zadřený na šálcích
ložisko - spojkový koš
klika
Milosek.m
a to vím o dalších dvou zadřených RSV.. takže na to, kolik jich jezdí, je to celkém slušné skóre.. už abych si začal nějaké shánět do foroty
Naposledy editováno 10.10.2010 10:51:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
Sefo>dr.speeder> Joo kluci, ty naše ódy na rotaxy jsou sice hezký, ale teď mě tady jeden šotek přesvědčuje, že bych mu měl nechat Falco za 40, prej to nemá větší hodnotu...wot d fak!
normálně mu jí švihni... já ho pak někde zahrabu.
1 reakcí na tento příspěvek Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek Motory Rotax V60
2 reakcí na tento příspěvek Motory Rotax V60
Tuoňák>Tak jsem si tady přečetl ty příspěvky a názory. Jako jediný idito se projevil nějakej Guli. Asi má místo mozku gule. Jinak Rotax je skutečně držák a je to exkluzivní motor. Je třeba se o něj starat a jak někteří upozorňují, olej se kontroluje při zahřátém motoru. To je důležité. Mechoši v Česku to moc neumí, to je fakt. Já s tím jezdím do Rakouska a vše OK. Upozorňuji, že cenově je to naproto srovnatelné, jako tady. Jinak dvouvál považuji za skutečně motorkářský motor a Rotax je špičková firma.
Souhlasímve všech bodech a stvrzüji podpisem
edit.pismenka
Naposledy editováno 16.10.2010 19:54:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
Jak je to cca časově náročné tohle udělat?
Hmmm no a co ten druhý šnejd v zadní hlavě?
zdenofido>dewwil> Jak je to cca časově náročné tohle udělat?
Hmmm no a co ten druhý šnejd v zadní hlavě?
No musíš sundat celý pravý víko motoru, mít pneumatickej rázovej utahovák-povolovák a vhodnou podložku cca 5mm silnou, je to na cca 2 hodinky, vypustit chladící kapalinu, ale největší oser je tam dát zpátky to víko, nejlíp si kup nový těsnění, cca 450Kč.....Jinak s tím vyvažovacím kurvítkem v zadním válci jsem se neobtěžoval, ale až zjistím, že to něco zkurví jako to přední tak půjde ven
FiZzeR>laďáky?? NASRAT
www.apriliaforum.com/forums/showthread.php
Díky za nabuzení,měl sem to v hlavě ale nějak se mi do toho nechtělo
[img]
[img] nědělejte to ten zvuk se nedá s ničím snad ani srovnat,hází to plameny z výfuku,prostě katastrofa
1 reakcí na tento příspěvek Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motory Rotax V60
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |