Naposledy editováno 18.03.2015 19:42:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
SPEEDY21 píše: Kámoš prodává modrýho a carbon doplnky
At mi hodi nabidku s fotkama do mailu r.jankula@post.cz diky
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Treba predvcirem sem hledal naky moudra k gsxr vidlim a dotahlo me to na duc forum kde si majitele tehle ducatek stezuji jaky to ma mizerny vidle a cpou tam vnitrnosti z gsxr :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
assassin píše: Freedome jak ty to delas ze kazda vydechla mrdka co koupis je razem kral silnic :)
Treba predvcirem sem hledal naky moudra k gsxr vidlim a dotahlo me to na duc forum kde si majitele tehle ducatek stezuji jaky to ma mizerny vidle a cpou tam vnitrnosti z gsxr :)
ale no tak... nechceš říct, že jsem někde tvrdil ve srovnání se soudobou technikou...?
Já jezdil na GPZ, takže vím co se montovalo u kawasaki za odpružení v 86.roce...a na CBR1000F jsem se svezl.
To že někdo vymění 20let starý showy za nový odpružení z GSXR je možná pochopitelný... jen jestli jim hošanům spíš nevadí, že je to tvrdý jako kámen a nic moc se stím dělat nedá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: ale no tak... nechceš říct, že jsem někde tvrdil ve srovnání se soudobou technikou...?
Já jezdil na GPZ, takže vím co se montovalo u kawasaki za odpružení v 86.roce...a na CBR1000F jsem se svezl.
To že někdo vymění 20let starý showy za nový odpružení z GSXR je možná pochopitelný... jen jestli jim hošanům spíš nevadí, že je to tvrdý jako kámen a nic moc se stím dělat nedá...
Jo jasne, srovnavas to s technikou te doby - ale delas jak kdyby to byl absolutni kral te doby a casto jeste x let po a to proste nesedi
Hele v jedny vete napsat ze to odpruzeni je lepsi nez konkurence a zaroven ze je tvrdy jako kamen - podle me zadny dobry odpruzeni tvrdy jako kamen neni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Prostě na dobrý silnice pevný, tvrdý a bez známky rozhození stopy houpáním ...což japoncům v tý době dělalo dost problém.
Více ti napíšu někdy v květnu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
t_freedom píše: assassin> ok...tak jako lisovanej tvaroh ...dobrý ?
Prostě na dobrý silnice pevný, tvrdý a bez známky rozhození stopy houpáním ...což japoncům v tý době dělalo dost problém.
Více ti napíšu někdy v květnu...
Na odpruzeni mam zcela odlisnej nazor a nepresvedcis me o opaku ..
V te dobe byla tahle duc to nejsportovnejsi co duc mela ne? Tzn pokud srovnavas s japoncem, nebylo by fer srovnavat se sportovni i modely? Gsxr750, fz750, vfr750 a gpz600r - chces rict ze tohle vsechno byly proti duc motorky co se kvuli houpani nedaj udrzet na silnici? No proste klasika ducatistas :) zcela odtrzeni od reality
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
Pedrosso píše: já nejsem žádnej odborník, ale nebyla "superbikem" 888?? alespoň jsem si to vždy myslel, že předchůdce 916 je 888...
Ta je o dost novejsi.... 86 se jeste na "superbike" nehralo...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
assassin píše: Na odpruzeni mam zcela odlisnej nazor a nepresvedcis me o opaku ..
V te dobe byla tahle duc to nejsportovnejsi co duc mela ne? Tzn pokud srovnavas s japoncem, nebylo by fer srovnavat se sportovni i modely? Gsxr750, fz750, vfr750 a gpz600r - chces rict ze tohle vsechno byly proti duc motorky co se kvuli houpani nedaj udrzet na silnici? No proste klasika ducatistas :) zcela odtrzeni od reality
počkej....já tohle nenapsal... kdo mluví od neudržení na silnici ?
Ale já jezdil na GPZ, seděl jsem na GPX, svezl jsem se na CBR1000F... co z toho mělo stavitelný vidle? A všichni se snažili o různý způsoby anti-dive atd. Co brzdy?
Já nikdy nenapsal, že by se na tom nedalo jezdit, ale rozdíl v tom prostě je... nedávej mi nálepku "ducatistas" ...opět a jen potvrzuješ běžnou rutinu tohodle fóra - napíšeš, že ty komponenty byly lepší, ale v zájmu toho tě prostě dostat "na lopatky" to někdo otočí do absurdna a ještě tvrdí žes to napsal.
Jinak v době kdy bylo SSo, koncem osmdesátejch už byly quatra.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
silverrrr píše: prodamCBR> tahle je na tom tak špatně? ODKAZ
To West moto na me pusobi dobre. Mate nekdo zkusenost? Koukal jsem ze tam maji s2r i s4r a s.
treba suzuki uz v te dobe mela gsxr750 ktera ma stavitelnej podvozek a v primem srovnani bude minimalne srovntalna...
ja te nejak nechci urazet s tim ducatistas, prestoze to nevypada, jsem fanousek znacky a TL mam protoze jsem nemel v te dobe ani na 996 ani na SB8 .... ale proste mi obcas podle toho co pises prijdes jako zaslepeny fanousek, ktery vidi jen ducati a ostatni je shit...
BTW taky v te dobe japonci prodavali (v cenove kategorii jako je duc) treba RGV500Gamma ...
MichalR66 píše: To West moto na me pusobi dobre. Mate nekdo zkusenost? Koukal jsem ze tam maji s2r i s4r a s.
jj, na westmoto sem cetl same negativa což mi nevadilo protože S4rs byla stejně komise, na fotkách je krásná moc se mi líbila ale v reálu bych za ní nedal ani kilo. ale to je jen můj amaterskej názor. nechci sedět v rychlosti 200km/h na něčem co mělo ohlý 50mm vidle a rám má asi původní
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
prodamCBR píše: At mi hodi nabidku s fotkama do mailu r.jankula@post.cz diky
Nic ti nehodí ....ty chceš koupit tak máš v PM tel zavolej mu a zajeď se tam podívat1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vše okolo S4R a S2R
jsi majitel ?... že bysme měli oba stejnou "letku"
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
Naposledy editováno 08.02.2015 12:49:11
1 reakcí na tento příspěvek vše okolo S4R a S2R
ad plzenska Duc Duc: věřte mi že za to nestála a krom toho jí v nabídce pořád vidim
a co dál se mnou? dnes jsem na dvě duc duc psal tak uvidíme, jenda je S4R kterou si můžu dovolit hned a druhá je S4Rs na kterou bych musel došetřit tak uvidíme jestli se prodejci ozvou.
Naposledy editováno 08.02.2015 21:57:16