Téma: .
 
9.2.2009 v 21:42
debata o nicem


Naposledy editováno 12.02.2009 14:34:08

(reakce na) .

11.2.2009 v 09:31 | Nahoru | #151

RiCi96>Jinak info pro vsechny kteri chteji CEC2 jet, maji motorky a nemaji na starovny. Motoraj CEC2 nejede, resp. maji zaplacene zavody, ale nabizi dvema jezdcum ucast na CEC2 s tim, ze za ne myslim uhradi startovne, vse ostani je uz na jezdcich. Blizsi info je myslim v casopise Motoraj. Slava, Vojta a Pitbul uz CEC ani CEC2 za Motoraj nejedou.



To je škoda, vy nejedete, Motoráj nejede... Hodně dobrých týmů to letos nějak vzdalo, nebo přešlo jinam...
.Kolda.> Jj je to tak, ani ne vzdalo, ale proste slo jinam, snad vys, ne ze by CEC nebyl dobrej, to ne, je mi to lito ze nejedem, ale nevyjdou na MMCR a CEC penize ani cas, tak se muselo zvolit jen jedno....

(reakce na) .

11.2.2009 v 14:35 | Nahoru | #153

RiCi96>.Kolda.> Jj je to tak, ani ne vzdalo, ale proste slo jinam, snad vys, ne ze by CEC nebyl dobrej, to ne, je mi to lito ze nejedem, ale nevyjdou na MMCR a CEC penize ani cas, tak se muselo zvolit jen jedno....



Jasná věc čéče... Vždyť to máme taky časově i finančně napjaté jak strunu...
Ať se daří...
No tak jsem si pročetl celou diskuzi a musím se přidat.

Vzhledem k tomu, že s bikerem na okruhy jezdím a znám jeho časy a doufám, že nebude naštván, tak je zde uvedu. Takže Peter jezdí
Most kolem 1:49
Brno umí 2:13.
Takže asi takové jsou jeho časy a naprosto chápu jeho obavy. Já jezdím o trochu pomaleji (měl jsem CBR 600F rok 95), ale už mám nový maximálně nadupaný stroj a pevně veřím, že v Mostě se jeho času vyrovnám, v Brně budu jezdit tak 1:18-20 (přeci jenom on má litra, já šestku).
Jednou jsme byli spolu s Prospeedama na 3 dny v Mostě a zařadili nás do té nejpomalejší skupiny a pak už nebyla možnost nás přehodit, takže jsme s našema časama jezdili mezi těmi nejpomalejšími a věřte, že to není zrovna příjemné za 1 kolo v Mostě předjíždět v průměru tak 10 lidí, v některé zatáčce třeba i 3 najednou, navíc to jsou jezdci, kteří neznají stopu a opravdu do poslední chvíle nevíte co udělají a jak zatáčku projedou, jestli úplně mimo nebo třeba ideální stopou, jestli najedou do zatáčký z vnější strany, nebo jestli vám nechají místo unitř, jestli na výjezdu vyjedou až ven.. a předjiždět takové lidi výrazně větší rychlostí stále a pořád dokola se rovná jízdě na samé hranici rizika. Zde mluvm (píšu) z vlastních zkušeností, kdy jsem takhle lítal 3 dny na okruhu. Musím říct, že ke konci nás to už docela bavilo a byl to super trénink, který by se mi na cec mohl hodit. :D

Peterův závěr nejet CEC2 naprosto chápu. Mně osobně ty časy pomalých jezdců až zase tolik nevadí, každý jsme nějak začínali, ale když jsem zde četl velmi nepřátelské odpovědi některých lidí, co CEC2 jedou, tak ani nemám chuť s těmahle lidma jezdit na jednom okruhu...

(reakce na) .

11.2.2009 v 15:47 | Nahoru | #155
danR1> Já to plně chápu, ale ten dotaz byl asi položen špatně a ve špatnou dobu. Vládne tu trochu histerie mi připadá (přičítám to dlouhé zimě).
danR1: Vis, tvuj popis je uplne jinym stylem, nez bikeruv. Jeho prispevky byly stylem 'ja litam jako borec, tak doufam, ze mi tam nikdo nebude prekazet, nebo radsi nebudu jezdit ja mistr chudak'. A pochopilo to tak spousta dalsich lidi.

Moc nechapu tvou vetu, ze vas to na konci bavilo. Tak bavilo nebo nebavilo?

Ja jsem ponekud 'vylit z kuze' a ani nemam chut se nejak omlouvat, protoze si myslim, ze jsem to trefil. Spousta lidi se boji vubec na okruh vyrazit, presne kvuli takovym textum co napsal biker. CEC2 byl pro ty pomale, tak mejte vy rychli k pomalym respekt, pokud chcete jet CEC2. Ja jsem tu vystoupil abych se jich (nas) zastal. Sam se pocitam k pomalym a opravdu me udivuje, ze spousta rychliku nikdy nic takovyho nemela a pomali se nemuseli citit trapne, ze nekoho brzdi. Myslim, ze pojede spousta pomalejsich nez jsem ja a chci aby se nebali vubec jet. Proto by tu mel byt bud respekt od tech rychlych a nebo by nemeli jet. Me osobne je to jedno, at jede kdo chce.
No nevím jestli nepřátelské, ale podle prvních příspěvků to vypadalo tak, že biker je hroznej střelec a my ostatní mu tam budeme na obtíž, tak jsem to pochopil nejenom já.
Pokud jezdí tyhle časy tak podle mě patří spíš do CEC než do CEC2. Ale pokud chce zářit v CEC2, tak bude muset počítat s tím, co se tu už asi 6 stránek řeší.

(reakce na) .

11.2.2009 v 15:51 | Nahoru | #158

Mike.46>No nevím jestli nepřátelské, ale podle prvních příspěvků to vypadalo tak, že biker je hroznej střelec a my ostatní mu tam budeme na obtíž, tak jsem to pochopil nejenom já.
Pokud jezdí tyhle časy tak podle mě patří spíš do CEC než do CEC2. Ale pokud chce zářit v CEC2, tak bude muset počítat s tím, co se tu už asi 6 stránek řeší.



Jo, asi tak.


Moc nechapu tvou vetu, ze vas to na konci bavilo. Tak bavilo nebo nebavilo?



Já nepsal, že mě to nebavilo, já psal, že to není zrovna příjemné a je to jízda na samé hranici rizika - pokud si mezi tolika pomalými jezdci chceš udržet svůj čas. Já jsem magor, takže mě to takhle bavilo , otázka je, jestli to bavilo ty které jsem takhlě předjížděl - v začátce kde on jede třeba 100, tak já kolem něj prolétnu ve vzdálenosti 30 - 40 cm rychlostí třeba 150. Už jsem viděl několik lidí, kteří se při takovémhle předjetí lekli tak, že buď spadli nebo to vzali rovně do kačera. A to fakt nechci, aby to tam takhle vypadalo a určitě to nechce ani biker, proto se ptal na to jaké jezdí časy lidi co jedou CEC2. Otázka byla jasně položena ovšem všichni mu odpovídali na něco jiného nebo psali nějaké komentáře. Kdyby stál o komentáře, tak napíše otazku ve stylu jestli má smysl s jeho časy jet cec2 a co si o tom myslíte. On se ptal na přesnou věc - jaké časy jezdí lidi co jedou CEC2 a jako tradičně na tomhle fóru jeden odopvídal na brambory, druhý na předpověd počasí, třetí se bavil o kytaře a čtvrtý to motal všechno dohromady, takže chápu jeho rozezlení nad odpovědmi na které se neptal.

(reakce na) .

11.2.2009 v 16:11 | Nahoru | #160

Bubrak ZX10R>danR1: Vis, tvuj popis je uplne jinym stylem, nez bikeruv. Jeho prispevky byly stylem 'ja litam jako borec, tak doufam, ze mi tam nikdo nebude prekazet, nebo radsi nebudu jezdit ja mistr chudak'. A pochopilo to tak spousta dalsich lidi.

Moc nechapu tvou vetu, ze vas to na konci bavilo. Tak bavilo nebo nebavilo?

Ja jsem ponekud 'vylit z kuze' a ani nemam chut se nejak omlouvat, protoze si myslim, ze jsem to trefil. Spousta lidi se boji vubec na okruh vyrazit, presne kvuli takovym textum co napsal biker. CEC2 byl pro ty pomale, tak mejte vy rychli k pomalym respekt, pokud chcete jet CEC2. Ja jsem tu vystoupil abych se jich (nas) zastal. Sam se pocitam k pomalym a opravdu me udivuje, ze spousta rychliku nikdy nic takovyho nemela a pomali se nemuseli citit trapne, ze nekoho brzdi. Myslim, ze pojede spousta pomalejsich nez jsem ja a chci aby se nebali vubec jet. Proto by tu mel byt bud respekt od tech rychlych a nebo by nemeli jet. Me osobne je to jedno, at jede kdo chce.



naprostej souhlas
tak se na mne nez lobte, myslim to s vami uprimne. Vas Standa

danR1>
Moc nechapu tvou vetu, ze vas to na konci bavilo. Tak bavilo nebo nebavilo?

Já nepsal, že mě to nebavilo, já psal, že to není zrovna příjemné a je to jízda na samé hranici rizika - pokud si mezi tolika pomalými jezdci chceš udržet svůj čas. Já jsem magor, takže mě to takhle bavilo , otázka je, jestli to bavilo ty které jsem takhlě předjížděl - v začátce kde on jede třeba 100, tak já kolem něj prolétnu ve vzdálenosti 30 - 40 cm rychlostí třeba 150. Už jsem viděl několik lidí, kteří se při takovémhle předjetí lekli tak, že buď spadli nebo to vzali rovně do kačera. A to fakt nechci, aby to tam takhle vypadalo a určitě to nechce ani biker, proto se ptal na to jaké jezdí časy lidi co jedou CEC2. Otázka byla jasně položena ovšem všichni mu odpovídali na něco jiného nebo psali nějaké komentáře. Kdyby stál o komentáře, tak napíše otazku ve stylu jestli má smysl s jeho časy jet cec2 a co si o tom myslíte. On se ptal na přesnou věc - jaké časy jezdí lidi co jedou CEC2 a jako tradičně na tomhle fóru jeden odopvídal na brambory, druhý na předpověd počasí, třetí se bavil o kytaře a čtvrtý to motal všechno dohromady, takže chápu jeho rozezlení nad odpovědmi na které se neptal.



No hele na prvni strance psal, ze by zacatecnici nemeli jet ani CEC ani CEC2 a nic podobnyho. To mi prislo uz moc.

Ja taky zacinal v podstate na CEC (Brno) a zazil sem rozdil kdy sem jel kola za 2:50 a predjizdeli me lidi s kolem za 2:10, prip. loni na podzim kolo za 3:50 (v desti) a predjizdeli me s kolem za 2:20. Ten pomaly musi samozrejme jet s ohledem na ty rychle (ne se koukat za sebe, ale nezavirat a jet citelne, to uz jsem psal) a zvyknout si na to ze ho nekdo rychle predjede. Ale zas rychlej by nemel delat to, ze nekoho predjede 40cm, pak je 5cm zadnim kolem pred mym prednim a zahamuje brzdy. Ale kdo nevyrazi na okruh, tak se to nenauci, CEC(1) byl puvodne prave na to urcen.

Ale nechme to uz byt, vse tu asi bylo uz receno.

biker1300>tak se na mne nez lobte, myslim to s vami uprimne. Vas Standa



Tak dobre Staniku.

(reakce na) .

11.2.2009 v 16:24 | Nahoru | #164
Bubrak ZX10R>
dame piiiiiiiiivo a bude sranda

(reakce na) .

11.2.2009 v 16:25 | Nahoru | #165
danR1> Ja jen navazu na to co zde pises, pokud Petr jezdi to co jezdi, tak zcela nechapu proc s casykdy by jezdil i na bodec v MCR, resp. v top ten mel nebo ma chut jit zkouset stesti do CEC2, ktery je od zacatku ze strany poradatele komunikovan jako navrat k amaterismu a umozneni novicum vyzkouset zavody, jeste chapu, ze nekteri lide, kteri jedou CEC si z toho delaji trenink pro svuj zavod, nesouhlasim, ale chapu, chapu, ze kluci z naked odesli vsichni, furt je lepsi zavod v peti tymech nez ve dvou, ale proc se kluk s casem 2,13 v Brne sape do CEC2, to je jako bych se ja s casem 2,50 cpal do CEC a nebo dokonce do MCR, snad kazdy ma soudny odhad a zdravi rozum. Dan
Bubrak ZX10R>
jenom mala poznamka k tomu ze kdo ma jet nebo nema jet CEC, nebo CEC2.
Asi jsem to nejak spatne podal. Muj nazor je takovy: nejdriv vyzkouset volne jizdy treba v Moste, agenturu s instruktorem, osahat si okruh ( mozna i upadnout, v tom jsem s Peskem za jedno )
a pak se prihlasit do zavodu

my jsme sli touto cestou a myslim ze vsichni lidi ktere znam mi to potvrdi. Ale je tady milion lidi a milion nazoru huhuhu

.

11.2.2009 v 16:28 | Nahoru | #167
Ten cas v Brne byla nahodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, nekomu nesli stopky
No tak já si myslím, že tady asi není nikdo, kdo bych chtěl poprvé přijet na okruh a jít do CEC2, ne? Spousta lidí včetně mě se chystá na okruh několikrát vyrazit (volné jízdy, motoškoly, atd.) před tím, než půjdou do CEC2. Takže očekávám, že nás pomalých tam bude dost, ale zase na druhou stranu už s určitýma zkušenostma jak se chovat na okruhu.

biker1300>Bubrak ZX10R>
jenom mala poznamka k tomu ze kdo ma jet nebo nema jet CEC, nebo CEC2.
Asi jsem to nejak spatne podal. Muj nazor je takovy: nejdriv vyzkouset volne jizdy treba v Moste, agenturu s instruktorem, osahat si okruh ( mozna i upadnout, v tom jsem s Peskem za jedno )
a pak se prihlasit do zavodu

my jsme sli touto cestou a myslim ze vsichni lidi ktere znam mi to potvrdi. Ale je tady milion lidi a milion nazoru huhuhu



Ok, chapu tvuj nazor. Ale zas jak to vidim ja. CEC byl usporadan puvodne proto, aby naopak natahal lidi z ulice na okruh. Aby se lidi spis vyblbli na okruhu, lakadlem je prave ta atmosfera zavodu. Instruktora si zaplati spis ten, kdo chce jezdit casteji, ne ten kdo da 1-2 zavody rocne na CEC, uzije si zavodnickou atmosferu s kamosema, jezdi pro srandu. Volne jizdy jsou zase trochu jiny, kde nestravis cely den na okruhu v kuse. V tom je ucel CECu. Prvni CEC uz nekam postoupil, proto se zalozil CEC2, aby se plnil puvodni ucel. Natahat na okruh lidi, co se treba na okruh dosud bali. Tvuj pohled na vec jejich obavy zas spis prohloubi.

(reakce na) .

11.2.2009 v 16:45 | Nahoru | #170

Mike.46>No tak já si myslím, že tady asi není nikdo, kdo bych chtěl poprvé přijet na okruh a jít do CEC2, ne? Spousta lidí včetně mě se chystá na okruh několikrát vyrazit (volné jízdy, motoškoly, atd.) před tím, než půjdou do CEC2. Takže očekávám, že nás pomalých tam bude dost, ale zase na druhou stranu už s určitýma zkušenostma jak se chovat na okruhu.



Znam spoustu lidi co zacli na okruhu prave na CEC a dokonce uz v dalsich rocnicich, kdy uz byl peloton prumerne o dost rychlejsi.
Počkat mám to chápat tak, že někdo vyrazí na závody aniž byl předtím kdykoliv na okruhu? To se začínám trochu také bát. :\
No ja bych to rosekl tim ze je furt lepsi kdyz se at zacatecnik nebo zkusenej hustostrelec roseka na okruhu nez na okrsce.... takze se tam drzte a ja jedu trenovat na Dubou abych mohl na okruh a nemotal se tam nikomu

pepazdepa-84>Počkat mám to chápat tak, že někdo vyrazí na závody aniž byl předtím kdykoliv na okruhu? To se začínám trochu také bát. :\



Myslim, ze v prvnim roce CEC takovych lidi byly mraky, vcetne me. Myslim, ze v tom neni zas takova veda.

(reakce na) .

11.2.2009 v 16:49 | Nahoru | #174
Bubrak ZX10R>
chapu zamer CEC i CEC2. ja jsem spis realista, osobne bych se bal jet zavody kdybych s okruhem nemel zkusenosti, nebo minimalni. Skoda ze nemam na to vic casu, dokazal bych asi trochu CEC2 vylepsit... myslim organizacne.
ale je to fakt o nazoru.
minuly rok kdyz jsem byl na okruhu v Moste poprve jezdili jsme s intruktory cele dopoledne. Odpoledne mezi nas dali lidi kteri jezdili most 1,40. Prej v rychly skupine nebylo misto...
ty kluci kolem nas litali takovou rychlosti, ze jem pokazde se malem pokaknul a videl se v kaceru....
NoFear4>

trenuj, tesim se na to jak si v Moste zazavodime, ehm jestli bude prilezitost

(reakce na) .

11.2.2009 v 16:55 | Nahoru | #176

Ale zas rychlej by nemel delat to, ze nekoho predjede 40cm, pak je 5cm zadnim kolem pred mym prednim a zahamuje brzdy. Ale kdo nevyrazi na okruh, tak se to nenauci, CEC(1) byl puvodne prave na to urcen.



Tohle ti neudělá rychlej jezdec, ale totální idiot. S tímhle jsem měl problém pořád, měl jsem slabou a pomalou motorku, ale lehkou a super na brzdy, v Mostě jsem jel sice na cílovce pomalu, takže mě někdo předjel a když se na 200 m před šikanou zařadil předemně a na 180ti začal brzdit, tak jsem měl chuť ho pokaždé sundat, páč já začínal brzdit až tak na 120ti metrech před šikanou. Takže jsem se mu musel vyhýbat a pokaždé to bylo hodně o fous a nebezpečné. To je prostě přesně to o čem okruh je - jet si pořád svoji stopu a ne se motat někomu do jeho. To znamená někoho předjedu a ne se hned zařadit 20cm před něj... jedu si prostě svoji stopu...
biker1300>koukám že jsem se s tím WSB skoro trefil ty woe po první sezóně jezdit Most a Brno v časech třeba jako Indy tak to je mazec!!!

(reakce na) .

11.2.2009 v 16:57 | Nahoru | #178

pepazdepa-84>Počkat mám to chápat tak, že někdo vyrazí na závody aniž byl předtím kdykoliv na okruhu? To se začínám trochu také bát. :\



Pepo obávám se, že takových lidí tam bude minimálně polovina, takže s tím počítej, že to bude maso.
Bubrak ZX10R> Nejde o to že jdou na okruh, ale vím jak to vypadalo když jsem tam byl poprvé a také vím jak to vypadlo když jsem jel min. rok závod s agenturou.
Dám ti přirovnání z něčeho co je mi blízké, když by jsi jezdil na snowboardu třeba snowboardcross a najednou tam přišel někdo kdo vživotě nejel v dráze a jel závod (opomenu že by se nekvalifikoval, protože tady kvalifikace není) bude ostatním nebezpečný. Ať nejdřív trochu trénuje a pak jede sranda mač to je v pořádku.
Sranda mač je CEC, ale aby tam jel někdo kdo nezná ani vlajky tak to je na pikaču.
Můj názor

.

11.2.2009 v 16:59 | Nahoru | #180
biker1300: tak urcite iniciativne se naucit s instruktorem je dobry, ja to tak mel asi taky udelat a nekdy to chci dat

ale proste prvni rok byl CEC super napad pro lidi co nikdy na okruhu nebyli a porad se tam bali, bylo to proste presne pro ne, casem se CEC tak profesionalizoval, ze se spouta lidi zacalo bat CEC jezdit nebo do nej nastoupit, proto vitam CEC2 a o to min vitam kdyz zase CEC2 nekdo nekomu zakazuje

je to vytrvalostni zavod, proto by se melo min riskovat taky;
jestli jsi CEC jeste nejel, tak ho zkus a uvidis sam, ze je to trochu jinak nez se ti mozna zda, ac zrovna CEC (jak jsem psal) se nekam posunul, k nelibosti mnohych, kvuli cemuz byl zrizen CEC2
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist