Téma: Batůžek už má plechárnu.
 
19.9.2011 v 11:55
Čau nesmějte se, ale koumám co za plechovku si pořídit. Webovky "plechovkáři" jsem neobjevila. Právě jsem dodělala řidičák, ale vůbec nevim do čeho se pustit. Poradí někdo začátečníkovi? Nechci malý "dámský" autíčko, za prvý jsem dost vysoká, za druhý prťavejm autům nevěřim, že mě při bouračce ochrání a za třetí jelikož si auto chci nechat dýl, musí se tam vejít pak kočárek i s nákupem .

No aspoň základní požadavky:

1) kombík
2) diesel
3) tyrkysová modrá ( jako na obrázku níže )
4) denně s tím nalítám tak min. 60 km ( převážně přes město ) + výlety na víkendy
5) mělo by vydržet min. 5 let
6) cena max. do 150 tis. to už je velkej strop


Tak cooo, čekám na rady



Naposledy editováno 07.10.2011 09:32:13

1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

21.9.2011 v 17:06 | Nahoru | #151
kdyby byla polovina z toho co se tu dočtu pravda,trávil bych většinu života čekáním na odtahovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 09:30 | Nahoru | #152

valibuk píše: kdyby byla polovina z toho co se tu dočtu pravda,trávil bych většinu života čekáním na odtahovku


Však a ne snad? Posledně jsi přece měl na tom Volvu defekt, já bych řekl že tím pádem Volvo nikdy

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 09:38 | Nahoru | #153
Dr.Houba> volvo je šrot,bouchaj na něm i michelinky pozitivní bylo,že před hospodou a než přijel gumař a opravil to tak jsem sežral tři večeře,takže vlastně volvo je docela dobrý auto

1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:07 | Nahoru | #154
..shrnuto ..podtrženo...z těchto vozů nic!!

* Alfa Romeo
Astom Martin
* Audi
* BMW
* Citroën
* Dacia
* Daewoo
* Ferrari
* Fiat
* Ford
* Honda
* Hyundai
* Chevrolet

* Chrysler
* Jaguar
* Jeep
* Kia
* Lancia
* Land Rover
Lamborghiny
* Mazda
* Mercedes
* Mitsubishi
* Nissan
* Opel
* Peugeot

* Porsche
* Renault
* Rover
* Saab
* Seat
* Škoda
* Subaru
* Suzuki
* Toyota
* Volkswagen
* Volvo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:16 | Nahoru | #155
2LEKO> a nový už vůbec ne,to jsou šroty už z výroby já bych doporučoval spartaka,můj děda ho měl přes dvacet let a všechno si na něm opravoval sám,kombinačkama a drátem za 15O se sežene v pěkným stavu určitě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:19 | Nahoru | #156

valibuk píše: 2LEKO> a nový už vůbec ne,to jsou šroty už z výroby já bych doporučoval spartaka,můj děda ho měl přes dvacet let a všechno si na něm opravoval sám,kombinačkama a drátem za 15O se sežene v pěkným stavu určitě



..Octavie lepší..měla lampičky na sloupkách a zadní "křídla"!

1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:22 | Nahoru | #157
..a mimo dieselu to co je poptáváno!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:24 | Nahoru | #158
2LEKO> a dalo se to startovat klikou,to je obrovská výhoda já bych startoval klikou až bych brečel ale ty nový šroty už to nemaj

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:28 | Nahoru | #159

valibuk píše: 2LEKO> a dalo se to startovat klikou,to je obrovská výhoda já bych startoval klikou až bych brečel ale ty nový šroty už to nemaj



jo startovani klikou je prima, znamymu oktavka kopla a zlomila mu klikou ruku:)

ale toho kombajna sme meli asi deset let a super kara, obzvlast v zime na horach to bylo super

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:29 | Nahoru | #160
2LEKO> naftovej snad jedině mercedes 113,nejlíp v provedení funebrák,to je fakt poctivej velkej kombík 22O D,žádný turbo,žádnej filtr,žádná elektronika,prostě poctivý auto,to ti řekne každej,kdo tomu rozumí akorát za 15O nebude asi nic moc

1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:30 | Nahoru | #161
První auto a ježdění převážně po Praze? Kup si felicii na plyn, ušetříš hromadu peněz, provozní náklady maličký, díly za pár korun, opraví to téměř každej kdykoli a kdekoli, nikdo ti to neukradne a když to někde škrábneš, tak nad tim mávneš rukou.
Až se naučíš jezdit, tak to prodáš za stejný peníze cos to koupila a můžeš začít přemýšlet o "normálnim" autě.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:32 | Nahoru | #162

assassin píše: jo startovani klikou je prima, znamymu oktavka kopla a zlomila mu klikou ruku:)

ale toho kombajna sme meli asi deset let a super kara, obzvlast v zime na horach to bylo super


Jojo, když jsme jeli s oktávkou kamarádem před 5 lety do Turína přes Alpy, to byla aspoň akce ..


2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:34 | Nahoru | #163
valibuk: Velký kombík je ještě stará Volha 21
U starých Oktávek a Spartaků se mi líbily některé vychytávky, jako roleta přes chladič na zimu, která se dala z kabiny vytahovat takovým tím vanovým řetízkem A lampička v motorovém prostoru a kufru z takového toho žlutého plastu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:34 | Nahoru | #164

assassin píše: jo startovani klikou je prima, znamymu oktavka kopla a zlomila mu klikou ruku:)

ale toho kombajna sme meli asi deset let a super kara, obzvlast v zime na horach to bylo super

mám rád veterány ale jezdit bych s tím nechtěl,nedávno jsem jel s feldou a je to fakt hrozný harašito,je to překonaný,nedá se nic dělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:37 | Nahoru | #165

1100Virago píše: valibuk: Velký kombík je ještě stará Volha 21
U starých Oktávek a Spartaků se mi líbily některé vychytávky, jako roleta přes chladič na zimu, která se dala z kabiny vytahovat takovým tím vanovým řetízkem A lampička v motorovém prostoru a kufru z takového toho žlutého plastu.

ve svý době to bylo něco ale nechtěl bych to mít dneska jako rodinný auto

Naposledy editováno 22.09.2011 10:37:44

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:37 | Nahoru | #166

Dr.Houba píše: Jojo, když jsme jeli s oktávkou kamarádem před 5 lety do Turína přes Alpy, to byla aspoň akce ..




parada to je nostalgie... taky se nam za jizdy otevrela spatne dovrena kapota, nastesti na zahradce byly lyze tak to nerozflakalo okno.. ale dobrodruzny to bylo dost:)

no ale je fakt ze ta oktavka moc velka neni, mel bych tu jeste jedno doporuceni na auto pro velky lidi:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:40 | Nahoru | #167

valibuk píše: mám rád veterány ale jezdit bych s tím nechtěl,nedávno jsem jel s feldou a je to fakt hrozný harašito,je to překonaný,nedá se nic dělat



tak ja bych s tim i jezdil, me se ty stary stroje strasne libi, jak rika virago, mely spoustu neuveritelnejch vychytavek :)

zrovna nedavno sem sel u babicky na zahrade kolem napravy z oktavky.. dvojity lichobeznikovy ramena, to uz maj dneska jen nejryzejsi sportaky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:40 | Nahoru | #168

assassin píše: jo startovani klikou je prima, znamymu oktavka kopla a zlomila mu klikou ruku:)



to je tim že má málo válců
já klikou startoval T603 i T600, a nikdy nebyl problém

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:42 | Nahoru | #169

valibuk píše: ve svý době to bylo něco ale nechtěl bych to mít dneska jako rodinný auto


mě teda dostávalo nejvíce bakelitové kolečko na ovládaní topení na motoru ..hlavně když ten bakelit teplem prasknul a buď to topilo v létě nebo netopilo v zimě

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:43 | Nahoru | #170

1100Virago píše: valibuk: Velký kombík je ještě stará Volha 21
U starých Oktávek a Spartaků se mi líbily některé vychytávky, jako roleta přes chladič na zimu, která se dala z kabiny vytahovat takovým tím vanovým řetízkem A lampička v motorovém prostoru a kufru z takového toho žlutého plastu.



me se jako malymu hrozne libilo to topeni s tima vydechama krytejma plechama.. v ty oktavce byla ale hrozna zima:) stryc tam mel ty topeni dobastleny 2x :) a ty maly okna, kdyz sem se v tom nedavno vez tak si pripadas jak v ponorce, proste ma svezeni v tehle strojich svy kouzlo, on trabant/wrtburg treba je taky tovarna na zazitky:)

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:44 | Nahoru | #171
assassin> mám taky rád veterány,pro jednoho jedu v pondělí do lakovny,seru se s tím už asi 5 let a konečně snad mám všechno snad na jaře konečně vyjedu ale jezdím hodně,mám auto od května a najeto 28 tisíc,nechtěl bych to absolvovat felicií,to bych byl za chvíli o berlích.

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:45 | Nahoru | #172

assassin píše: parada to je nostalgie... taky se nam za jizdy otevrela spatne dovrena kapota, nastesti na zahradce byly lyze tak to nerozflakalo okno.. ale dobrodruzny to bylo dost:)]


Nám za celou cestu akorát pokazil stator (který naštěstí kamarád vozil náhradní) a jednou vypadla pružinka u pedálu spojky, tak jsem ji hledali asi kilometr po alpském průsmyku ...ale jinak cesta v autě od výroby bez pásů, to byl aspoň adrenalin

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:45 | Nahoru | #173

FiZzeR píše: to je tim že má málo válců
já klikou startoval T603 i T600, a nikdy nebyl problém



ste meli 603? mate jeste? ja si jako malej pamatuju kdyz deda daval nekomu za odvoz tatru87, stala na zahrade v koprivach a my si v ni hrali... dneska i to torzo by stalo majlant, kdo to mel tenkrat tusit

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:50 | Nahoru | #174

assassin píše: ste meli 603? mate jeste? ja si jako malej pamatuju kdyz deda daval nekomu za odvoz tatru87, stala na zahrade v koprivach a my si v ni hrali... dneska i to torzo by stalo majlant, kdo to mel tenkrat tusit

já jí dal kamarádovi,když jsem šel na vojnu,normálně jezdila,papíry měla tenkrát to mělo cenu,jako dneska Š 1O5

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:55 | Nahoru | #175

assassin píše: ste meli 603? mate jeste? ja si jako malej pamatuju kdyz deda daval nekomu za odvoz tatru87, stala na zahrade v koprivach a my si v ni hrali... dneska i to torzo by stalo majlant, kdo to mel tenkrat tusit



nn, ještě jako študák jsem si přivydělával klempířinou a motorařinou u jednoho člověka, kterej sbíral tatrovky

1 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 10:59 | Nahoru | #176
....před dávnymi lety jsem měli s klukama toto s motorem Diesel Perkins...sice to nejelo,pořád se to opravovalo...ale bylo to veliké a mělo to rádio!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 11:01 | Nahoru | #177

2LEKO píše: ....před dávnymi lety jsem měli s klukama toto s motorem Diesel Perkins...sice to nejelo,pořád se to opravovalo...ale bylo to veliké a mělo to rádio!



no já zase slyšel, že se do tohodle hojně přendával turbochrocht z avie,a že to pak bylo nepřekonatelný auto

(reakce na) Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 11:04 | Nahoru | #178

FiZzeR píše: no já zase slyšel, že se do tohodle hojně přendával turbochrocht z avie,a že to pak bylo nepřekonatelný auto



...ten Perkins tam pasoval s min.úpravama...my ho měli z nějakého vysokozdvižného vozíku ..u Avie problémy s převodovkou a spojkou!

Naposledy editováno 22.09.2011 11:04:52

Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 11:07 | Nahoru | #179
..a toto byl "kočkolap"...a dojelo to až na Balaton...teda za 3 dny!

3 reakcí na tento příspěvek Batůžek už má plechárnu.

22.9.2011 v 11:08 | Nahoru | #180
..a stejně si myslím,že si koupí děvče Fokuse!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist