globalmoto_kveten





Téma: Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
 
19.11.2015 v 13:43


Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 15:43 | Nahoru | #121
Pher> Ja nic spolecneho s LOK nemam

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 15:57 | Nahoru | #122
Pher> tohle jsem mu psal hned na zacatku ze zmenou polohy celeho rotoru povedek destrukci stroje a kor jeste v takovem zpracovani

To gugo:no je a neni ja chtel trosku jinej level....uz mam za sebou par letu a celkem me to vzalo i kdyz pravda s rizenim jsem se ze zacatku nejak nemohl domluvit

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 16:11 | Nahoru | #123

Pher píše: Jinak. BATOH byl ve vojenskym slengu vrtulnik rady Mi-8/17. To jsem te nechtene zmatl
Ul vhodny do termiky a s dostatecnou obalkou je muj sen. Jenze zatim ty debaty porad konci u motorizovanyho Blanika



Nojo V.srat je super stroj

Ad ten batoh... ja fakt nejak nepochopil jak se to ridi

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 16:15 | Nahoru | #124
gugo> hele kdyz jsem v letecke modelarine prechazel s letadel na vrtulniky tak mi zaryti vetroplasi tvrdili ze je proti fyzice aby vrtulnik lital.no a prozmenu vrtulnikari me tvrdili ze udrzet helinu na miste je jak drzet kouli na kouli no a to mi potom potvrdil i jeden kamarad ktery lital s mil 8/17 jako kapitan. Pak jsem si to vyzkousel na zivo s robinsonem a vse zacalo davat smysl

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 17:49 | Nahoru | #125

Pher píše: 666S999> As-82, mmj rada stihacich Lavocek, Tu-2...



JJ!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 17:52 | Nahoru | #126
HornisGSX> ono i pojíždění s MI-4 je dost dobrá prasečina, natož s tím viset.
Já se toho vždycky účastnil, jako zaujatý divák.

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 18:29 | Nahoru | #127
666S999> ono o mi 2-4jsem slysel od potj svoje hlavne ovladani kolektivu pry dokazalo pri visu pilotovi vykunit pracku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 20:24 | Nahoru | #128
gugo> v.srat je ukrutna picovina
S kamosem jsme resili okopirovat od znameho zastavbu dvoutaktu do cumaku klasickyho Blani. Pri drastickym odlehceni to ero melo s motorem pod 300 kg a letova obalka zustala

Ja se chvili trapil s rc vrtasem. Rceni o balancovani na kouli je velmi vystizne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 21:02 | Nahoru | #129
Pher> ja mam vivata docela rad.
Podle me 2takt je desne ublafanej ten mikron ma proste super zvuk, miluju kdyz se to stahne na volnobeh a strili to do laufu, to je uplne bozi pocit.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

30.11.2015 v 21:11 | Nahoru | #130

HornisGSX píše: gugo> hele kdyz jsem v letecke modelarine prechazel s letadel na vrtulniky tak mi zaryti vetroplasi tvrdili ze je proti fyzice aby vrtulnik lital.no a prozmenu vrtulnikari me tvrdili ze udrzet helinu na miste je jak drzet kouli na kouli no a to mi potom potvrdil i jeden kamarad ktery lital s mil 8/17 jako kapitan. Pak jsem si to vyzkousel na zivo s robinsonem a vse zacalo davat smysl



Helikoptéry ale opravdu létat neumí, jen jsou tak ošklivé že je země odpuzuje.

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 00:05 | Nahoru | #131

strecmen píše: Helikoptéry ale opravdu létat neumí, jen jsou tak ošklivé že je země odpuzuje.



Hezky filozoficky napsáno.

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 01:19 | Nahoru | #132
Já su tak ožralé, že bych do toho teď i sedl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 08:22 | Nahoru | #133
gugo> ten dvoutakt je samo zoufalost, ale z 292kg vetrone moc kramu nevyndas, aby unesl motor a nevazilo to nesmysl. A oproti vivatu to je porad vetron schopny akrobacie.
Mikron je na vivata ponekud slaby. Ale v takove BH-1 ten moturek ma sve kouzlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 08:38 | Nahoru | #134
Pher> Tak slabej jde o to co stim chces delat. Me se docela libilo provedeni vysouvaciho cumaku u stemme s 10 , ale to je uplne jina kapitola, to ma asi tunu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 08:48 | Nahoru | #135
gugo> ja nic, vec uz je davno vyresena. V Horovicich je XL-113 s R912.
Super hracka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 08:55 | Nahoru | #136
Pher> otakarel devetjednavdajedna je v LKHV ?

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 09:05 | Nahoru | #137
gugo> na imatr se mne neptej, ale tahle pultunova bestie tam v hangaru komplikuje manipulaci s letadly
Maj to tam dva starici

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 09:21 | Nahoru | #138
Nez roubovat na Blanika motor sel byl do neceho s vysuvnym motorem na pylonu...

A pokud se nemylim, tak skoro zadny Blanik uz neni schopny akrobacie od toho padu v Rakousku...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 09:51 | Nahoru | #139
Twister> schopny fyzicky, nebo papirove???
Navic dobre zakapotovany motor v cumaku se sklopnou vrtuli vychazi hmotnostne a aerodynamicky priznive + moznost vytapeni kabiny

Lital jsem s Sumakem s motorem na pylonu. Za mne nebrat

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 09:54 | Nahoru | #140
Pher> pilon nebrat

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 16:54 | Nahoru | #141

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 17:23 | Nahoru | #142
No ty vole, egyptský smrťák sem dá takúto správu, Remus, ja by som kašľal na to. Navyše, Remus nedopadol zrovna slávne, jedno znamenie za druhým Inak pilot rip...

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 17:37 | Nahoru | #143

osiris píše: http://usti.idnes.cz/vysetrovani-priciny-padu-vrtulniku-u-bohusovic-nad-ohri-z-unora-2015-1pj-/usti-zpravy.aspx?c=A151201_142314_usti-zpravy_alh



NJN vrtulnik je proste slozitej stroj poserese jedna vec a veme s sebou x dalsich a konci to fatalne. Prakticky duvod proc se podle me nema smyslu nezbavenej laik poustet do vyroby vrtulniku. Aerodynamicky rizeny ero postavis i s minimem znalosti defakto staci dodrzet to aby bylo aerodynamicky pekny , na kridka ti stejne udelal lamaci zkousku a hlavne kdyz se ti posere jedna vec, obvykle stim prasknes nekam do pole.

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 20:43 | Nahoru | #144
Budem vďačný z a každú radu, momentálne riešim aké uhly nábehu?
Dnes som trošku testoval rotor:

(reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

1.12.2015 v 22:05 | Nahoru | #145

Romus00 píše: Budem vďačný z a každú radu, momentálne riešim aké uhly nábehu?



...o tom tady o stránku dřív psal kilix Přesný výpočet asi budeš muset někde najít, nebo testovat metodou pokus/omyl

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

2.12.2015 v 10:26 | Nahoru | #146
H

Naposledy editováno 13.12.2015 13:48:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

3.12.2015 v 12:30 | Nahoru | #147

strecmen píše: Helikoptéry ale opravdu létat neumí, jen jsou tak ošklivé že je země odpuzuje.


nesúhlasím , nájdu sa aj pekné heli. Samozrejme, Mi-24 to nebude, ale:

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

3.12.2015 v 13:47 | Nahoru | #148

1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

3.12.2015 v 14:00 | Nahoru | #149
No cim vic se😘blizi prvni vzlet tim😲vic o tebe mam obavy....pokud to ulozeni rotoru nejak nespevnis rostreli se to...jo a jeste me vysvetli jak chces nastavit uhel nabehu....a stejne to nepoleti pac s tema listama no nevim nevim....

Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku

3.12.2015 v 14:10 | Nahoru | #150
ten uhol nábehu tipujem že chce dať napevno. Neviem no. Tých listov sa fakt bojím, ešteže Levoča je dosť ďaleko, sem to nedofrkne
Téma je zamknuto


TOPlist