Téma: sezona 2010 S DA racing
 
7.12.2009 v 23:46
Vážení příznivci okruhového ježdění,

Akce jsou za námi a Vám všem velký dík za účast a podporu
9.10.2010 Vás zveme na párty do Prahy, slavnostní vyhlášení výsledků sezony 2010.


EDIT 25.3.2010:
Množí se dotazy, jestli nebudeme dělat ještě nějaké zvýhodnění
pro ty co si doposud nezakoupili ježdění s naší agenturou.
Rozhodli jsme se, že Vám nabídneme slevu 5% z naších
cen.
Jak tuto slevu můžete získat? Aby to nebylo samozřejmě úplně zadarmo
, tak podmínkou získání slevy je, abyjste se domluvili s kamarády a ...
zaslali najednou 5 přihlášek na jakoukoliv 2-denní akci, kterou letos
pořádáme. Další podmínkou pro získání této slevy je zaplacení částky
do 10dnů od obdržení platebních pokynů z naší strany.Tato akce
je časově omezená a platí od 1.4.-30.4.2010.Peter DA RACING

Na úvod bych Vám všem chtěl poděkovat za důveru, kterou jste projevili, když jste se zůčastnili našich akcí v Mostě v sezoně 2009. Obě akce proběhli hladce a já bych Vás rád viděl na dalších společných eventech.
Dovolte mi abych Vás pozval do nové sezony. V sezoně 2010 jsme pro Vás připravili DA RACING CUP. Seriál se pojede v 7 závodech. Závody se pojedou vždy v kubatuře do 675ccm, nad 675ccm, závod pro zbytek pole bude vyhodnocen zvlášť a pojede se jako Rookies cup. V kubatuře do 675ccm a nad 675ccm se pojede vždy v několika kategoriích. Všechny kategorie budou vyhodnocované samostatně.
Všechny závody se pojedou na 8 kol. Před ostrým startem proběhne otevření pitlane, vyjetí z boxu a start warm up, po war up proběhne ostrý start do závodu na 8 kol.
Vyhodnocované kategorie:
1. Ladies cup, určená pro slečny, mladé paní, něžné pohlaví. Podmínka vyhodnocení je, že závodnice nesmí mít a ani v minulosti nevlastnila závodní licenci.Platné pro oba kubatury
2. Amateur cup, pro všechny amatérské jezdce, kteří nikdy nevlastnili licenci, platné pro oba kubatury
3. Pro licence cup, pro všechny jezdce, kteří vlastní, nebo vlastnili licenci. Platné pro oba kubatury
4. Rookies cup: je určen pro ty, kteří se nevejdou časem do hlavního závodu do 675ccm, nebo nad 675ccm. Tento závod je určen pro začátečníky, pomalejší jezdce. Jestli se zástupkyně něžnějšího pohlaví nekvalifikují do hlavního závodu v kategorii do 675ccm, nebo nad 675ccm budou sbírat body do Ladies cupu i když pojedou Rookies cup, v případě, že se umístní na bodovaných pozicích v Rookies cupu, budou vyhodnocované v obou kategoriích. Pro chlapy tato výjimka neplatí, ani když si dají paruku atd.
Hlavní myšlenkou Rookies cupu, je abychom nabídli atmosféru opravdových závodů i ledem, kteří se trochu bojí, stydí, nebo by si to chtěli vyzkoušet. Body získané v Rookies cupu a Amateur Cupu se nesčítají. V případě, že někdo za honbou po slávě se schválně kvalifikuje pomalým časem do Rookies závodu, a v závodě zázračně zrychlí, bude diskvalifikován.

Bodové ohodnocení:
Ve všech kategoriích se bude udělovat stejný počet bodů za umístnění do 15. Příčky:
1. Místo 30bodů
2. Místo 25bodů
3. Místo 20bodů
4. Místo 15bodů
5. Místo 13bodů
6. Místo 11bodů
7. Místo 9bodů
8. Místo 8bodů
9. Místo 7bodů
10. Místo 6bodů
11. Místo 5bodů
12. Místo 4body
13. Místo 3body
14. Místo 2body
15. Místo 1bod

Na konci sezony proběhne vyhodnocení vítězů. Do 5. Místa budou udělovány hodnotné ceny v kategorii Amateur cup v obou kubaturách. Tyto ceny budou v celkové hodnotě 50.000,-Kč. Zvlášť vyhodnotíme 3 nejrychlejší z Ladies cupu, Pro licence cupu a Rookies cupu. I pro tyto kategorie budeme mít hodnotné a věcné ceny.
To vše proběhne na párty, kde bude pro zůčastněné připravená tombola v hodnotě 100.000,-Kč.
Po každém závodě vyhodnotíme 5 nejrychlejších v kategorii Amateur cup do 675ccm, nad 675ccm, 3 nejrychlejší v Ladies cupu, Pro licence cupu, Rookies cupu. Vždy Vás odměníme pohárkem.

Naše akce budou vždy probíhat ve formě tréninků, motoškoly a závodů. V případě jednodenních akcí bude kvalifikace dopoledne, případě dvoudenní, tak vždy dopoledne když se pojedou závody. Závody budou probíhat vždy odpoledne po polední pauze.

Věrnostní program:
Pro ty, kteří se přihlásí na 6-7 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili PLATINOVOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 2000,-Kč, 20litrů benzinu, poukázku v hodnotě 2500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)

Pro ty, kteří se přihlásí na 4-5 akcí a zaplatí je do konce ledna jsme připravili ZLATOU KARTU (majitel získá: polokošili DA RACING v hodnotě 900,-Kč, 10litrů benzinu, poukázku v hodnotě 1500,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Pro ty, kteří se přihlásí na 3 akce a zaplatí je do konce ledna jsme připravili STŘÍBRNOU KARTU (majitel získá: triko DA RACING v hodnotě 300,-Kč, 5litrů benzinu, poukázku v hodnotě 750,-Kč, kterou může uplatnit na nákup pneumatik, motokosmetiky, doplňků u vybraných partnerů a kartu slev u vybraných partnerů, roční předplatné časopisu MOTOHOUSE, plus občerstvení na akcích zdarma)
Přesný seznam partnerů, výběr zboží značek, seznam slev uvedeme již brzo.

Vzhledem k tomu, že se množí dotazy na zakoupení jednotlivých jízd na našich akcích, které proběhnou v sezoně 2010, rozhodli jsme se, že Vám to umožníme.

Budete si moct zakoupit dopoledne, nebo odpoledne 4 jízdy po 20minutách. Registrace je ideální předem vyplněním formuláře, který si zde můžete stáhnout. Ve formuláři u daného dne napište že jde o dopolední, nebo odpolední jízdy.

Ceny pro sezonu 2010:

1. 20.-21.4. MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.

2. 26.-27.5. BRNO, cena za 2 dny je 8600,-Kč/332Euro, cena za 1 den je 169,-Euro, nebo 4390,-Kč,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2400,-Kč.

3. 30.6.-1.7 MOST, cena za 2 dny 6999,-Kč/269Euro, cena za 1 den je 3600,-Kč nebo 139,-Euro,
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 2000,-Kč.

4. 15.-16.7. PANNONIA cena za 2 dny 219,-Euro, cena za 1 den je 125,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.

5. 4.-5.8. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.

6. 1.-2.9. LAUSITZ, cena za 2 dny 209Euro, cena za 1 den je 120,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1600,-Kč.

7. 29.-30.9. SLOVAKIARING cena za 2 dny 249Euro, cena za 1 den je 140,-Euro
cena za dopoledne, nebo odpoledne( vždy 4jízdy po 20minutách) je 1800,-Kč.

Důležité upozornění: vzhledem k tomu, že na našich akcích budou vždy druhý den probíhat závody, v tyto dny si není možné objednat odpolední jízdy.

Všechny akce budou probíhat ve 3 skupinách, t.j. 8 jízd po 20min na den. V případě závodu se pojede dopoledne 4 krát. Odpoledne si každý zajede závod a po závodech otevřeme pitlane, nebo budeme pokračovat v daných skupinách až do večera dál.

Předem bych Vám chtěl poděkovat za Vaše přihlášky a budu se těšit na Vaši účast

Peter Theisz
DA RACING, s.r.o.


Naposledy editováno 02.10.2010 19:25:32

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 16:58 | Nahoru | #151
také si myslím,že závod na 7 kol je málo!

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 17:02 | Nahoru | #152
_dfy> Jinak tohle letoswww.motorkari.cz/forum-detail/
4 hodiny za 2100 kč to byl luxus

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 17:46 | Nahoru | #153

Ermolenko>také si myslím,že závod na 7 kol je málo!


Souhlasim,Ja bych byl pro zvysit to na 10 kol.To je podle me idealni...Co na to odbornici?Ale je taky otazka organizace casu do ktere ja nevidim.-...

sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 19:21 | Nahoru | #154
Odborníci? Tož tu jsem! .... ne.. k diskuzi výše už se vyjádřit smysl nemá, vše potřebné bylo řečeno a i když chápu argumenty obou stran, názorově jsem blíže s verzí od _dfy.. To, o čem píše Dan a jejich využití open pit, je dost specifickej případ, ale v tomto směru to má taky svoje opodstatnění. Každopádně trvám na tom, že závod hned po pauze je špatně!!!
Co se dělky závodů týče, tak 10 kol je ideálka. 15 je výzva, ne že ne, ale 10 bych řekl ideální kompromis a i to už bude třeba pro rookies ažaž. Takže kdyby to bylo možný, klidně bych nechal rookies/ladies na 7 kol, zbytek na 10.

Naposledy editováno 11.12.2009 19:23:54

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 19:25 | Nahoru | #155

2LEKO>........tak to budem jezdit a budeme pořád spolu,že!? Umíš vařit?



no na tebe se obzvlášť těším "pane komentátore"

sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 20:30 | Nahoru | #156
Tak já si myslím, že otevřená pitlane není špatná věc, člověk může alespoň bez koukání na hodinky zkoušet různá nastavení třeba podvozku... Není nic horšího, než kroutit s podvozkem, po 2 kolech zajet do boxů, poštolovat to, vyrazit, dát kolo, zpátky box a pak zjistit, že 20minutovka je pa a pak čekat až se vystřídají ostatní skupiny než opět přijde na řadu "moje" zkoušení... Určitě to není dobrý na honění časů kvůli mixu jezdců, ale jakožto trénink na ladění je to vhodný... Pochopitelně pokud v ten den agentura nabídne i dostatek ježdění ve skupinách, tak se tomu nebráním...

sezona 2010 S DA racing

11.12.2009 v 20:32 | Nahoru | #157
nj ale to by mělo smysl, kdyby to nebylo až po závodě

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 09:48 | Nahoru | #158
No tak jak na to koukám, tak jsou tu už v zimě rychlíci, pro které je neskutečný problém když potkají na dráze někoho pomalejšího. Trochu mi to připomíná diskuze okolo CEC2.
Každý má přece volbu a pokud mu něco nevyhovuje, tak to dělat nemusí. Když má agentura otevřenou pitlejn a mě by se to nelíbilo, tak tam nepojedu, ne? Nikdo přece nikoho nenutí aby to dělal.
Je super, že DA Racing dává možnost diskuze a volby. Pokud udělají kombinaci, jak psal Peter výše, tak by si měl vybrat snad každý.
Zavděčit se všem nejde, ale pokud mám možnost volby, tak jsem spokojenej.

2 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 10:59 | Nahoru | #159
Mylím, že pomalý jezdci nejsou na škodu. Člověk se aspoň naučí předjíždět. Já jsem tedy taky mrdka, ale čas od času někoho předjedu.
Nejhorší jsou borci, jakýho jsem zažil letos. Všechny nás vždycky udělal na brzdu vnitřkem, ale pak nás vždycky ohrozil, protože motku nesklopil a skřížil naše "pomalý stopy" a jal se jet rovně do kačeru a trávy. Tohle udělal několikrát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 11:10 | Nahoru | #160
Mike.46> Nejspis se navazis do mne. Pomali jezdci pro mne nejsou problem, problem jsou necitelny jezdci. Ve vsem ostatnim mas pravdu. Proto taky na tyhle akce nejezdim. Mysli si o tom, co chces.

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 11:11 | Nahoru | #161
odstrelovac> Na pomalejch jezdcich se predjizdet nenaucis.

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 16:10 | Nahoru | #162
Mike.46> pokud open pitlane "nahrazuje" skupinové jízdy, tak to stojí zbytečné peníze právě ty, kteří o open nestojí a tak jim nezbývá, než se na to vykašlat nebo prostě zatnout zuby a vyrazit. A pokud už se tu bavíme o výběru, tak fajn, závodníci budou preferovat závodní den a bez open pitlane a ne-závodníci zase víc ježdění včetně open. akce jsou v drtivé většině víkendové, takže se to klidně může takhle rozhodit a open-pit hodit na první-nezávodní den. Ostatně jsem to tak zažil i s jinýma agenturama (Actionbike), kde se pitlane otevíralo na delší dobu v ty dny, kdy se prostě nezávodilo nebo jen velmi omezeně. I ti, co rádi využijí open-pit pro testování, tak je lepší testovat přece před závodem a ne po. A neber toto jako nějaký "stěžování si" dopředu, diskuze je fajn, Peter něco z toho může vzít v potaz, nemusí, to je jeho vál, my už se nějak zařídíme

Naposledy editováno 12.12.2009 16:12:11

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 16:16 | Nahoru | #163
odstrelovac> že tě pomalí jezdci naučí předjíždět je pitomost (míněno pokud je mezi předjížděným a předjíždějícím opravdu znatelný rozdíl v úrovni), já osobně pokud je nemůžu předjet normálně na rovince a jsem nucen na brzdách, v průjezdu, na výjezdu atd... tak jsem prostě nervózní a radši se do ničeho nehrnu, problém je u nich totiž s tou nepředpověditelností (už mám za sebou hodně nemilých zkušeností). Prostě to mixování je špatně od A až po železo a to PRO OBĚ STRANY. A důvodem není nic menšího než bezpečnost... že pomalí zpomalujou už pal čert, každej začíná, ale prostě je to o průser.

Naposledy editováno 12.12.2009 16:19:36

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 16:36 | Nahoru | #164
Je fakt, že jsem se špatně vyjádřil. Není pomalost, jako pomalost. Člověk, kterej jede svou stopu mi nevadí ikdyž je pomalej. Já jsem se chtěl zastat lidiček, který jedou pomalu a který podle mojeho názoru nepředstavujou hrozbu, když jsou čitelný. Nejhorší jsou takový, který se motaj po dráze nebo riskujou a nejsou vyježděný, jak jsem psal. Takový by podle mě měly pár jízd odkroužit s někým, kdo je povede.

Souhlasím taky s tím, že open pitlane je průser pokud se namíchá kategorie nepomalejších a nejrychlejších. Většinou se to ale řeší tak, že se do toho musíš stejně jako do závodu kvalifikovat a pak se riziko podstatně snižuje. Např. Most pod 2:00 nebo tak.

Co vy na to? Šloby?

sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 17:16 | Nahoru | #165
open pitline někdy není špatná .. zažil jsem mockrát, že hodně lidí se balí už domů, nebo dokonce jeli už po obědě (němčouři) a na dráze je poloprázdno ... zbytečně pak čekáš na svejch 20min., když tam stejně krouží pár motorek ... třeba ted na posledním DA racingu poslední hodinu nás jezdilo tak 10 .. posledních 30min. asi jeden
.. a taky jak píše prasouš , když něco testuješ a zajíždíš do boxu ladit je to ideální

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 17:24 | Nahoru | #166

odstrelovac>Souhlasím taky s tím, že open pitlane je průser pokud se namíchá kategorie nepomalejších a nejrychlejších. Většinou se to ale řeší tak, že se do toho musíš stejně jako do závodu kvalifikovat a pak se riziko podstatně snižuje. Např. Most pod 2:00 nebo tak.

Co vy na to? Šloby?



Takhle by to slo, ale v tu chvili uz z toho stejne zase delas "skupinu", akorat vetsi . V praxi jsem to jeste nikde nevidel.

sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 17:24 | Nahoru | #167
no ta kvalifikace je sice zajímavej nápad, ale co zas ti chudáci nad 2:00? Budou smutně koukat od boxový zídky akorát....
.. a zastávat se pár lidiček... jasný, nelze je házet do jednoho pytle, ale to tak v rámci toho našeho tlachání. Při ježdění musejí být jasný pravidla a nad bezpečnost prostě není! Proto nelze zohlednit několik světlých výjimek, byť by jich byla celá půlka. A ne, že bych se tak bál o kejhák, ale ošklivější pád mě z materiálních důvodů může vyřadit na zbytek sezony a to by bylo fakt megapšknutí
Já jsem prostě tak nějak furt buď pro zachování ježdění podle výkonnostních skupin (tím nikdo nepřijde moc zkrátka), nebo hodit open-pit na nezávodní den, kdy případní závodníci prostě budou jezdit druhej den nebo s tím prostě budou muset holt počítat, když už se rozhodnou vyrazit... a nemusejí kvůli tomu hnedka zatratit celou akci... jinými slovy každý si najde to svoje.

... jo, a když chce pomalejší porychlit s rychlejšíma, ať jde prostě do rychlejší skupiny! Pokud nejsu úplnej megamrdal a nebojím se, pak mi nic nebrání, ne? Já chodil od začátku do skupin o úroveň výš a i když zpočátku se staženýma půlkama, nikdy jsem nakonec nelitoval, naopak pokrok byl o to rychlejší.

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

12.12.2009 v 17:37 | Nahoru | #168
_dfy> Jelo se tak na SuzukiBandit dni. Bohužel je pravda, že tím vyloučíš některý jezdce. Ještě je pravda, když čas nastavíš moc vysoko, tak zase narazíš na propustnost trati a traťáci to většinou hlídaj.

Nejt> Souhlasím s tebou. Skupiny jsou nejlepší po celou dobu ježdění a to hlavně kvůli bezpečnosti.

Co se týče nějakých rozumných nastavovacích jízd, tak si myslím, že rozumný by bylo udělat některý jízdy, byť skupinový, delší. Řekněme třeba hóďu, co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 10:32 | Nahoru | #169

_dfy>Mike.46> Nejspis se navazis do mne. Pomali jezdci pro mne nejsou problem, problem jsou necitelny jezdci. Ve vsem ostatnim mas pravdu. Proto taky na tyhle akce nejezdim. Mysli si o tom, co chces.



Nenavážím se. Jen mi to připomělo tu diskuzi okolo CEC2, která podle mě mohla odradit některé lidi od účasti, aby se tam nemotali těm "rychlíkům". Beru argument bezpečnosti, protože nad tu nikdy není. Ale podle mě když je někdo vyježděný a zkušený, tak asi třeba při té otevřené pitlejn nebude stahovat desetinky, ale spíš se třeba zaměří na to nastavení právě s ohledem na to, že tam může potkat mrdaly jako jsem třeba já Je to kromě jiného také o toleranci a ohleduplnosti.
Mrdal tam nejede za účelem Tě schválně brzdit a Ty zase nejdeš na dráhu s tím, že vyplašíš a vystresuješ pár mrdalů.

Tak ten čas pro open pitlejn rozdělte na 2, dejte časový limit pro jezdce do první skupiny, zbytek do druhé skupiny a třeba by to pomohlo. Sníží se počet lidí na dráze, tím pádem bych se měl svézt +- stejný časový úsek a navíc bez "stresu".

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 11:05 | Nahoru | #170
Však Peter chce pit line po "závodním dnu"na zavěr ježdění!.....takže záleží na každém jak se rozhodne a jak to považuje za "nutné!"........když udělá skupiny ,tak se může stát,že v té jedné "nej"pojedou třeba dva jezdci!.....jak psal DavR1.......nezažil jsem,že by na závěr dvoudenního ježdění byla pit lina plná na doraz!......v cizině to samé!
....a jezdit tam sám a nikoho za celou dobu nepotkat,je za chvíli taky nuda!

......a třeba na Hungáči se dalo vytypovat,jak je na trati plno,takže i "rychlíci" si zajezdili v klidu!
.......a třeba na Lausitzu se dalo dokoupit jen to závěrěčné ježdění.....a třeba i Perňa nebo Boumis,to také využili,když to bylo na počátku sezony,jako "rozježdění" a "naladění" mota,a pomalu tam nejezdili!

.......berte tu pit line jako bonbonek a myslím,že první akce ukáže,jak se to osvědčilo!
.......a operativně se dá mnoho změnit,když jsou pořadatelé rozumní!

Naposledy editováno 13.12.2009 11:07:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 11:10 | Nahoru | #171
Mike.46> Ale to jsou zase dve skupiny. Dyt vy si vlastne myslite to samy, co ja .

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 11:25 | Nahoru | #172
_dfy> Jj, zase skupiny. Jinak to rozdělit nejde.
Je to hlavně o přístupu každého, kdo se na tu trať vydá.
Btw. souhlasím s tím, co píše 2LEKO.

(reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 11:35 | Nahoru | #173
2LEKO> Jenze tam je tak hrozne moc kdyby. Musi to bejt na konci akce. Vetsina lidi se musi sebrat a jet domu. Nesmi se prodavat samotna open pitline, jinak tam zase najedou lokalove. Atd., atd. Tak jako tak mi to vychazi jako vetsi plus pro poradatele, nez pro jezdce (teda krome HKT, samozrejme ).

A co se tyce testovani - moje posledni zkusenost s BP v Brne byla takova, ze se dalo za kazdy kolo neco testovat tak v jedny zatacce. Teda kdyz mel clovek zrovna stesti a udelala se pred nim na chvilku dira. Jinak se tam dely vazne, ale vazne straslivy hruzy. Pocital jsem to a 6x se me tam nekdo pokusil zabit, nez jsem vymeknul a radsi jel domu. Nejsem uplnej prizdisrac, ale kdyz se nekdo vraci z kacera kolmo do trati, aniz by se vubec podival proti smeru jizdy a ja ho minu o par cisel, tak me to ponekud rozhodi. Dodavam, ze to bylo v nedeli, po zavodech, na konci akce. Pravda, bylo slunecno.

Chapu, ze jsem byl treba moc rychlej na ty lidi, ale copak nemam pravo jezdit, kdyz jsem si to zaplatil? Plati snad pro open pitlane nejaky zvlastni rychlostni omezeni? Ma nejrychlejsi skupina zalepit open pitlane a pak nejezdit? Nemelo by to bejt spis naopak? Nemeli by to zalepit ti nejpomalejsi a pak se divat pres plot?

Michat vykonostne hodne rozdilny skupiny je proste na hovno. Je to nebezpecny a stejne si to ve vysledku neuzijou ani ti pomaly, ani ti rychli.

Mimochodem. Napadlo vas nekdy, ze to cast lidi po zavode bali ne proto, ze uz nechteji jezdit, ale proto, ze uz je ceka jenom open pitline a tak radsi jedou domu, nez by se nechali zabit?

sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 11:57 | Nahoru | #174
Souhlas ve všem, akorát si myslím, že lidi to balej, protože toho maj plný kecky. Myslím, že nejsem žádnej chcípák a ani důchodce (ikdyž je mi 42), ale když se jezdí víc než den, tak jezdím většinou jen půl dne.

1 reakcí na tento příspěvek sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 11:59 | Nahoru | #175
Na minulým DA bylo ale i dost lidí, co byli na okruhu poprvý. S ohledem na ně mi přijde, že ten závodní den by se měl koncipovat tak, aby pro ně ježdění, který jak jsem pochopila stojí za oba dny stejně, nekončilo polednem, pokud třeba nebudou chtít jet závod a budou se i bát pak jít jezdit v o.p. Já jsem teda proti o.p. a radši bych možnost přikoupení individuálních jízd s instruktorem, jako byl letos Libor, což mi dá mnohem víc než kroužit pak sama na konci dne v o.p. a motat se tam střelcům.

sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 13:17 | Nahoru | #176
Mně těch "dvacet" minut přijde občas docela krátkejch a v OP jsem si po těch dvou dnech zajela osobáček ale já mám ještě velký rezervy, takže na tom moc nezáleží

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 14:29 | Nahoru | #177
A.F.I.> Na instruktora je ideal Motoškola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 15:08 | Nahoru | #178
gorkin> přiznám se, že jsem na žádné nebyl, ale to jenom proto, co o ní vím a nic by mě prostě nedala... myslím, že jezdit půl dne s Liborem vydá za tisíc motohodin sám nebo v motoškole

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 15:19 | Nahoru | #179

Nejt>gorkin> přiznám se, že jsem na žádné nebyl, ale to jenom proto, co o ní vím a nic by mě prostě nedala... myslím, že jezdit půl dne s Liborem vydá za tisíc motohodin sám nebo v motoškole



Nojo, ale záleží na jaké úrovni člověk je a co od toho očekává. Podle mě je dobré pro začátek na okruhu vyzkoušet motoškolu, kde se prostě sejde většina lidí na podobné úrovni a dozví se tam více méně základy pro jízdu na okruhu a něco k ovládání motorky. Navíc ne každý tam jde s účelem být hustokrutostřelec na okruhu. Pro lidi, kteří pak chtějí být opravdu rychlí na okruhu už je určitě lepší osobní instruktor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) sezona 2010 S DA racing

13.12.2009 v 15:33 | Nahoru | #180
gorkin> no tak tam jsem byla, ale tam se jezdí jak husy v řadě za sebou ve skupině nevím jestli jsi byl na minulým DA, ale tam byla možnost jezdit individuálně s Liborem Milotou a to je trochu něco jinýho než Motoškola
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist