K čemu to vlastně je?
Zvyšuje to jezdci sebevědomí, či jeho ego, když si v provozu škrtne sliderem o zem a přitom motorka jede téměř rovně?
-----------------------------------------------------------------
Váš názor k této problematice?
Nemyslíte si, že může ono pověstné kolínko být důvodem toho, že ho někdo někde chce prostě v provozu "dát", a ve finále to pošle do kopru?
Naposledy editováno 13.04.2010 16:52:03
sharkis>S tou motorkou ještě pořádně nejsem sžitej, moc jsme toho spolu nenalítali Na CBRu jsem brousil stupačky na každym kruháči a hlásiče náklonu měnil každý dva tejdny Když je potřeba, tak to zalomim i víc než obvykle, ale ježdění na hraně mě něják nebere, jsem spíš pohodář Navíc mám na mašině sport-touringový gumy, což na tenhle styl jízdy taky není zrovna to pravý ořechový
Cbr 600F jsem jezdi AVON STORM je to sportovní cesta a jak se krasně dala hoblovot i kamoš na ZX10R jí zaky zkusil a maximálně spokojen I takové gumy sedaj jet až na harnu1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Bubrak ZX10R>na to maji fungovat hlasice naklonu (srouby zespoda stupacek), ale kazda motka to ma taky jinak, sportakum se davaj stupacky vejs uz z vyroby a kdyz uz vysednes, tak o to pak potrebujes mensi naklon ve stejny rychlosti
takze s vysednutim muzes jet rychleji ve stejnem naklonu a zaroven si to pohlidas tim kolenem
Můžeš mi to nějak vysvětlil tohle ? Jak můžu jet v menším náklonu, když vysednu stejnej poloměr zatáčky než když nevysednu ? Pokud snad budu zatáčet stejně řidítkama tak pořád pojedu stejnej poloměr zatáčky a neovlivním to tím, že bude těžiště víc mimo motorku ne ?
Naposledy editováno 15.04.2010 18:08:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Robinsson>Můžeš mi to nějak vysvětlil tohle ? Jak můžu jet v menším náklonu, když vysednu stejnej poloměr zatáčky než když nevysednu ? Pokud snad budu zatáčet stejně řidítkama tak pořád pojedu stejnej poloměr zatáčky a neovlivním to tím, že bude těžiště víc mimo motorku ne ?
Proc naklapis motorku? Protoze te odstrediva sila tlaci ven ze zatacky a tim naklopenim tuto silu vyrovnavas silou, ktera tlaci motorku dolu (tu bys pocitil kdybys v tom naklonu zastavil, zejo). Pokud vysednes, tak posunes teziste mezi sebe a motorku, a to teziste musi byt ve stejnem miste jako bylo puvodne, tudiz motorka je mene naklonena.
edit: pro Dawe02: Odstředivá síla působí vždy jen jako reakce a je tedy nazývána též silou zdánlivou.
Naposledy editováno 15.04.2010 18:27:29
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Robinsson>Bubrak ZX10R> To zní rozumně, ale stejně bych řekl, pokud budu míň klopit a víc vysedávat, že musím o to víc zatočit řidítkama. Asi bude nejjednodušší si to v sobotu vyzkoušet na vlastní kůži jak to vlastně je, pokud bude počasí.
s tema riditkama to bude jak pises, a pocasi bude paradni, dokonce i bez vetru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
Robinsson>Bubrak ZX10R> To zní rozumně, ale stejně bych řekl, pokud budu míň klopit a víc vysedávat, že musím o to víc zatočit řidítkama. Asi bude nejjednodušší si to v sobotu vyzkoušet na vlastní kůži jak to vlastně je, pokud bude počasí.
ani nevim jestli vubec ridim riditkama
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "Kolínko" - proč vlastně???
1 reakcí na tento příspěvek "Kolínko" - proč vlastně???
Robinsson>Bubrak ZX10R> To zní rozumně, ale stejně bych řekl, pokud budu míň klopit a víc vysedávat, že musím o to víc zatočit řidítkama. Asi bude nejjednodušší si to v sobotu vyzkoušet na vlastní kůži jak to vlastně je, pokud bude počasí.
..ale základ je tam "nasrat hodně plynu"!