potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.
Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+
Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.
Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.
...Miky...
E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...
Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
selkie píše: bojíš spotřeby naftovýho dvoulitru? nebo se bojíš spotřeby, jako ceny náhradních dílů?
Tak náhradní díly sem přestal řešit, na takový auta je všechno drahý, s tím sem srovnanej. KOlik si tak vezmě baworáckej dvoulitr? S touhle značnou u mě není žádná zkušenost
2 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
Jedny z nejuspornejsich motoru jsou prave tdi z rotacnim cerpadlem 66kw-81kw jestli to honis neebo ne porad to zere hovno ,
pd- pumpe duse uz zere ! to same je u coomonreilu jak mu slapes na krk tak to zere a je jedno jestli to je peugeot citroen hdi , renault dci, tak bmw d,nebo tdci, zase maj jinej prubeh kroutaku tahnou takrka v celem spektru otacek, TDI tahne o neco pozdeji ale zase o poznani vice
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
Miky1300 píše: brmbrm> předpokládám že životnost turba bude asi podobná jak u ochcávky kolem těch 250tis. že?...
Vic. Kolem 300t.
Miky1300 píše: Tak náhradní díly sem přestal řešit, na takový auta je všechno drahý, s tím sem srovnanej. KOlik si tak vezmě baworáckej dvoulitr? S touhle značnou u mě není žádná zkušenost
kdybych byl bazarista, tak ti napíšu, že 4,5...avšak nejsem, takže reálná spotřeba, když jezdiš normáůlně, žádnýho klobuka, tak seš tam za 6,5
momentálně mam 530d, automat...dlouhodobou mam 9,3, takže těm, kteří v inzerátech píšou, že jezděj za 6,5 - 7 se jenom směju, není to pravda...já se na 6,5 dostal, když jsem jel do Chorvatska 120 po dálnici...stejně tak se směju, když někdo říká, že mu TDÍčko bere 4,5 nafty a jezdí 180 po dálnici
a ještě jedna perlička, dříve jsem měl 540i (V8) a s tou jsem po Praze jezdil za 11,2...takže bejt tebou, tak jdu do benzinovýho motoru - rozdíl ve spotřebě smázneš na prvním servisu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
Dawe02 píše: Vic. Kolem 300t.
mě v BMW řekli, že turbo je dneska spotřebák a můžu bejt rád, když mi vydrží 130tis km
X3 2006 3D....průměrná dlouhodobá spotřeba 8,7 l...způsob jízda normální cestovní a v klidu,hlavně v zimě..kdybych to "honil" tak cca kolem 10 l/100 km!
..vše dle palubního počítače!
Naposledy editováno 04.06.2011 19:51:27
http://suchen.mobile...O_EXPORT&lang=cz
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
selkie píše: mě v BMW řekli, že turbo je dneska spotřebák a můžu bejt rád, když mi vydrží 130tis km
Nic nevi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
Dawe02 píše: Nic nevi.
mozna mimo toho, ze je pravidelne meni
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
Dawe02 píše: Nic nevi.
...myslím,že mám dost známých,co mají auta s "Turbem" a i taková co se tady o nich píše,a já si fakt marně vzpomínám,že by někdo někdy měnil "celé" turbo
...vím o nějakých klapkách,ložiskách či něco s elektroniky,ale vše ve "stokorunových" zaležitostech při opravě a za den nebo na počkání odstraňěno...ale o celém,které se muselo měnit prostě nevím!
Pravda většinou to měli nové nebo mírně ojeté auta a servisované,vše do 200.000 km!
...a nebo to mění "tajně",aby se to "ututlalo"!
btw, já vim zase o dost autech, kde se turbo měnilo - včetně mýho (tam hned dvakrát, protože PAN servisák byl kripl
Naposledy editováno 05.06.2011 09:43:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
2LEKO píše: ...myslím,že mám dost známých,co mají auta s "Turbem" a i taková co se tady o nich píše,a já si fakt marně vzpomínám,že by někdo někdy měnil "celé" turbo
...vím o nějakých klapkách,ložiskách či něco s elektroniky,ale vše ve "stokorunových" zaležitostech při opravě a za den nebo na počkání odstraňěno...ale o celém,které se muselo měnit prostě nevím!
Pravda většinou to měli nové nebo mírně ojeté auta a servisované,vše do 200.000 km!
...a nebo to mění "tajně",aby se to "ututlalo"!
"Bé" je správně... Nikdo se tím přece nebude chlubit.
Sousedovi měnili turbo na Audi A4 = 72.000 Kč
Kolegovi na Laguně, během klidné jízdy po D1 bouchlo turbo (vyběhané ložisko, takže lopatky si škrábly o pouzdro) a na dálnici vytekl olej, ještě ekologická katastrofa = výměna turba 68.000 Kč.
Spousta známých měnila jen část, jak píšeš v úvodu, ale za stokoruny nikdo nic. Všechno 20tis a víc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)
hondacbf1000 píše: "Bé" je správně... Nikdo se tím přece nebude chlubit.
Sousedovi měnili turbo na Audi A4 = 72.000 Kč
Kolegovi na Laguně, během klidné jízdy po D1 bouchlo turbo (vyběhané ložisko, takže lopatky si škrábly o pouzdro) a na dálnici vytekl olej, ještě ekologická katastrofa = výměna turba 68.000 Kč.
Spousta známých měnila jen část, jak píšeš v úvodu, ale za stokoruny nikdo nic. Všechno 20tis a víc.
To je z nakyho drahyho kraje ne?
a4
laguna