyzadovat dost zkusenosti, aby se nelekl, kdyz to nekdo pod nej posle a neslozil to ..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:33 | Nahoru | #2062

Veverčák píše: tak vy z prirodnaku mate vsechno trochu jinak . Ale budiz, to jsou lidi, kteri dost umej. Ale u mene zkusenych mam vazne pochybnosti. Jako dovedu si predstavit asi tak tri mista na bezpecne predjeti jezdce o hodne pomalejsiho, srovnatelni jezdci se seradi do hada a pojedou furt za sebou. Zbytek mist bude i od predjizdeneho vyzadovat dost zkusenosti, aby se nelekl, kdyz to nekdo pod nej posle a neslozil to ..



Jak říkáš. Na brzdy se předjíždět určitě dá na dosti místech. Ale chce to od obou kompleto kapučíno soustředění. Se závodníkama do to určitě půjdu, takhle na tu naší bandu vymyslíme jiný způsob soupeření. Rozbít si hubu si z nás určitě nikdo nechce.

Naposledy editováno 18.08.2014 19:34:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:35 | Nahoru | #2063

walii píše: Jak říkáš. Na brzdy se předjíždět určitě dá na dosti místech. Ale chce to od obou kompleto kapučíno soustředění. Se závodníkama do to určitě půjdu, takhle na tu naší bandu vymyslíme jiný způsob soupeření. Rozbít si hubu si z nás určitě nikdo nechce.



ja bych udelal zavody na kolobezkach, klidne endurance na hodinu, to by byla prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:39 | Nahoru | #2064

Veverčák píše: ja bych udelal zavody na kolobezkach, klidne endurance na hodinu, to by byla prdel


Tak to bych s tou svou poloprdelí neměl šanci

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:42 | Nahoru | #2065
Dva mí svěřenci. No hezky se na to kouká.
Sejky





George




(reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 19:45 | Nahoru | #2066

walii píše: Tak to bych s tou svou poloprdelí neměl šanci



ti povolime motokolobrndu :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 20:12 | Nahoru | #2067

Blesk90 píše: Nn musis koukat na tuona ne na RSV, tuono bylo to staré 2003-2005, byl toprvni rotac, pak tuono 2006, desing toho meho vykon 98Kw a 115Nm, rok 2007- 2010 etai vufukove ventily, programovatelna mapa v jednotce, podtlakovy antihop, jedna svice na valec a 102Kw a 122Nm, s akrapama a PC z RSV 108Kw a 128Nm a pak V4 nikoli radak jsem na to haklivej, sorry

















Koukám, že tam mají na zdejším motokatalogu dost chyb. Asi jsem je neměl po tom, co jako pohotovostní hmotnost udali 400kg, brát vážně .

(reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 20:13 | Nahoru | #2068
SPIJKER> to jsem já

1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 20:13 | Nahoru | #2069
Pokud jde o ty závody, tak se v Mýtě tuším jel závod miniCBR, docela by mě zajímalo, jak ta akce probíhala .

(reakce na) Ježdění v Mýtě

18.8.2014 v 20:54 | Nahoru | #2070
Mr.Dreamer> Nevim co je miniCBR, ale jezdi se tam tohle: http://www.minigp.cz/ Pristi podnik se jede ve VM 13.-14.9., tak to muzes jit okouknout, pripadne na YT je reportaz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist