globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.11.2016 v 06:33 | Nahoru | #1891
To je dobrý extrém.
Na mě je to moc, není nad úpravy, které jsou homologované .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.11.2016 v 19:42 | Nahoru | #1892
Co na to říkate?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

19.11.2016 v 21:24 | Nahoru | #1893
tarkus> Škoda, že nerozumím, co tam říkají. Podle mě se snaží video budit dojem, že jde o lehčí a hravější motorku, než je ve skutečnosti. Ale tak už to v reklamách bývá a v těch asijských to platí dvojnásob . Některé záběry jsou střižené tak, aby bylo vidět jen to co se hodí (např čas 0:40), ale ten nejdůležitější moment už si musí divák jaksi domyslet . Nicméně i tak to považuji za poměrně zdařilou propagaci. Při těch ukázkových jízdách se mi zdá, že se ta motorka chová poměrně dobře. Lehké ostré enduro to evidentně není, ale vodí to celkem slušně. Možná že odpružení působí dost měkce, ale to se takhle od obrazovky nedá objektivně posoudit

SuperSic58 píše: Yamaha Serow 250, japonskej trh


Nemůžu si pomoct , ale to na mě působí dost křehce a čínsky

mmp píše: tohle je pěkný CRF
http://advrider.com/index.php?threads/crf500l-full-build-thread.1077236/


Souhlasím s Nokia321. Autor má můj obdiv , ale některá řešení se mi úplně nelíbí a na české STK by s tím asi neobstál

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.11.2016 v 23:19 | Nahoru | #1894
Martic> ale na tech predvadeckach to nešetří.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

20.11.2016 v 23:52 | Nahoru | #1895
tu zaslepku na PAIR vam muzu nechat riznout na laseru. stacilo by vyfotit obrys vika kolmo k plose a domerit nejake dulezite rozmery ...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 07:37 | Nahoru | #1896

nokia321 píše: Není tu někdo zdatný, kdo vy vyrobil záslepku PAIR ?

Dělal jsem pokus.
Jistě víme, že jednotka EJK prodlužuje dobu vstřiku. Ze starého benzínového auta jsem měl sadu na provoz E85, která také prodlužuje vstřik.
Tož jsem to na moto vyzkoušel napojit.
Jelikož ale nemám laděný výfuk, tak byl efekt celkem nejistý. Nedokážu říct na ten kousek co jsem jel, zda to jelo lépe, byla už zima a nedalo se jezdit, uvidíme na jaře










kam to patří osadit, nejsem zrovna technickej typ. Tak ˇkam mám kouknout na to jak to mám řešeno? Dík

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 07:39 | Nahoru | #1897
palomoto: bude to na hlave valce - pujde z toho hadice do nejakyho ventilu a z nej pak do airboxu...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 08:00 | Nahoru | #1898
Jestli se najde někdo, kdo zazimoval a dá rozměry, tak za mě objednávka víčka závazná
Dnes se půjdu projet, nerad bych si to rozkuchal.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 08:13 | Nahoru | #1899
Na samotné zaslepení stačí jen zaslepit výstup gumovým návlekem s stáhnout to sponou.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 08:36 | Nahoru | #1900

Kome píše: Na samotné zaslepení stačí jen zaslepit výstup gumovým návlekem s stáhnout to sponou.



Víme, ale je to hnusné.
Záslepka bude excelentní a nikoho dráždit nebude .

Má to nějaký velmi drobný efekt na výkon?

Naposledy editováno 21.11.2016 08:37:25

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 10:47 | Nahoru | #1901
Tk ono to neni někde vyloženě na očích, taky bych to řešil spíš nějakym tim gumovym převlekem. Nehledě na to, že se musí zaslepit ještě ten vývod z airboxu, ten asi jedině tim převlekem. Ale kde ho sehnat?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 11:03 | Nahoru | #1902
Jinak na výkon či průběh výkonu jsem si nevšim, že by to mělo nějaký vliv. To by odhalila asi jedině brzda. Zajímalo by mě, jak ten systém PAIR pracuje, v jakejch režimech se otvírá a zavírá ten ventil, jestli má jen dvě polohy otevřen/zavřen nebo jestli reguluje plynule a čím je řízen, jesli otáčkama nebo polohou škrticí klapky. Někde jsem slyšel, že je otevřen jen na volnoběh..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 12:08 | Nahoru | #1903
SuperSic58>
Stačí fichtla nastartovat a zaposlouchat se, neřeknu přesně, ale asi tak v 1/4 plynu ventil vždy cvakne. Minule jsem to sledoval.
To by odpovídalo, že je otevřený na volnoběh a kousek nad ním a pak se vypíná.
V tom případě to bude mít vliv jen na úbytek váhy nic víc.

Naposledy editováno 21.11.2016 12:11:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 12:40 | Nahoru | #1904
nokia321> Tk já už to mam pár let vyndaný, takže nemam co poslouchat, ale dík za poznatek Mam ještě yamahu rok 14 a ta tenhle systém kupodivu nemá, myslel jsem, že už to leta cpou na všechny motory povinně..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 13:22 | Nahoru | #1905
SuperSic58>
Je to zvláštní záležitost. EGR chápu, ale toto ne. Ten PAIR v podstatě jen ředí výfukové plyny.
Já pořád váhám s otevřeným výfukem. Nechci nehomologovaný i když ideální by byl FMF, ale jediný je Arrow a ten je nevzhledný, dlouhý a nízko položený.
Pokud by zabralo mé přidání vstřiku, tak budu muset výfuk stejně koupit, jinak si výkonově asi nepomůžu. Ten originál je moc udušený.
Dal jsem si zatím inzerát, že koupím originál koncovku a pak bych zkusil jeden z nich poladit. Na prvních modelech byla koncovka výfuku na 4 šrouby, tam by se daly vyvádět divy.
Já už mám navařenou koncovku (tu malou rourku) napevno.
Nechci kravál, jen výkon .

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 13:28 | Nahoru | #1906
Tak hodna crf 250 rally se mi líbý škoda že tam nedali silnější motor. Jsem zveědavej na cenu a jak se to bude chovat v terénu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.11.2016 v 14:51 | Nahoru | #1907

nokia321 píše: SuperSic58>
Je to zvláštní záležitost. EGR chápu, ale toto ne. Ten PAIR v podstatě jen ředí výfukové plyny.
Já pořád váhám s otevřeným výfukem. Nechci nehomologovaný i když ideální by byl FMF, ale jediný je Arrow a ten je nevzhledný, dlouhý a nízko položený.
Pokud by zabralo mé přidání vstřiku, tak budu muset výfuk stejně koupit, jinak si výkonově asi nepomůžu. Ten originál je moc udušený.
Dal jsem si zatím inzerát, že koupím originál koncovku a pak bych zkusil jeden z nich poladit. Na prvních modelech byla koncovka výfuku na 4 šrouby, tam by se daly vyvádět divy.
Já už mám navařenou koncovku (tu malou rourku) napevno.
Nechci kravál, jen výkon .



To seš docela střelec tam montovat nějakou krabičku z auta na plyn Mě by se líbil ten FMF, ale stojí moc peněz, tolik sem dával za komplet systém na MT-07 od Mivvu. Cenově je na tom dobře českej Dominator, ale prej tam ten vejfuk vubec nepasuje, co sem čet, jinak bych do něj šel už dávno. Jaký 4 šrouby na koncovce myslíš? Já mam rok 2013 a je tam už rovnou navařenej krátkej mezisvod.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2016 v 07:48 | Nahoru | #1908
FMF je brutálně hlasitej, dodělával jsem do něj vložku. Leovince s vložkama je příjemnej vzhled i zvuk. Z levných by se dalo u Sharonu, udělá klidně i svody a vše okolo. Jen jestli ještě nedělal, tak by bylo potřeba přistavit. Brácha tam bral na 4kolku a cena i kvalita ok

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2016 v 08:59 | Nahoru | #1909
Zde je odkaz na video , je tam krásně vidět, jak pindík co kouká z výfuku byl dříve přišroubovaný na 4 šroubky.
výfuk

Osobně bych chtěl homologovaný výfuk.
Jelikož se na enduru jezdí i v místech, které mohou ležet v žaludku lidem (stačí jen stezky kde se nedostanou auta), tak by nebylo milé, kdyby zavolali bengoše a jen kvůli výfuku si nechat vzít malý TP a jít pěškobusem. Protože nic jiného nenajdou.
Tomu bych chtěl předejít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2016 v 09:33 | Nahoru | #1910
nokia321> to je ale US verze , kde mají jiný předpisy a nesmí jim z toho lítat jiskry, takže ten výfuk má v sobě jinou koncovku na ty 4 šrouby. Mají to tam tak všechny ročníky.

Edit:
Myslím, že tomu říkají spark arestor a koncovka má za úkol zachycovat jiskry ,takže je v ní jemná ocelová síť.

Naposledy editováno 22.11.2016 09:37:03

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2016 v 10:37 | Nahoru | #1911
Jo uplně na konci vejfuku, už vim, co myslíš. Taky sem odmontoval tu krytku a pod tim už vše zavařeno. Tk do lesa má výhodu ten sériovej, že je tichounkej uplně ideálně. Na silnici až moc, až mě to sere, že někdy vubec neslyšim motor. Pak sem viděl ještě yoshimuru, ale ten bude asi taky za ranec..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2016 v 10:46 | Nahoru | #1912

Kome píše: nokia321> to je ale US verze , kde mají jiný předpisy a nesmí jim z toho lítat jiskry, takže ten výfuk má v sobě jinou koncovku na ty 4 šrouby. Mají to tam tak všechny ročníky.

Edit:
Myslím, že tomu říkají spark arestor a koncovka má za úkol zachycovat jiskry ,takže je v ní jemná ocelová síť.



Aha to jsem nevěděl. Díky

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2016 v 12:31 | Nahoru | #1913

SuperSic58 píše: Jo uplně na konci vejfuku, už vim, co myslíš. Taky sem odmontoval tu krytku a pod tim už vše zavařeno. Tk do lesa má výhodu ten sériovej, že je tichounkej uplně ideálně. Na silnici až moc, až mě to sere, že někdy vubec neslyšim motor. Pak sem viděl ještě yoshimuru, ale ten bude asi taky za ranec..



Zvuk bych asi přežil, ale výkon to chce. Stačí alespoň trochu víc. Když se moto přidrží v otáčkách, tak to jede slušně.
Ale spodek tomu mooc chybí. Zatím přemýšlím, jakou strategii zvolit. Kdyby ten arrow vypadal k světu, tak bych začal do prasátka šetřit.
Nedokáži si ale představit, jestli tam bude nějaký rozdíl.
Nerad bych do toho dal 11000,- a pak jediné co by se změnilo, by byl kravál .

Ta krabička na E85 (ethanol) se montuje do osobáků na benzín a prodlouží to dobu vstřiku podle naprogramování.

Naposledy editováno 22.11.2016 12:32:33

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.11.2016 v 23:49 | Nahoru | #1914
K tem homologovanym a nehomologovanym vyfukum. Predpokladam ze rozdil je v E na tlumici. A nestacilo by si nechat vypiskovat cele to oznaceni z origo vyfuku i s tim E. Pri STK by nikdo nemohl nic namitat. A co svody pro ty to plati taky? Ty prece zadne oznaceni nemaji.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2016 v 19:00 | Nahoru | #1915
TangoBravo> stačilo a dokonce i homologaci bývá jen na samolepce

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.11.2016 v 20:52 | Nahoru | #1916
nokia321>

Ahoj záslepky bych ti byl schopen vyrobit jestli je to ten první obrázek odshora.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 07:09 | Nahoru | #1917
[quote=Max_FX]

Máš SZ

Naposledy editováno 24.11.2016 07:09:29

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 12:47 | Nahoru | #1918
Jak koukám na různá videa, tak Čecháčky pěkně šulej..
Varovné blinkry nejsou a teď jsem zase objevil něco co nemám.
Krytka zámku vložky pro přilbu,máte to tam?












video -- zde
2:07

Naposledy editováno 24.11.2016 14:30:33

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 14:43 | Nahoru | #1919
Já krytku mám. Varovky nemá celá EU.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.11.2016 v 15:27 | Nahoru | #1920
Ten váš plíšek jsem si vyrobil doma v garáži za půl hodiny stačil plech pilka pilník a pár pičovinek a už to bylo .Jinak ta nová Honda vypadá dobře jak bude stát tolik jak ta předešlá tak to bude super tuším že nová přišla na 130 tis ,ale na Yamahu wr 250 r to nemá .
Jo a jinak ty homologační štítky vám jsou na piču pokud nemáte tlumící vložku tak to neprojde jak na stk tak u policie .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist