co vy a příroďáky??
kde jste byli,jako diváci,nebo jako jezdci?
kde se vám dobře jezdilo? jak jste byli spokojený jako diváci?
porovnávejte...
kritizujte ale nenádávejte
kam se rádi vracíte?
proč se rádi vracíte?
kde se vám nejvíc líbí?
a co příští rok?
Larry>je zajímavý Průšáku co se šušká
zatím jsme se bavili jen tak nezávazně
a mě to vůbec jako koko... nepřipadá
a už vůbec ne, aby to někoho nasr....lo
záleží na tom jaká šuškanda se donesla k tobě a jaká k nám
k nám evidentně ta nasrávací
1 reakcí na tento příspěvek Příroďáky 2010
norihaga: Jako vždy nepochopil Zlatej Grázl
1 reakcí na tento příspěvek Příroďáky 2010
Prusa: Nenenene - my chceme Papoucha, se mi rozšířily obzory !!! Nestahujte gatě před brodem, kdoví, co bude !!!!
Naposledy editováno 01.09.2010 17:11:11
VerkaH.>Norihaga: Nekraď mi moje motto z FB !!!!!!!!Jack Nicholson je jenom můj, a má "CHARISMA" !! O tom mlaďoši nemaj šajnu
Prusa: Nenenene - my chceme Papoucha, se mi rozšířily obzory !!! Nestahujte gatě před brodem, kdoví, co bude !!!!
se mi zdá, že Papoucha chce nějak každej
že by byl pozlacenej anebo platinovej a my s Langošem si toho nevšimli???
1 reakcí na tento příspěvek Příroďáky 2010
1 reakcí na tento příspěvek Příroďáky 2010
1 reakcí na tento příspěvek Příroďáky 2010
[img]
K třídě SP 250 v podání dvoutaktů- není to nová třída, dokonce není ani v řádech. Totiž došlo k obrovskému omylu. Nová třída SP 250 má v řádech jednoválcový motor 250 4t, což je vlastně první krok k budoucí třídě Moto 3. U nás se ale vzalo to, že třída 250 SP jsou staré dvoutaky, Suzuki je přestala vyrábět v roce cca 1996, Aprilia cca 2001 a Honda a Yamaha ještě dříve. Jedná se cestovní repliky bývalých závodních dvěstěpadesátek, ta motorka se dá koupit za 50 - 60 tisíc, některí jezdci koupili kapoty laminátové, jini jen přelepili světla a jedou tak. Výkon je cca 60 k. V IGKK tato třída sice jede, ale letos tam bylo v jednom závodě max 5 jezdců, někde jen tři a jmenuje se to Série. Ve Frohburgu jedou, protože ten je součásti IGKK. O tom, že to jsoui staré motorky svědči ta skutečnost, že dnes už nikdo dvoutaktní 250 nevyrábí. Nemám nic pro té třídě, ale říkat že je nový je blbost, už dřívě se jezdil u nás Aprilia cup na těchto sériích, je to prostě třída, kdy požizovací náklady jsou menší a je to pomalejší jak 600, čili závod pro starší a méně majetné jezdce. Je to spíš takové hobby ježdění, i když to moto jede pěkně a já tím chtěl říci, že pokud by z púrogramu Hořic měl někdo vypadnout, tak je to tato kategorie, pokud bude čas, at jezdí dál.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
bowden>Navštívil jsem okruh nejpřírodnější ze všech přírodních.Je tam zeleně,co hrdlo ráčí
1 reakcí na tento příspěvek Příroďáky 2010
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
aprilia-man>Tady platí spíš čím víc baráků a sloupů hned u silnice, tim větší příroďák... a když se k tomu přidá pár kanálů a děr v silnici, který po monech už ani nejsou vidět přes tuny vapexu, tak to je Kyjov
..no a?..... o co jde?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
aprilia-man>2LEKO> ne to mně se Kyjov líbí a líběj se mi i ostatní příroďáky! Bohužel mám zkušenost i s druhou stránkou těhle závodů, než jen s tou hezkou...
...tomu nerozumím!....co je druhá stránka?..."karambol"!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
VerkaH.>Prusa: Mě ta fotka na něm sluší - asi si šupnu do avataru, ale už ji tam má Verunica místo TT
na Papouchovi to sluší každýmu, i mně
Jukni na avatar
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
já musela avatar změnit...už mě s tebou pletli
1 reakcí na tento příspěvek Příroďáky 2010
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Příroďáky 2010
Veronika-Suzuki>Prusa #94> si nějak fandíš
já musela avatar změnit...už mě s tebou pletli
zrovna se mi asi na pět minut vrátilo sebevědomí a ty mi to takhle zkazíš ....
jak nás si mohli plést fakt nechápu, to bude těma malejma avatarama
[img] Fííííha Míšo tak tohle je mazec! motorky ve vzduchu už sem viděl, ale ne v zatáčce... ne v náklonu... zachvilku tam budete jezdit koleno na zemi, ale motorka obě kola ve vzduchu viď