paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Japonci třeste se
31.8.2011 v 22:40
ihned.cz/c1-52711460-ekonom-cz-jawa-zacne-vyrabet-novou-motorku-s-objemem-jednoho-litru
myslím že celkem překvapení - litrovej motor vlastní konstrukce


Naposledy editováno 31.08.2011 22:49:29

(reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 09:25 | Nahoru | #151

nigga píše: Ne asi ty nový jawy stojí za starou bačkoru.. hnusný to je jak jídlo z jídelny..


Tak to je ještě málo hnusný... hnusnější je ještě potrat z opičí coury...

5 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

3.9.2011 v 12:26 | Nahoru | #152
Japonci se budou třást - smíchy.
Protože současná Jawa se jeví pouze jako výkladní skříň toho, jak se to nemá dělat. Přiživovat se na kdysi slavném jménu, sát dotace z různých zdrojů, nic nevydělat, nic nevymyslet, jen to nějak zbastlit do kupy.
Museli by přijít opravdu na něco, čím by zaplnili díru na trhu a přesvědčili k nákupu zástupy kupců, ale věřte mi, na to oni nemají. Je to úplně stejné, jako by se Dacia vrhla do segmentu reprezentativních limuzín - nikdo by si něco takového nekoupil. Teda až na pár rumunských národovců. Pár lidí možná pokývá hlavou, něco zabručí, ale radši nakonec půjde do jistoty - a do jména.
Ono celkově kupovat něco z patriotismu v naší kotlině smrdí pošetilostí. Škodovky jsou u nás dražší než za čárou, Tatra již dávno není tou Tatrou a žije pouze z předražených armádních zakázek, o České zbrojovce se radši nebudem vůbec bavit, to je trestný čin.
A Jawa? Kdysi se něco zadařilo, pak nic moc a nakonec rekordně trvající tragédie. Je to s ní stejné jako s Pragou V3S a útočnou puškou SA 58 - Nejvíc je chválí a vyzdvihujou do nebes ti, kteří nic jiného nevyzkoušeli.

(reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 13:39 | Nahoru | #153
Arth> Máš naprostou pravdu, předsedo! Čili podpis.
Je to smutné, ale je to naprosto realistický pohled jak na Jawu, tak i na fungování firem v našem státě.

Japonci třeste se

3.9.2011 v 13:46 | Nahoru | #154
Proto mám Ka wa saki a jsem za ní vděčný a spokojený se shodou dvou písmen v názvu. Nic jiného bych na svém motu od "Jawa"firmy společného nechtěl.
Na začátky byla Jáwa dobrá, naučil jsem se být mechanikem a jak padat na motorce. Spolehnivost, nechcaní oleje a dobré jízdní vlastnosti to se u Jáwy nepořídí.

(reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 15:06 | Nahoru | #155
Arth> "Nejvíc je chválí a vyzdvihujou do nebes ti, kteří nic jiného nevyzkoušeli." se tu valime smichy...
...ale omlouva te jen tvoje mladi, nezkusenost a namyslenost

Naposledy editováno 03.09.2011 15:09:50

Japonci třeste se

3.9.2011 v 15:14 | Nahoru | #156
jé gerle je muj šéfík v jihostroji ale dělám na japoncích :D

(reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 18:45 | Nahoru | #157
sxs525> běž už do prdele, pokud nemáš co říct a akorát vyméšlíš jak kydat další sračky a hnůj, předvést se jakým dalším a lepším způsobem to ještě dokážeš pohanit, tak se radši upal, nikdo na tebe neni zvědavé

(reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 18:47 | Nahoru | #158
Arth> ty toho asi víš hodně, co?

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

3.9.2011 v 18:48 | Nahoru | #159
jinak pokud vím, lidi co se na sportardovi svezli většinou názor měnili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 19:29 | Nahoru | #160
memphis.unv> hele do nikoho se tu nikdy nemontuju ale u tebe udělám vyjímku ty buzničko lysická do prdele si posílej podobný onanysty jako seš sám de-bile až toho sešroubuješ tolik co já tak možná budem diskutovat zmetku drzá

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

3.9.2011 v 20:16 | Nahoru | #161
Mě tak přijde - z tohoto ale i jiných vláken o jawě, jakoby se tu všichni třásli strachy z toho, že jawa zničí veškerou konkurenci a odpříště si budou muset koupit jenom motorku pro socky.

Protože jinak nechápu, jak může diskuze o mrtvé fabrice a hnusné motorce vyvolat tolik emocí u majitelů dukati, japonců a hlavně velkovezíra sxs525.

Když je fabrika mrtvá a vyrábí sračky, proč to řešíte?

Arthe - ty preventivně zavaluješ fora dacií z obav před výrobou luxusního Logana?

A SXS525 > Nechceš konečně vstát z prdele a jít jim to do jawy ukázat, jak se to má dělat? Hubou ti to mele o sto šest, tak by mě zajímalo, jestli bys tuhle hyperaktivitu mohl využít taky jinak.

(reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 22:13 | Nahoru | #162
jirkaktm@seznam.cz> tak se do mě ser až si to nandeš na mapě, cajzle zablité
nevim co šroubuješ a ani mě to nezajímá, pokud něco chceš, k věci , rozumně, objektivně, sraček je všude dost takže přidávat nemusíš

(reakce na) Japonci třeste se

3.9.2011 v 22:14 | Nahoru | #163
JyrkaFM> to víš, to je železná logika "když on je horší, znamená to že já su lepší"

(reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 08:32 | Nahoru | #164

Arth píše: Protože současná Jawa se jeví pouze jako výkladní skříň toho, jak se to nemá dělat. Přiživovat se na kdysi slavném jménu, sát dotace z různých zdrojů, nic nevydělat, nic nevymyslet, jen to nějak zbastlit do kupy.



Pokud mají motor vlastní konstrukce tak výrok "nic nevymyslet" není tak uplně pravda Asi ano, tápou ve firemní politice co a jak vlastně dělat a koho oslovovat, trvá jím dlouho něco vymyslet, ale to upřimně řečeno snad každé druhé firmě. On ten vývoj také něco stojí a vůbec aby byla firma konkurence schopna jsou jednak velké investice, druhak je třeba jasné vize. Není jednoduché přijít s něčím, čím oslovíš zákazníky aby se firma uživila. A např. najít se na trhu, kde je ta volná skulinka kam se vecpat a oslovit a přijít s tou "vítěznou" strategií trvá i firmám nacpaných kapitálem horem spodem a ne zrovna v naši republice, též roky...

3 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

4.9.2011 v 09:24 | Nahoru | #165
jo a postavijou to na drátový kola ze 70tých let přední vidlice a nádrž ze 640tky na kerou zase vymyslí nějakej superpřehoz a okořenijou to blinkrama z modelu 634 zkrátka vše čeho tam v regálech leží mooooc

pokud do toho podniku někdo nenasype par desítek milionů a nové konstruktéry možná i někoho na desing tak to stejně nemá budoucnost a další otázkou je cena když dneska bandita či SV seženu za 140tis a vedle stojí rozklepaná javka s rotaxem za cca o 20 víc tak u mě by to byla jasná volba tot muj názor

(reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 09:37 | Nahoru | #166
Každopádně se těšim na Jawu 1000. Možná budeme příjemně překvapeni a pak budeme naše cizokrajne herky prodávat... "PRODAM RYCHLE A LEVNE 1000RR CHCI NOVOU JAWU" .. trh s ojetými motocykly - stane se z něj vrakociště 2-6letých strojů.. všichni padnem před novou jawou a zhuntujeme rodinný rozpočet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 09:38 | Nahoru | #167
Já mám Jawu rád ale... v dnešní době už je to prakticky jen přežívající značka,těď sice dělá nějaký 6tikilo ale jak už je zde psaný je to spíš skládačka z rúznejch zahraničních dílů,přeju jim samozdřejmě úspěch ale pokud mají v plánu dělat z NIČEHO najednou motorku na "úrovni" a ještě s cenou přes čtvr mega tak to tím totálně pohřbí Česká značka co má snad budoucnost a fandím jí je http://www.blata.cz kdyby udělali nějaký nějaký enduro obsah cca 400ccm neváhám.

(reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 10:01 | Nahoru | #168
Milan GSA> jaký kola ze 70. let? jaký blinkry 634? jaká rozklepaná jawa s rotaxem za 160 litrů?
nezbláznil ses?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 10:06 | Nahoru | #169
R-a-c-3-r> to je přesně ono.... "jedna paní povídala že dělají skládačku".
než o ní budete všichni rozumovat, podívejte se naživo, svezte se. lidi pak většinou mění názor. přinejmenším ale pak budete mít na to rozumování nárok když už budete vědět vůbec o čem.
jo, jejich výroba je rám a dávají celek dohromady ale komponenty by měly byt prvotřídní

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

4.9.2011 v 10:15 | Nahoru | #170
pokud odhlédneme od toho že motor "vlastní konstrukce" je vlastně paralelní dvouválec MZ olepenej jinejma víkama a vyvynutej před 15ti lety v Zschopau co nám jawa chce nabídnout pod pojmem luxusní motocykl a co si pod tímto pojmem
představujou myslím že věčina motorkářů si vybaví stroj jako Honda goldwing BMW GT1600 H-D elektraglide atd. drahé stroje
reprezentující image slavné značky špičku výrobního programu kde zákazník bere perfektní kvalitu jako naprostou samozřejmost a nekupuje jen velkej motor s hromadou elektroniky na kolech kupuje si i nadstandardní a perfektní servisní služby
a renomé značky což je u tohoto segmentu asi to nejdůležitější a to dle mého názoru jawa už dávno nemá a poslední roky vytrvale pracuje i na zničení všeho co s toho zbylo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 10:23 | Nahoru | #171
[quote=memphis.unv]R-a-c-3-r> to je přesně ono.... "jedna paní povídala že dělají skládačku".[quote]
Dobrá,co je teda na ní "made in Czech" kromě rámu,nádrže (z třiapůly!) Netvrdím že je to špatná motorka,to určitě ne,dokonce se mě docela líbí. Pokud se budou snažit dělat "excluzivní" moto jen pro určitý lidi s cenou nad 250tis. tak to půjde do hajzlu úplně,toť můj názor

Naposledy editováno 04.09.2011 10:24:11

Japonci třeste se

4.9.2011 v 10:35 | Nahoru | #172
tak snad to nedopadne jako s německou MZ. Naživo se mi Sportard líbí a přeju jim ať se ještě zvednou

(reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 11:36 | Nahoru | #173
sxs525> a jak ty víš že je to motor MZ?
pokud já vím, všechno jsou to jenom dohady.
faktem je to že na tom několik let za dotace pracovali, teorie o přepracované mz se pokud vím objevily v tisku na úrovni čisté spekulace v době, kdy o zmíněné jawě 1000 nebylo známo ještě vůbec nic, stejně jako že to bude převzatý aji s rámem což se s největší pravděpodobností nestalo.
jinak pojem "luxusní" beru v příměru k jawácké produkci, takže to bude mašina kvalitní na plně soudobé úrovni, ale o opravdovým luxusu řeč nebude
cenovku ženou nahoru takový věci jako šavle který jsou na fotce patrný atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 11:40 | Nahoru | #174
R-a-c-3-r> plasty jsou samozřejmě taky jejich a laufy jsou taky český.
ale ty si snad myslíš že ostatní výrobci mají všechno vlastní bez subdodavatelů?
samozřejmě že nemají, natož tak malá fabrika jako jawa. ani ta blata nemá vlastní motor nebo přístrojovku!
vy mně všichni připadáte jak mrdlí nevim čim, vy se pohoršijete nad tim že jawa nemá něco co nemá ani desetkrát větší fabrika a aji kdyby byla nejlepší a nejlevnější na světě, furt by to bylo málo....
v tuhle chvílu je podstatný to, že ty komponenty aji když nejsou český jsou všechny špičkový

Japonci třeste se

4.9.2011 v 11:43 | Nahoru | #175
jinak teda to že vy si hrajete na velký kluky kteří mají rozumu nejvíc a mají plný právo soudit....
doma neni nikdo prorokem a je zajimavý že v zahraničí bývají ohlasy daleko lepší než u nás

Japonci třeste se

4.9.2011 v 11:46 | Nahoru | #176
v článku psali že základní cena bude přes 250tis, ale očekává se že průměrná cena prodávaných moto bude v závislosti na výbavě cca 350tis.

1 reakcí na tento příspěvek Japonci třeste se

4.9.2011 v 12:36 | Nahoru | #177
pokud chce někdo dnes fungovat ve výrobě motocyklů musí mít stejnou neli lepší úroveň než japonská produkce což je prostě nemožné dosáhnout kvality v kvantitě a ceně japonských výrobců se nepodaří nikomu italové to částečně kompenzujou image jejich značek a skvělým designem nebo čínskou subdodávkou není tajemstvím že motory do BMW Husqvarny a jiných značek se dělaj na taivanu v koreji a číně pod dohledem technologů mateřské značky pokud chce dnes někdo prodat musí udělat velký promoušn musí to ukázat ve světě a dát to novinářům ať vo tom řeknou lidem a hlavně to musí za něco stát aby se to vůbec dalo srovnávat s běžnou motocyklovou produkcí a toho srovnání jawa schopná není je to jen drahé a dlouhé šťourání se v nekonkurenceschopném bastardu

(reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 12:50 | Nahoru | #178

nejtek píše: panTerek> jeste to vidim tak na 2 promile! bez si jeste hajnout...vis vo tom prd!
A ja tvrdim ze v tom bordelu v jakym jsou,se jim podarilo nejakym zazrakem dat dohromady velmi dobrou 660tku kterej nesahaj cinani ani po kotniky.



Já taky tvrdím, že po tom trapasu se těma třema polofunkčníma motorkama s rotaxem se kupodivu podařil sportard, kterej je překvapivě dobrej. A ještě jsem nepotkal nikoho, kdo o ní říkal něco špatnýho a přitom o ní věděl něco víc než z fotek. Sportard má jen dvě chyby
- Dizajn dotvářen šílenejma samolepkama. (Naštěstí barevné provedení nechávají doladit zákazníka)
- Nedokázali ho dostat do světa za lepší cenu než necelých 170. Takže si jí nekoupí člověk kterej jde čistě po poměru cena/výkon/kvalita, ale musí mít ještě jinej důvod aby ji koupil, protože by v dnešní konkurenci musela být za nějakých 130 až 150 aby se zarovnala do světovýho trhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Japonci třeste se

4.9.2011 v 12:55 | Nahoru | #179

memphis.unv píše: R-a-c-3-r>vy mně všichni připadáte jak mrdlí nevim čim

Mě tak připadáš spíš ty To že má aspoň plasty svoje je úspěch hodný uznání,ovšem tím to moc nevytrhnou,je jasný že nemůžou vyrábět celou motorku ze svých dílů to prostě nehrozí ale zas aby na motce byli český díly tak cca 10% to taky neni úplně ok. Jo a k té Blatě- sice to není jejich motor ale montují ho kompletně v ČR v Blansku

Japonci třeste se

4.9.2011 v 13:04 | Nahoru | #180
koukam, že je to tady samej odborník tak se rovnou optam. Totiž k tej Blatě, od koho je ten motor co tam dávaj? Já žil doteď v přesvědčení, že je to motor co sami vyvíjeli...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Starý motor Jawa Nezařazené Dajdo84 5 6.4.2021 v 10:48 Dolin
Babetta BVH-1 - veteránisti a znalc... [1, 2] Jawa Nezařazené FiZzeR 58 21.9.2020 v 21:58 FiZzeR
Jawa 175/505 rykša, problém s couvá... Jawa Nezařazené Johny79 23 11.11.2019 v 07:42 jawarmaniak
Jawa 500/824 Boxer - kde je k viděn... Jawa Nezařazené Bert-Jawatesty 12 1.6.2019 v 12:34 MartinED250
Sedadla na veterána Jawa Nezařazené chmatak1973 4 25.11.2017 v 08:12 V_i_c_i


TOPlist