Téma: nehodová služba sro- zkušenosti a varování
 
2.3.2011 v 10:37
Má někdo nějakou bližší zkušenost s touto slavnou společností? Potkalo mě nemilé, osoba mně blízká minulý rok způsobila lehkou nehodu v autě. Nedobrzdila a ťukla do auta před sebou. To mělo vzadu kouli, nějaký starý nissan almara. Na místě normálně sepsán protokol o nehodě atd., vše v pořadku, vina jasně na straně mé blízké osoby...
Co se nestalo, hned po nehodě se na místě zjevil chlap na zlato-oranžové Kawě versysu (bylo to v Brně, pokud to čtě, tímto ho zdravím a doufám že je mu samotnýmu ze sebe špatně pro koho dělá) a hned nabízel "služby vyřízení nehody, vše zdarma". Samozřejmě byl mnou poslán do..., teda jeho služby byly odmítnuty
Takže vše v pořádku, naše škody na autě dalekosáhle nejvyšší, on měl pár škrábanců, ani mu nárazník nešel dolu.
No a po roce přišel domů dopis se zeleným pruhem (nové označení soudní obálky). A v něm překvapení jako svině- elektronický platební rozkaz na 43 tisíc!
Milá nehodová služba s.r.o. dle údajů v tom odkoupila od nabouraného chlapa pohledávku za nehodu, od naší pojišťovny z pov. ručení vytáhla přes 70!!!! tisíc a na nás požaduje dalších 43.
To mě pěkně nadzvedlo, takže tímto varování pro všechny, aby tyhle hajzly hnaly bičem od svých dveří a čehokoliv.
Vymáhají něco na co nemají právní nárok, k tomu je podezírám z pojistného podvodu, protože ta almera v době nehody měla s bídou hodnotu 80 tisíc celá...
No radost, při představě že takovýhle platební rozkaz přijde domů nějakýmu vesnickýmu strejdovi, který netuše která bije a že se proti tomu dá bránit zaplatí 40 litrů, se mi dělá zle...
Tak jen ať víte, jak se v ČR dá taky "podnikat"...

1. aktualizace stavu:
Byl úspěšně podán odpor proti elektronickému platebnímu rozkazu, pak došla výzva k vyjádření se k žalobě. Ta se psala trochu špatně, protože všechny výjádření se k žalobě co jsem doposud psal byly opravdu reakcí na žalobu podloženou nějakými důkazy, ne na snůšku konstatování kategorie "zaplať protože my to řekli", na to se smysluplně reaguje fakt těžko.

Nicméně dílo se zatím podařilo a v listopadu nás čeká první soudní jednání, tak jsem zvědavý jak to bude vypadat tam. Ale jsem velmi zvědavý, čím vlastně zkusí argumentovat, protože jejich nároky byly rozebrány jeden po druhém.

2. aktualizace stavu:
Tak první soudní jednání je za námi a vypadá to docela dobře. V prvé řadě mě překvapil hrubě diletantský přístup že strany nehodové služby, tj. dokazování z jejich strany a příprava na jednání skoro nulové, jediné na co se omezovali jako žalující strana bylo konstatování "ale to není pravda". Podal jsem listinný důkaz, chlápek z nehodové služby: "ale to tak není"> soud: "proč to tak není?" > odpověď- variace na: "není to tak, protože jsem to řek, tamto je jen nějakej papír co mě nezajímá".

Dost jejich tvrzení jsme rozbili přímo na místě, což způsobilo že chlápek od nehodové služby začínal být viditelně vzteklej. Párkrát se snažil namítat přímo na soudkyni že "tohle snad není předmětem řízení, o tom se tu nebudeme bavit", až to sama soudkyně nevydržela a odvětila mu: "o tom, co je předmětem řízení tady snad rozhoduju já, tak to prosím nechte na mě". No chlápek cítil, že jim taky není zrovna nakloněna. Předběžný závěr je, že nehodová služba z většiny neuspěje. Tj. zatím jsme pravděpodobně dokázali, že doba pronájmu náhradního auta byla neadekvátně dlouhá, bylo půjčeno lepší auto než mělo být, k tomu za předraženou cenu. Co budem dál napadat radši psát zatím nebudu. Ohledně samotné ceny opravy vozidlo je dokazování sporné, to bude záležet na znalci a jak moc tomu bude rozumět.

Nicméně už se těším až to bude za námi a až tady zveřejním rozsudek, z něhož asi nehodová služba mít radost nebude, protože asi zpochybní docela důležité body jejich podnikání...

3. aktualizace: (v prvé řadě zdravím čtenáře z řad Nehodové služby s.r.o., kteří jak jsem se dozvěděl jsou pilnými studenty tohoto vlákna a brečí potom u vedení- nevyjádříte se mi sem také? )
Tak včera proběhlo další soudní jednání. Nepřineslo nic nového, jen komedii co se týkala výslechu svědka, jemuž bylo nabouráno to vozidlo, z nějž pak pohledávku odkoupila nehodová služba. Abych to shrnul (poté zde dám scan, ať se každý pobaví...), otázky na pána směřovaly do roviny toho, zda je opravdu pravda trvzení nehodové služby, že si byl plně vědom pronájmu ceny náhradního vozidla apod a zda tu cenu opravdu platil. Tak dle svých odpovědí pán opravdu platil tu cenu, v hotovosti Na otázku, zda předem věděl cenu pronájmu řekl že ne. Ale prý tam přijel a na místě zaplatil. Následoval dotaz, zda běžně u sebe nosí 48 tisíc v hotovosti, prostě jen tak. Asi ano.. Jenže je nevybíral ze svého účtu kam mu chodí mzda, protože nedůvěřuje bankám a jejich poplatkům... No v tomhle "důvěryhodném" duchu se táhly celé jeho odpovědi, byl by opravdu špatným klaunem, nehodová služba mu měla lépe vysvětlit jak má odpovídat
No a pak se řešilo proč oprava auta byla tak drahá. Pojišťovna nebyla nějak schopna doložit proč o něco zkrátila plnění na opravu (nechápu proč, asi nedostatečná příprava na jednání), nicméně sranda začala v okamžiku, kdy jsem tedy řekl, že samozřejmě chápeme že cena byla vysoká protože jejich servis (rozuměj bastlířská garáž) nepoužívá nikdy nic jiného než origo náhradní díly Nissan made in Japan. To chápeme. A proto také stačí, že nám krom faktury (které jsme asi měli bezmezně věřit) ukáží i dodací listy od oficiálního dealera originálních náhradních dílů Nissan, které potrvdí, že v daném období fakturované díly od něj taky skutečně nakoupili... však to není problém, kvůli účetnictví se tyto papíry min. 3 roky archivují ne?
A to padla kosa na kámen, chlápek od nehodové služby začal blekovat, jak nemůže přece žádat nějaký servis o spolupráci (najednou to není jejich dlouhodobý smluvní partner, ale nějaký servis...), poté že to vůbec není rozhodné zda ty díly fakt nakoupili, že podstatné je jen to že nám je naúčtovali apod... Perličkou na závěr bylo to, že přišel s revoluční myšlenkou toho, že my máme dokázat že je nenakoupili (protože to tvrdíme, tak je to naše povinnost), né že on bude dokazovat že když je fakturuje, že je taky nakoupil. Holt asi bude nutné změnit zásady občanského práva procesního, nehodová služba na to má asi jiný zlomový právní názor, hele je právní teoretiky 21. století Z jeho chování bylo celkem patrné že do auta origo díly samozřejmě nešly... i když byly úspěšně fakturovány. Říká nehodové službě něco pojem pojistný podvod???
S tímto ovšem neuspěl a dostal od soudu uloženo, že do příštího jednání faktury musí podložit. Já pro změnu musím sehnat ceny pronájmu Nissanu Almery v Brně v autopůjčovně na měsíc, tak jsem zvědavej, zda se dostaneme na částku 48 tisíc jako nehodová služba.

A na další díl napínavého románu se těště po dalším soudním řízení!

P.S. pro čtenáře z nehodové služby: Když už u soudu chcete namítat, že přeci nemůžete vyžadovat doklady od naprosto cizího subjektu apod., tak s ním aspoň nemějte dle webu shodnou adresu

4. aktualizace: Tak a je tu závěr, který bohužel je stručnější a prozaičtější, než jsem čekal. Pojišťovna se zjevně s nehodou službou dohodli, že se to nebude dále pitvat a že bude smír. Hodně nás do smíru tlačila i soudkyně, protože té se za každou cenu zjevně nechtělo meritorně (tj. ve věci, po obsahové stránce případu) rozhodnout. Asi to bylo moc práce, přemýšlení a vůbec nutnost pochopení samotného případu, což bylo očividně dosti nad její síly. Takže jednání zahájilo tím, že soudkyně oznámila, že druhá strana (nehodovka) by se chtěli dohodnout, že nabízí ustoupení 50% nároku a tím to hasne. My to nechtěli, ale zástupce pojišťovny doporučoval, ať na to jdeme. Což o to, nám o nic nešlo, my to platit jak či tak nebudeme a když není podpora ze strany pojišťovny a zároveň nám nešlo o naše peníze, tak bohužel nemám tolik času a chuti docházet pravidelně k soudu, kde soudkyně očividně nechápe ani o co vlastně jde... Proto- dopadlo to smírem s tím, že pojišťovna zaplatila nehodové službě 50% jejich vylhané a z prstu vycucané částky. Dokonce, x měsíců po jednání dokonce stále ani ještě nemáme v ruce usnesení o smíru (tj. soudní rozhodnutí v dané věci). Rychlost naší justice je neuvěřitelná…
A závěr a poznatky?
1) Vždy jděte do soudního sporu, když vám přijde milý dopis s pruhem a elektronickým platebním rozkazem od „bezplatných poskytovatelů služeb“ uvnitř! Hlavně nezapomeňte podat odpor v zákonné lhůtě, jinak Vás nezachrání ani svěcená voda.
2) Nehodová služba v ruce jako důkazy nemá nic. Zcela zjevně žije z toho, že natahuje dobu opravy poškozeného auta a během toho si účtuje půjčovné za náhradní vozidlo v naprosto přestřelené výši, v našem případe to bylo 170% normální denní sazby, srovnání s dlouhodobějším půjčovným, o jakém se v tom případě bavíme, radši ani neuvádím.
3) Další jejich „živobytí“ je diletantsky provedená oprava na autě neorigo dílama, které ale fakturují pojišťovně jako originály, takže pro poškozené - pozor na „překvápka“, která pod kapotou vašeho opraveného miláčka můžete najít.
(tohle není prokázáné na 100% u soudu, ale usuzuju tak z toho, že na jakékoliv žádosti o doložení nákupu těch vyfakturovaných originálních dílů se kroutili jak slizkej had, jak to vůbec není třeba, jak faktury vlastně nemají (zajímalo by mě tedy, jak vypadá jejich účetnictví, finančák by to mohlo docela zajímat  ) a když dostali od soudu pokyn na příští jednání doložit, od koho nakoupili dané originální díly a potvrzení o jejich nákupu, tak se najednou pustili do jednání o smíru, o kterém předtím nechtěli ani slyšet kvůli „medializaci“ tohoto případu zde na stránkách. Jeden by řekl, že mají docela lidově řečeno máslo na hlavě…).
4) No a v neposlední řadě? Zde se jedná o spekulaci, kterou si prostě nemohu na jisto ověřit, ale fakta jsou následující: průběh nehody jsem popsal výše, to nejdůležitější:
- nissan měl vzadu kouli, o kterou si náš peugeot notně pocuchal příď. Peugeot byl schopný vlastníma silama z místa nehody dojet do servisu, ačkoliv byl výrazně poškozenější než nissan. Nissan byl při nehodě popostrčen do auta před ním, o které si tuším lehce pocuchal nárazník, ale nárazník ani z auta nešel dolů, zůstal celý na místě, takže to byl spíš silnější ťukanec, než přímo náraz.
- Naše auto bylo opraveno v originálním oficiálním servisu peugeotu, kde díly neopravují, ale prostě mění za plný originál, tj. je to ta nejdražší možnost opravy, jaká může být. A oprava stála cca 120 tisíc. Výrazně méně poškozený nissan, který v době nehody měl hodnoty max. cca 80 tisíc, byl opraven za bratru 90 tisíc Kč v neorigo autoservisu (dle faktury).
- Dle seznamu opravovaných dílů se prostě nemohu ubránit pocitu, že nissan byl fakturován jako výrazně poškozenější, než co se stalo během nehody (věci typu ohnuté nosníky v zadní části karoserie, tuším snad poškozená nádrž na LPG a její oprava apod…). To když se dá dohromady s tím, že peugeot narazil do koule tažného, která je z oceli a peugeot do ní narazil pouze plastovým nárazníkem a následně si o ní promáčkl měkkoučký chladič z hliníku, to mi prostě nesedí na avizovaná rozsáhlá poškození zadku nissanu. O předku nissanu, který dle oprav měl snad zničený světlomet a x dalších věcí se nebudu vyjadřovat. Na místě nehody to vidět nebylo, ale pozdě bycha honit, neudělal jsem si na místě nehody fotky a tak mám smůlu. Poučení do budoucna… Jak k tomu došlo, nevím. Můžeme spekulovat, že auto bylo před příchodem likvidátora do servisu „doupraveno“, nebo zda likvidátor sám byl „namotivován k optimalizování soupisu poškození“, ale s tím už se nic neudělá. Pro zájemce uvádím pro zajímavost odkaz na § 210 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/2009 Sb.. (a pro čtenáře z řad nehodové služby: zde se jedná pouze o mé osobní spekulace, fantazírování při vzpomínkách atd., tudíž to opravdu na žalobu pro pomluvu použitelné není )
- Last, but not least: úroveň soudu je kapitola sama pro sebe. Tristní, bez zájmu, bez profesionality, nekvalitní vedení jednání, neschopnost logické dedukce, neschopnost byť jen chápat řečené, neschopnost vypořádání se s důkazy. Nelze než připomenout proslavené, smutné, ale pravdivé moudro: „K soudu se nechodí pro spravedlnost, ale pro rozsudek“…
___________________
Pro úplnost: skrývání příspěvků v tomhle vlákně není cenzura ani nic podobného, jen se snažím skrývat off-topic příspěvky, aby nově příchozí nemuseli číst balast.


Naposledy editováno 05.12.2013 13:49:54

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

14.7.2011 v 10:37 | Nahoru | #121
Náhrada škody z povinného ručení viníka DN
Momentálně ležím po operaci s rozlámanou nohou po nezaviněné DN, brouzdám po netu a k tomuhle tématu asi mám co říct..

add1 Málo kdo z nás je právník se specializací na náhrady škod po dopravních nehodách.. z toho jasně plyne, že víme prd a pouhá citace zákona bez znalosti praxe nikomu z nás nepomůže.

add2 Postoupení oprávněné pohledávky proti straně povinné je přípustný nástroj, jak se zbavit martiria a usnadnit sám sobě život. Jestli Ti, kolego, dorazila obsílka se zeleným pruhem, podej v zákonnné lhůtě odpor co do podstaty i co do výše petitu žaloby a vyčkej nařízení líčení. To, že pliveš po jakékoliv firmě před ukončením sporu (je zcela lhostejné zda to jsou funebráci nebo jakákoliv asistenčka) Ti může přinést další výdaje za právníka a náhradu škody, neboť se dopouštíš poškozování jména zmíněné společnosti, poškozování cizích práv atd. Pokud k tomu zneužiješ elektronické médium, mohla by tě ta firma škaredě potrápit.

add3 Pojišťovna má povinnost uhradit za svého klienta poškozené straně škodu skutečnou, tzn. hodnotu poškozených dílů v době DN. Je tedy jasné, že na 10 let staré japonské Almeře s obecnou hodnotou 100 tisíc, bude oprava z nových dílů stát palici a dost možná i víc než to samé nebourané auto v bazaru.
Dám ti jeden příklad za všechny. Před třemi lety do mě zezadu vlítla neurotická debilka. Prý sem za tou tramvají za Karlovejma lázněma zastavil moc rychle. I s dopravákama se hádala a odmítala uznat svou vinu. V zadní části mého kabrioletu poškodila elektronický a hydraulický mechanismus skládání střechy. Moje auto mělo najeto víc jak sto tisíc kilometrů a bylo starší pěti let. Oprava stála 340.000 v autorizovaném servisu a trvala dva měsíce, neb ty díly mechanismu prostě nebylo možné od výrobce sehnat dříve jak za tři týdny. Zadní nosníky vyšklebené a já nasranej. Její pojišťovna odmítla do pravomocného rozhodnutí plnit, neb si to ta kráva přála. Nakonec mi zaplatili o údajnou amortizaci méně a já si měl (nehodu jsem nezavinil) doplácet 50 táců tj. cca 30% z ceny nových dílů. Náhradní auto mi proplatili jen za tři týdny a takhle to bylo podle pojišťovny správně. Byl jsem z toho úplně vyřízenej. Soused je soudce a tak mi poradil jak postupovat dále. Podali jsme zdvojenou žalobu. Dostal jsem uhrazeno vše do poslední koruny. Odečítali jen náklady za najeté kilometry v náhradním autě, ale i tam se mě snažili okrást.

Celé mě to přivedlo na myšlenku dát dohromady partu právníků a zřídit agenturu, která bude lidem v podobné situaci nabízet konzultace, případně zajišťovat komplexní zpracování pojištění až po likvidaci událostí. Nastartovali jsme to ve zkušebním režimu v říjnu 2010. Dneska nabíráme kolem dvouset klientů měsíčně, dáváme práci 30 lidem a nezůstává za naší činností jedinej problém. Konkurenci nepomlouváme, trh si sám určí kdo přežije. Samotní klienti jsou tím nejlepším reklamním médiem..

Nikomu to necpu, jste motorkáři, musíte být předvídavý.
Nemůžete si myslet, že Vám někdo za 3 litry ročně bude poskytovat VIP servis.
Přeju Vám všem sezónu bez nehod.

Pokud to nevyjde, dej si pak do Googlu Nehodové Centrum Praha,
komunitní stránka Ti odpoví na vše co Tě bude zajímat.

M.M.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

14.7.2011 v 10:54 | Nahoru | #122
Miracle_Maker>
Pokud mě nazýváš kolegou, tak předpokládám, že máš taky právní vzdělání...
takže k tvým ad:
1) Nevím co je smyslem tohoto bodu, asi to, že stejně jako si neznalý člověk nebude sám spravovat auto a dá jej do servisu, právně neznalý nebude sám chytroprdět a půjde za advokátem.

2) Nikdo nerozporoval nepřípustnost toho nástroje, ale provedení, které je silně v rozporu s dobrými mravy. A pokud jsi fakt právem políben, musí ti být nadevše jasné, že je absolutně reálně neproveditelné, aby mě za tyhle příspěvky tady dokázali efektivně právně napadnout. Za a) je to holé vylíčení skutečnosti, nic víc Za b), není ani zmíněna osoba, které se daný případ stal (tak nevím na koho by podávali ve finále žalobu), za c) je nedokazatelné, kdyby chtěli jít po mně, že já psal tyhle příspěvky. Nicméně z tvé dikce mi něco říká, zvlášť když máš velmi novou registraci a toto je tvůj první příspěvek, že jsi jaksi na danou společnost napojen, což naší konverzaci staví do zcela jiné roviny.

3) Pokud měla oprava překročit cenu vozu v době nehody, mělo to být bráno jako totální škoda a ne žádná oprava. K tvému kabriu- no potěš koště, pokud sis jako právník nechal vnutit amortizaci nespotřebních dílů na vozidle, nevím opravdu jaké rady komu míníš poskytovat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 00:20 | Nahoru | #123
Bludevil>
Kolego.. Tě oslovuji neb sedláš motocykl..
Se mnou nemusíš šermovat, nemohu být Tvůj soupeř..

Chytroprdění je inovativní výrazová technika.. pročítal jsem mnoho příspěvků a pozastavoval jsem se nad chápáním a vnímáním VPP jako absolutní pravdy. Ty sám jsi kdesi podotýkal, že nelze stavět interní metodiku likvidace jednotlivých pojišťoven nad zákon.

Na dobré mravy se nemůžeš odvolávat, leda bys chtěl rozplakat soudce co mu ráno před líčením chcípnul milovanej křeček. Ukaž mi jednoho, kterej se v tom vyzná.. můžeš jim před očima mávat nálezem a stejně na tebe bude čumět jak péro z gauče.
Je mi čtyřicet, párkrát jsem v jednačce byl

Na zmíněnou společnost napojen z logiky věci být nemohu, je to konkurenční subjekt a dostal bych se tím do střetu zájmů.

Závěrem jen.. zaměstnanci pojišťoven mi nic nevnutili, pouze slepě sledovali nastavenou korporátní metodiku likvidace. Sám víš, že většína případů končí refundací téměř všech vyměněných dílů za předpokladu, že rozsah obnovy ND nepřekročil % hranici THV. V mém případě šlo o složitější výpočet, hádám ani ty ho z hlavy nedáš, tak se umravni a nepovyšuj.. ze Tvých předchozích příspěvků jsou Tvé brilantní úvahy zřejmé a jasné všem diskutujícím

M.M.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 08:10 | Nahoru | #124
Miracle_Maker>
Pravděpodobně reaguju v tomto případě velice vznětlive, ale přiznám se že cokoliv týkající se uvedené společnosti nehodová služba a něčeho s ní spojeného mi zvedá tep na dvojnásobek a vidím rudě.
Chytroprdění je patent bývalého kolegy, strašně se mi vždy líbil
Další části nerozumím, nevím co konkrétně myslíš zkratkou VPP a dál nerozumím co to má se zbytkem smyslově společného.
Když napíšu, že je určité podnikání v rozporu s dobrými mravy, tak to neznamená, že na tom budu stavět argumentaci u soudu... Tos z toho vyvodil ty, já to použil výhradně jako právní pojem nejpřesněji popisující skutečnost.
A že v tvém případě šlo o složitější výpočet? No a? A že já ho z hlavy neznám? Proč bych měl, zákon žádný vzorec pro výpočet neuvádí, tak nevím proč bych jako měl nějaký znát. A že má nějaký pojišťovna je její věc a její boj, mě skutečně jejich metodika výpočtu moc nezajímá. A zatím jsem v tom ohledu v jednání s pojišťovnama o škodě řekl bych docela úspešný.

Ale stejně nějak nechápu smysl tvých příspěvků v tomhle vlákně, o co ti jde? Nehodové služby se to netýká, tak nevím kam vlastně směřuješ...

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 09:25 | Nahoru | #125
Přidám jednu mou storku. Loni jedu po hlavní silnici a najednou pani z vedlejší zleva a bum, sloupek dveří mám u sedačky. Vylezeme, nejdříve posílám do prdele paní a potom nejakyho curaka, co chce resit nasi nehodu. S pani sepisujeme protokol o nehode, pani uznava, ze je vinikem, coz tam i jasne podepisujeme (auto má paní z pujčovny, takže očekávám rutinu).
Odjizdim, preskladam si kramy na vikend do auta z pujcovny, ktere mi znamy pristavuje a odjizdim na vikend s tim, ze pani zajisti nahlaseni nehody u pojistovny, kde je vozidlo vedeno.
Po cca 5 dnech volám na pojišťovnu viníka a ptám se, je li to už nahlášené. NENÍ a pro pojišťovnu je to tedy nelikvidní (rozuměj nezajímá je to), dokud to viník, resp. majitel vozu, který mi to způsobil nenahlásí. Volám rovnou do té autopůjčovny a majitel půjčovny mi oznamuje, že nic nahlašovat nebude, protože ženská, který auto půjčil a která s ním do mne nabourala ho měla už před 2 měsíci vrátit, užívá ho neoprávněně a podali na ní žalobu. Trošku se začínám bavit, co z toho bude dál. Volám na kancelář pojistitelů, kde mi řekli, že je to nezajímá, protože uvedené auto povinné ručení má. Je zajímají jen případy, kdy tomu tak není. Ženský, co to do mne nabourala se už pochopitelně nedá dovolat. Konzultuju to s mým právníkem a bohužel jediná cesta je žalovat autopůjčovnu, resp. v tomto případě OSVČ - tj. majitele půjčovny a čekat, až se to dostane k soudu. Nebo.........

Pan Horneťák je stará kurva a dává si schůzku s majitelem půjčovny. Sedíme na kafi a já začnu počítat. Takže to máme cca 3 roky, než se to dostane k soudu. Po tu dobu si nechám to auto z půjčovny. To máme cca 20 tis./mesic. Takže to mame nejakych 720 tis. Kč, plus oprava meho auta, což odhaduji na cca 100 tis. Kč, plus můj právník, no hezkej účet se nám tam na stole rýsuje. Dále pána upozorňuji, že je OSVČ, takže se z takového dluhu nevyvlíknou ani jeho případný dědicové, jako že má ještě do hrobu daleko:D:D:D
Takže pánovi dávám naposledy vybrat, jestli udělá jeden telefonát do pojišťovny, nahlásí to a bude mít klid, nebo že se sejdeme jinde a jindy a bude to o dost dražší.

Závěr je vám asi jasnej.....

Ale jinak snadno a rychle do průseru a ani nevíte jak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 09:50 | Nahoru | #126
Horneťák> Aneb co zmůže pár vřelých slov

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 10:03 | Nahoru | #127
Bludevil> Naprosto v klidu, slusne a korektne jsem ho upozornil na chybu, jakou se chystá udělat a na peníze, které se chystá hodit do kanálu.
Pán byl rozumnej, chybu uznal a v poklidu jsme se rozesli.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 10:08 | Nahoru | #128

Horneťák píše: Bludevil> Naprosto v klidu, slusne a korektne jsem ho upozornil na chybu, jakou se chystá udělat a na peníze, které se chystá hodit do kanálu.
Pán byl rozumnej, chybu uznal a v poklidu jsme se rozesli.



Ty Kurwicko...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 10:10 | Nahoru | #129
Hyene> No uz jsem si tehda rikal, ze budu snad muset povolat tebe:D

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

15.7.2011 v 10:15 | Nahoru | #130

Horneťák píše: Bludevil> Naprosto v klidu, slusne a korektne jsem ho upozornil na chybu, jakou se chystá udělat a na peníze, které se chystá hodit do kanálu.
Pán byl rozumnej, chybu uznal a v poklidu jsme se rozesli.


No samozřejmě že nejlepší postup je nevyhrožovat, hysterčit atd., ale racionálně shrnout fakta s tím, že ho do ničeho nenutíš, ať si zvolí sám, co ho vyjde lépe...

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

1.8.2011 v 11:20 | Nahoru | #131

Horneťák píše: Bludevil> Naprosto v klidu, slusne a korektne jsem ho upozornil na chybu, jakou se chystá udělat a na peníze, které se chystá hodit do kanálu.
Pán byl rozumnej, chybu uznal a v poklidu jsme se rozesli.



Zapomnel jsi jeste dodat, ze pan od tebe odchazel s natrzenym analem a smlouvou na ctyri pezoty v kapse ...

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

8.8.2011 v 22:24 | Nahoru | #132
Tak zrovna s touhle firmou jsem měl co do činění, ale jako poškozený. Je to dva roky jel jsem z vrakáče co je v Nedvězí na Olomouc, před Olomoucí je nadjezd nad dálnicí. Za horizontem tak kolem sto metrů mi vběhl pes do cesty. Místo aby blbec přeběhl cestu, nebo se vrátil vypravil se rovnou cestou naproti mně. Nechtěl jsem ho srazit a tak jsem přibrzdil. Hošík s rozpumpovanou felicií to neubrzdil a foukl mi pravou stranou do levé zadní části. Brzdná čára od felicie byla pouze na levé straně, proto ho to vyneslo na střed vozovky. Protože felicie byla podniková, zavolaly se cajti. Podotýkám ještě, že to byla dobrá prda, pěkně mi hrclo za krkem. A malá vzadu v autosedačce byla pěkně vyjukaná. Ale k věci. policajti přijeli docela rychle, čokl včudu, vina jednoznačně na straně řidiče felicie/nedodržení bezpečné vzdálenosti/, opodál stál chlápek v civilu. Jak potom vyřizovaly cajti ty věci kolem toho, přistoupil ke mně, dal mi do ruky vizitku a řekl mi oč se jedná. Že je zástupcem firmy, která se stará o poškozené účastníky DN a že když s ním pojedu a podepíšu lejstro, o všechno se postarají a ke všemu mi dají náhradní auto. Tak jsem jejich služeb využil. Domů jsem dojel fungl novou Škodou fábií 1,2 HTP v základní výbavě/měla najeto něco okolo 1500 Km. A tu jsem měl možnost používat tři týdny. Auto mi odvezli do Prahy na podvalníku, protože prý mají smluvní servis v Praze. Za pár dní se mi ozvaly, že je to totálka a že by mi vyplatily zbytkovou cenu nějakých 20000 Kč. Pak mi přišel dopis od nějakého chlápka, že by to auto koupil tak jak je za 30000 Kč. Když jsem se ptal co to má znamenat, bylo mi řečeno, že moje auto bylo nabídnuto někde vinzerátech a podotýkám bez mého svolení! Já jsem trval na opravě a tak mi ho po třch týdnech dovezli. Když jsem ho uviděl úplně jsem se zhrozil. Nevím teda kde stálo/asi pod nějakýma stromama/ auto bylo celý zalepený od nějakých sraček co tečou ze stromů, nebo co to bylo. Vypadalo to jako když někdo vytáhne veterána po šedesáti letech někde ze stodoly. Zadní dveře, které dávaly jiné byly nasazené tak, že nešly ani slušně otevřít, natož zavřít a dalších pár věcí, které jsem musel jěště doladit. Pro představivost, jedna se o renault laguna kombi 1,6 16V r.v.99 sedmimístné provedení. Takže závěr: nehodová služba ano, ale pouze jako poškozený.


Edit: Nebylo to před dvěma roky, ale loni na přelomu června a července.

Naposledy editováno 08.08.2011 22:42:01

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.8.2011 v 00:21 | Nahoru | #133
O jakou spolecnost tady jde?

Naposledy editováno 09.08.2011 00:24:20

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.8.2011 v 00:22 | Nahoru | #134

Bludevil píše: Miracle_Maker>
Pravděpodobně reaguju v tomto případě velice vznětlive, ale přiznám se že cokoliv týkající se uvedené společnosti nehodová služba a něčeho s ní spojeného mi zvedá tep na dvojnásobek a vidím rudě.
Chytroprdění je patent bývalého kolegy, strašně se mi vždy líbil
Další části nerozumím, nevím co konkrétně myslíš zkratkou VPP a dál nerozumím co to má se zbytkem smyslově společného.
Když napíšu, že je určité podnikání v rozporu s dobrými mravy, tak to neznamená, že na tom budu stavět argumentaci u soudu... Tos z toho vyvodil ty, já to použil výhradně jako právní pojem nejpřesněji popisující skutečnost.
A že v tvém případě šlo o složitější výpočet? No a? A že já ho z hlavy neznám? Proč bych měl, zákon žádný vzorec pro výpočet neuvádí, tak nevím proč bych jako měl nějaký znát. A že má nějaký pojišťovna je její věc a její boj, mě skutečně jejich metodika výpočtu moc nezajímá. A zatím jsem v tom ohledu v jednání s pojišťovnama o škodě řekl bych docela úspešný.
Ale stejně nějak nechápu smysl tvých příspěvků v tomhle vlákně, o co ti jde? Nehodové služby se to netýká, tak nevím kam vlastně směřuješ...



Na pravnika reagujes opravdu velmi vznetlive a ruka by Ti neupadla kdyby jsi svemu kolegovi alespon popral brzke uzdraveni.

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

9.8.2011 v 12:00 | Nahoru | #135
elbunda> ted jsem to nejak nepochopil - takze jsi s nima ve finale byl spokojen nebo ne? Na mne kdyby zkusili neco podobneho - inzerci meho auta bez meho svoleni, pokus o totalku a vyplaceni zbytku, zfusovanou opravu - tak bych se s nimi asi videl az u soudu ...

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

10.8.2011 v 21:07 | Nahoru | #136
Bylo mi řečeno, že to je standartní postup s prodejem nabouraného auta. Když o tom přemýšlím zpětně, tak je docela dobré, když má člověk někoho, kto za něj vyřídí veškeré věci. předá jim nabourané auto a pak už jenom čeká až mu ho dovezou. Nemusí lítat po pojišťovnách, handrkovat se a ještě dlouho čekat na peníze. Zažil jsem to ještě jednou a to lítání kolem toho bylo neskutečné. Felicie byla pojištěná u české podnikatelské pojišťovny a ten chlápek co mi pomáhal z nehodové služby mi řekl, že zrovna dostat z téhle pojiš´tovny nějaké peníze se rovná malému zázraku. Ono taky není důležité kolik člověk platí pojištění na auto, nebo motorku, ale když se něco stane kolik dotyčná pojišťovna je ochotná zaplatit. Žádná pojišťovna nezaplatí sto procent, ale každá to má jinak. A ve smlouvě se o tom nikdo nic nedočte. Potom se člověk, který způsobí nehodu diví, že musí nějakou částku za opravu poškozenému zaplatit. A závěr tedy: i když jsem s nima nebyl stoprocentně spokojen, byl jsem rád, že jsem se nemusel o nic starat. Když bráchu naboural nějaký chlápek, musel si opravu zaplatit ze svýho. Kdyby čekal na peníze od pojišťovny tak by se několik měsíců nesvezl.

3 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

10.10.2011 v 14:33 | Nahoru | #137
Tak první soudní jednání je za námi a vypadá to docela dobře. V prvé řadě mě překvapil hrubě diletantský přístup že strany nehodové služby, tj. dokazování z jejich strany a příprava na jednání skoro nulové, jediné na co se omezovali jako žalující strana bylo konstatování "ale to není pravda". Podal jsem listinný důkaz, chlápek z nehodové služby: "ale to tak není"> soud: "proč to tak není?" > odpověď- variace na: "není to tak, protože jsem to řek, tamto je jen nějakej papír co mě nezajímá".

Dost jejich tvrzení jsme rozbili přímo na místě, což způsobilo že chlápek od nehodové služby začínal být viditelně vzteklej. Párkrát se snažil namítat přímo na soudkyni že "tohle snad není předmětem řízení, o tom se tu nebudeme bavit", až to sama soudkyně nevydržela a odvětila mu: "o tom, co je předmětem řízení tady snad rozhoduju já, tak to prosím nechte na mě". No chlápek cítil, že jim taky není zrovna nakloněna. Předběžný závěr je, že nehodová služba z většiny neuspěje. Tj. zatím jsme pravděpodobně dokázali, že doba pronájmu náhradního auta byla neadekvátně dlouhá, bylo půjčeno lepší auto než mělo být, k tomu za předraženou cenu. Co budem dál napadat radši psát zatím nebudu. Ohledně samotné ceny opravy vozidlo je dokazování sporné, to bude záležet na znalci a jak moc tomu bude rozumět.

Nicméně už se těším až to bude za námi a až tady zveřejním rozsudek, z něhož asi nehodová služba mít radost nebude, protože asi zpochybní docela důležité body jejich podnikání...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

10.10.2011 v 15:00 | Nahoru | #138
Bludevil: Dobrá práce Kazit takovým "podnikání" je vysoce záslužná činnost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

10.10.2011 v 15:11 | Nahoru | #139
1100Virago> Přesně proto to taky dělám Víceméně nám nejde o peníze, stejně to všechno zaplatí pojišťovna, ale jde o to, aby tihle zloději skončili... Btw, velmi mě pobavilo jak často se chlápek od nehodové služby oháněl tím, že "nejsou podvodníky jak tu protistrana tvrdí" atd., ačkoliv z naší strany to slovo nikdy nepadlo
Asi ví jak je to s nima ve skutečnosti

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

10.10.2011 v 15:15 | Nahoru | #140

Bludevil píše: Tak první soudní jednání je za námi a vypadá to docela dobře. V prvé řadě mě překvapil hrubě diletantský přístup že strany nehodové služby, tj. dokazování z jejich strany a příprava na jednání skoro nulové, jediné na co se omezovali jako žalující strana bylo konstatování "ale to není pravda". Podal jsem listinný důkaz, chlápek z nehodové služby: "ale to tak není"> soud: "proč to tak není?" > odpověď- variace na: "není to tak, protože jsem to řek, tamto je jen nějakej papír co mě nezajímá".

Dost jejich tvrzení jsme rozbili přímo na místě, což způsobilo že chlápek od nehodové služby začínal být viditelně vzteklej. Párkrát se snažil namítat přímo na soudkyni že "tohle snad není předmětem řízení, o tom se tu nebudeme bavit", až to sama soudkyně nevydržela a odvětila mu: "o tom, co je předmětem řízení tady snad rozhoduju já, tak to prosím nechte na mě". No chlápek cítil, že jim taky není zrovna nakloněna. Předběžný závěr je, že nehodová služba z většiny neuspěje. Tj. zatím jsme pravděpodobně dokázali, že doba pronájmu náhradního auta byla neadekvátně dlouhá, bylo půjčeno lepší auto než mělo být, k tomu za předraženou cenu. Co budem dál napadat radši psát zatím nebudu. Ohledně samotné ceny opravy vozidlo je dokazování sporné, to bude záležet na znalci a jak moc tomu bude rozumět.

Nicméně už se těším až to bude za námi a až tady zveřejním rozsudek, z něhož asi nehodová služba mít radost nebude, protože asi zpochybní docela důležité body jejich podnikání...


Well done

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

10.10.2011 v 16:26 | Nahoru | #141

Bludevil píše: Btw, velmi mě pobavilo jak často se chlápek od nehodové služby oháněl tím, že "nejsou podvodníky jak tu protistrana tvrdí" atd., ačkoliv z naší strany to slovo nikdy nepadlo
Asi ví jak je to s nima ve skutečnosti



Ano, svědomí je hryže Dobře Ty

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

12.10.2011 v 01:10 | Nahoru | #142
Bludevil> good job..

(reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

25.10.2011 v 18:41 | Nahoru | #143
Bludevil> Mooooc dobrá práce a velmi záslužná činnost
Mě taky děsně se.ou všechny tyhle asistenčky

2 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.3.2012 v 09:12 | Nahoru | #144
Tak je nová aktualizace úvodní strany.

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.3.2012 v 09:41 | Nahoru | #145
Tak jsem pročetl a dobrý :)
Jen mě napadá zásadní otázka - veškerá škoda způsobená při nehodě padá na vrub pojišťovny, pokud pojišťovna plnění krátí, musí taky podložit proč. A pokud to není oprávněný, tak plnění doplatit. Neřešíš náhodou tohle celý za svoji pojišťovnu??

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.3.2012 v 09:46 | Nahoru | #146

Dave81 píše: Tak jsem pročetl a dobrý :)
Jen mě napadá zásadní otázka - veškerá škoda způsobená při nehodě padá na vrub pojišťovny, pokud pojišťovna plnění krátí, musí taky podložit proč. A pokud to není oprávněný, tak plnění doplatit. Neřešíš náhodou tohle celý za svoji pojišťovnu??


Ano a ne. Ty svině využívaj toho, že žalují schválně pojištěného a nikoliv pojišťovny, protože spoléhají na strach. Tj. přijde platební rozkaz od soudu vesnickému strejdovi, kterej viděl v TV novinách jací jsou exekutoři drsňáci, tak bez řečí zaplatí, ať "nemá mámo problémy". Nehodová služba má své peníze a od koho je dostala je jedno. Protože pojištěný a pojišťovna jsou v podstatě oba solidární dlužníci a pokud jeden plní, tak je to tím urovnané a případné vztahy si pak vyřeší mezi sebou, což je nehodové službě už u zadele.
Takže mně vlastně o nic nejde, když to projedem na plné čáře, stejně vše zaplatí pojišťovna. Ovšem mně jde o princip toho, aby nikdo nežil z ryta silně na hranici pojistných podvodů a využívání cizího neštěstí.

Naposledy editováno 27.03.2012 09:47:52

1 reakcí na tento příspěvek nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.3.2012 v 09:48 | Nahoru | #147
Hezký vlákno :)
Btw jsi advokát? Aby se jim to taky trochu vyplatilo, šmejdum.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.3.2012 v 09:49 | Nahoru | #148

Perkelnik píše: Hezký vlákno :)
Btw jsi advokát? Aby se jim to taky trochu vyplatilo, šmejdum.


Bohužel právě nejsem, taky mě to mrzí (mrzí mě to pouze z hlediska tohoto řízení a náhrad, nikoliv že bych chtěl někdy jako advokát působit)... ale z advokacie jsem pro znechucení musel odejít.

Naposledy editováno 27.03.2012 09:50:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.3.2012 v 09:54 | Nahoru | #149
Bludevil> v návaznosti na to co píšeš mě napadá další otázka (čistě spekulativní) - nějaká asistenční služba pošle platebák jistýmu frantovi at zaplatí XX peněz. On to udělá a pak přijde do svojí pojištovny ať to dorovná. Ta mu samozřejmě odpoví že neví proč by to dělala, že plnila tak jak plnit měla. A náležitě to (případně u soudu) prokáže.
Takže původní požadavek nehodovky nebyl oprávněný - může chudák franta požadovat zpět co zaplatil (případně navýšeno o náklady) a nebo má smůlu že zaplacením uznal dluh, který se tímto stal oprávněný.... Protože pokud to je ta 2.varianta, tak ti vlastně nic jiného, než to řešit sám nezbývá...

nehodová služba sro- zkušenosti a varování

27.3.2012 v 09:57 | Nahoru | #150
good job boy!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist