2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Asi si vezmu tejden dovolenou a vyndám ty vstřiky
To bych vzal napřed průhledný kanystr s naftou, natáhl do něj sání z filtru a zpátečku přímo z motoru,propoji hadicí ty odpojené konce z nádrže a pořádně projel, pokud to bude i potom tlačit vzduch tak pak už ti nezbude nic jiného než tandemovka nebo ty vstřiky1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale ta koncepce je supr, nacisti nebyli žádní blbci zprvu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Weisner píše: To bych vzal napřed průhledný kanystr s naftou, natáhl do něj sání z filtru a zpátečku přímo z motoru,propoji hadicí ty odpojené konce z nádrže a pořádně projel, pokud to bude i potom tlačit vzduch tak pak už ti nezbude nic jiného než tandemovka nebo ty vstřiky
To jsem zkoušel, bubliny jdou zase jen chvíli po startu, pak už ne
assassin píše: DesperateDan> jo, ted kdyz jsem videl to porsche tak mi to docvaklo, ze je to novej nick ke staremu znamemu
Jo, chodím sem už leta, ale pak mě někdo nasere tak se odhlásím a pak mi to zas nedá sem tu zas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Tak to seš dobrej, já pojal jen podezření páč tydle původem český brouci jsou si už od Hitlera všechny nápadně podobný a zvlášť v týdle nezvyklý stříbrný tetělíze
Ale ta koncepce je supr, nacisti nebyli žádní blbci zprvu
Ta boční silueta 911 je pro mě prostě nej a i po letech se na to hezky kouká.
Kluk má Panameru, ale to je taková nafouklá ropucha
DesperateDan píše: Ta boční silueta 911 je pro mě prostě nej a i po letech se na to hezky kouká.
Kluk má Panameru, ale to je taková nafouklá ropucha
Je to tak, ale holt nekdo potrebuje i vikendovy auto na zabavu s vicero misty.
A Panamera je porad zlata oproti treba Cayenne.
I kdyz je mi to sumak, tak je pro me nepochopitelny, ze dnesni mladi (kolem 20 - 30 let) maji za auto-modlu Uruse, Cayenne a ted mozna to dalsi SUV od ferrari.
3 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Já pro zajímavost teď měnil v té 911 a byl jsem fakt zvědavý co po těch 24 letech a 160.000 km z převodovky vyteče.
A byl jsem celkem překvapený, že ten olej byl i po takové době celkem čistý a skoro žádný piliny. Fakt jsem to čekal horší. A to je to šestikvalt a náplň jen 2,75 l.
Měníte tady u těch skoro veteránů olej v manuálních převodovkách , nebo na to serete ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Za me by se menit mel. Ani ne tak od najezdu, ale od stari. Treba 1x za 10 let?
e: ale pak je tu zlaty pravidlo (zejmena u stare techniky). kdyz neco funguje, neser se do toho.
Naposledy editováno 07.05.2024 10:31:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: [quote=DesperateDan]Co takhle olej v převodovce ? [quote]
Za me by se menit mel. Ani ne tak od najezdu, ale od stari. Treba 1x za 10 let?
e: ale pak je tu zlaty pravidlo (zejmena u stare techniky). kdyz neco funguje, neser se do toho.
To zrovna u převodovek docela platí. Si to udělá svoje vlastní mikroklima a dost často se stane, že když ho narušíš, třeba výměnou oleje, tak se brzo vysere
DesperateDan píše: Co takhle olej v převodovce ? V automatech tam je to jasný, tam se mění celkem často, ale co v manuálech ?
Já pro zajímavost teď měnil v té 911 a byl jsem fakt zvědavý co po těch 24 letech a 160.000 km z převodovky vyteče.
A byl jsem celkem překvapený, že ten olej byl i po takové době celkem čistý a skoro žádný piliny. Fakt jsem to čekal horší. A to je to šestikvalt a náplň jen 2,75 l.
Měníte tady u těch skoro veteránů olej v manuálních převodovkách , nebo na to serete ?
Ano, měním v manuálech, když auto koupím/dostanu a pak jen když najedu dalších cca 100.000 cca nebo po dalších několika letech. Já mám momentálně samý auta s nájezdem 300+, v každém zatím bylo hnusný černý bahno.
FiZzeR píše: To zrovna u převodovek docela platí. Si to udělá svoje vlastní mikroklima a dost často se stane, že když ho narušíš, třeba výměnou oleje, tak se brzo vysere
Takovou zkušenost u převodovek nemám, ale je mi jasný, jak to vzniká.
V převodovce se něco vysere a jelikož průměrnej autíčkář neumí nic jinýho, než auto ojíždět hadříkem nebo měnit oleje a přidávat do nich spešl aditiva z mletých diamantů, tak jakmile cítí, že je průser, snaží se to zachránit výměnou náplně, samozřejmě se zázrak nekoná, převodovka stejně odejde a on pak na forum napíše, že výměnou to dokurvil.
Asi je jasný, že když máš třeba v hydraulickém řízení (fuj, díky za elektro) KO gufera v servu a těsní to těma letitýma úsadama, pak to vypláchneš čerstvou kapalinou, tak to vyteče. Jen urychlíš/projeví se to, co už bylo v prdeli.
Naposledy editováno 07.05.2024 11:11:07
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: To jsem zkoušel, bubliny jdou zase jen chvíli po startu, pak už ne
Pokud ani po plným zatížení nejdou bubliny tak to vstřikama nebude, pak mě napadá ucpaná zpátečka do nádrže, nebo se blbě plní ten buffer tank u čerpadla a je v něm málo paliva
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A to ta elektrika bude jeste jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: JInak o víkendu jsme měli doma půjšený I5 M60, ale odjel sem na víkend pryč, takže sem se nesvezl, viděl sem ho jen večer za šera a už se mi nechtělo. Ale tohle bych určitě zkusil někdy projet. Nikdy sem neřídil nic, co má 600 koní. Je mi jasný, že je to regulovaný elektronikou, ale stejně je to šílený čislo.
E-bawora jsem teda neridil, ale jezdil jsem s teslou P100 a to zrychleni 0-150 je fakt jako na motorce. Pak teda ta akcelerace rapidne klesa, hlavne nad 200 a myslim, ze to nasledne nejelo ani 220. Coz je v podstate jedno. Jako takovy prevoz na jednani/nakupy/s rodinnou, proc ne. Jen ten dojezd je mizernej. Treba ja extremne nerad na neco cekam, takze pro me traveni casu na dobijeckach a zrat u toho parek v rohliku, fakt neni.
I kdyz to ma stovky koni, porad je to ale uplne jindy "ridicsky" zazitek, nez u atmosfery zadohrabu, kt si vodis po klikaty technicky trati (ke to neni jen plyn/brzda on/off) a regulujes si polomer zatacek plynem. Do toho ten zpev motoru...
Ovsem ten hjundé, jak jezdi Most pod 1:50, me teda fakt prekvapil. Jako tracktool bych to urcite nechtel, ale ten cas je fakt dobrej. Okruhova e46m3 (komplet racing auto) jezdi za 1:46-47.
Je mi jasny, ze mi to e-auto v praci jednou strcej (uz se o tom dost hovori a par kusu, jakoze na pujceni mame), tak snad do te doby to bude lepsi z dojezdem.
Londoner píše: PetrL3> Doporucuju nezkouset, ja mel 2 roky "jen" 510 koniku a kdyz jsem jel normalnim autem (treba 330d) tak to fakt nejelo a bylo vycichly
A to ta elektrika bude jeste jinde.
To jo teda, clovek si strasne rychle zvykle a pak se blbe vraci.:)
SLEEPER píše: [quote=DesperateDan]Co takhle olej v převodovce ? [quote]
Za me by se menit mel. Ani ne tak od najezdu, ale od stari. Treba 1x za 10 let?
e: ale pak je tu zlaty pravidlo (zejmena u stare techniky). kdyz neco funguje, neser se do toho.
Souhlasím, měnit by se asi aspoň po těch 10 letech preventivně měl. Určitě ten olej nemá po takové době ty vlastnosti co měl když byl nový.
Ale jak píšou jiní, někdo to nechává být a neřeší to, a někomu z toho vyteče sajrajt.
To je jak s brzdovkou. Ta by se měla taky měnit po 2 letech a kdo to dělá.
Já tu brzdovku mám třeba i v servisce.
Tak jsem ji po 13 letech preventivně vyměnil taky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrS tady z fora ma hodne dobre postavenou e46, jel napoprve asi 55 ... to auto ma na to jet pod 50 a on to tam urcite dostane, ale kazda vterina pod 50 uz je fakt mazec...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Vim, ze to je mazec, proto jsem na ten cas e-hjundé fakt cumel :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 07.05.2024 15:46:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Tohle bylo z nejaky "vyssi EU ligy." Zavod s nim odjel Lukas Pesek a jako kouče si najal Pepu Krale. Casy pry mezi 46 - 47.
e: Jinak treba obyc. fotrove se zakladnimi okruh upravy (klec, odlehceno, jednotka, laufy, brzdy, prevodovka atd.) jedou Brno za 27 a to mi neprijde uplne moc rychly, ale Brno je holt trat pro motorky.
Naposledy editováno 07.05.2024 15:50:24
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nejrychlejší motorka je Dani Pedrosa 1.56.027
Zajímavý: https://cs.wikipedi...AF_Masarykova_okruhu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Petr jede do Brna ve ctvrtek, tak uvidime co nameri