Ale k veci, s Tomom som po veceroch par krat telefonoval resp. telefonujeme pomerne casto, hlavne o pripravovanom Raidr zraze. Vzniesol na mna opat prosbu ohladom vedenia kolony pri vyjazde, nerad niekomu nieco odmietam, rad kamaratom pomozem, tak som i Tomovi prislubil ze mu i toho roku v tomto smere budem napomocny, ale mam jednu podmienku, a tou je ze vsetci si zopakujete-nastudujete pravidla jazdy v kolone:
http://www.k1400.cz/...t/jizda/v_kolone.php
Ono totiz vela ludi ma kvantum najazdeneho, ale len ako solisti ci v malej skupinke. To sa potvrdilo i minuly rok. Preto vas uprimne prosim, uvedeny odkaz si skutocne nestaci len raz precitat a mysliet si ze hotovo, prave naopak. Cakam ze sa tu na dane tema rozbehne plodna debata, Pepko prosim ziadne obrazky s blbostami, rad zodpoviem vase otazky, rad vysvetlim pripadne nejasnosti. Nehladajte v tom co som sem napisal nic zle, prave naopak, ide mi o vasu resp. nasu bezpecnost. Cus cus Palo
Pavol píše: Cauko lidicky. Velka skoda ze sa tu nedaju davat podtemata, bol by tu tym padom omnoho lepsi prehlad. Nic sa neda delat, snad v buducnosti.
Ale k veci, s Tomom som po veceroch par krat telefonoval resp. telefonujeme pomerne casto, hlavne o pripravovanom Raidr zraze. Vzniesol na mna opat prosbu ohladom vedenia kolony pri vyjazde, nerad niekomu nieco odmietam, rad kamaratom pomozem, tak som i Tomovi prislubil ze mu i toho roku v tomto smere budem napomocny, ale mam jednu podmienku, a tou je ze vsetci si zopakujete-nastudujete pravidla jazdy v kolone:
http://www.k1400.cz/...t/jizda/v_kolone.php
Ono totiz vela ludi ma kvantum najazdeneho, ale len ako solisti ci v malej skupinke. To sa potvrdilo i minuly rok. Preto vas uprimne prosim, uvedeny odkaz si skutocne nestaci len raz precitat a mysliet si ze hotovo, prave naopak. Cakam ze sa tu na dane tema rozbehne plodna debata, Pepko prosim ziadne obrazky s blbostami, rad zodpoviem vase otazky, rad vysvetlim pripadne nejasnosti. Nehladajte v tom co som sem napisal nic zle, prave naopak, ide mi o vasu resp. nasu bezpecnost. Cus cus Palo
ano šéfe tu krabici co mi přišlo už mažu
Minulí týden mi psali že v pátek jim to dojde a HOVNO dnes mi poslali tohle
Dobrý den,
bohužel se nál smůla lepí na paty. Dnes mělo z Yamahy dorazit 5 balíků a dorazily pouze 2. Váš díl je samozřejmě v některém sz těch 3, které doufejme dorazí v pondělí. S tou Yamahou je to někdy tragédie. Ještě jednou se omlouvám. V pondělí Vás budu informovat.
S pozdravem
Peter Bayer
PARTSDEPOT.CZ Kurváááá RAIDER RAIDER !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Naposledy editováno 02.06.2017 17:42:36
Takže asi tak...
Zdar já vím mluvili jsme o tom , ale tentokrát jak to nebude do příštího týdne tak si tam osobně zajedu a to si za rámeček nedají !
a ještě jedna věc ( jsem prostě smolař ) Před týdnem jsem si koupil novou moto navigaci ( xRider Wayteq ) a sviňa se zasekává cena 4300kč tak ji posílám na zpět a odepsali mi že peníze pošlou mi na účet tak aspoň tohle se daří ale to je věc druhá
Naposledy editováno 02.06.2017 23:31:08
Tak tohle mi dnes napsali
Dobrý den,
záležitost se ztracenými balíky v přepravě stále řešíme s Yamahou. Bohulež se nám během včerejška nepodařilo získat bližší informace, proto vám kolega ještě nedal vědět.
Jakmile budeme vědět víc, ihned se vám ozveme
Václav Hajdur
PARTSDEPOT.CZ
odepsal jsem jim že odstupuji od smlouvi a chci vrátit peníze tak čekám na odpověď
Pavol to mi je prd platný když mi nevrátí peníze tak jsem jim napsal že nedostatečně komunikojou s dodavatelem a zde odpověď.
Centrální sklad Yamahy (jakožto odesílatel) k nám (k příjemci) vypravil v daný den 5 zásilek se zbožím. Z toho 3 se někde vinou spedice ztratily. Bohužel nejsme přepravci, abychom vzniklý problém dokázali vyřešit. Zásilku tedy reklamuje odesilatel (yamaha). Jestli se balíky chybou přpravce dostaly na jinou adresu, nebo do jiné země (tuto informaci neznáme), tak se čeká až se vrátí zpět odesílateli, který je znovu zašle na naši adresu. Nelze ale vyloučit, že se zásilky opravdu ztratili a nebudou nalezeny. V tom případě po uplynutí doby, po kterou se hledají, bude odesílateli (yamaze) vyčíslena vzniklá škoda a ta pak bude moci ztracené díly znovu objednat resp. dodat. Do té doby bohužel neodkážeme mi ani yamaha vyřízení problému jakkoli urychlit.
Postup řešení je tedy naprosto normální. Reklamaci nárokuje odesílatel a my jako příjemce bohužel pouze čekáme na výsledek. Věřte, že kdyby bylo v našich možnostech problém vyřešit, tak už jsem tak dávno učinili. Díky tomuto výpadku tu máme spoustu nedobavených objednávek za desítky tisíc, což není pro nás ani pro zákazníky nic příjemného.
děkujeme za pochopení
Sorry, ale mně připadá, že tomu pořád nerozumíš a necháš sebou vláčet jako s malým děckem...
To co píšou, jsou jen pindy, Pindy a zase jen PINDY!!!
Ty jsi neuzavřel kupní smlouvu se subjektem "Centrální sklad Yamahy", ale se společností Parts depot, která - co se dá dělat - se tváří, jakože je ten jediný a úžasný dodavatel... To samozřejmě není pravda a na tomhle příkladu je přesně vidět, že oni jsou jen překupníčci - prostí zprostředkovatelé, kteří jen pasivně čekají na nějakého chudáka, který potřebuje náhradní díl... Že nedrží skladem díly na americké mašiny bych ještě tak nějak chápal, ale zdá se, že to takhle dělají i v případě celkem běžnějších motorek. Budiž, to je jejich obchodní politika... Ale jestli má společnost Parts depot problém se svým dodavatelem, tak je to jen a jen její problém, který se oni snaží přenášet na Tebe. Mohu jen znovu zopakovat, že kupní smlouvu nedodrželi a finito.
Druhá věc je, že Ty sám si svou komunikací vůči nim nabíháš na vidle. Místo abys jim napsal tohle chladné a naprosto jednoznačné sdělení, hrabeš se ve sračkách, které tomu vůbec nepomůžou, protože jsou úplně mimo mísu... Protože psát jim, že "nedostatečně komunikujou s dodavatelem" je nejen naprosto vágní sdělení o kterém se můžete navzájem hádat do aleluja, ale především je to sdělení úplně o ničem, které odvádí pozornost od problému viz výše, viz předchozí zprávy, předpředchozí zprávy, atd..
Prachy Ti vrátit musí, protože jsi jim sdělil odstoupení od smlouvy, kterou ONI nedodrželi. Nic víc, nic méně. Můžeš jim pohrozit právníky, soudem, atd.., a dokonce ani nemusíš to zboží ani převzít - pokud Ti ho v dohledné době pošlou. Tam je samozřejmě jediná otázka - jestli pro Tebe nebude pragmatičtější si ho nakonec převzít v případě, pokud by Ti ho např. poslali dříve, než si ho seženeš jinde... Doporučoval jsem Ti, kde to mají do sedmi, max deseti dní... A jsou to už (odhaduji) cca tři týdny. Už jsi ten díl mohl dávno mít a mohl jsi jezdit. Namísto toho, abys sebou nenechal orat, tak jsi pipřiposraný, nabíháš si na vidle a rovnou se přesvědčuješ, že Ti nevrátí peníze...
A mimochodem - když tam plácají o tom, jak ztracený balík reklamuje odesílatel - to znamená, že zdůrazňují, že to není jejich problém - stejně tak to platí směrem od Tebe. Jejich neschopnost dodržet kupní smlouvu a dodat správné zboží v dohodnuté lhůtě, kvalitě a ceně taky není Tvůj problém. Nebo ano?
Už se k tomuto nebudu vyjadřovat, protože je to jako házení hrachu na zeď. Nejsem naštvaný na Tebe, aby bylo jasno - koneckonců mi to může být jedno... U Tebe můžu být maximálně zklamaný, že ze sebe necháváš dělat zákazníka otroka... Ale jsem opravdu otrávený, když vidím, jak soudruzi z Partsdepotu nejsou schopni solidně obchodovat, dělají z lidí blbce a nedokážou nést čestně zodpovědnost v případech, když se holt něco podělá na jejich straně.... Taková firma pro mě nemůže být partner i kdybych si u ní měl kupovat párátka za korunu padesát....
Naposledy editováno 07.06.2017 16:04:50
Jako kompenzaci prosím přijměte slevový kupón HDEUF-UDLLU-ESCTN na případnou budoucí objednávku.
Děkuji
S pozdravem
Peter Bayer
PARTSDEPOT.CZ Tak konečně kujva
Naposledy editováno 07.06.2017 23:41:37