jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
takže babo raď, mě by sedla jízdní pozice z K5/6 s motorem, podvozkem a brzdama z Ninji 08 anebo z Báwa (to ale jedině s tou elektronikou) (
Jestli se do té díry trefíš ve 300, tak nemusíš ani ubírat Řekl bych něco přesně pro chlapce tvého vybraného charakteru, kdybys to chtěl dat v plavkach, tak to hlavně natoč, ať je trochu zábava
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jestli se do té díry trefíš ve 300, tak nemusíš ani ubírat Řekl bych něco přesně pro chlapce tvého vybraného charakteru, kdybys to chtěl dat v plavkach, tak to hlavně natoč, ať je trochu zábava
Jestli se do té díry trefíš ve 300, tak nemusíš ani ubírat Řekl bych něco přesně pro chlapce tvého vybraného charakteru, kdybys to chtěl dat v plavkach, tak to hlavně natoč, ať je trochu zábava
prej 'jeeeed!' 'tady se jede vosmdesat'
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ďuričko>oxygen> A co je na tom Ninjím motoru špatně?
... špatně? eee - četls to za střízliva?
Service Code Table
Service Code Problems
11 Throttle sensor malfunction, wiring open or short (senzor polohy klapky)
12 Inlet Air Pressure sensor malfunction, wiring open or short (Tlak vzduchu v sání)
13 Inlet air temperature sensor malfunction, wiring open or short (Teplota vzduchu v sání)
14 Water temperature sensor malfunction, wiring open or short (Teplota vody)
15 Atmospheric pressure sensor malfunction, wiring open or short (čidlo atmosf. tlaku)
21 Crankshaft sensor malfunction, wiring open or short (Senzor na klice)
23 Camshaft position sensor malfunction, wiring open or short (senzor polohy vačky)
24 Speed sensor malfunction (senzor rychlosti)
25 Gear position switch malfunction, wiring open or short (senzor zařazené rychlosti)
31 Vehicle-down sensor malfunction, wiring open or short (senzor při pádu moto)
32 Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short (senzor II. klapek)
33 Oxygen sensor #1 inactivation, wiring open or short (Europe Models) (lambda 1)
34 Exhaust butterfly valve sensor malfunction, wiring open or short (přívěra, senzor polohy)
35 Immobilizer amplifier malfunction (immo zesilovač)
36 Blank key detection (to je jasný)
46 Fuel pump relay malfunction, relay is stuck (relé palivového čerpadla)
51 Stick (Ignition) coil #1 malfunction, wiring open or short (zapal. cívky)
52 Stick (Ignition) coil #2 malfunction, wiring open or short
53 Stick (Ignition) coil #3 malfunction, wiring open or short
54 Stick (Ignition) coil #4 malfunction, wiring open or short
62 Subthrottle valve actuator malfunction, wiring open or short (Aktuátor II.klapek)
63 Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short (motor přívěry)
67 Oxygen sensor heaters (#1 and/or #2) malfunction, wiring open or short (Europe
Models) (lambda 1 nebo 2, chyba vyhřívání)
75 ECU main relay malfunction, relay is stuck (hlavní relé řj)
83 Oxygen sensor #2 inactivation, wiring open or short (Europe Models) (lambda 2)
Naposledy editováno 16.09.2010 09:35:28
Dealer Mode
The LCD (Liquid Crystal Display) display the service
code [A] to show the problem which the DFI system,
ignition system and immobilizer system has at the moment
of diagnosis.
Self-diagnosis Procedures
○When a problem occurs with the DFI system and ignition
system, the warning indicator light (LED) [A] and FI warning
symbol [B] blinks.
○For models equipped with an immobilizer system, when
a problem occurs with the system, the warning indicator
light (LED) and immobilizer warning symbol [C] blinks.
NOTE
○Use a fully charged battery when conducting
self-diagnosis. Otherwise, the light (LED) and symbol
blinks very slowly or do not blink.
•Turn the ignition switch ON. •Push the Mode button [A] to display the odometer.
•Push the RESET button [A] for more than two seconds. •The service code [B] is displayed on the LCD by the number
of two digits.
○After switching to the engine speed setting mode of the
shift up indicator light (LED) from odometer display, the
service code can not be displayed even if pushing the
RESET button for more than two seconds.
•Any of the following procedures ends self-diagnosis.
○When the service code is displayed on the LCD, push the
RESET button for more than two seconds.
○When the ignition switch is turned OFF.
Ještě se zeptám, používáte někdo na zx10r TRE ať už samostatně či v rámci Gipro? Ideální je prý použít mapu pro "N" protože nezavírá palivo při deceleraci a následný "náběh" motoru je rychlejší, co jsem si o tom psal s assassinem tak proti suzuce se u kawy asi nehýbe s předstihem ale "jen" s otvíráním sekundárních klapek a to by mělo být na tu "N" mapu nejagresivnější.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
nejvic je namichnul ozrala co sel kolem a vykrikoval 'na motorkach se nezastavuje!!! na tech se ujizdi!!!' a ten polda na nej at se uklidni a on na ne 'dyk mate pomalou oktavku'
jo kdyz je clovek slusnej, tak rychlost, xenon ani rezanej sjetej slick nevadi
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Sefo>Bubrak ZX10R> Voe si neudělal předtim burnout jak se dělá na dragstrech jo?
no a navic mu jeste nekdo ujel... skoda ze to nebyla honda, byla by legrace :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak ZX10R>
hele, to ti to tak nejde(a to asi ne), nebo co to je za mimozemšťana, co se kolem tebe vždycky přežene?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Dolík....>hele, to ti to tak nejde(a to asi ne), nebo co to je za mimozemšťana, co se kolem tebe vždycky přežene?
jednak mi to neslo (10.6+ kdyz mam na 10.3-4) a jednak to je Michal_ZX12R, s (kupodivu) ZX12R myslim ze mel trochu jeste popusteny vidle nebo neco, ale je videt, ze nahore to jede stejne nebo ZX10 lip (kdyz sem srovnal rychlost, tak sem musel vic akcelerovat, tam to je asi v tom 3. sprintu videt zretelne)
Sefo>Bubrak ZX10R> Voe si neudělal předtim burnout jak se dělá na dragstrech jo?
Ja si nejak odvyk, mivam vzadu slick nebo neco hodne mekkyho a kolikrat spis spalim spojku a na tom povrchu sem nemel potiz s prokluzem uz tak 2 roky
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak ZX10R>jednak mi to neslo (10.6+ kdyz mam na 10.3-4) a jednak to je Michal_ZX12R, s (kupodivu) ZX12R myslim ze mel trochu jeste popusteny vidle nebo neco, ale je videt, ze nahore to jede stejne nebo ZX10 lip (kdyz sem srovnal rychlost, tak sem musel vic akcelerovat, tam to je asi v tom 3. sprintu videt zretelne)
mno to je to jak nepotrebujes vykon dole no:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |