Akce jsou za námi a Vám všem velký dík za účast a podporu
9.10.2010 Vás zveme na párty do Prahy, slavnostní vyhlášení výsledků sezony 2010.
EDIT 25.3.2010:
Množí se dotazy, jestli nebudeme dělat ještě nějaké zvýhodnění
pro ty co si doposud nezakoupili ježdění s naší agenturou.
Rozhodli jsme se, že Vám nabídneme slevu 5% z naších
cen.
Jak tuto slevu můžete získat? Aby to nebylo samozřejmě úplně zadarmo
, tak podmínkou získání slevy je, abyjste se domluvili s kamarády a ...
zaslali najednou 5 přihlášek na jakoukoliv 2-denní akci, kterou letos
pořádáme. Další podmínkou pro získání této slevy je zaplacení částky
do 10dnů od obdržení platebních pokynů z naší strany.Tato akce
je časově omezená a platí od 1.4.-30.4.2010.Peter DA RACING
Na úvod bych Vám všem chtěl poděkovat za důveru, kterou jste projevili, když jste se zůčastnili našich akcí v Mostě v sezoně 2009. Obě akce proběhli hladce a já bych Vás rád viděl na dalších společných eventech.
Dovolte mi abych Vás pozval do nové sezony. V sezoně 2010 jsme pro Vás připravili DA RACING CUP. Seriál se pojede v 7 závodech. Závody se pojedou vždy v kubatuře do 675ccm, nad 675ccm, závod pro zbytek pole bude vyhodnocen zvlášť a pojede se jako Rookies cup. V kubatuře do 675ccm a nad 675ccm se pojede vždy v několika kategoriích. Všechny kategorie budou vyhodnocované samostatně.
Všechny závody se pojedou na 8 kol. Před ostrým startem proběhne otevření pitlane, vyjetí z boxu a start warm up, po war up proběhne ostrý start do závodu na 8 kol.
Vyhodnocované kategorie:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci.Platné pro oba kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro oba kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro oba kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce. Jestli se zástupkyně něžnějšího pohlaví nekvalifikují do hlavního závodu v kategorii do 675ccm, nebo nad 675ccm budou sbírat body do Ladies cupu i když pojedou Rookies cup, v případě, že se umístní na bodovaných pozicích v Rookies cupu, budou vyhodnocované v obou kategoriích. Pro chlapy tato výjimka neplatí, ani když si dají paruku atd.
Hlavní myšlenkou Rookies cupu, je abychom nabídli atmosféru opravdových závodů i ledem, kteří se trochu bojí, stydí, nebo by si to chtěli vyzkoušet. Body získané v Rookies cupu a Amateur Cupu se nesčítají. V případě, že někdo za honbou po slávě se schválně kvalifikuje pomalým časem do Rookies závodu, a v závodě zázračně zrychlí, bude diskvalifikován.
Bodové ohodnocení:
Ve všech kategoriích se bude udělovat stejný počet bodů za umístnění do 15. Příčky:
1. Místo 30bodů
2. Místo 25bodů
3. Místo 20bodů
4. Místo 15bodů
5. Místo 13bodů
6. Místo 11bodů
7. Místo 9bodů
8. Místo 8bodů
9. Místo 7bodů
10. Místo 6bodů
11. Místo 5bodů
12. Místo 4body
13. Místo 3body
14. Místo 2body
15. Místo 1bod
Na konci sezony proběhne vyhodnocení vítězů. Do 5. Místa budou udělovány hodnotné ceny v kategorii Amateur cup v obou kubaturách. Tyto ceny budou v celkové hodnotě 50.000,-Kč. Zvlášť vyhodnotíme 3 nejrychlejší z Ladies cupu, Pro licence cupu a Rookies cupu. I pro tyto kategorie budeme mít hodnotné a věcné ceny.
To vše proběhne na párty, kde bude pro zůčastněné připravená tombola v hodnotě 100.000,-Kč.
Po každém závodě vyhodnotíme 5 nejrychlejších v kategorii Amateur cup do 675ccm, nad 675ccm, 3 nejrychlejší v Ladies cupu, Pro licence cupu, Rookies cupu. Vždy Vás odměníme pohárkem.
Naše akce budou vždy probíhat ve formě tréninků, motoškoly a závodů. V případě jednodenních akcí bude kvalifikace dopoledne, případě dvoudenní, tak vždy dopoledne když se pojedou závody. Závody budou probíhat vždy odpoledne po polední pauze.
Věrnostní program:
Pro ty, kteří se přihlásí na 6-7 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili PLATINOVOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 2000,-Kč, 20litrů benzinu, poukázku v hodnotě 2500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Pro ty, kteří se přihlásí na 4-5 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili ZLATOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 900,-Kč, 10litrů benzinu, poukázku v hodnotě 1500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Pro ty, kteří se přihlásí na 3 akce a zaplatí je do konce ledna jsme připravili STŘÍBRNOU KARTU (majitel získá: triko DA RACING v hodnotě 300,-Kč, 5litrů benzinu, poukázku v hodnotě 750,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Přesný seznam partnerů, výběr zboží značek, seznam slev uvedeme již brzo.
Vzhledem k tomu, že se množí dotazy na zakoupení jednotlivých jízd na našich akcích, které proběhnou v sezoně 2010, rozhodli jsme se, že Vám to umožníme.
Budete si moct zakoupit dopoledne, nebo odpoledne 4 jízdy po 20minutách. Registrace je ideální předem vyplněním formuláře, který si zde můžete stáhnout. Ve formuláři u daného dne napište že jde o dopolední, nebo odpolední jízdy.
Ceny pro sezonu 2010:
1. 20.-21.4. MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.
2. 26.-27.5. BRNO, cena za 2 dny je 8600,-Kč/332Euro, cena za 1 den je 169,-Euro, nebo 4390,-Kč,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2400,-Kč.
3. 30.6.-1.7 MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.
4. 15.-16.7. PANNONIA cena za 2 dny 219,-Euro, cena za 1 den je 125,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.
5. 4.-5.8. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.
6. 1.-2.9. LAUSITZ, cena za 2 dny 209Euro, cena za 1 den je 120,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.
7. 29.-30.9. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.
Důležité upozornění: vzhledem k tomu, že na našich akcích budou vždy druhý den probíhat závody, v tyto dny si není možné objednat odpolední jízdy.
Všechny akce budou probíhat ve 3 skupinách, t.j. 8 jízd po 20min na den. V případě závodu se pojede dopoledne 4 krát. Odpoledne si každý zajede závod a po závodech otevřeme pitlane, nebo budeme pokračovat v daných skupinách až do večera dál.
Předem bych Vám chtěl poděkovat za Vaše přihlášky a budu se těšit na Vaši účast
Peter Theisz
DA RACING, s.r.o.
Naposledy editováno 02.10.2010 19:25:32
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
4 hodiny za 2100 kč to byl luxus
Co se dělky závodů týče, tak 10 kol je ideálka. 15 je výzva, ne že ne, ale 10 bych řekl ideální kompromis a i to už bude třeba pro rookies ažaž. Takže kdyby to bylo možný, klidně bych nechal rookies/ladies na 7 kol, zbytek na 10.
Naposledy editováno 11.12.2009 19:23:54
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
Každý má přece volbu a pokud mu něco nevyhovuje, tak to dělat nemusí. Když má agentura otevřenou pitlejn a mě by se to nelíbilo, tak tam nepojedu, ne? Nikdo přece nikoho nenutí aby to dělal.
Je super, že DA Racing dává možnost diskuze a volby. Pokud udělají kombinaci, jak psal Peter výše, tak by si měl vybrat snad každý.
Zavděčit se všem nejde, ale pokud mám možnost volby, tak jsem spokojenej.
2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
Nejhorší jsou borci, jakýho jsem zažil letos. Všechny nás vždycky udělal na brzdu vnitřkem, ale pak nás vždycky ohrozil, protože motku nesklopil a skřížil naše "pomalý stopy" a jal se jet rovně do kačeru a trávy. Tohle udělal několikrát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
Naposledy editováno 12.12.2009 16:12:11
Naposledy editováno 12.12.2009 16:19:36
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
Souhlasím taky s tím, že open pitlane je průser pokud se namíchá kategorie nepomalejších a nejrychlejších. Většinou se to ale řeší tak, že se do toho musíš stejně jako do závodu kvalifikovat a pak se riziko podstatně snižuje. Např. Most pod 2:00 nebo tak.
Co vy na to? Šloby?
.. a taky jak píše prasouš , když něco testuješ a zajíždíš do boxu ladit je to ideální
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
odstrelovac>Souhlasím taky s tím, že open pitlane je průser pokud se namíchá kategorie nepomalejších a nejrychlejších. Většinou se to ale řeší tak, že se do toho musíš stejně jako do závodu kvalifikovat a pak se riziko podstatně snižuje. Např. Most pod 2:00 nebo tak.
Co vy na to? Šloby?
Takhle by to slo, ale v tu chvili uz z toho stejne zase delas "skupinu", akorat vetsi . V praxi jsem to jeste nikde nevidel.
.. a zastávat se pár lidiček... jasný, nelze je házet do jednoho pytle, ale to tak v rámci toho našeho tlachání. Při ježdění musejí být jasný pravidla a nad bezpečnost prostě není! Proto nelze zohlednit několik světlých výjimek, byť by jich byla celá půlka. A ne, že bych se tak bál o kejhák, ale ošklivější pád mě z materiálních důvodů může vyřadit na zbytek sezony a to by bylo fakt megapšknutí
Já jsem prostě tak nějak furt buď pro zachování ježdění podle výkonnostních skupin (tím nikdo nepřijde moc zkrátka), nebo hodit open-pit na nezávodní den, kdy případní závodníci prostě budou jezdit druhej den nebo s tím prostě budou muset holt počítat, když už se rozhodnou vyrazit... a nemusejí kvůli tomu hnedka zatratit celou akci... jinými slovy každý si najde to svoje.
... jo, a když chce pomalejší porychlit s rychlejšíma, ať jde prostě do rychlejší skupiny! Pokud nejsu úplnej megamrdal a nebojím se, pak mi nic nebrání, ne? Já chodil od začátku do skupin o úroveň výš a i když zpočátku se staženýma půlkama, nikdy jsem nakonec nelitoval, naopak pokrok byl o to rychlejší.
Nejt> Souhlasím s tebou. Skupiny jsou nejlepší po celou dobu ježdění a to hlavně kvůli bezpečnosti.
Co se týče nějakých rozumných nastavovacích jízd, tak si myslím, že rozumný by bylo udělat některý jízdy, byť skupinový, delší. Řekněme třeba hóďu, co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
_dfy>Mike.46> Nejspis se navazis do mne. Pomali jezdci pro mne nejsou problem, problem jsou necitelny jezdci. Ve vsem ostatnim mas pravdu. Proto taky na tyhle akce nejezdim. Mysli si o tom, co chces.
Nenavážím se. Jen mi to připomělo tu diskuzi okolo CEC2, která podle mě mohla odradit některé lidi od účasti, aby se tam nemotali těm "rychlíkům". Beru argument bezpečnosti, protože nad tu nikdy není. Ale podle mě když je někdo vyježděný a zkušený, tak asi třeba při té otevřené pitlejn nebude stahovat desetinky, ale spíš se třeba zaměří na to nastavení právě s ohledem na to, že tam může potkat mrdaly jako jsem třeba já Je to kromě jiného také o toleranci a ohleduplnosti.
Mrdal tam nejede za účelem Tě schválně brzdit a Ty zase nejdeš na dráhu s tím, že vyplašíš a vystresuješ pár mrdalů.
Tak ten čas pro open pitlejn rozdělte na 2, dejte časový limit pro jezdce do první skupiny, zbytek do druhé skupiny a třeba by to pomohlo. Sníží se počet lidí na dráze, tím pádem bych se měl svézt +- stejný časový úsek a navíc bez "stresu".
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
....a jezdit tam sám a nikoho za celou dobu nepotkat,je za chvíli taky nuda!
......a třeba na Hungáči se dalo vytypovat,jak je na trati plno,takže i "rychlíci" si zajezdili v klidu!
.......a třeba na Lausitzu se dalo dokoupit jen to závěrěčné ježdění.....a třeba i Perňa nebo Boumis,to také využili,když to bylo na počátku sezony,jako "rozježdění" a "naladění" mota,a pomalu tam nejezdili!
.......berte tu pit line jako bonbonek a myslím,že první akce ukáže,jak se to osvědčilo!
.......a operativně se dá mnoho změnit,když jsou pořadatelé rozumní!
Naposledy editováno 13.12.2009 11:07:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
A co se tyce testovani - moje posledni zkusenost s BP v Brne byla takova, ze se dalo za kazdy kolo neco testovat tak v jedny zatacce. Teda kdyz mel clovek zrovna stesti a udelala se pred nim na chvilku dira. Jinak se tam dely vazne, ale vazne straslivy hruzy. Pocital jsem to a 6x se me tam nekdo pokusil zabit, nez jsem vymeknul a radsi jel domu. Nejsem uplnej prizdisrac, ale kdyz se nekdo vraci z kacera kolmo do trati, aniz by se vubec podival proti smeru jizdy a ja ho minu o par cisel, tak me to ponekud rozhodi. Dodavam, ze to bylo v nedeli, po zavodech, na konci akce. Pravda, bylo slunecno.
Chapu, ze jsem byl treba moc rychlej na ty lidi, ale copak nemam pravo jezdit, kdyz jsem si to zaplatil? Plati snad pro open pitlane nejaky zvlastni rychlostni omezeni? Ma nejrychlejsi skupina zalepit open pitlane a pak nejezdit? Nemelo by to bejt spis naopak? Nemeli by to zalepit ti nejpomalejsi a pak se divat pres plot?
Michat vykonostne hodne rozdilny skupiny je proste na hovno. Je to nebezpecny a stejne si to ve vysledku neuzijou ani ti pomaly, ani ti rychli.
Mimochodem. Napadlo vas nekdy, ze to cast lidi po zavode bali ne proto, ze uz nechteji jezdit, ale proto, ze uz je ceka jenom open pitline a tak radsi jedou domu, nez by se nechali zabit?
1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing
Nejt>gorkin> přiznám se, že jsem na žádné nebyl, ale to jenom proto, co o ní vím a nic by mě prostě nedala... myslím, že jezdit půl dne s Liborem vydá za tisíc motohodin sám nebo v motoškole
Nojo, ale záleží na jaké úrovni člověk je a co od toho očekává. Podle mě je dobré pro začátek na okruhu vyzkoušet motoškolu, kde se prostě sejde většina lidí na podobné úrovni a dozví se tam více méně základy pro jízdu na okruhu a něco k ovládání motorky. Navíc ne každý tam jde s účelem být hustokrutostřelec na okruhu. Pro lidi, kteří pak chtějí být opravdu rychlí na okruhu už je určitě lepší osobní instruktor.