paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.9.2010 v 15:11 | Nahoru | #1501
prvni svezeni ti staci 150 km ... pokud neprijde problem tak je to cajk, prze na vsechno se zvykne, tzn i kdyby napoprve po 500 km neco nesedelo, tak az to pojedes popaty, uz ti to neprijde.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

10.9.2010 v 15:21 | Nahoru | #1502

SValovec1000>Bubrák> Potřeboval bych se svézt aspon 500km, abych věděl jestli mi sedne, nebo ne. Po 10km to určitě nepoznám.



To je pravda no. Ja byl 14 dni nastvanej kdyz sem koupil ZX10 po ZX9. Ale dneska, nedam z ruky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

12.9.2010 v 04:43 | Nahoru | #1503
SValovec1000> tož já na Ninje 08 dnes strávil něco přes 350km, z toho 150 jízdy v Mostě - a pohoda: po celý ty 2 roky, co ji mám, je to taková přátelská, nezáludná a neunavující motorka s plyšovym podvozkem, supr brzdama a jemnou reakcí plynu ... předevčírem v Mostě mi báwo s1000rr přišlo vším podobný - jen je ještě znatelně silnější (a nebejt tý elektroniky, už pod plnym plynem fakt těžko zvladatelný) ... džiksera? brzdy o malinko horší, podvozek maj ne tak sametovej, zas ten motor jinak např. K5/6 bylo vynikající, ale vzhledem k ostrýmu spodku otáček přisly občas někdy nečekaný krizovky (písek, štěrk - to ti Kawa neudělá)... K7/8 v sérii je dole ale už slabší a má přepínatelný mapy - ty zas ale bohužel ovlivňujou spíš výkon ve špičce, než škubnutí při přidání (takže když prší anebo jsi utahanej, tak ti stejně nepomáhaj) + navíc je na ní nataženější posaz, než na K5/6...
takže babo raď, mě by sedla jízdní pozice z K5/6 s motorem, podvozkem a brzdama z Ninji 08 anebo z Báwa (to ale jedině s tou elektronikou) (

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.9.2010 v 07:02 | Nahoru | #1504
[quote]Bubrak ZX10R>diky, ocihnu to [/quo

Jestli se do té díry trefíš ve 300, tak nemusíš ani ubírat Řekl bych něco přesně pro chlapce tvého vybraného charakteru, kdybys to chtěl dat v plavkach, tak to hlavně natoč, ať je trochu zábava

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.9.2010 v 07:02 | Nahoru | #1505
[quote]Bubrak ZX10R>diky, ocihnu to [/quo

Jestli se do té díry trefíš ve 300, tak nemusíš ani ubírat Řekl bych něco přesně pro chlapce tvého vybraného charakteru, kdybys to chtěl dat v plavkach, tak to hlavně natoč, ať je trochu zábava

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.9.2010 v 10:19 | Nahoru | #1506
[quote]laďa prášil>[quote]Bubrak ZX10R>diky, ocihnu to [/quo

Jestli se do té díry trefíš ve 300, tak nemusíš ani ubírat Řekl bych něco přesně pro chlapce tvého vybraného charakteru, kdybys to chtěl dat v plavkach, tak to hlavně natoč, ať je trochu zábava


prej 'jeeeed!' 'tady se jede vosmdesat'

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.9.2010 v 10:39 | Nahoru | #1507
oxygen> A co je na tom Ninjím motoru špatně?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.9.2010 v 11:38 | Nahoru | #1508

Ďuričko>oxygen> A co je na tom Ninjím motoru špatně?



... špatně? eee - četls to za střízliva?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

13.9.2010 v 11:41 | Nahoru | #1509

oxygen>... špatně? eee - četls to za střízliva?



mam zánět spojivek

ZX10R je masakr nejvetsi!

14.9.2010 v 14:10 | Nahoru | #1510
Tak jsem se připletl k nějakýmu focení

[img]

ZX10R je masakr nejvetsi!

14.9.2010 v 20:22 | Nahoru | #1511
Co se tam fotilo, asi reklama na sunar co?? Milky way

ZX10R je masakr nejvetsi!

14.9.2010 v 21:18 | Nahoru | #1512
no myslím že by si každej dal říct a cucnul si její web zdewww.honeyhair.net

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.9.2010 v 09:33 | Nahoru | #1513
Soudruzi, zeptám se, zkoušel jste někdo na své zx10r self diagnostic mode? Co jsem se tak nějak dočetl tak 04/05 by měla mít pod sedlem oranžový kabel a ten když se ukostří tak budík místo teploty začne ukazovat chybový kód a ten se potom dohledá v tabulce závad. Ale jak je to u u zx10r 06/07? Pokud jsem tedy pochopil manuál (nejsem angličtinář) tak po zapnutí klíčku levým tlačítkem přepnout budík na počet najetých km a potom pravým tlačítkem po podržení více jak 2 sec začne budík místo teploměru ukazovat kod závady. Což tedy u mě nějak nefunguje, ale může to být tím že FI nesvítí tudíž žádná závada není, tak mě jen zajímá zda postup je správný, zda to ukáže tedy kód závady až když je chyba (protože třeba auto mě ukáže že je bez chyb). Děkovat velice

Service Code Table
Service Code Problems
11 Throttle sensor malfunction, wiring open or short (senzor polohy klapky)
12 Inlet Air Pressure sensor malfunction, wiring open or short (Tlak vzduchu v sání)
13 Inlet air temperature sensor malfunction, wiring open or short (Teplota vzduchu v sání)
14 Water temperature sensor malfunction, wiring open or short (Teplota vody)
15 Atmospheric pressure sensor malfunction, wiring open or short (čidlo atmosf. tlaku)
21 Crankshaft sensor malfunction, wiring open or short (Senzor na klice)
23 Camshaft position sensor malfunction, wiring open or short (senzor polohy vačky)
24 Speed sensor malfunction (senzor rychlosti)
25 Gear position switch malfunction, wiring open or short (senzor zařazené rychlosti)
31 Vehicle-down sensor malfunction, wiring open or short (senzor při pádu moto)
32 Subthrottle sensor malfunction, wiring open or short (senzor II. klapek)
33 Oxygen sensor #1 inactivation, wiring open or short (Europe Models) (lambda 1)
34 Exhaust butterfly valve sensor malfunction, wiring open or short (přívěra, senzor polohy)
35 Immobilizer amplifier malfunction (immo zesilovač)
36 Blank key detection (to je jasný)
46 Fuel pump relay malfunction, relay is stuck (relé palivového čerpadla)
51 Stick (Ignition) coil #1 malfunction, wiring open or short (zapal. cívky)
52 Stick (Ignition) coil #2 malfunction, wiring open or short
53 Stick (Ignition) coil #3 malfunction, wiring open or short
54 Stick (Ignition) coil #4 malfunction, wiring open or short
62 Subthrottle valve actuator malfunction, wiring open or short (Aktuátor II.klapek)
63 Exhaust butterfly valve actuator malfunction, wiring open or short (motor přívěry)
67 Oxygen sensor heaters (#1 and/or #2) malfunction, wiring open or short (Europe
Models) (lambda 1 nebo 2, chyba vyhřívání)
75 ECU main relay malfunction, relay is stuck (hlavní relé řj)
83 Oxygen sensor #2 inactivation, wiring open or short (Europe Models) (lambda 2)

Naposledy editováno 16.09.2010 09:35:28

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.9.2010 v 09:39 | Nahoru | #1514
ještě to zkopíruju z manuálu pro 06/07

Dealer Mode
The LCD (Liquid Crystal Display) display the service
code [A] to show the problem which the DFI system,
ignition system and immobilizer system has at the moment
of diagnosis.
Self-diagnosis Procedures
○When a problem occurs with the DFI system and ignition
system, the warning indicator light (LED) [A] and FI warning
symbol [B] blinks.
○For models equipped with an immobilizer system, when
a problem occurs with the system, the warning indicator
light (LED) and immobilizer warning symbol [C] blinks.
NOTE
○Use a fully charged battery when conducting
self-diagnosis. Otherwise, the light (LED) and symbol
blinks very slowly or do not blink.

•Turn the ignition switch ON. •Push the Mode button [A] to display the odometer.
•Push the RESET button [A] for more than two seconds. •The service code [B] is displayed on the LCD by the number
of two digits.
○After switching to the engine speed setting mode of the
shift up indicator light (LED) from odometer display, the
service code can not be displayed even if pushing the
RESET button for more than two seconds.
•Any of the following procedures ends self-diagnosis.
○When the service code is displayed on the LCD, push the
RESET button for more than two seconds.
○When the ignition switch is turned OFF.

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.9.2010 v 10:51 | Nahoru | #1515
Fugo: jo pochopils to spravne, dle toho angl. textu to sedi, pokud to nic nepise, tak mas motku v pohode a samo by i blikalo FI pri nejaky zavade

ZX10R je masakr nejvetsi!

16.9.2010 v 11:15 | Nahoru | #1516
tak to jsem rád, díky, asi odpojím přívěru nebo něco na co se dostanu bez rozebírání a jak to hodí FI tak to hned testnu.

Ještě se zeptám, používáte někdo na zx10r TRE ať už samostatně či v rámci Gipro? Ideální je prý použít mapu pro "N" protože nezavírá palivo při deceleraci a následný "náběh" motoru je rychlejší, co jsem si o tom psal s assassinem tak proti suzuce se u kawy asi nehýbe s předstihem ale "jen" s otvíráním sekundárních klapek a to by mělo být na tu "N" mapu nejagresivnější.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.9.2010 v 02:45 | Nahoru | #1517
tak opet pozitivni setkani s PaCh, palil sem to docela po magistrale za stekotu omezovace, vsude prazdno, zabocim do Rumunsky a za mnou majacky, houkacka, tak zastavim a pan prislusnik 'kam tak spechate' a ja 'no uz bych rad sel spat' tak si prohlidli doklady a prej at jedu spat a pak jeste podotknul ze at jedu pomalejc at se nekde nevysekam ...

nejvic je namichnul ozrala co sel kolem a vykrikoval 'na motorkach se nezastavuje!!! na tech se ujizdi!!!' a ten polda na nej at se uklidni a on na ne 'dyk mate pomalou oktavku'

jo kdyz je clovek slusnej, tak rychlost, xenon ani rezanej sjetej slick nevadi

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.9.2010 v 07:55 | Nahoru | #1518
Bubrak: Zalezi na koho narazis. Jsou to taky jen lidi. Nekdo si potrebuje namasirovat (zastavi me v noci po ceste s plesu, da mi dejchnout a zjisti ze nic, tak dostanu alespon petikilo ze u sebe zrovna nemam technicak). Co by mu udelalo "priste nezapominat technicak a nashledanou" ...

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.9.2010 v 07:56 | Nahoru | #1519
PS: Kdy bude dalsi dil Helmuta

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.9.2010 v 07:56 | Nahoru | #1520
tusim aus hamburg

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.9.2010 v 14:08 | Nahoru | #1521
Bubrak ZX10R> nějak si na nás ZX-10ky zasedli, viď já si to teď v sobotu hrkám v Krkonoších po zadnim, pohoda klídek - jenže v PČR Oktáfce, co jedou proti mě, byli jinýho názoru - takže najednou hollywoodskej obrat skoro smykem přede mě a blik blik stopka ... taky jsem byl slušnej a ti kluci taky byli v pohodě - i když si myslim, že mě (na rozdíl od tebe, synku) pustili spíš s ohledem na vetchou tělesnou schránku a požehnaný věk

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 09:53 | Nahoru | #1522

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 13:25 | Nahoru | #1523
Bubrak ZX10R> Voe si neudělal předtim burnout jak se dělá na dragstrech jo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 13:28 | Nahoru | #1524

Sefo>Bubrak ZX10R> Voe si neudělal předtim burnout jak se dělá na dragstrech jo?



no a navic mu jeste nekdo ujel... skoda ze to nebyla honda, byla by legrace :)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 13:32 | Nahoru | #1525

assassin>no a navic mu jeste nekdo ujel... skoda ze to nebyla honda, byla by legrace :)



Spíš to málem vzal přes ty kužely ne? :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 13:38 | Nahoru | #1526

Bubrak ZX10R>



hele, to ti to tak nejde(a to asi ne), nebo co to je za mimozemšťana, co se kolem tebe vždycky přežene?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 14:17 | Nahoru | #1527

Dolík....>hele, to ti to tak nejde(a to asi ne), nebo co to je za mimozemšťana, co se kolem tebe vždycky přežene?



jednak mi to neslo (10.6+ kdyz mam na 10.3-4) a jednak to je Michal_ZX12R, s (kupodivu) ZX12R myslim ze mel trochu jeste popusteny vidle nebo neco, ale je videt, ze nahore to jede stejne nebo ZX10 lip (kdyz sem srovnal rychlost, tak sem musel vic akcelerovat, tam to je asi v tom 3. sprintu videt zretelne)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 14:18 | Nahoru | #1528

Sefo>Bubrak ZX10R> Voe si neudělal předtim burnout jak se dělá na dragstrech jo?



Ja si nejak odvyk, mivam vzadu slick nebo neco hodne mekkyho a kolikrat spis spalim spojku a na tom povrchu sem nemel potiz s prokluzem uz tak 2 roky

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 14:45 | Nahoru | #1529

Bubrak ZX10R>jednak mi to neslo (10.6+ kdyz mam na 10.3-4) a jednak to je Michal_ZX12R, s (kupodivu) ZX12R myslim ze mel trochu jeste popusteny vidle nebo neco, ale je videt, ze nahore to jede stejne nebo ZX10 lip (kdyz sem srovnal rychlost, tak sem musel vic akcelerovat, tam to je asi v tom 3. sprintu videt zretelne)



mno to je to jak nepotrebujes vykon dole no:)

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

24.9.2010 v 14:49 | Nahoru | #1530

assassin>mno to je to jak nepotrebujes vykon dole no:)



to by se bukovce nestalo.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist