Téma: Jak na trial
 
17.3.2008 v 12:24
Zdar, chtěl bych zkusit trialovou motorku. Máte někdo nějaké zkušenosti, s jakou motorkou začít? Jaká značka je v pohodě, co se nejvíc sype, jaký obsah motoru je tak akorát a vůbec takové věci okolo mě zajímají, at na to nemusím přicházet pracně sám. Díky za každý názor

2 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

5.5.2010 v 22:09 | Nahoru | #151
Chlapi,má beta 250,2008 rok vepředu bezdušák,nebo klasickou duši v plášti? Včera mě začala ucházet,díky.

(reakce na) Jak na trial

6.5.2010 v 06:58 | Nahoru | #152
prackarr> nedalo by se to poznat podle haltru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

6.5.2010 v 16:50 | Nahoru | #153

prackarr>Chlapi,má beta 250,2008 rok vepředu bezdušák,nebo klasickou duši v plášti? Včera mě začala ucházet,díky.



Neznám trialovou motorku s předním kolem bez duše ani bezdušová pneumatika pro trial se nedělá.

Jak na trial

6.5.2010 v 18:42 | Nahoru | #154
Dnes mně od Sherca přišlo zajímavé videjko ze Skotské šestidenní. Snímá to Cabes...

Jak na trial

6.5.2010 v 18:53 | Nahoru | #155
Ještě poslali test trialového Sherca co vyšel v různých časopisech. Zkusím sem vložit test z Trial magazínu (anglick). Kdyby někdo uvažoval o koupi nového Sherca (2010) tak mám i testy co vyšly v Itálii, Francii a Španělsku. Pošlu to komukoli, či to vložím do samostatného vlákna...

Test Sherco 2,9 model 2010

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

6.5.2010 v 19:07 | Nahoru | #156
mototrial69> Nechtěl bych se hádat s profesionálem, ale já mám za to, že má Matylda žádnou duši nemá. V zadu duše není určitě, páč sem měl problém, že mi utíkala kolem ráfku a měl jsem ji sundanou. Na předku jsem přesvědčený, že není také. Pokud mi pomůžete, můžeme to v sobotu večer prozkomat

Jak na trial

6.5.2010 v 19:22 | Nahoru | #157
Tak Monteska má duši .
Tu druhou má v předním kole a Gasík 125 také hlásí 2 duše. Na zadním samozřejmě bezdušovky

Naposledy editováno 06.05.2010 19:22:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

6.5.2010 v 20:01 | Nahoru | #158
JendaMatylda> přední je dušák proto je tam tuším ten šroub, aby se neprotočil plášť a neutrhnul se ventilek tuším. Na německej název šroubu si díky tomu němci nevzpomenu

Jak na trial

6.5.2010 v 20:14 | Nahoru | #159
gumihalter

Jak na trial

6.5.2010 v 20:37 | Nahoru | #160
je tam duše. byla tam dirka,jak vod špendlíku. Zalepeno,dneska už jsem jezdil.
Dík.

Jak na trial

6.5.2010 v 21:40 | Nahoru | #161
...asi píšu neviditelným inkoustem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

6.5.2010 v 21:47 | Nahoru | #162
wert> tak ti nevim, asi to opravdu musíme prozkoumat, protože tady píší tohle -
Model
TXT PRO 280 (2009)
Zdvihový objem 272,2 cc
Typ dvoudobý, rozvod membránami do klikové skříně
Počet válců jeden
Chlazení kapalinové
Vrtání a zdvih 76 x 60 mm
Karburátor 26 mm
Zapalování Digital CDI
Spojka třílamelová v olejové lázni, hydraulicky ovládaná (patentováno)
Převodovka šestistupňová (patentováno)
Startování pedálem

Typ rámu půlkruhový profil trubek z Cr-Mo, kyvná vidlice z hliníku
Přední tlumič teleskopická hliníková 40 mm
Zadní tlumič plně seřiditelný uchycen na vahadla kyvné vidlice
Přední brzda kotoučová se čtyřpístkovým třmenem, průměr kotouče 185 mm
Zadní brzda kotoučová s dvoupístkovým třmenem, průměr kotouče 150 mm
Kola speciální ráfky 21"/18" s bezdušovými pneumatikami Michelin [big]
Rozvor kol 1330 mm
Výška sedla 665 mm
Hmotnost 66 kg
Palivová nádrž hliníková na 3,1 litru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

6.5.2010 v 21:49 | Nahoru | #163
JendaMatylda> Ne vždy platí to, co se píše

(reakce na) Jak na trial

6.5.2010 v 22:03 | Nahoru | #164
wert> Přestaň provokovat, teď to fákt rozebírat nepůjdu Jestli si to dobře pamatuji, tak ten německej bazmek je tam proto, že přední kolo je fakt dost podhuštěný a kdyby se ti při zabrždění ten plášť protočil, tak si nabiješ hubu
Samozřejmě, že jinak Matylda duši má a velkou, ale né v kolech

Jak na trial

7.5.2010 v 11:25 | Nahoru | #165
I love trials! Do you?



Naposledy editováno 07.05.2010 11:26:06

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

7.5.2010 v 14:23 | Nahoru | #166
slušnej pacient s citem pro parkování

(reakce na) Jak na trial

7.5.2010 v 14:46 | Nahoru | #167

Zil>slušnej pacient s citem pro parkování



Slušně odložil bike do kontyšu. Ale neseparoval plasty od aluménia

Jak na trial

7.5.2010 v 15:07 | Nahoru | #168
taky to odložil do směsnýho a ne do tříděnýho odpadu....

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

8.5.2010 v 14:02 | Nahoru | #169
zdar hoši hele kolik maj velký triálky maximálku při standartním spřevodováním???a kolik kvaltů?

Jak na trial

8.5.2010 v 14:05 | Nahoru | #170
kvaltů 6 a rychlost....to ti asi jistě nikdo neřekne....ale tak kolem 90km/h bych to viděl

a tady je pár videííí

Naposledy editováno 08.05.2010 14:12:50

Jak na trial

8.5.2010 v 20:04 | Nahoru | #171
Sherco má jen 5 kvaltů a maximálku píšou 90.

Zil> kolik ředíš olej s benálem,někde sem tu čet
že ho ředěj 1:70 což se mi zdá jako blbost
teď ředim 1:40 a nák to nehulí.

Jak na trial

8.5.2010 v 20:49 | Nahoru | #172
Já ředím 1:70. Dávám M800 nebo M710. Pocitově je to akorát. Nebo se mýlím?

1 reakcí na tento příspěvek Jak na trial

8.5.2010 v 20:51 | Nahoru | #173
Nechci se chválit,ale pomalu to dostávám do ruk. Sice jsem asi lama,ale už mě nějaké základy jdou. Aspon mám pocit,že to už nedržím,jak panna vocas.

Jak na trial

8.5.2010 v 21:03 | Nahoru | #174
Sherco 2,9 má taky 1:70

Jak na trial

8.5.2010 v 21:07 | Nahoru | #175
Já dával 1:50,jako dávám klukovi do CR85R a hulilo to,jak pouťový ježek. Tak jsem "ubral" na 1:70 a myslím,že je to akorát. Do 2lt. dávám 30ml,což je 1:666. Myslím,že by to sneslo i méně.

Jak na trial

8.5.2010 v 22:14 | Nahoru | #176
dík skusim to neředit na těch 1:70 až se to rafne dám vědět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

9.5.2010 v 10:10 | Nahoru | #177

prackarr>Nechci se chválit,ale pomalu to dostávám do ruk. Sice jsem asi lama,ale už mě nějaké základy jdou. Aspon mám pocit,že to už nedržím,jak panna vocas.



Tak nahoď fotky, či video... Vespa mi poudal, že s Požikem makáte

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

9.5.2010 v 20:08 | Nahoru | #178

Scrappy.Bored>zdar hoši hele kolik maj velký triálky maximálku při standartním spřevodováním???a kolik kvaltů?


montesa má 5 kvaltů a v originál převodech by šla odhadem tak 120(rozeta 36).. mám rozetu 43 zubů a jde v klidu přes sto..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

9.5.2010 v 20:16 | Nahoru | #179

DavidH>Tak nahoď fotky, či video... Vespa mi poudal, že s Požikem makáte


No,ledaže bych si to fotil sám.
Baví mě to,ale myslím,že umím,co se týče presentace na videu,hovno.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak na trial

9.5.2010 v 20:17 | Nahoru | #180
wert> moc bych se chtěl na tom svézt a porovnat,co by pro mě bylo lepší,jestli 2T,nebo 4T.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist