Z jara hodlám kupovat nějakou šestku a potřeboval bych pár informací.
Vím že je tady milion témat s výběrem šestikila ale nikde není moc napsáno o Ducati 620 Sport.
Zajímalo by mě konkrétně srovnání s SVčkem 2003+. Dále by mě zajímalo jak je to se servisem(co po kolika km) a jízdníma vlastnostma. Spotřeba by měla být asi +- stejná u obou. Předem dík za vaše poznatky a rady.
Sojky
Ohnivák>sramis: Můžu se zeptat, v čem je SV hodně pozadu oproti Monsterovi ?
on totiž S2R není až tak "obyčejný" monster, ale SV bude pořád jen SV... Já třeba proti SV nic nemám a kdybych hledal něco pro začátky na velké moto, tak bych ji určitě měl v hledáčku taky. Ale když se člověk sveze na SS a pak sedneš na SV, tak tam chybí hrozně moc věcí a těch pár koní navíc to fakt nevytrhne. Chybí tam to charisma a spoustas pocitů a ještě něco se se asi nedá moc dobře popsat...
Jinak nikdo mě nemusí podezřívat z toho, že jsem italomrd, mám toho na japoncoch nalítané až až a nikdy mě nenechali ve štychu... ale kdo jednou jezdil ve ferari už těžko zažije orgasmus při řízení žigula...
Váňa>Nemá charisma, chybí tam spousta pocitů a je to tuctovka pro konzumní spotřebitele...
Co si budem povidat tvoje pocity jsou porad jenom tvoje a nekdo jinej muze mit pocity uplne jiny... Ze je to spotrebni tuctovka o tom zadna ale zeby tomu chybelo charisma?2 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Jinak už tu padlo že SV je jen nepovedená kopie Monstera a SS určená pro chudé?
Váňa> Je vidět že už to začínáš chápat!
Naposledy editováno 07.10.2010 13:53:16
Jestli vidí někdo jedinečnost a neotřelost biku v tom, že jich na cestách nakonec potká stejně hodně, tak pak nevím... .
Zpětně říkám, nejsem zaujatý proti italským motorkám a docela dobře chápu lidi, co si je kupují.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Váňa> Ještě to chtělo dodat že SS ani SV nejedou, bo nemaj čtyřvál...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
tak já zas povětšinou potkávám novější SVčka .Ty starši jako mám já,tak často nespatřím...Jo jo Ducati,nebudu lhát,když nahlas řeknu,že o ni,jako další moto,uvažuji také ( 749,999 ? ).Proti italům nic nemám ,jen je to někdy asi dost náročnější ( finančně ) najít dobrý kus v hodně dobrém stavu bez nutných velkých počátečních investic.Pravidelný sevis?Netřeba mluvit,každá moto by ho měla dostat,a že některé továrny mají intervaly kratší a jsou pro svou exklusivitu dražší,holt to tak už je-člověk to zaplatí a neřeší,že.....
Spolehlivost je dost háklivé slovo,nic není směrodatné-dodržování sevisních intervalů ( značná část lidí na to dlabe,že? ),celkový stav moto-skutečně naježděné kilometry,způsob zacházení...se pak netřeba divit,že pak mezi lidem kolují hlášky,že moto po 30ti je mrtvé,když to je x-krát stočené bez žadné servisní preventivní péče...
Nevím kolik má můj stroj skutečných,ale dle tacho 51.000 km a všechno v cajk-kontrolovány ( v 49.000 )ventily-OK,netřeba dávat žádné podložky,rozvodak-OK,karbece-netřeba synchronizovat.Jen nové svíce.Po motorové stránce prý dobrý kus,bylo řečeno -rozděláno,shlédnuto-zavřeno,jak jednoduché,Japonec .Takže vím,že na dalších tuším,pokud se nepletu 24.000 km mám tohle za sebou ( pokad jěště bude SV doma..)...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
radeksy>U Ducati budeš každý dva roky měnit rozvodový řemeny a ta suchá spojka taky moc životnost mít nebude.Takže na udržbu a na finance cokoli jinýho.
Jo jo , hlavně na 620SS prej ta suchá spojka nic nevydrží...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
DMC.motobiker>Jo jo , hlavně na 620SS prej ta suchá spojka nic nevydrží...
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Ale stojim si za tim, že šestka monstr je pro holky.
1 reakcí na tento příspěvek Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
carlos38>Navíc ty dva řemeny stojí okolo 1500,- a vyměníš si je doma sám.
Ale stojim si za tim, že šestka monstr je pro holky.
šestka monster je dobrá pro holky (620 ještě lepší- má lehčí chod spojkové páčky, celkově lepší motorka), ale sportka pro baby není. Je velká, nepohodlná...
monster je maličký, lehoučký, jednoduchý a stylový proto je pro baby dobrý.
Naposledy editováno 07.10.2010 20:00:16
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
lucky99>sv650n aspon teda za me, ale ani Sko nebude zle, spotreba 5,3-6,5 litru podle zapesti, lehka, obratna, hrava a s otevrenym leosem pekne nasranej zvuk 230 na dalnici da a na 1cku jde plynem na zadni, co vic si prat...
A k čemu mi bude dobrý že to jde na zadní když se to pak zadře? A 230 je taky nereálný s laďákem. S laďákem prej max 220 když jí držíš co to jde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Podvozek: tady je jasný, že takovému se o SV nikdy ani nezdálo.
Zpracování: Kde je na Monsterku něco nedotaženého? Jeden příklad za všechny: zadní kyvka, na monsterku krásné dílo vzhledem i konstrukcí a plně řeší vyosení zadního kola (neuděláš z toho dvoustopáka jako když na SV víc přitáhneš jednu stranu). A SV tam má nějaký profil neřezaný po půl metru a svařený do kupy...
Design: Je hezčí SV nebo Monster? Tady to nechám na každém zvlášť ať si vybere...
Ještě nějaký dotazy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Sojky>A k čemu mi bude dobrý že to jde na zadní když se to pak zadře? A 230 je taky nereálný s laďákem. S laďákem prej max 220 když jí držíš co to jde.
je řeč pouze o tacho udajích ,nicméně moje SV 650S K0,BMC standart,Creptus bez vlozky,smes nelazena-do laufu to nestrili se mnou ( 63 kg ) po rovine 220,z kopce 230
je naprosto zbytečné říkat,že na těch 210 kmh je to ,,vymodlené,, nicméně ,jde to....
já jen tak pro info čistě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
stalker>je řeč pouze o tacho udajích ,nicméně moje SV 650S K0,BMC standart,Creptus bez vlozky,smes nelazena-do laufu to nestrili se mnou ( 63 kg ) po rovine 220,z kopce 230
je naprosto zbytečné říkat,že na těch 210 kmh je to ,,vymodlené,, nicméně ,jde to....
já jen tak pro info čistě
Já se bavil s kámošem co měl SV 650S 2006 s Creptusem bez vložky a říkal přibližně to samý, v reálu to bylo tak 200? Spotřeba říkal od 4,2 při cestování do max 6 při palbě, a palba znamenala opravdu palbu, pořád kolem 150+
Sojky>Já se bavil s kámošem co měl SV 650S 2006 s Creptusem bez vložky a říkal přibližně to samý, v reálu to bylo tak 200? Spotřeba říkal od 4,2 při cestování do max 6 při palbě, a palba znamenala opravdu palbu, pořád kolem 150+
jj,těch opravdu skutečných 200 kmh by to mělo být
jinak ano,při cestování při nevytáčení a rychlosti kolem 100 kmh cca 5 l.
Novější model bude jistě nepatrně spořívější,co se týká nároku na palivo,nicméně,já když se jdu projet,pro příklad,Křivoklát,Dubá,kde jezdím na 3ku,či 4 ku a řádně to vytáčím až na horu do tech 10.5) ( SV má koně v 9.000 ot ),tak jezdím za 7-8 L.kámoš co má 650S K5,jezdí víceméně stejně,někdy i nepatrně více....
někdo třeba děla to ,že na kopne 5tku,v 60ti ( kope to do řetězu jak sfin ,V2 v takto malých točkách na velké kvalty,divné že a jen točí plynem.To pak věřím,že může mít menší spotřebu při turistice.Motoru dopřávám,je to 8 ventil hladovější po točkách
tak si to pápne.Tenkrát v Sosnové,mi vyšla spotřeba odhadem asi 8.5.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
sramis>Tak v první řadě motor: je o dost silnější na středu otáček a vršek asi taky, ale tam já moc nemusím narozdíl od SV. Navíc ten výkonový propad SVcka někde u 6, 7 tisíc. To je hrůza! Ale mam větší objem, takže to nebudu řešit a tolik srovnávat.
Tak to jsem se musel zasmát, vždyť SVéčko v těhle otáčkách jede nejlépe . Souhlasím, nad 10 000 otáček to nemá smysl tahat, ale v pásmu 5–8000 jede fakt nejlépe.Sojky>Já se bavil s kámošem co měl SV 650S 2006 s Creptusem bez vložky a říkal přibližně to samý, v reálu to bylo tak 200? Spotřeba říkal od 4,2 při cestování do max 6 při palbě, a palba znamenala opravdu palbu, pořád kolem 150+
Ke spotřebě – hodně záleží jaké SV a je rozdíl i ve stříkačkách. Do K06 má SV 1 svíci na válec a tam je průměrná spotřeba cca 5–5,5 v průměru (hodně záleží na zápěstí, že ), pokud ale K07 a výš, tak ty mají 2 svíce na válec a spotřeba je proti staršímu modelu zpravidla minimálně o 0,5 l / 100km nižší. Sám mám dlouhodobý průměr 5,25 l / 100 km, s tím, že při cestování se mi třeba letos v Maďarsku na dlouhých okreskách při rychlostech 110–120 km / hod podařila spotřeba snížit až k 3,7 l / 100 km. Kluci, co honí SV po okruhu se s stříkačkou dostali nejvíc na 7 l / 100 km, ale i to je moc pěkná spotřeba .Naposledy editováno 07.10.2010 20:39:21
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
sramis>jirin.sv> Hele možná ten propad je u 5 tisíc, ale je tam! To mi nikdo nevymluví...
možná na grafu z brzdy by se něco vyšpekulovalo,nicméně já na karbecu,jsem si ničeho nevšiml.Navíc mi můj karbec přijdem ,,hrubší,, a živější než novší modely se stříkačkou
souhlas s Jiřinem,střední otáčky,to je živá voda SV 650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 620 Sport vs. Suzuki SV 650
Je jasny ze Ducati bude podvozkem a brzdama jinde ale zase nedelejte z toho SVcka takovej kram.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Součásti systému vstřikování paliva... Honda CB 600F Hornet, Yamaha SR 400, Yamaha FZ6 Faze... | Mufiozo | 9 | 11.6.2024 v 16:00 Mufiozo |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Zápis změny rozměrů pneu Suzuki SV 650 | macumba | 29 | 4.6.2024 v 16:46 macumba |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |