Téma: Výběr auta (dieselu)
 
2.6.2011 v 14:17
Zdravím všechny příznivce jedné stopy
potřebuji pár dalších názorů, zkušeností případně rad ohledně výběru přibližovadla.
Jasně, tohle je portál o mašichách, ale každý, nebo většina z Vás auto má, a určitě alespoň pár z vás řešilo stejný problém jako já teď.
Pokud tohle téma někoho bude obtěžovat,tak to nečtěte, případně pokud je to něco proti něčemu, ať to admini smažou...
K věci. Potřebuju vybrat diesla,kvůli spotřebě, pohodlnýho, co nejmíň náročnýho na opravy, se slušným zavazadelníkem.Aby to auto trochu vypadalo a nemusel sem se za něj stydět. Je to auto jak na dojíždění do rachoty, tak na dlouhé cesty.
Mám pár variant a chci vaše názory.

Škoda Octavia 1,9 tdi ( 66 nebo 81 kw, je mi to celkem jedno) 2001 a výš
VW Passat 1,9tdi 2000+
Renault Laguna 1,9 dci 2001+

Potom se nabízí ještě Alfa 156 a A4 , ale italku moc nechci, a A4 se mi vyloženě nelíbí.

Prosím Vás o rozumné rady a názory opravdu pouze k tématu, zbytek mažu.

...Miky...

E: zapoměl jsem na cenu.Měla by se vyšplhat max k 85 000.(bmw 320d je tímto mimo:)) Samozřejmě, rezerva tam ještě je...


Naposledy editováno 03.06.2011 10:57:27

Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 16:24 | Nahoru | #121
Cca 8 let staré TDI za 85 v rozumným stavu těžko. Na Octavii budeš potřebovat trochu víc. Slušná bude tak za cca 130 - 140. Tohle je prostě málo. Bude to vrak do kterýho budeš jen sypat. Něco co psal hondacbf1000. To vyjde tak tak na faceliftnutou 1,6 zcela bez výbavy co ještě nebude před smrtí. Na Passata zapoměň už vůbec.

Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 16:42 | Nahoru | #122
Podívej se zde,co je možno koupit do cca 100.000,-ať si trošku v obraze http://suchen.mobil...ountry=&zipcode=

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 20:17 | Nahoru | #123

selkie píše: bojíš spotřeby naftovýho dvoulitru? nebo se bojíš spotřeby, jako ceny náhradních dílů?



Tak náhradní díly sem přestal řešit, na takový auta je všechno drahý, s tím sem srovnanej. KOlik si tak vezmě baworáckej dvoulitr? S touhle značnou u mě není žádná zkušenost

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 21:23 | Nahoru | #124
Miky1300> mrkni na moje.auto.cz jinak, kamarád má 330d a jezdí kolem 8l a to nejezdí pomalu, takže předpokládám, že skutečně kolem 6l, možná i méně, BMW dělá špičkový naft'áky.. ale když už, tak od roku 2001, předtim tam byly problémy s čerpadlam Bosch.

Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 21:40 | Nahoru | #125
už jsem ti to psal při svižné jízdě včetně města cca6.itálie v 5lidech box na střeše rychlost do 180km 6.2.je tam rozdíl kus od kusu cca 1lt.podle stavu auta.další věc je ta že v čř tankujem sračky.s 60kovým 2.5d jsem na naši naftu jezdil zhruba za 8.5-9 litrů od té doby co je v rakousku lepší cena tankuji tam a jezdím o 1-1.5litru mín a auto jede podstatně líp.podívej se po 318d je to 2litr má to 115ps jede to a bere to ještě mín než 2.od navíc ten motor tím jak má mín koní tak netrpí neodchází tam turba.

Výběr auta (dieselu)

3.6.2011 v 22:22 | Nahoru | #126
Znám zatím jedinej baworáckej motor, a to je řadovej šestihrnek 2,5td (myslim td) co je v omeze.A ten si vezme tak 8 a víc.takže rozhodně dvoulitr a míň. teď jezdím s 2,5 v6. výkon krásnej, utáhne to stádo volů, ale to nepotřebuju. Jde mi hlavně o úsporu,protože těch km se ročně u mě najede opravdu hodně. a ta 320 je hodně púěkná od r 2001, jen ta cena no... ale to by snad šlo

2 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 01:30 | Nahoru | #127
kup si golfika iv tdi 81 kw a budes spokojenej ja sam ho mam uz nekolik let a opravdu to jezdi za max 6litru a velmi slunej vykon, mam uz najeto k 300tis km a nikdy se mi na nem nic nevysralo ! kdyz se stimahle motorama slusne zachazi tak bez problemu najedou 500tisic , a pokud nekdo rika ze se rozbijej turba tak se jen vetsinou zanesou naklapeci lopatky ale to ma kazdy novejsi diesel a jeto z nekvalitni nafty co se u nas prodava !
Jedny z nejuspornejsich motoru jsou prave tdi z rotacnim cerpadlem 66kw-81kw jestli to honis neebo ne porad to zere hovno ,

pd- pumpe duse uz zere ! to same je u coomonreilu jak mu slapes na krk tak to zere a je jedno jestli to je peugeot citroen hdi , renault dci, tak bmw d,nebo tdci, zase maj jinej prubeh kroutaku tahnou takrka v celem spektru otacek, TDI tahne o neco pozdeji ale zase o poznani vice

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 11:29 | Nahoru | #128
madmax2> golfik by se mi líbil, ale je malej a v kombu opravdu škaredej, to by mi neprošlo přes drahou polovičku:D

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 12:23 | Nahoru | #129
miky 1300:motor td mněl v omeze jen 130k.vůbec tomu autu nesvědčil mnělo to špatný jízdní vlastnosti a vlastně to ani nejelo-nastavení převodů atd.tady se bavíme o motorech o 2 generace jinde.bmw 525tds mnělo 146ps v době kdy ostatní až na výjimky mněli vrchol 90ps.dnešní 2.5 jsou už okolo 200ps.znovu opakuji šel bych do 318d.

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 12:25 | Nahoru | #130
brmbrm> 318d je atmosférickej? 320d taky? vím, asi blbá otázka, ale o těchto motorech vážně nevím absolutně nic

1 reakcí na tento příspěvek Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 13:07 | Nahoru | #131
miky1300:ne oba jsou přeplnovaný je to vlastně identický motor s rozdílnýma výkonama.v současné řadě 3 je ještě jeden a ten má tuším 220ps.rozdíl je vyšší tlaky a variabilní turbo.v řadě na kterou bys asi fin.dosáhl je 318d asi nejlepší volba.je nejmín poruchový né žeby ostatní byli.jen nižšími tlaky dostává min na prdel.tyto auta mají neskutečně dobré jízdní vlastnosti a to znamená že jezdí rychle 318d i když s ním jezdíš na plno má motorově rezervu.osobní zkušenost.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 17:36 | Nahoru | #132
brmbrm> předpokládám že životnost turba bude asi podobná jak u ochcávky kolem těch 250tis. že? BMW byly vždycky kvalitní, to vím ale dražší na ůdržbu, ale to už i ta laguna, passat nebo okta. Tak 318 by nemusela být špatná.Na bazaru sem našel hezkou 320 v sedanu i kombálu,ale aby to nebylo až moc levný za devadesát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 17:37 | Nahoru | #133

Miky1300 píše: brmbrm> předpokládám že životnost turba bude asi podobná jak u ochcávky kolem těch 250tis. že?...



Vic. Kolem 300t.

Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 17:48 | Nahoru | #134
Teď koukám po těch 318d a jsou úplně mimo moji cenovou relaci...žádná 2000 nebo 2001 ... což mě krapet sere.

Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 18:45 | Nahoru | #135
cely jsem to necetl tak nevim zda to jiz nepadlo, ale co treba 406,Toledo

Naposledy editováno 04.06.2011 18:45:32

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 19:18 | Nahoru | #136

Miky1300 píše: Tak náhradní díly sem přestal řešit, na takový auta je všechno drahý, s tím sem srovnanej. KOlik si tak vezmě baworáckej dvoulitr? S touhle značnou u mě není žádná zkušenost


kdybych byl bazarista, tak ti napíšu, že 4,5...avšak nejsem, takže reálná spotřeba, když jezdiš normáůlně, žádnýho klobuka, tak seš tam za 6,5

momentálně mam 530d, automat...dlouhodobou mam 9,3, takže těm, kteří v inzerátech píšou, že jezděj za 6,5 - 7 se jenom směju, není to pravda...já se na 6,5 dostal, když jsem jel do Chorvatska 120 po dálnici...stejně tak se směju, když někdo říká, že mu TDÍčko bere 4,5 nafty a jezdí 180 po dálnici

a ještě jedna perlička, dříve jsem měl 540i (V8) a s tou jsem po Praze jezdil za 11,2...takže bejt tebou, tak jdu do benzinovýho motoru - rozdíl ve spotřebě smázneš na prvním servisu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 19:23 | Nahoru | #137

Dawe02 píše: Vic. Kolem 300t.


mě v BMW řekli, že turbo je dneska spotřebák a můžu bejt rád, když mi vydrží 130tis km

Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 19:24 | Nahoru | #138
včera jsem se, shodou náhod, bavil s kámošem, co jednu dobu trojku měl...ten podvozek chválí dodneška

Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 19:49 | Nahoru | #139
BMW 320 D podvozek M3 E90 2007 130 kW.... cca 60% ujetých km město a okresky ,zbytek dálnice...sportovně cestovní tempo mimo město....průměrná spotřeba cca 7,5 l/100 km!...to by mě zajímalo, jak jezdí ti,co se "chlubí",že mají spotřebu mezi 5-6 ti l/100 km!

X3 2006 3D....průměrná dlouhodobá spotřeba 8,7 l...způsob jízda normální cestovní a v klidu,hlavně v zimě..kdybych to "honil" tak cca kolem 10 l/100 km!

..vše dle palubního počítače!

Naposledy editováno 04.06.2011 19:51:27

Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 19:56 | Nahoru | #140

Výběr auta (dieselu)

4.6.2011 v 21:47 | Nahoru | #141
miky1300:životnost turba je doopravdy okolo 150tis.auta o který se zajímáš ho mají většinou už vymněněna.318d v rocích výroby 2001,2 nenajdeš nevyráběli se.mně osobně odešlo turbo v 40000km druhý auto mnělo najeto přes 200000km a bylo původní je to celkem i o štěstí.i proto jsem ti doporučoval 318d většina těchto aut najede 300000 na původní turbo.mín koní menší námaha větší výdrž.výkon naftových 4válců šel za posledních 10let 1krát nahoru bohužel i na ůkor výdrže.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 03:59 | Nahoru | #142

selkie píše: mě v BMW řekli, že turbo je dneska spotřebák a můžu bejt rád, když mi vydrží 130tis km



Nic nevi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 05:37 | Nahoru | #143

Dawe02 píše: Nic nevi.



mozna mimo toho, ze je pravidelne meni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 08:24 | Nahoru | #144

Dawe02 píše: Nic nevi.



...myslím,že mám dost známých,co mají auta s "Turbem" a i taková co se tady o nich píše,a já si fakt marně vzpomínám,že by někdo někdy měnil "celé" turbo
...vím o nějakých klapkách,ložiskách či něco s elektroniky,ale vše ve "stokorunových" zaležitostech při opravě a za den nebo na počkání odstraňěno...ale o celém,které se muselo měnit prostě nevím!

Pravda většinou to měli nové nebo mírně ojeté auta a servisované,vše do 200.000 km!

...a nebo to mění "tajně",aby se to "ututlalo"!

(reakce na) Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 09:42 | Nahoru | #145
2LEKO> ono vydrží dýl, o tom žádná, ale údajně to maj i kdesi napsaný...já to zkusim pohledat

btw, já vim zase o dost autech, kde se turbo měnilo - včetně mýho (tam hned dvakrát, protože PAN servisák byl kripl

Naposledy editováno 05.06.2011 09:43:32

Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 09:54 | Nahoru | #146
jak to tak počítám, blbej litr na sto víc na spotřebě a udělá mi to dobrejch 12 tisíc kč ročně jen na naftě... při ceně 30k/l

Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 09:55 | Nahoru | #147
tak ono co vím, na oktávce se turbo většinou repasuje, cca kolem 7 - 10 tisíc

Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 10:45 | Nahoru | #148
Ja bych to videl ze kup co se ti libi a je v slusnym stavu a cas ukaze .-)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 10:57 | Nahoru | #149

2LEKO píše: ...myslím,že mám dost známých,co mají auta s "Turbem" a i taková co se tady o nich píše,a já si fakt marně vzpomínám,že by někdo někdy měnil "celé" turbo
...vím o nějakých klapkách,ložiskách či něco s elektroniky,ale vše ve "stokorunových" zaležitostech při opravě a za den nebo na počkání odstraňěno...ale o celém,které se muselo měnit prostě nevím!

Pravda většinou to měli nové nebo mírně ojeté auta a servisované,vše do 200.000 km!

...a nebo to mění "tajně",aby se to "ututlalo"!



"Bé" je správně... Nikdo se tím přece nebude chlubit.
Sousedovi měnili turbo na Audi A4 = 72.000 Kč
Kolegovi na Laguně, během klidné jízdy po D1 bouchlo turbo (vyběhané ložisko, takže lopatky si škrábly o pouzdro) a na dálnici vytekl olej, ještě ekologická katastrofa = výměna turba 68.000 Kč.
Spousta známých měnila jen část, jak píšeš v úvodu, ale za stokoruny nikdo nic. Všechno 20tis a víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr auta (dieselu)

5.6.2011 v 12:51 | Nahoru | #150

hondacbf1000 píše: "Bé" je správně... Nikdo se tím přece nebude chlubit.
Sousedovi měnili turbo na Audi A4 = 72.000 Kč
Kolegovi na Laguně, během klidné jízdy po D1 bouchlo turbo (vyběhané ložisko, takže lopatky si škrábly o pouzdro) a na dálnici vytekl olej, ještě ekologická katastrofa = výměna turba 68.000 Kč.
Spousta známých měnila jen část, jak píšeš v úvodu, ale za stokoruny nikdo nic. Všechno 20tis a víc.



To je z nakyho drahyho kraje ne?

a4

laguna
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist