Dámy a pánové, pokusím se udržet celodenní ježdění v tomto roce místo Dreamera.
Máme první termín
Je to neděle před Velikonocemi 01.04.2018
Takže se můžete hlásit - ke mně do zprávy nebo na email jezdenimyto@email.cz
Harmonogram je prozatím v novém vlákně zde .
Karel V. "Chippman"
Naposledy editováno 27.12.2023 00:53:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: tak taky v Myte plyn jenom lechtam, ale to se asi vzhledem k motorce a zprevodovani -1 +4 oproti serii neni cemu divit
Plnej mjde na cilovce, pak na horni rovince kdyz je bez retarderu, a po ni na tom useku kolmu dolu (kolmo na silnici) kroutim ma okamzik co mi zrovna da ruka a lezim na nadrzi abych nejel po zadnim. Tam se da dat na olamzik opravdu hodne plynu, protoze mas dost plynu uz v ty zatacce vlastne
Plnej neumim v prvnich ctyrech zatackach, tam bych letel po zadech uz moc, i tak se to tam nekdy zvedne. Pravda ale je, ze se spravne nastavenym podvozkem se to.mnohem mene zveda a tim padem jde dat vic plynu na vyjezdu ze treti zatacky..
Ono je to taky hodne o fyzicce. KdZ das v tech kratkychbusecich hodne plynu a dokazes presto udrzet i stopu, jinak by to bylo kontraproduktivni, musis pak hodne tvede na brzdy, zaroven to hodne plynubznamena ze se musim hodne natahnout dopredu, abych nesel pobzadech, nebo aspon ne moc vysoko... Velka gymnastika...za chvili je clovek vyflusanej a tobte zase nuti jet plynulejc... Jake z toho plyne pouceni?
Malo trenujem rybizci..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
fyzicka je svina, taky jsem tam ke konci stintu vzdycky hekal a uz jsem to flakal :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Franta. píše: SPIJKER> Vcera jsem nasel stary SV vyladeny na 94 koni: http://www.spearsen...tech_dynocharts.html - to uz by asi trochu jelo :) Ja si objednal aspon vacky sani z novyho modelu abych se dostal na jeho vykon v serii…
Nechci ti kazit radost, ale ser na výkon na wikipedii. Obě verze mají přibližně stejnej výkon, akorát každá brzda měří jinak a proto jsou výsledky z různejch brzd dost těžko porovnatelný. Starý SV jede víceméně stejně jako to nový...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Ta vymena vacek je celkem znamej mod: http://www.bayarear...wthread.php?t=154847 - az se budu v zime nudit, tak se do toho pustim.
Jinak pro zajimavost ted jsem se o upravach bavil s kamaradem co jezdi ty minitwiny na modelu 2003+, prej vymenil vyfukovy vacky, zmenil casovani a pak jeste nejak upravenej rotor a na spojce mu to dava 90 koni, Most dal letos za 1:53. Ve vidlicich menil jen pruziny a olej, vzadu Wilbers. A taky me upozornil na tohle: http://www.triumph-...p_most2014_race1.pdf Most na Street Triplu za 1:44.8, neuveritelny :)
A hlavně: doma pak taky líp zní, že jsem dva předjel, než že dva mě pustili .
Takže, konec keců, neberte to nikdo nijak zle, to jen že mám tolik harantů a hypoték, že už na sebe musím být opatrný , teším se na všechny a na další ježdění v úterý. Mejtu zdar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Miondir píše: SPIJKER> tak u me je ten plnej s tretinovym vykonem trochu jinej no :D ale treba v ty sikane za T1 se mi to taky odlepuje jak se to tam preklapi rychle
fyzicka je svina, taky jsem tam ke konci stintu vzdycky hekal a uz jsem to flakal :)
Jo, v T1 překlápěčce se mi to nedávno na vodě zvedlo a když to pak šlo dolů, tak se vším všudy .
Ale o tom Streetovi teda zacinam uvazovat jako o dalsi motorce, netusil jsem, ze je to az takovej narez.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Blesk90 píše: Mr.Dreamer> taky bych chtel aby se mi to zvedalo jen v jedny zatáčce
Tak zvedá se mi na cílovce (jako každému), ne překlápěčce v prvním retardéru a pak na výjezdu do kopečka k druhému retardéru. Je jasné, že litrový dvouvál se bude s plným plynem zvedat skoro všude a osobně někdy je docela příjemné nemuset si tu pravačku tolik hlídat, protože i když se ti zvedne, tak se to dá pohodově uhlídat (pokud zrovna nejsi na té vodě v překlápěčce ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Franta. píše: Blesk90> Nemas na fotce nahodou novy tuono, ktery ma ve vybave anti-wheelie? Podle fotky je asi rozbity :D
Nn, je to rok 04.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Mr.Dreamer píše: Nn, je to rok 04.
ale prd 04 je jeste starej skopek, mam 08 ani wheelie ma V4R od roku 2011Blesk90 píše: ale prd 04 je jeste starej skopek, mam 08 ani wheelie ma V4R od roku 2011
Teď na to koukám a v roce 08 vylepšovali. Jsem žil v tom, že to od 04 byl stále stejný dvouvál a pak od roku 11 čtyřvál. Ale co koukám, tak tam zásadní rozdíly nejsou, alespoň papírově, pár koní a Nm.
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
Franta. píše: walii> To je zajimavy, jak novy tak stary SV650 by melo mit cca 70 koni (52 kW). Jenze podle wiki ma stary 64.2 hp (47.9 kW) @ 9000 rpm a novy 73.4 hp (54.7 kW) @ 8800 rpm. To by docela sedelo, pred ladakem melo moje stary 63.2 a ted ma 67. Nevis kolik melo tvoje pred upravama? Kdyz pises, ze PC prida 5 k, tak v serii melo opravdu 74? To je 10 koni rozdil mezi verzema, i kdyz papirove by nemel bejt zadnej Nebo je jedno mereno na brzde a druhe na motoru - da se to z tohoto nejak poznat http://img.motorkar...2/99067.jpg? [/quote]
V tom aby se prase vyznalo. Budu to muset prověřit. A před úpravama to nevím. Ale musel to být standart, protože tohle je ono.
Naposledy editováno 18.08.2014 19:05:33
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
walii píše: Tak koukám, že se začíná v Mejtě zrychlovat a dokonce padla i zmínka o závodu. To se mi líbí, ale je otázka, kolik lidí má se závoděním zkušenosti, aby se nám z toho nestalo vraždění neviňátek - někdo by se mohl pěkně zrakvit. Muselo by se to jet jako polosrandazávod, neb pronajmout si okruh i s pořadatelama, by byla šílená darda.
dobry napad, podleme je jedina moznost mereni casu pri startu napr dvou jezdcu najednou, v mejte predjizdet by byl hukot...1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Blesk90 píše: dobry napad, podleme je jedina moznost mereni casu pri startu napr dvou jezdcu najednou, v mejte predjizdet by byl hukot...
stejne se ti to za chvili sjede ... na te trati zavodit je o drzku ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
walii píše: Veverčák> No ale už o tom s klukama z přírodňáků docela reálně uvažujeme.
tak vy z prirodnaku mate vsechno trochu jinak . Ale budiz, to jsou lidi, kteri dost umej. Ale u mene zkusenych mam vazne pochybnosti. Jako dovedu si predstavit asi tak tri mista na bezpecne predjeti jezdce o hodne pomalejsiho, srovnatelni jezdci se seradi do hada a pojedou furt za sebou. Zbytek mist bude i od predjizdeneho vyzadovat dost zkusenosti, aby se nelekl, kdyz to nekdo pod nej posle a neslozil to ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: tak vy z prirodnaku mate vsechno trochu jinak . Ale budiz, to jsou lidi, kteri dost umej. Ale u mene zkusenych mam vazne pochybnosti. Jako dovedu si predstavit asi tak tri mista na bezpecne predjeti jezdce o hodne pomalejsiho, srovnatelni jezdci se seradi do hada a pojedou furt za sebou. Zbytek mist bude i od predjizdeneho vyzadovat dost zkusenosti, aby se nelekl, kdyz to nekdo pod nej posle a neslozil to ..
Jak říkáš. Na brzdy se předjíždět určitě dá na dosti místech. Ale chce to od obou kompleto kapučíno soustředění. Se závodníkama do to určitě půjdu, takhle na tu naší bandu vymyslíme jiný způsob soupeření. Rozbít si hubu si z nás určitě nikdo nechce.
Naposledy editováno 18.08.2014 19:34:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
walii píše: Jak říkáš. Na brzdy se předjíždět určitě dá na dosti místech. Ale chce to od obou kompleto kapučíno soustředění. Se závodníkama do to určitě půjdu, takhle na tu naší bandu vymyslíme jiný způsob soupeření. Rozbít si hubu si z nás určitě nikdo nechce.
ja bych udelal zavody na kolobezkach, klidne endurance na hodinu, to by byla prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Veverčák píše: ja bych udelal zavody na kolobezkach, klidne endurance na hodinu, to by byla prdel
Tak to bych s tou svou poloprdelí neměl šanci
1 reakcí na tento příspěvek Ježdění v Mýtě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ježdění v Mýtě
Blesk90 píše: Nn musis koukat na tuona ne na RSV, tuono bylo to staré 2003-2005, byl toprvni rotac, pak tuono 2006, desing toho meho vykon 98Kw a 115Nm, rok 2007- 2010 etai vufukove ventily, programovatelna mapa v jednotce, podtlakovy antihop, jedna svice na valec a 102Kw a 122Nm, s akrapama a PC z RSV 108Kw a 128Nm a pak V4 nikoli radak jsem na to haklivej, sorry
Koukám, že tam mají na zdejším motokatalogu dost chyb. Asi jsem je neměl po tom, co jako pohotovostní hmotnost udali 400kg, brát vážně .