globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.
14.1.2012 v 10:27
Zdravím. Jen pro inspiraci. Už jsem měl po krk jezdit na R1 v provozu. 4 roky stačily. Kolena obroušený kopa adrenalinu ale taky minimálně 10x kousek od smrti. Nutilo mě to pořád jezdit jako prase. Posez a výkon. Jezdit rychle a bát se rychlosti na silnicích mezi auty. Tak jsem si řekl, že pokud nejsou peníze na okruh že jdu do nakeda kolem oběmu 600. Řekl jsem si že nepotřebuju jezdit nad 210 a mít zase litra. Projel jsem gsr a sv 650 a stalo se nečekané. Ta malá mršina sv 650 mě chytla za srdce. Už pokuuju kterou si vyberu.

A dotaz na vás: Taky jste někdy přešli ze silnější motorky na slabší ale pořád zábavnou? Z jaké na jakou jste přešli? At se trochu pobavíme, když už je ten sníh venku.

Uzavřeno 18.01.2012 v 14:15 uživatelem adosmoto


Naposledy editováno 14.01.2012 10:43:22

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 12:19 | Nahoru | #151
Grassel: Hele srovnávací testy mají asi nějakej důvod. Nevim jaký testy čteš ty ,ale vtšinou to dopadá všude stejně. Těžko by ti někdo hanil třeba 330ky na 929 protože to,je užasná brzda. Radši dám na svuj pocit z brzdy, testovací jezdce a naměřená data na papíře. Vim,že ten čtyřpist na 750r je tupej a nijakej, taky sem měl tu čest. Opomíjíš ,ale že ta 750 je o 30 kilo lehčí proto je shopná zastavit dřív i když pocitově nebrzdí. PS: desky brembo jsou vyvinuty jako universál pro tu brzdu,samozřejmně,že bude spousta desek s lepším brzdnym účinkem.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 12:37 | Nahoru | #152
Nechci se tady hádat co má lepší brzdy, ale! R1 nemá pancíře v základu jak rsv. Za další desky sbs kotoučům na R1 sednou hůř jak na rsv třeba. Pak záleží jak dlouho tam byla brzdovka a jestli byly čištěné třmeny atd atd. Takže tohle že rsv brzdí víc než R1 bych si nechal od cesty. Já měl na R1 pancíře pp tuning, po rozborce a vyčištění třmeny, brzdovku dot 5.1 a brzdy byly brutální. A to jsem měl na R1 origo desky pořád. Kdybych dal vesrah, tak jsem zas jinde. Na rsv jsem nejel soudit nemůžu.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 12:38 | Nahoru | #153
ja mel SV a hodne me bavilo.. pak mi chybel trochu vykon.. mel jsem po nem 954RR, vykonove super, ale na me moc velke a nejak mi nesedla.. sel jsem zpet na 600ccm (hlavne kvuli okruhu) a mam GSX-R K4 a necitim potrebu mit neco silnejsiho.. mam o 3 zuby vetsi rozetu a na okruhu potrapim kdejakeho litra kdyz na nem nesedi nejakej hodne velkej strelec :)

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 12:58 | Nahoru | #154
Já sice nepřešel z litra SS na menší,ale z naháče Kawa ERn na kapotované cenduro DL650 V-Strom a tu změnu si nemůžu vynachválit ...pohodlí,ochrana,ovladatelnost,slušná rychlost,dostatečné místo pro bagáž i ta rychlost do 200 mi bohatě stačí ......prostě univerzální mašinka do dnešního šíleného provozu

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 13:10 | Nahoru | #155
souhlasim hlavne s tim ze je dobry z tech nasich prekonovanejch bestii sednout na neco pouzitelnejsiho...ja kdyz toho mam dost sednu na mz150 nebo na skutra a to je hned uplne jina jizda....

1 reakcí na tento příspěvek Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 13:17 | Nahoru | #156
podle mne pokud si trochu pacient tak ti ten výkon bude chybět ...ja si koupil před 4rokama SZR660 což je uplný atyp jízda mne na tom bavila ale jen někdy a jen někde ...prostě když doma stojí fároš a ty sedneš na 35kw tak to nikdy už nemůže stačit... můj názor ..
a jestli si kravil na R1 budeš kravit i na Sv a vaz si můžeš zlámat stejně nebo i dřív kdo vííí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 13:35 | Nahoru | #157

Kubát píše: já šel ze 152 k gsxr 750 na 130k V2 litra a vůbec nelituju

Tak tak...

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 13:39 | Nahoru | #158
Jako trochu se bojím toho že jsem byl schopnej orvat slidery na R1, kde to jen šlo. A že když si budu chtít dát kolínka že to sv 650 nepobere. Přední vidlici pořeším olejem, možná pružinama a podložkoma. Ale jestli to ten rám aspon v klidu pobere.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 13:41 | Nahoru | #159

marekparek píše: podle mne pokud si trochu pacient tak ti ten výkon bude chybět ...ja si koupil před 4rokama SZR660 což je uplný atyp jízda mne na tom bavila ale jen někdy a jen někde ...prostě když doma stojí fároš a ty sedneš na 35kw tak to nikdy už nemůže stačit... můj názor ..
a jestli si kravil na R1 budeš kravit i na Sv a vaz si můžeš zlámat stejně nebo i dřív kdo vííí



Kdyžtak jestli máš ještě zájem na ten Dunlop SportSmart 190/50 tak už ho dám za 3000 kč. Vůbec nechápu proč tu gumu nikdo nechce za ty prachy. Každej snad nejezdí na jetých. . Je nová a není stará.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 14:03 | Nahoru | #160
Mel jsem cbr 929, 150kobyl a jezdim ted bandit 1200s. Vzadnem ohledu nema na cbr. je tessi, krouti se, nebrzdi. Ale jezdim na nem radsi. 100koni a 100kroutak staci, maximalka 200km/hod taky.

A nsevadi tolik krychle jizde, proste pohodicka. vic jezdim dalky na to cbr nema

Jo a kdyby bylo uplne po mem prejdu na enduro

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 14:10 | Nahoru | #161
adosmoto> hele, zase si nemysli, že je to úplně podvozkově neschopná motorka. je dobře ovladatelná a mrštná. kolínko se dá dát i na mnohem horších motorkách, než je sv

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 14:27 | Nahoru | #162
Sám SV mám a jsem spokojen.Jezdím i do zahraničí.
Spoustu nápadů a úprav a detailů probereš s námi eSVéčkáři i tady
www.suzukisv.cz

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 14:35 | Nahoru | #163

adosmoto píše: Jako trochu se bojím toho že jsem byl schopnej orvat slidery na R1, kde to jen šlo. A že když si budu chtít dát kolínka že to sv 650 nepobere. Přední vidlici pořeším olejem, možná pružinama a podložkoma. Ale jestli to ten rám aspon v klidu pobere.

Da se na nem jet to samy co na vsechn motorkach tyhle tridy. Hornet, FZ6, bandit, ER6 nebo monster.... Umi to drit stupackama i kdyz uz na nich davno nejsou hlasice a obcas i kulickou od bocniho stojanku. Problem neni to ze by ta motorka byla tak neschopna. Problem je to ze ne kazdej na ni dokaze schopne jezdit. Ono te to sice obcas rozhodi ze stopy kdyz to prehazujes z jedny zatacky do druhy protoze se vydle vysunou a zasunou opravdu o poradnej kus, ale pritom jsi stale pri trose citu schopnej projet tu zatacku stejne jako ten pred tebou na sportu (pokud to neni jo velkej strelec). O brzdach se rika ze brzdej uplne na hovno a pritom ja v Myte na okruhu vybrzdim 90% vsech ostatnich protoze jsou to lemplove. Motor ma jen 70 koni, to se neokeca, ale treba me vylozene vyhovuje jak je na kratko sprevodovanej a ze musim porad radit. Bavi me to a opravdu ridim. Ne ze se jen vezu. Argument ze nekdo na litru nakvedla ctyrku a odjede stejnou trasu jako ja na jeden kvalt a pritom stejne rychlejc je peknej, ale me to treba neprijde vubec sympaticky.
Cili jestli budes na SV v zatackach pomalej a nepujde ti to dostat na koleno, tak to neni motorkou ale tvejma prackama. Proste to na SV nejde tak samo, ale jde to na nem taky.

A co se tyce toho podvozku a brzd tak rozhodne doporucuju pancerovy hadice, dopredu jiny pruziny a tuzsi olej a dozadu central ze ZX10R. Vseho vsudy investice za necelejch 10 litru, ale podvozek uplne nekde jinde.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 15:24 | Nahoru | #164
adosmoto>
tak to se neboj na eSVéčku je rám tuhej až,až

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 16:26 | Nahoru | #165

adosmoto píše: Kdyžtak jestli máš ještě zájem na ten Dunlop SportSmart 190/50 tak už ho dám za 3000 kč. Vůbec nechápu proč tu gumu nikdo nechce za ty prachy. Každej snad nejezdí na jetých. . Je nová a není stará.

příští týden jedu do Prahy Tak se můžu stavit

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 17:10 | Nahoru | #166
Já tuto zkušenost zatím nemám, ale pokud se na jaře prodá motorka, tak půjdu sice do většího objemu, ale zato menšího výkonu

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 18:13 | Nahoru | #167
Myslím že slabší motorka neznamená méně nebezpečná.Pokud se dostaneš do nějaké krizovky při třeba předjíždění,tak budeš rád že máš koně.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 18:18 | Nahoru | #168
Nevím, co se tady handrkujete... Já ho třeba úplně chápu. Kdybych na to měl možnosti, tak si SVčko pořídím znovu, jako druhou motorku. A že některým superzávodníkům SVčko nevyhovuje, tak ať si třeba... A Grasseli, ty prostě budeš v každě diskuzi tak dlouho argumentovat, až ti to každej jako pylot odkýve...

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 18:35 | Nahoru | #169
Takže přiště jdu do Busy

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 18:39 | Nahoru | #170
J8 osobně bych šel radši do monstera než do SVčka, zkoušel jsem obojí a Ducati mě chytla víc byť má o něco málo menší výkon ale zase to kompenzuje špičkovým podvozkem. Nebo ještě ten Shiver, ale to je finančně trochu jinde.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 18:52 | Nahoru | #171
J.R..> Hele mám kámoše kterej motorky testoval a je to fakt dost o penězích, taky je to o pocitu těch jezdců. Jeden jezdec ti řekne že je lepší ta, další zas ona. Přesně jako si třeba já myslím že SV je hrozná a někdo na ní nedá dopustit. Mám tu tak 300 časopisů s testama a třeba 4x z roku 04, v jednom zvítězila kawa zx10r kde každej chválil podvozek a brzdy, v dalším R1, v dalším zvítězilo GSXR a u kawy si stěžovali na podvozek.....

Podle testů nemůžeš srovnat vůbec nic dokud si to sám neprojedeš, takže to že dáš na sebe je pro mně větší argumentace než nějakej test. Já je třeba čtu rád ale jen z dlouhý chvíle na záchodě a případně jediný co z toho vyčtu je to jak moc bych si chtěl tu motorku vyzkoušet, případně pokud jsem jí už zkusil si řeknu.... joooo maj pravdu..... a nebo.... bože ty kecaj kraviny

GSXR 750 nemá špatný třmeny jak ty říkáš ale má špatnou pumpu, jako většina GSXR

Data na papíře taky nejsou zrovna něco argumentačního, stejně tak jako výkon. Protože když objedeš s jednou motorkou xxxx brzd v český republice zjistíš že ti všude naměří výkon jinej kterej se bude rozcházet klidně i o 30koní třeba pak z toho vzniká to že se tu každej plácá do ramenou že jeho motorka jen s laďákem má 185koní apod. kraviny, nebo můj známej co měl R1 06 a údajných 190koní

Jinak máš pravdu s tou brzdnou drahou, tam záleží mimojiné na váze to je fakt....
Já to nečet celý, bral jsem to podle brzdnýho účinku

Tak jako tak RSV model, co máš ty se stejnýma deskama SBS a pancířema který měla i R1 99 nebo 02 brzdí líp narozdíl od K1 1000.

Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 19:01 | Nahoru | #172
Přijde gay do tetovacího studia,prosil bych na svuj penisek vytetovat autíčko.,,A jaké má být?Červené nebo snad bleděmodré?,,To je jedno.Já sním stejně budu jezdit jen do prdele

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 19:37 | Nahoru | #173

Kantorek píše: Mně tedy 650 vyhovuje, a byla na okruhu i na GG a Stelviu (tam dokonce s manželkou na tandemu).


jj nehaním jen konstatuji

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 19:45 | Nahoru | #174

adosmoto píše: Jako trochu se bojím toho že jsem byl schopnej orvat slidery na R1, kde to jen šlo. A že když si budu chtít dát kolínka že to sv 650 nepobere. Přední vidlici pořeším olejem, možná pružinama a podložkoma. Ale jestli to ten rám aspon v klidu pobere.

Pozor na N-ku (nevím jak na S-ku) koleno nedáš : narazíš na stupačku (tedy pokud nemáš přepáčko). Kvůli stupačce nejde ani guma úplně na hranu (chybí 2-3 mm).

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 19:45 | Nahoru | #175
italšrot>

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 19:55 | Nahoru | #176
Kantorek> proc myslis? koleno de klidne i na čopru dyz je clovek aspon trochu vopice

[img]



Ale proc vlastne?

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 20:00 | Nahoru | #177
dejf.> Jo tak takhle ano... povídali loni v motoškole že jeden tak moc chtěl dát koleno že vysedával a vysedával až ...vysedl úplně

Naposledy editováno 15.01.2012 20:02:19

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 20:19 | Nahoru | #178
dejf.> no přece kvůli rejsink pocitu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 20:29 | Nahoru | #179

GRASSEL píše: Tak já budu trochu svině ale SV 650 je to nejhorší na čem jsem kdy jel....

Přestup ze silnice na motarda chápu, pochopím i na choppera, chápu i motokros ale přestoupit na SV 650 z obsahu 1000ccm mi uniká...
SV 650 je něco strašnýho, ať motorem, tak podvozkem, brzdama.... hlavně přední vidle, ta by měla mít název potapěč roku.

Nicméně proti gustu.


Hele. Tak právě motor a převodovka jsou na SV 650 naprosto fantastický. Přední vidlice je měkota, s tím souhlasím.

(reakce na) Přechod z R1 na SV 650, Nečekal jsem to.

15.1.2012 v 20:31 | Nahoru | #180

dejf. píše: Kantorek> proc myslis? koleno de klidne i na čopru dyz je clovek aspon trochu vopice

[img]



Ale proc vlastne?



Výbornej obrázek!!!! Jsem se skoro posmál.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1192, 1193] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35766 Dnes v 12:40 Ozzy_
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
Budiky Suzuki SV 650 Treable 6 4.5.2024 v 14:43 Mňojo
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist