globalmoto_kveten





Téma: "Kolínko" - proč vlastně???
 
13.4.2010 v 13:56
Pojem KOLÍNKO

K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?

-----------------------------------------------------------------

Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?


Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 22:37 | Nahoru | #121

sharkis>S tou motorkou ještě pořádně nejsem sžitej, moc jsme toho spolu nenalítali Na CBRu jsem brousil stupačky na každym kruháči a hlásiče náklonu měnil každý dva tejdny Když je potřeba, tak to zalomim i víc než obvykle, ale ježdění na hraně mě něják nebere, jsem spíš pohodář Navíc mám na mašině sport-touringový gumy, což na tenhle styl jízdy taky není zrovna to pravý ořechový

Cbr 600F jsem jezdi AVON STORM je to sportovní cesta a jak se krasně dala hoblovot i kamoš na ZX10R jí zaky zkusil a maximálně spokojen I takové gumy sedaj jet až na harnu

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

14.4.2010 v 22:46 | Nahoru | #122

Mrzout>

Tak to je maso Takhle to řezat v 15ti na fichtlu tak to by kdysi všichni čuměli

Naposledy editováno 14.04.2010 22:47:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

15.4.2010 v 18:08 | Nahoru | #123

Bubrak ZX10R>na to maji fungovat hlasice naklonu (srouby zespoda stupacek), ale kazda motka to ma taky jinak, sportakum se davaj stupacky vejs uz z vyroby a kdyz uz vysednes, tak o to pak potrebujes mensi naklon ve stejny rychlosti

takze s vysednutim muzes jet rychleji ve stejnem naklonu a zaroven si to pohlidas tim kolenem



Můžeš mi to nějak vysvětlil tohle ? Jak můžu jet v menším náklonu, když vysednu stejnej poloměr zatáčky než když nevysednu ? Pokud snad budu zatáčet stejně řidítkama tak pořád pojedu stejnej poloměr zatáčky a neovlivním to tím, že bude těžiště víc mimo motorku ne ?

Naposledy editováno 15.04.2010 18:08:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

15.4.2010 v 18:26 | Nahoru | #124

Robinsson>Můžeš mi to nějak vysvětlil tohle ? Jak můžu jet v menším náklonu, když vysednu stejnej poloměr zatáčky než když nevysednu ? Pokud snad budu zatáčet stejně řidítkama tak pořád pojedu stejnej poloměr zatáčky a neovlivním to tím, že bude těžiště víc mimo motorku ne ?



Proc naklapis motorku? Protoze te odstrediva sila tlaci ven ze zatacky a tim naklopenim tuto silu vyrovnavas silou, ktera tlaci motorku dolu (tu bys pocitil kdybys v tom naklonu zastavil, zejo). Pokud vysednes, tak posunes teziste mezi sebe a motorku, a to teziste musi byt ve stejnem miste jako bylo puvodne, tudiz motorka je mene naklonena.

edit: pro Dawe02: Odstředivá síla působí vždy jen jako reakce a je tedy nazývána též silou zdánlivou.

Naposledy editováno 15.04.2010 18:27:29

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

15.4.2010 v 18:33 | Nahoru | #125
Bubrak ZX10R> To zní rozumně, ale stejně bych řekl, pokud budu míň klopit a víc vysedávat, že musím o to víc zatočit řidítkama. Asi bude nejjednodušší si to v sobotu vyzkoušet na vlastní kůži jak to vlastně je, pokud bude počasí.

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

15.4.2010 v 18:37 | Nahoru | #126

Robinsson>Bubrak ZX10R> To zní rozumně, ale stejně bych řekl, pokud budu míň klopit a víc vysedávat, že musím o to víc zatočit řidítkama. Asi bude nejjednodušší si to v sobotu vyzkoušet na vlastní kůži jak to vlastně je, pokud bude počasí.



s tema riditkama to bude jak pises, a pocasi bude paradni, dokonce i bez vetru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

15.4.2010 v 19:54 | Nahoru | #127

Robinsson>Bubrak ZX10R> To zní rozumně, ale stejně bych řekl, pokud budu míň klopit a víc vysedávat, že musím o to víc zatočit řidítkama. Asi bude nejjednodušší si to v sobotu vyzkoušet na vlastní kůži jak to vlastně je, pokud bude počasí.



ani nevim jestli vubec ridim riditkama

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

15.4.2010 v 21:26 | Nahoru | #128
rak.> tak je odšroubuj a zahoď zbytečně tě zpomalujou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

16.4.2010 v 07:42 | Nahoru | #129
Bubrak ZX10R>proc nepouzijes termin setrvacna namisto odstrediva? Ty, vzdelany clovek?

1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???

16.4.2010 v 07:51 | Nahoru | #130
Kolikna davaj jen zavodnici a EGO maseri...jinak to je uplne k hovnu

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

16.4.2010 v 07:55 | Nahoru | #131

Robinsson>Bubrak ZX10R> To zní rozumně, ale stejně bych řekl, pokud budu míň klopit a víc vysedávat, že musím o to víc zatočit řidítkama. Asi bude nejjednodušší si to v sobotu vyzkoušet na vlastní kůži jak to vlastně je, pokud bude počasí.



..ale základ je tam "nasrat hodně plynu"!

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

16.4.2010 v 09:54 | Nahoru | #132

Dawe02>Bubrak ZX10R>proc nepouzijes termin setrvacna namisto odstrediva? Ty, vzdelany clovek?



Protoze je to zazitejsi pro verejnost?

(reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???

16.4.2010 v 09:55 | Nahoru | #133

NoFear4>Kolikna davaj jen zavodnici a EGO maseri...jinak to je uplne k hovnu



Ledvinova kolika?
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist