Naposledy editováno 31.05.2009 01:43:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
DABELSKABABICKA>no jako vtip, ok
To je realita.
Proč by někdo kupoval starou za cenu 59, když za ty kroupy koupí o mnoho let mladší?
To bys fakt musel trefit na hňupa.
A když ho seženeš, tak ho pošli aji ke mě, a já mu prodám Fiat stilo r.v.2OO1 v supr stavu, opečovaný a plně servisovaný mazlík jen za 399.990,-.
Taky se sním nerad loučím, ale za tu cenu se ho rád zbavím
1 reakcí na tento příspěvek Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
DABELSKABABICKA>nejvetsi problem podle me je design..znamej ji mel(mozna jeste ma) a kdyz to postavis vedle ZX6r,nebo cokoliv novejsiho,tak je videt,ze je to hodne stary..dneska si spousta lidi radsi vezme uver a koupi neco co se jim libi..
DABELSKABABICKA>kdo neveri muze se potat na vlaknech, je pomerne zanama a je spousty lidi kteri dosvedci me tvrzeni
Já ti věřím, žes do ní nasypal, ale dosvědčení stavu ti nesežene kupce!
Já mám od Stila servisní knížku, kde jsou zaznamenány všechny opravy a upravy a implantace ruzných pičovin, a celkově to stálo do včil 399tis, ale rozumně, kdo to za tu cenu koupí????
Jedině pacient!
Nic ve zlém.
1 reakcí na tento příspěvek Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
2 reakcí na tento příspěvek Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
Dej ji na nějakou aukci a uvidíš - vzal bych ji za 20k na zničení na letišti :)
Mimo jiné - když je tak perfektní, tak si ji nech, ne?
M5>Místo toho, abys tady přesvědčoval pár lidí jakou má cenu motorka z 93.roku tak se raději podívej na inzeráty co a za kolik se prodává. Už ji prodáváš rok a schválně se pochlub, kolik si měl vážných zájemců.......
Dej ji na nějakou aukci a uvidíš - vzal bych ji za 20k na zničení na letišti :)
Mimo jiné - když je tak perfektní, tak si ji nech, ne?
A to je zákon trhu!!!
1 reakcí na tento příspěvek Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
myslim ze motorku z 93 dneska nikdo nekoupi... kluci ktery kupujopu tyhle stary vrany je berou kvuli nizke cene... ti co maji uz vic penez tak bud chteji neco co je in nebo neco co jede... a dneska za podobny prachy co chces ty za 93 750 koupis 98-99 R1 nebo 00 gsxr1000 a to jsou motorky zas o generaci jinde...
myslim ze motorku z 93 dneska nikdo nekoupi... kluci ktery kupujopu tyhle stary vrany je berou kvuli nizke cene... ti co maji uz vic penez tak bud chteji neco co je in nebo neco co jede... a dneska za podobny prachy co chces ty za 93 750 koupis 98-99 R1 nebo 00 gsxr1000 a to jsou motorky zas o generaci jinde...
Napsal jsi to myslím naprosto přesně a plně s Tebou souhlasím
Já chvátal na prodej a mou ZXR750 rv.94 po servise a dá se řict taky jsem jí mazlil střelil za 35, klukovi co jí vzal vyloženě jako první motku na naučení (tak jsem to bral i já), aby když to položí netrhal si vlasy, že položil krásku za 100 klacku.
Tyhle motorky jdou hodně forem dolu a můžeš to mít v zánovním stavu.
Za 60 se dá dnes koupit uplně něco jiného... tyhle motky pod rv.95 jdou prostě za 40 a nižší cenu.
Pavelka v Olomouci by Ti dal za ní 15 max. 20 a prodával by jí za 40 či 45, protože by jí chtěl taky fofrem prodat tyhle motky nikdo nechce mít dlouho na prodejně bo každej rok je pro ně strašná stráta.
To je prostě tvrdá realita.
Motorek je strašně moc... není nouze.
2 reakcí na tento příspěvek Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
a je pravda ze motek je na prodej hafo, ted jsem jich par objel a to s vycek dvojnasobnym rozpoctem, a ejhle prekvapeni samy sroty, aspon na co jsem narazil abych se nekoho nedotknul, tak stejne nevidim duvod si myslet ze r1 oo za 70 bude lepsi, urcite novejsi rokem vyroby, ale stavem a jiznima vlastnostma< to moc pochybuju. je sice vyvojove starsi, ale vyvojove stasi ale nova a plne funkcni technika bude lepsi nez r1 stocena a jesteste je za 105, haha , tak hold si bude muset babicka pockat na sveho panicka ktery to oceni
VTR 1000F rv.99
Prostě chce to opravdu reálný pohled na ten Tvůj stroj z roku 93´
Má určitě svou cenu a je jasně že jsi se o něj staral a je v luxus stavu, ale jak jde o prachy.... znáš to... ten kdo to po Tobě koupí to bude chtít taky jednou prodat a mladší se mu bude prodávat neporovnatelně lépe... za dva tři roky tu tvou 93´ už prodá opravdu max. za 20. Chce to opravdu reálně uvažovat ;) Budeš spokojen když jí prodáš za 45 a tu budeš opravdu rád...
Zajdi se zeptat někde na výkup spadne Ti brada kolik Ti budou za ní chtít dát
DABELSKABABICKA>no neprodala se kdyz jsem potreboval, a pak uz jsem to ani nesledoval, ted jsem dal par kacek na stranu tak to o5 prodavam a chci posilit, ale neni podminkou, jen dve motky je zbytecne slozity drzet v provozu.
a je pravda ze motek je na prodej hafo, ted jsem jich par objel a to s vycek dvojnasobnym rozpoctem, a ejhle prekvapeni samy sroty, aspon na co jsem narazil abych se nekoho nedotknul, tak stejne nevidim duvod si myslet ze r1 oo za 70 bude lepsi, urcite novejsi rokem vyroby, ale stavem a jiznima vlastnostma< to moc pochybuju. je sice vyvojove starsi, ale vyvojove stasi ale nova a plne funkcni technika bude lepsi nez r1 stocena a jesteste je za 105, haha , tak hold si bude muset babicka pockat na sveho panicka ktery to oceni
S těma šrotama je to normální. Stejně jako když chce člověk sehnat rozumný ojetý auto. Chce to tomu věnovat čas a trpělivost. Co mám zkušenost, tak z 10 opravdu pěknejch inzerátů bývaj tak 1-2 kousky ve slušným stavu, že by se dalo přemýšlet. Taky nemám problém něco připlatit za super stav, ale vše má své meze.....
Naposledy editováno 19.05.2009 23:10:35
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
DABELSKABABICKA>no neprodala se kdyz jsem potreboval, a pak uz jsem to ani nesledoval, ted jsem dal par kacek na stranu tak to o5 prodavam a chci posilit, ale neni podminkou, jen dve motky je zbytecne slozity drzet v provozu.
a je pravda ze motek je na prodej hafo, ted jsem jich par objel a to s vycek dvojnasobnym rozpoctem, a ejhle prekvapeni samy sroty, aspon na co jsem narazil abych se nekoho nedotknul, tak stejne nevidim duvod si myslet ze r1 oo za 70 bude lepsi, urcite novejsi rokem vyroby, ale stavem a jiznima vlastnostma< to moc pochybuju. je sice vyvojove starsi, ale vyvojove stasi ale nova a plne funkcni technika bude lepsi nez r1 stocena a jesteste je za 105, haha , tak hold si bude muset babicka pockat na sveho panicka ktery to oceni
hele s tema jizdnima vlastnostma porad... o co jde? tam nema co se podelat, vidlice maximalne vymena tesnicich prvku a olej a chovaj se jako novy... zadni tlumic da se rict to same, vycistit,tesneni, olej a nafouknout a maka jako novej... a troufam si rict ze vidle u te yamahy z 93 nechodi jako ta z R1 ... jen treba co muzu porovnat vidle z TLS z roku 97 a vidle na GSXR tak uz u K1 je docela znatelnej rozdil...
vymena oleje ve vidlich + tesneni... kolik to muze stat? dvojku?(nebo samo domo za odpoledne) repase zadniho centralu u meho bituba vyjde asi na dvaapul... dat 5 tis do motorky za 60 a je na tom podvozkove jinde nez ta tvoje... takze tenhle tvuj argument moc nechapu... jasne jako dalsi vec se meni na motorkach retezovka a desky... ale retezovku dneska sezenes za par penez na netu, desky je taky otazka 1-2 tisicovek...
kdyz reknu ze motorka za 60 bude mit vsechen spotrebak v haji tak do ni das 10tis, ale furt mas za 70 gsxr750 z roku 99, zx9 98-99 atd... a to jsou motorky z meho pohledu uz lepsi a minimalne do budoucna lepe prodejne.... dneska 80 procent motorkaru bude na YZF750 nebo YZF600 koukat jako ze "to se taky delalo jo?" a radsi vezmou moderneji vypadajiciho a "znameho" SRADa, TeLe nebo ninju...
assassin>DABELSKABABICKA>no neprodala se kdyz jsem potreboval, a pak uz jsem to ani nesledoval, ted jsem dal par kacek na stranu tak to o5 prodavam a chci posilit, ale neni podminkou, jen dve motky je zbytecne slozity drzet v provozu.
a je pravda ze motek je na prodej hafo, ted jsem jich par objel a to s vycek dvojnasobnym rozpoctem, a ejhle prekvapeni samy sroty, aspon na co jsem narazil abych se nekoho nedotknul, tak stejne nevidim duvod si myslet ze r1 oo za 70 bude lepsi, urcite novejsi rokem vyroby, ale stavem a jiznima vlastnostma< to moc pochybuju. je sice vyvojove starsi, ale vyvojove stasi ale nova a plne funkcni technika bude lepsi nez r1 stocena a jesteste je za 105, haha , tak hold si bude muset babicka pockat na sveho panicka ktery to oceni
hele s tema jizdnima vlastnostma porad... o co jde? tam nema co se podelat, vidlice maximalne vymena tesnicich prvku a olej a chovaj se jako novy... zadni tlumic da se rict to same, vycistit,tesneni, olej a nafouknout a maka jako novej... a troufam si rict ze vidle u te yamahy z 93 nechodi jako ta z R1 ... jen treba co muzu porovnat vidle z TLS z roku 97 a vidle na GSXR tak uz u K1 je docela znatelnej rozdil...
vymena oleje ve vidlich + tesneni... kolik to muze stat? dvojku?(nebo samo domo za odpoledne) repase zadniho centralu u meho bituba vyjde asi na dvaapul... dat 5 tis do motorky za 60 a je na tom podvozkove jinde nez ta tvoje... takze tenhle tvuj argument moc nechapu... jasne jako dalsi vec se meni na motorkach retezovka a desky... ale retezovku dneska sezenes za par penez na netu, desky je taky otazka 1-2 tisicovek...
kdyz reknu ze motorka za 60 bude mit vsechen spotrebak v haji tak do ni das 10tis, ale furt mas za 70 gsxr750 z roku 99, zx9 98-99 atd... a to jsou motorky z meho pohledu uz lepsi a minimalne do budoucna lepe prodejne.... dneska 80 procent motorkaru bude na YZF750 nebo YZF600 koukat jako ze "to se taky delalo jo?" a radsi vezmou moderneji vypadajiciho a "znameho" SRADa, TeLe nebo ninju...
Super komentar.....moje rec
Je najivni porovnavat motorku z roku 93 s 99. Vyvoj nezastavis.
assassin>DABELSKABABICKA>no neprodala se kdyz jsem potreboval, a pak uz jsem to ani nesledoval, ted jsem dal par kacek na stranu tak to o5 prodavam a chci posilit, ale neni podminkou, jen dve motky je zbytecne slozity drzet v provozu.
a je pravda ze motek je na prodej hafo, ted jsem jich par objel a to s vycek dvojnasobnym rozpoctem, a ejhle prekvapeni samy sroty, aspon na co jsem narazil abych se nekoho nedotknul, tak stejne nevidim duvod si myslet ze r1 oo za 70 bude lepsi, urcite novejsi rokem vyroby, ale stavem a jiznima vlastnostma< to moc pochybuju. je sice vyvojove starsi, ale vyvojove stasi ale nova a plne funkcni technika bude lepsi nez r1 stocena a jesteste je za 105, haha , tak hold si bude muset babicka pockat na sveho panicka ktery to oceni
hele s tema jizdnima vlastnostma porad... o co jde? tam nema co se podelat, vidlice maximalne vymena tesnicich prvku a olej a chovaj se jako novy... zadni tlumic da se rict to same, vycistit,tesneni, olej a nafouknout a maka jako novej... a troufam si rict ze vidle u te yamahy z 93 nechodi jako ta z R1 ... jen treba co muzu porovnat vidle z TLS z roku 97 a vidle na GSXR tak uz u K1 je docela znatelnej rozdil...
vymena oleje ve vidlich + tesneni... kolik to muze stat? dvojku?(nebo samo domo za odpoledne) repase zadniho centralu u meho bituba vyjde asi na dvaapul... dat 5 tis do motorky za 60 a je na tom podvozkove jinde nez ta tvoje... takze tenhle tvuj argument moc nechapu... jasne jako dalsi vec se meni na motorkach retezovka a desky... ale retezovku dneska sezenes za par penez na netu, desky je taky otazka 1-2 tisicovek...
kdyz reknu ze motorka za 60 bude mit vsechen spotrebak v haji tak do ni das 10tis, ale furt mas za 70 gsxr750 z roku 99, zx9 98-99 atd... a to jsou motorky z meho pohledu uz lepsi a minimalne do budoucna lepe prodejne.... dneska 80 procent motorkaru bude na YZF750 nebo YZF600 koukat jako ze "to se taky delalo jo?" a radsi vezmou moderneji vypadajiciho a "znameho" SRADa, TeLe nebo ninju...
JJ, v zakladu s tebou souhlasim jen srovnavat vidle s TL S a GSXR je nesmysl i u stejneho roku, srovnavat cestaka se supersportem, to by byl znatelnej rozdil i u novych masin
rozhodne se nic na babicce nedelalo samodoma, ale delaly to profici kter vi co a jak, za druhe koupis na netu vsechno za hubicku, ale poku zabrousis do znackoveho spotrebaku, tak uz to takova hubicka nebude.
srovnavat YZF 750 a YZ 600 je malinko nesrovnatelny byt ba to vypadalo podobne, ale podobny to neni ani podle srobku(jen pro orientaci YZF 600 je az thundercat) srovnavat supersport s ostrou verzi okruhove techniky? to je stejne jako srovnavat prvni R6 s R7, proc R6 stala ve sve dobe 260 tis a R7 999tis?? to mozna je duvod k zamysleni. R1 rok 99-01 je plne odvozena od YZF 750. YZF 750 je ostry 20 ventilovy motor, je to omezena edice ktera se vyrabela kuly homolagaci na YZF cup. ma papirovy vykon 129ps coz ve sve dobe nemely ani litry, a diky ostre krivce vykonu to i dnes pojede i vetsinu seriove vyrabenych litru, 260km h je tam opravdu hned i ve dvou ( jen jako odpoved ze si to koupi jen nekdo kdo chce aby to jelo, je pravda ze designove to uz in moc neni, ale potencial je obrovsky)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
M5>Místo toho, abys tady přesvědčoval pár lidí jakou má cenu motorka z 93.roku tak se raději podívej na inzeráty co a za kolik se prodává. Už ji prodáváš rok a schválně se pochlub, kolik si měl vážných zájemců.......
Dej ji na nějakou aukci a uvidíš - vzal bych ji za 20k na zničení na letišti :)
Mimo jiné - když je tak perfektní, tak si ji nech, ne?
Perfektni sice je, nechl bych si ji rad, ale chci litra kuly kroutaku, a chci si postavit motku pres 190ps, a drzet dve motky bych asi neutahnul spolecne s prestabou, jediny duvod, jinak bych si ji jako raritu klido nechal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Au boli to! dabelskababicka je na prodej!
1) Kdo má 60.000 Kč, zapne si pokročilé vyhledávání a zadá, že chce motorky od roku 2000 výš (anebo konkrétní typ stroje a to ten tvůj taky nebude...).
2) Ten kdo chce motorku starší na naučení, nekoupí si ostrý sport 750, který jede jako nic 260 km/h.
3) Technický stav motorky ovlivňuje cenu o +- 10 až 15% od běžné tržní ceny
4) Jakékoliv opravy takto staré motorky za tolik peněz, co jsi do ní dal ty, je nesmyslné utrácení financí. Běžný člověk tam nasype jenom tolik, aby to jelo a brzdilo. To co jsi udělal dělají sběratelé apod. když počítají s tím, že motorku si nechají do konce života.
Takže tobě, pokud ji chceš prodat zbývají jen 2 možnosti - nechat cenu tak jak je a čekat na nějakého nadšence anebo přizpůsobit cenu tržnímu prostředí, tj. max 40 tKč.
Tak hodně zdaru s prodejem a rozum do hrsti
Generiq>DABELSKABABICKA> Už jsem to říkal před rokem a říkám to i teďka:
1) Kdo má 60.000 Kč, zapne si pokročilé vyhledávání a zadá, že chce motorky od roku 2000 výš (anebo konkrétní typ stroje a to ten tvůj taky nebude...).
2) Ten kdo chce motorku starší na naučení, nekoupí si ostrý sport 750, který jede jako nic 260 km/h.
3) Technický stav motorky ovlivňuje cenu o +- 10 až 15% od běžné tržní ceny
4) Jakékoliv opravy takto staré motorky za tolik peněz, co jsi do ní dal ty, je nesmyslné utrácení financí. Běžný člověk tam nasype jenom tolik, aby to jelo a brzdilo. To co jsi udělal dělají sběratelé apod. když počítají s tím, že motorku si nechají do konce života.
Takže tobě, pokud ji chceš prodat zbývají jen 2 možnosti - nechat cenu tak jak je a čekat na nějakého nadšence anebo přizpůsobit cenu tržnímu prostředí, tj. max 40 tKč.
Tak hodně zdaru s prodejem a rozum do hrsti
Dekuji za prani, a napsal jsi mi nazor se kterym se stotoznuju, je mi jasne ze to neni cena na rychly prodej ale urcite je nekdo kdo si chce super zajezdit za RELATIVNE malo penez. A jeste jednou dekuji za rozumny nazor!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Moto díly Yamaha YZF 750, Kawasaki VN 1500, Yamaha XT 600Z | Trumen28 | 2 | 30.8.2021 v 21:35 zdenysrx6 |
Podtlak Yamaha YZF 750 | Paťo88 | 7 | 23.8.2021 v 09:44 Paťo88 |
Zaseknutá osa kyvky Yamaha YZF 750 | Gonzo | 11 | 28.3.2021 v 22:50 Branas_23 |
Rozdíl mezi typem 4HD a 4HN Yamaha YZF 750 | Kamosmartin | 2 | 15.3.2021 v 19:08 Kamosmartin |
Yamaha YZF 750 Yamaha YZF 750 | Paťo88 | 15 | 8.3.2021 v 22:17 xxxMIKExxx |