Téma: Proč chce každý litra ???
 
21.3.2009 v 17:05
Co vy na 6ky říkáte ???? Proč chce každý LITRA ???
mě se zdá že jsou v ČR hodně podceňovaným nářadím ???

Prosím pouze věcné názory

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

22.3.2009 v 23:17 | Nahoru | #121

gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!

Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku



A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?

Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.

Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 08:37 | Nahoru | #122

Bubrak ZX10R>gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!

Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku

A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?

Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.

Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.



Já vůbec nepíšu že je Litr ZBYTEČNÝ!!! jen se trochu zastávám 6-tek!!! nic víc!!!
sam jsem měl spoustů motorek a vím která má své přednosti a která své mouchy

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 09:20 | Nahoru | #123
Když bych chtěl řešit nahánění vteřin na okruhu, tak asi bude lepší šestka, je určitě využitelnější....ale v běžným provozu a na cestování je k hovnu, nemám zájem motorku držet v otáčkách pod krkem ,aby to jelo.
Výkon Busy nevyužiju nikdy, ale stačilo mi, když jel kamarád se šestkou se mnou, já točil do šesti tisíc otáček a on pořád kolem deseti aby v tom zrachlování stačil (a to jsem vezl jeho přítelkyni a tři kufry a on jel sám bez věcí).
Ale kdo chce pořád slyšet vytočenej motor a mít super ovladatelnej strojek, tak určitě šestku...ale já pod litr už nikdy nepůjdu.

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 09:25 | Nahoru | #124
Jak tady někdo psal,že výkon u litru využije málokdo.S tím bych nesouhlasil.Tak třeba kolikrát se mi stalo,že jsem potřeboval předjet v táhlým ale přehledným stoupání,ve dvou lidech a s naloženým tankvakem a taškama.S mojí busou žádnej problém,ale na 6-tce už by to trvalo o trochu dýl nemyslíte?A můžu to srovnat,protože sem 6-ku měl.A větší kubatůry nejsou jen o výkonu,ale o krouťáku!Pohneš heftem a myzíš

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 09:27 | Nahoru | #125
litr je litr,ale 1300 je lepčí šestka je dobrá v jednom hrnku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 11:38 | Nahoru | #126

gorkin>Bubrak ZX10R>gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!

Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku

A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?

Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.

Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.

Já vůbec nepíšu že je Litr ZBYTEČNÝ!!! jen se trochu zastávám 6-tek!!! nic víc!!!
sam jsem měl spoustů motorek a vím která má své přednosti a která své mouchy



Porad pises, esli to nekdo vubec vyuzije, si to po sobe cti.

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 11:55 | Nahoru | #127
kdo nema litr jako by nebyl...

objem nicim nenahradis, pro jezdeni po beznejch silnicich (ne okruh) cim vetsi objem tim lip... u aut to same...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 12:13 | Nahoru | #128

krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???


pokud se prezentuješ takovýmhle názorem, tak nikdy smysl silného motoru nepochopíš pro tebe bude vždy litr=180koní=299km/h=to se moc často jezdit nedá=nevyužitelné=zbytečné. konec nebaty. svez se na litru po klikaté silnici proložené kratšíma rovinkama s velkým stoupáním se spolujezdcem a pak totéž na šestce...pak přijď debatovat o nesmyslnosti litru vs využitelné šestce

stále platí, co jsem psal na první nebo druhé straně
Raptor 650 63Nm
Raptor 1000 105Nm
krouťák dělá zrychlení. nějaké další otázky?

Naposledy editováno 23.03.2009 12:13:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 12:15 | Nahoru | #129

karf>krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
pokud se prezentuješ takovýmhle názorem, tak nikdy smysl silného motoru nepochopíš pro tebe bude vždy litr=180koní=299km/h=to se moc často jezdit nedá=nevyužitelné=zbytečné. konec nebaty. svez se na litru po klikaté silnici proložené kratšíma rovinkama s velkým stoupáním se spolujezdcem a pak totéž na šestce...pak přijď debatovat o nesmyslnosti litru vs využitelné šestce

stále platí, co jsem psal na první nebo druhé straně
Raptor 650 63Nm
Raptor 1000 105Nm
krouťák dělá zrychlení. nějaké další otázky?



pod to se podepisu, navic casto "velkej" motor utahne vse na posledni kvalt a da se s nim jezdit s mensi spotrebou nez s mensim motorem.

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 12:18 | Nahoru | #130
Nebaví mě pořád hledat ty správný otáčky, prostě zařadim kvalt a jedu

(reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 12:28 | Nahoru | #131

Bubrak ZX10R>gorkin>Bubrak ZX10R>gorkin>Myslím že není tomu tak daleko co Litry měly stejný výkon né-li menší které mají 6-ky dnes !!!

Taky si myslím že jen pár jedinců využije naplno potenciál dnešních superbiku

A kdy mely litry pod 130 koni? To je mozna 30 let ne?

Ty si kupujes televizi, a pak na ni koukas 24hod denne? Objem litru vyuzivas vzdy, kdy motorka vic zatahne nez by zatahla 6ka. Coz byva v celem pasmu.

Proti 6kam nic nemam (jak se mozna zdalo), jen je dle me uplne zcestny psat, ze jsou litry zbytecny nebo ze ho musis vyuzit na 100% aby si ho ocenil. Blbost.

Já vůbec nepíšu že je Litr ZBYTEČNÝ!!! jen se trochu zastávám 6-tek!!! nic víc!!!
sam jsem měl spoustů motorek a vím která má své přednosti a která své mouchy

Porad pises, esli to nekdo vubec vyuzije, si to po sobe cti.


bubrak ZX 10R: nechytej mě za každé slovíčko



Naposledy editováno 23.03.2009 12:38:02

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 12:39 | Nahoru | #132
6tka je dobrá jako:

mezistupeň v postupu na vyšší kubaturu (má svoje místo pro získání zkušeností a někomu opravdu stačí a už u ní zůstane)

sportovní mašina, kde ti jako protihodnotu slabšího motoru nabídne lehčí stavbu a lepší ovladatelnost

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 14:25 | Nahoru | #133
Protože šestka v jednom válci je zábavnější Obratnější, lehčí a v utažených zatáčkách naloží každýmu litru.
Jinak mám ještě šestku horneta a koukám už po litru CB,ale prostě každý se vyvíjí a člověk je od přírody pořád nespokojený.

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 15:51 | Nahoru | #134
a proč některý lidi kouří když ví že je to zabíjí, stojí spoustu peněz , času a obtěžujou okolí a znečištují zemi?????
to je zas théma at si kazdej jezdí třeba f Tdi

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 15:55 | Nahoru | #135
já litra nechci

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 17:01 | Nahoru | #136
objem ničím nenahradíš

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 17:35 | Nahoru | #137
Mě by spíš zajímalo na čem se jezdí lepší časy v brně ,jestli na šestce,sedmpade,nebo litru,ale to je taky dosti individuální

(reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 17:45 | Nahoru | #138

Lukyvaran>dzonnek> Souhlas.Raketu si koupil tady v Pejru kamarád a to je Motorka s velkým M!!Každý sedlá to co se mu líbí a mel by sedlat takovej stroj kterej zvládne.Nechápu kolegu co psal že zjistil po 1000 km že mu nestačí ani ZXR 9?To je u mne vul a žere seno. .



Piš si tady, že Varadero je nejsilnější a nejlepši motorka na světě a neurážej

(reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 18:01 | Nahoru | #139

assassin>karf>krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???
pokud se prezentuješ takovýmhle názorem, tak nikdy smysl silného motoru nepochopíš pro tebe bude vždy litr=180koní=299km/h=to se moc často jezdit nedá=nevyužitelné=zbytečné. konec nebaty. svez se na litru po klikaté silnici proložené kratšíma rovinkama s velkým stoupáním se spolujezdcem a pak totéž na šestce...pak přijď debatovat o nesmyslnosti litru vs využitelné šestce

stále platí, co jsem psal na první nebo druhé straně
Raptor 650 63Nm
Raptor 1000 105Nm
krouťák dělá zrychlení. nějaké další otázky?

pod to se podepisu, navic casto "velkej" motor utahne vse na posledni kvalt a da se s nim jezdit s mensi spotrebou nez s mensim motorem.



Tak tak panove taky souhlas.

Ale to je zase tema jak pojd na me z boku fakt. Resite kraviny.
A pany co tady porad pisou srovnani cisel kroutaku moderniho 4valce a postarsich kusu V2....ze 4val to ma vetsi me taky dojimaji, meli by tady ( me se nechce ) vypsat stalou nastenku kde se to vysvetli v cem vlastne spociva vyhoda konstrukce a stavby V2...

Naposledy editováno 23.03.2009 18:02:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 18:23 | Nahoru | #140

yama_lube>Mě by spíš zajímalo na čem se jezdí lepší časy v brně ,jestli na šestce,sedmpade,nebo litru,ale to je taky dosti individuální



Na litru jsi v Brne rychlejsi, ale ne o moc. Srovnaval jsem posledni rocnik MCR a byly tam prumerne asi 2-3 vteriny mezi SS600 a SS1000 ale presne si nepamatuju.

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 18:39 | Nahoru | #141
...holt s jidlem roste chut... litr je litr ...co je vic?

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 19:05 | Nahoru | #142
Hodně věcných odpovědí najdeš TADY! dá se říct, že je to téměř totožnej topic

Naposledy editováno 23.03.2009 19:06:12

(reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 19:07 | Nahoru | #143
karf> čoveče vůbec nepochopils proč jsem napsal tento příspěvek,já se nezastávám ani šestek ani litrů prostě to byl vstup do diskuze a jestli jsem nepochopil smysl silného motoru tak ty smysl této debaty

Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 19:31 | Nahoru | #144
tady podlemne ani nejde o to kdo co chce ale co si koupi ja mam gsx 650 f a klidne bych bral cbr 1100 ale do prace bych na tom moc jezdit nechtel takze az si ji koupim tak si necham i 650 je to jako u aut kdyz si koupis ferari tak mas i neco civilniho
jinak kdybych se rozhodoval mezi Bandit 650 nebo 1250 tak bych chtel 1250 vaha temer stejna zatah lepsi rozhodovala by pak cena a moje soucasna financni situace
co se tice maximalky tak at jsem mel jakoukoliv motorku tak jsem to po ceste domu po magistrale na tu maximalku rozparil ted okusuju 230km/h kdybych mohl jedu klidne 300 takze bych to vyuzil jak nic ale nevim jak dlouho :)
litry jsou vlajkove lode a proto je kazdej chce ale ne kazdej si ji koupi tot odpoved na tvoji otazku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 19:39 | Nahoru | #145
Dawe02> Díky za info

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 20:02 | Nahoru | #146

Lumberjack>krus>Litr je královská třída ale zamysleli jste nad tím jak jak často využijete ten obrovský potenciál motoru v běžných silničních podmínkách???

No třeba na výjezdu ze zatáčky! Je to prostě paráda, když tě to vopře do sedačky, cejtíš jak zadní kolo sotva přenáší krouťák na silnici a pozvolna se sune k vnějšímu kraji vozovky(pruhu), motorka se zavlní, přední kolo přizvedne, a za tebou jen obláček dýmu a čára od gumy, ... pak dlouho, dlouho nic ... až za chvýli se vyřítí uječená šestka, co má jen poloviční dech.



Tak jestli se Ti to vlní ve výjezdu,tak musíš tlačit do stupaček a ne sedět celou vahou na prdeli,dvouválisto

(reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 20:08 | Nahoru | #147
DucatiSSJirka> Asi tak....

Naposledy editováno 23.03.2009 20:09:24

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 20:09 | Nahoru | #148

yama_lube>Dawe02> Díky za info



Zatimco mezi jezdcema jsou rozdily desitky sekund, tak mezi "stejnejma" jezdcema na 1000/600 zhruba vterina/dve, vyjimecne 3.

Pekne to bylo videt na testu Daytony 675 versus Ducati 1098. Jezdili dva borci na Hockenheimu (celkem rychlej okruh) a mezi obouma co to testovali bylo zhruba 10 vterin, a ten lepsi mel rozdil triumph/ducati cca 2 vteriny, ten horsi jen cca vterinu (nebyl schopnej se silnejsim strojem jet takovou palbu).

Suma sumarum, lepsi jezdec byl na Daytone o 9 vterin rychlejsi nez ten horsi na Ducne.

PS: Ten lepsi byl Jurgen Fuchs,

Naposledy editováno 23.03.2009 20:09:54

(reakce na) Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 21:02 | Nahoru | #149
Ozzy_> Díky

1 reakcí na tento příspěvek Proč chce každý litra ???

23.3.2009 v 21:45 | Nahoru | #150
Já mám litra proto,že bych nikdy nechtěl podlitra...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist