SV 1000S - sympatická ale děsím se spotřeby k 10 litrům.
Ducati 749 u té se zase bojím že ty středně dlouhý trasy budou bolestivý.
Ducati ST3 r04+ u mě vede, ale zase se to blbě shání a nevím co na to budou říkat v servisu, když je jich tak poskromnu.
BMW F 800 S u té vidím jako jedinou nevýhodu výkon, před tím sem měl sv 650 a když sem na to sedl tak to moc velkej rozdíl není, ale zas je to BMW.
Hold sem v pasti každá má nějaký plusy a mínusy. Co by jste doporučili Vy?
2 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
A btw on zadnej dvovalec neni o vykonu, ale troufam si rict ze charisma zrovna japonsky v2 nepostradaj... Samo nemuzem srovnavat japonce z konce devadesatejch s 10xx dukatkama...
Jo a jinak bylo by asi dost divny kdybych vedel vse a nedelal chyby....
Naposledy editováno 12.10.2012 13:02:22
3 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
já už bych se asi k více(neždvou)válcovýmu motoru nevracel... dokonce uvažuju do budoucna o nějakým 4T jednobuchu(nejlépe z dob našich dědů) ...né proto, že by byly lepší, ale pro jejich projev.
Cítím tu kliku co se tam otáčí a každou ránu, kterou to ty písty urychlujou...je to takový "archaický" pocit z dob, kdy mechanika byla slyšet a všechno se to nějak hejbalo a vibrovalo...
Dnešní 4válcový motory jsou dokonalý, maj špičkový litrový výkony a minimální vibrace. Jsou agilní už i ve spodních spektrech otáček a gumový...elektronikou se dá jednoduše smazat hendicap různejch technickejch řešení... jen ten pocit mechaniky a surovosti někam mizí. A bude hůř, příjdou elektromotory - kam se na to hrabe svým výkonem spalovací motor - čistě z hlediska výkonu by každej japonskej protlačovatel toho, že dvouvál nejede, měl chtít elektromotor - max krouťák už od nulovejch otáček a váha motoru na výkon skoro stejná(jen ten zdroj energie zatím váží hodně) ...ale to se vyřeší...
A tak hodně z nás jezdí na různejch rachejtlích, který ostatní nechápou ... někdo kvůli úchylce(jako třeba já) a někdo, že zrovna nemá tolik peněz a štěstí najít tu vysněnou...
Hlavně že se jezdí a neválčí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
t_freedom píše: Karf > i ER5ka? nebo Yuki
Jo. Prostě každá motorka je něčím charakteristická, tak má charakter, ne? Nemusí to být nutně rádobyhustájebka garážovaná pravidelně v servisu charakter může být i "nenáročná spolehlivá" nebo tak něco
kury72 píše: Asi to budu muset hodit ze skály,když to nesplńuje Euro3 Ty máš v té hlavě pěkné nasráno
Bejt tebou, už hledám nějakou tu skálu. Absence EURO3 u SV 1000 je velkem problém a rozhodně bych to nebral na lehkou váhu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
karf píše: Bejt tebou, už hledám nějakou tu skálu. Absence EURO3 u SV 1000 je velkem problém a rozhodně bych to nebral na lehkou váhu!
Kuryho bych nechal, euro neeuro zkurvený, jeho SV patří mezi nejlepší kusy v čr a ví o čem mluví.
na zdraví
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
karf píše: Bejt tebou, už hledám nějakou tu skálu. Absence EURO3 u SV 1000 je velkem problém a rozhodně bych to nebral na lehkou váhu!
Druhej,co má v hlavě nasráno
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
kury72 píše: Druhej,co má v hlavě nasráno
Pročti si tohle téma:
SV1000 a EURO3
myslím, že tam k téhle problematice najdeš veškeré potřebné DŮLEŽITÉ informace a pak pochopíš, že to, na čem jezdíš, opravdu nesplňuje EURO3
Assassin> ...ale vždyť můžeš...co ti brání(já o sobě vím, že jsem konzerva,nejen v motorkách). Je to přeci každýho věc...ja chci aby to podemnou trochu "žilo" ...ač jsem třeba mrdal, chci si připadat jako Agostini ...ohledně efektivity a parametrů, elektro vede(to jsem napsal, jednoduchost, poruchovost...)...nojo, ale čísla nejsou všechno.
Naposledy editováno 12.10.2012 13:27:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
karf píše: Pročti si tohle téma:
SV1000 a EURO3
myslím, že tam k téhle problematice najdeš veškeré potřebné DŮLEŽITÉ informace a pak pochopíš, že to, na čem jezdíš, opravdu nesplňuje EURO3
Strašně mě to trhá žíly .A jen tak ,aby řeč nestála,tvoje motka má taky motor z SV1000
Seš taky v prdeli
1 reakcí na tento příspěvek Výběr dvouválce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr dvouválce
mufman píše: Mate si koupit SV650 misto SV1000......jeste se vyrabi -> musi tedy splnovat EURO3 -> zakonite tedy to musi byt lepsi motorka Jasne jak facka, tady neni o cem
už si zkoušel zahradní sud napustit kanilou ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
BMW F800ST - rozvody [1, 2] BMW F 800 ST | digison | 37 | 1.5.2024 v 22:03 digison |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Suzuki SV 1000 - 299km/h matice na... Suzuki SV 650, Suzuki SV 1000, Suzuki SV 1000S, Suzu... | čábe | 14 | 16.10.2023 v 20:06 čábe |
Benzin v oleji??? BMW F 800 ST | Waxin | 7 | 26.9.2023 v 20:22 Adam_156 |
Přední spínač brzdového světla Ducati ST3 | jirka_st3 | 9 | 6.9.2023 v 17:11 Romulus. |