paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.


Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 14:56 | Nahoru | #121
A co tohle místo na dálnici D1 na zkoušení top speedu?

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:08 | Nahoru | #122

2LEKO>...tak je to dobré ,co se vlastně objevuje mnoho nových informací a zážitků a zkušeností!
...a pak se ale člověk vzbudí a má ruku v nočníku!



2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:11 | Nahoru | #123

Bubrak ZX10R>ses na blbym foru, doporucuju poradnu zde http://www.mcmateridouska.wz.cz/



ty seš přesně drsňák jak se patří. ještě dva a máme největší borce pičowoe pohromadě.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:12 | Nahoru | #124

GRASSEL>Bubrak ZX10R> přesně tam kde je zabraná ta fotka tak kousek dál jsem se zastavil. Ten betonovej mantinel mi zachránil život protože jinak bych se rozmrdal o svodidla (spodky), odrazil mě zpátky do silnice. Motorka zůstala na silnici asi 20 metrů za mnou......



To jo, mel si velky stesti.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:14 | Nahoru | #125

Sefo>Pak že nafta nejede ale co to neni ostuda......NOT



benzín

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:17 | Nahoru | #126

Sleeper1>
Nebo vy střelci vydržíte jet dlouho v kuse topspeed?



Covece me hrozne zavisi na ruznych podminkach. Jednou jedu 220-240 a unavuje me to a pak jedu 280 a uzivam si to. Zalezi asi na vetru, teplote, nalade, nevim. Na ZX9 sem ve 260 usinal jeden cas, kdy sem byl hrozne zvyklej. Pak sem na moto vlez po delsi dobe a 220 bylo uz neprijemne rychly. Nez sem si zas zvyk. A ZX10 je mnohem nepohodlnejsi, ale nedavno sme leteli ze sprintu po R10 a porad 250-280 s brachou a byla to paradni zabava, akorat me doma nastval, pac sem mu rikal, ze sem mel max 283 a on ze prej 284.

Ale obecne v topspeedu moc casto nejezdim, takze ani nevim. Spis to tak nejak nekdy vyjde ze ma clovek chut.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:20 | Nahoru | #127

No-limits>A co tohle místo na dálnici D1 na zkoušení top speedu?



To je od Prahy zbytecne daleko, chce to v noci kdy neni provoz a to je v pohode tady

strancice

to je asi nejlepsi co znam na zkouseni opravdu top-speed

driv sem jezdil tady

pruhonice

tam sem mel i 280 v -8
ale je zbytecne brzo dole ta leva u mcd a neni to tak v klidu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:26 | Nahoru | #128

Slipknot46>ty seš přesně drsňák jak se patří. ještě dva a máme největší borce pičowoe pohromadě.



hele mas 2. nejkrasnejsi motorku na svete vsech dob (po ZX7R), tak nevim co te sejri

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:46 | Nahoru | #129

Najt_Rajdr>Relax, když jedu po dálnici trochu vyšší (cestovní) rychlostí, než je u nás povoleno, tak mě předjíždějí některé auta jen proto, aby měly dobrý pocit z předjeté motorky Srát na ježdění rychle. Auta jsou rychlejší jak v zatáčkách, tak na rovinách. Jen v akcelerací a v požitku ztrácejí



Tomu nějak nerozumím - proč je auto rychlejší v zatáčkách ? Rozhodně nemám žádný supersport, úzký cestovní gumy, měkký podvozek, výkon jak silnější skůtr, a i když mi trochu lepší auta nad řekněme 150k ujedou na maximálku, popř. mě urvou na špatné silnici či na mokru, kde je pro motorku lepší jet opatrně, tak kdekoliv jinde je dávám. A nejen na akceleraci, ale právě v zatáčkách. Nedávno jsem se z legrace trochu honil s jedním mlaďasem po pražském okruhu, trasa byla daná (mezi radary), on toho Lexuse IS250 honil co to dalo, napřed jsem mu samozřejmě odjel, pak mě dostal na maximálce (ta stará mrcha jede jen 200 tacho při zalehnutí a větru v zádech), ale první zatáčky a měl jsem ho, jemu kvičely gumy jak podsvinče, vyneslo ho to přes celý pruh až ke svodidlům, a já měl ještě rezervu, když jsem ho bral spodem cca. +20kmh rozdíl.
Tak mi to někdo vysvětlete

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 15:55 | Nahoru | #130
Bubrak ZX10R> tady jsem našel fotky kde je vidět přesný místo kde se motorka zastavila (ten flek) a jde to určit podle toho napojovacího pruhu. Pamatuju si jak asi tejden na to boural nějakej kluk na zx12 na dálnici podobně a urazil si o svodidla hlavu, naštěstí pro mě jsem se svezl po těch betonovejch hajzlech (byly tam i šmouhy od kombošky) a hlavou jsem urazil ten patník napravo [url=

edit: kua padá mi net kvůli

Naposledy editováno 10.08.2010 16:04:12

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:00 | Nahoru | #131

Bubrak ZX10R>To je od Prahy zbytecne daleko, chce to v noci kdy neni provoz a to je v pohode tady

strancice

to je asi nejlepsi co znam na zkouseni opravdu top-speed

driv sem jezdil tady

pruhonice

tam sem mel i 280 v -8
ale je zbytecne brzo dole ta leva u mcd a neni to tak v klidu



nikde nevidim strahovskej tunel, kam jezdí testovat topspeed tvůj dobrý kamarád Helmut aus berlin

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:07 | Nahoru | #132

Slipknot46>ty seš přesně drsňák jak se patří. ještě dva a máme největší borce pičowoe pohromadě.



kua a já myslel že ty pravý poslouchaj slipknot, podřezávaj kozy a uznávaj satana jako největšího vládce

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:10 | Nahoru | #133

Bubrak ZX10R>To je od Prahy zbytecne daleko, chce to v noci kdy neni provoz a to je v pohode tady

strancice

to je asi nejlepsi co znam na zkouseni opravdu top-speed

driv sem jezdil tady

pruhonice

tam sem mel i 280 v -8
ale je zbytecne brzo dole ta leva u mcd a neni to tak v klidu


Aha, tak to tvojí motku slyším "výt" 250+ po dálnici občas navečer. Bydlím totiž v Újezdě, takže cca 500 metrů od dálnice.

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:13 | Nahoru | #134
Příště bych doporučil zařadit 6tku.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:15 | Nahoru | #135

SVSkritek>Ve svycarsku by z toho byla udalost Švédský motorista svištěl Švýcarskem rychlostí 290 km/h



... týjo, ty tresty tam kua! když si vzpomenu na svůj přejezd CH předloni:
půlnoc, prázdná dálnice a na Fazeru 1000 furt plnej (220-240)... teď by mě možná propouštěli z vězení... a rovnou pod most!

Naposledy editováno 10.08.2010 17:54:50

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:31 | Nahoru | #136

lerak..>motokuba> Nedá se říct porazil,ale to auto jak jsem zjistil má tak speciální podvozek,že mu ani česká dálnice na rozdíl od jakékoli motorky nedělá žádnej problém.



jj, přesně tak. Můžu potvrdit, že když si ten podvozek dobře nastavíš, tak na dálnici nic necítíš.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:36 | Nahoru | #137

No-limits>No to až si přečte NoFear4, tak si tě teda podá a jeho výsměch bude huronský Asi ti doporučí, ať začneš radši chodit pěšky.



No ja to snad ani nebudu komentovat.
Nechapu lidi ktery se poserou strachy jeste driv nez jim tacho ukaze 300 a pritom si koupeji Haybusu a zavodej s nejakym 3tunovym nakladnim vlakem od folcvagnu
Ze me se to nikdy nepostesti narazit na nekoho v aute kdo by se chtel honit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:44 | Nahoru | #138

NoFear4>No ja to snad ani nebudu komentovat.
Nechapu lidi ktery se poserou strachy jeste driv nez jim tacho ukaze 300 a pritom si koupeji Haybusu a zavodej s nejakym 3tunovym nakladnim vlakem od folcvagnu
Ze me se to nikdy nepostesti narazit na nekoho v aute kdo by se chtel honit



starej dobrej nofear

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:45 | Nahoru | #139
NoFear4> ahoj Martine

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:48 | Nahoru | #140
Bubrak ZX10R> jako nic ve zlym ale me prijde ze ti co pisou ze nekdy zavodili na motorce s nejakym autem snad ani motorku nemaj.Prosimvas,vite co se deje s motorkou kdyz otocite naplno s plynem? Prej prohral jsem s autem...boze to se neda cist!!!
Kolik jezdi po republice aut ktery te muzou na dalnici porazit.Kdyz vemu v potaz provoz tak ani jedno.
A kdyz bude prazdno tak je jich taky jen par.Samozrejme kazdy ma predstavy o tom co je to zavodit avidentne jine.Zaklapnout ve 280 rozhodne neni zavodeni...spravne si tam mel kydnout 4ku a fullgas odstavnym,preci se nenechas potupit

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:52 | Nahoru | #141
prodej to a nedelej nam ostudu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 16:58 | Nahoru | #142

NoFear4>Ze me se to nikdy nepostesti narazit na nekoho v aute kdo by se chtel honit



a to mě se fíre letos zadařilo, na teplický dálnici, cestou z Mostu
chlapík v Porsche Turbo, 2 pokusy ze dvoustovky na max jsme si dali jedem vedle sebe (já trojku) pak jsme si mávli a plnej... a při mý šestce v omezovači (a trvalejch 299) jsem byl tak o 80-150 (?) metrů před ním, když tu rychlost srovnával... pak po chvíli začal pomalu stahovat a časem by mě předjel (kdybych včas nezaklapnul, jakožto vítěz, kterej na něj po výhře slušně počká )
dodneška by mě zajímaly naše okamžitý spotřeby benzínu, v tu chvíli - to by byly cifry asi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:03 | Nahoru | #143

oxygen>a to mě se fíre letos zadařilo, na teplický dálnici, cestou z Mostu
chlapík v Porsche Turbo, 2 pokusy ze dvoustovky na max jsme si dali jedem vedle sebe (já trojku) pak jsme si mávli a plnej... a při mý šestce v omezovači (a trvalejch 299) jsem byl tak o 80-150 (?) metrů před ním, když tu rychlost srovnával... pak po chvíli začal pomalu stahovat a časem by mě předjel (kdybych včas nezaklapnul, jakožto vítěz, kterej na něj po výhře slušně počká )
dodneška by mě zajímaly naše okamžitý spotřeby benzínu, v tu chvíli - to by byly cifry asi



jo voni maj tydle auta lehce vyssi maximalku, takze pokud to jde, tak by te dojel a predjel

a spotreba? no na dromu porad v hornich otackach sem mel 10.7 a na 6ku to musi byt min zato to porsche asi o dost vic, ty auta sou naprd

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:21 | Nahoru | #144

Bubrak ZX10R>jo voni maj tydle auta lehce vyssi maximalku, takze pokud to jde, tak by te dojel a predjel

a spotreba? no na dromu porad v hornich otackach sem mel 10.7 a na 6ku to musi byt min zato to porsche asi o dost vic, ty auta sou naprd



to tu svou ZX-10 na dromu jen tak lehtáš, nee? já s ní v Mostě nejdu pod 13-14litrů
... a to Porsche s dvěma turby a 4x4 -? Když Mitsu Evo VIII při 250ti papá 35-40, tak tipuju 60-80 litrů (Bugatti Veyron při maximálce vyjede 90 litrů nádrž za 8 minut)... ten odpor vzduchu je ukrutnej
PS: jo a Zily nám na vojně žraly 80-100 litrů na sto, pravýho sibiřskýho benzínu takže i tak kilo olova na sto

Naposledy editováno 10.08.2010 17:29:35

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:26 | Nahoru | #145
mě v provozu žere gsxr 10-12.........
když jsem měl zasranej vzducháč tak si vzala 14+

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:34 | Nahoru | #146
GRASSEL> ty tohle u motorky, která má nejlepší motor na světě, moc neřeš
... mě K5 na silnici teda přes 10 nešla nikdy, to jsem holt byl eště asi srab

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:42 | Nahoru | #147
oxygen> pro mě opravdu nejlepší motor zatím má ještě mi sedla motorem hodně právě K5-6 protože to má fakt stejnej průběh jak ta K1-2, hodně mi to připomělo mojí motorku až jsem čuměl a kdybych nekoukal na tacháč a nevnímal to že na jedničku to jelo přes 160kmh a další rychlosti tak mi i přišlo že to má stejnej výkon akorát trochu ten vršek, ale tam jsem si zas nebyl jistej jestli je to tím že se dá ještě asi o 1000ot. dál točit nebo je to trochu větší síla
Mě se právě líbí to že tyhle motory táhnou odpoda až nahoru, někomu zas vyhovuje kawa že to má uložený jen nahoře........

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:44 | Nahoru | #148
Ale jednou jsem se pěkně ztrapnil, jel jsem se project s jednou holkou co má taky mašinu a jeli jsme jak posraný cca furt 100-120kmh na okreskách a pak když jsem zajel na benzínku v domění že už jsem musel vyject hrozně moc benzinu jsem natankoval za 148korun jsem holt zvyklej na to že si pápne ale to tempo jsem si neuvědomil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:52 | Nahoru | #149
GRASSEL> vona Kawa to nemá "jen nahoře", ale spodek má přece jen slabší (oproti K5,6 a Bladeům) - pak ale má mezi 8-9tis. najednou velikej nárůst výkonu a až do 13ti letí... (popisuju motor 08čky)
zas ale na 13,5tisících je konec, omezovač - oproti K5,6 která se dala na chvilku přetočit až na 14,2tis., kdyžs nechtěl řadit... litr!

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 17:54 | Nahoru | #150
oxygen> 08čku jsem nejel, jel jsem na tom modelu co má Bubrak a asi jako model se mi zatím líbí ze zx10 nejvíc
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4115 4.6.2024 v 20:02 CobrettiCZ
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist