1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Motorkář Pohodář>Vzhledem k tomu, že VTR se dá pořídit za 50 - 60.000,- šel bych do něho jako na seznámení s litrovým V2 ... Pokud bych měl peněz víc a trval bych na V2, tak jsou tu asi lepší kusy jako je třeba Tuono. Srovnávat VFR a VTR je těžko, ani nevím, kterej model VFR máš na mysli ...
A s tím škubáním u VTEC jste někteří k smíchu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Mrzout>
Asi už máš kačera, když se tak směješ, co?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Motorkář Pohodář>Asi už máš kačera, když se tak směješ, co?
Mam Smoulinku, ta mi staci
Uz ti nevim s kym, jsme tady na foru mudrovali jestli by do VTECa nesel strcit Fi motor... Byla by to pak idealni motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Skalda>Mrzout> jo, myslim ze se v tom threadu resilo i to preplnovani, jak sem nekdo pastoval to video...
Myslis tohle?
Mrzout>Mam Smoulinku, ta mi staci
Uz ti nevim s kym, jsme tady na foru mudrovali jestli by do VTECa nesel strcit Fi motor... Byla by to pak idealni motorka
a co jako? nevím, že tě to furt baví předhazovat mi 800 FI ... motory srovnávat nebudu, nejel jsem na 800 FI, ale vím, že bych svou VFR za kdysi tvou VFR nikdy nevyměnil
za vtr brutalny zatah v nizkych otackach
lahsia,obratnejsia,vhodnejsia na sportovanie,hlavne na uzke zakrutove cesty,
tam vyuzijete tocivy moment-dobry vyjazd zo zakruty
vfr 750 vysoka vaha oproti vtr,motor je pruznejsi,posobi ako elektromotor,taha stale,vhodnejsia
pre menej skuseneho jazdca,na mokru vyuzitelnejsia ako vtr
pre mna bola sportovejsia vtr,paci sa mi jej zvuk s ladenymi vyfukmi,celkom nizka vaha
vfr 750 je zase holka pro vsechno,okrem terenu ju vyuzijes vsade,suhlasim s nazorom,ze ide
o najuniverzalnejsiu moto v historii
na sportovanie vtr
na vsetko vfr 750
najlepsie mat obe
Naposledy editováno 31.01.2010 15:50:00
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
BorizSV>ja sem mal VFR 750 F r.v.1988 uz to bola starenka ale ten motor bol bombasticky.jedine co mi na nej vadilo ze bola dost tazka.sem dost maly iba 167cm tak sem sel do SV 650 S.mam ho od roku 2005 maximalna spokojnost a chcem si tez kupit VTR 1000 F.Jezdil sem na tem neni to tak vybusne jak TL 1000 S ale myslim ze po malem SV dobra volba.hodne kamosu ma odhovara kvuli spotrebe a ze to na litra nic moc nejede ale mne sa to lubi a dost.je to takovy klidnejsy liter.chcel bych nejaku od 2001 r.v. tu z vecsu nadrzu a vyssima rajdama a najlepsi v cervenej alebo zlutej farbe
Nádrž je výhodou, nicméně ji lze předělat i na starší model. Jinak ty řidítka nejsou vyšší - jen nejsou zalomený pod takovým úhlem k zemi... nicméně jsem se shodl v názoru s některejma lidma tady z fora - že jsem to ani nepoznal.
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
Se spotřebou - já neumím po 10.. možná ještě za 9,něco ale níž moc ne... každopádně ted mením zasranej vzducháč, ladím, apod. - takže věřím že po seřízení a údržbě se dostanu na normální spotřebu - že to co mám ted, je způsobený tím že něco nebylo už ready...
Mimochodem - mě se zase líbí budíky z nové verze, ale jsou špatně čitelný... tyhle starší jsou naprosto v pohodě
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
Ducati Sport 1000 (2008)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Raisidlo77>Boriz> Musela by jít nejen nádrž ale i airbox a pár drobností, ale jde to pokud dobře vím. Klidně bych s tím pomohl.
Se spotřebou - já neumím po 10.. možná ještě za 9,něco ale níž moc ne... každopádně ted mením zasranej vzducháč, ladím, apod. - takže věřím že po seřízení a údržbě se dostanu na normální spotřebu - že to co mám ted, je způsobený tím že něco nebylo už ready...
Mimochodem - mě se zase líbí budíky z nové verze, ale jsou špatně čitelný... tyhle starší jsou naprosto v pohodě
Jakmile si začně VTR říkat svižnou jízdou k 10litrům, je to špatně..Já svižně jezdím v poho za 8 a když se jó rozvášním 9-9,5 max..A to si myslím ,že Spčko si pápne víc (navíc jsem měl převod do síly a ten prej litr nahoru ještě přidá)
..Roko..>Jakmile si začně VTR říkat svižnou jízdou k 10litrům, je to špatně..Já svižně jezdím v poho za 8 a když se jó rozvášním 9-9,5 max..A to si myslím ,že Spčko si pápne víc (navíc jsem měl převod do síly a ten prej litr nahoru ještě přidá)
Souhlas - psal jsem že si myslím že něco bylo špatně. Byla to spotřeba po koupi (dovoz), takž jsem s tím najezdil jen nějakej ten tisíc za poslední měsíc abych zjistil jestli jsem nekoupil mrdku a ted přes zimu se pustil do servisu... slibuju si, že až s tím budu hotovej, bude to zase ready.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Tomi.>Na VFR jsem nejel....,ale VTR F....rikam rozhodne NE, prijde me to jako neslana nemastna motorka,a kdyz se to trepe ,tak by to aspon mohlo mit poradnou silu,coz tezko....
radsi sestkovou starou ninju....nez VTR F
Co to meleš?? Až bude mít 6 ninja krouťák, tak se za mnou stav, jinak tvoje poznámka je úúplně mimo. Woe, to sou zase hemzy)
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
Majk-fox>Přátelé, nevím, proč se rozšiřuje pojem, že VTR F na litra nejede? Koukám na křifky z DK racingu poslední týden denně a na různý stroje, litrový a ta křifka VTR je impozantní, co by za ten spodek kdejakej čtyřhrnek dal. To jsou fámy, stejně,jako s tou spotřebou. Mě příjde, že tohle může napsat člověk, kterej nejel na stroji s dokonale hladkým průběhem výkonu, prostě výkon v každým okamžiku. Nevim, nechápu. Všechny výkony tam mají opavdové, tj. na zadním kole. Prostě, pro mě je důležitej a využitelne na našich silnicích spodek a ten má VTRF impozantní!!!
BINGO Ale stejně se marně snažíš,spousta lidí to nepochopí Lidská blbost je neomezená
ak niekto riesi spotrebu tak mal by kupit VFR
na bezne cesty je VTR uplne bombova,hlavne ak ma ladene vyfuky
super zvuk a zatah z nizkych otacok
za tie ceny co sa daju obstarat vtr a vfr tak je to super
vyber motoriek,co su spolahlive a dobre vyuzitelne v beznej
premavke
spolahlivostou a zivotnostou sa im maloktora motorka za take
peniaze vyrovna
Naposledy editováno 02.02.2010 03:16:51
Raisidlo77>Můj učitel z Mechaniky a Stavby a provozu strojů ze střední školy by Ti řekl.. "pleteš jabka s hruškama, vole"....
Tak porad jsou to motorky, takze si myslim ze vse budou hrusky....
A resilo se neco o svizne jizde, muj osobni nazor je ze VTR F to moc neumi.... teda kdyz se srovnavaj dve hondy,tak se nedaj cekat zazraky...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Majk-fox>Co to meleš?? Až bude mít 6 ninja krouťák, tak se za mnou stav, jinak tvoje poznámka je úúplně mimo. Woe, to sou zase hemzy)
...az zacne mit VTR,ovladatelnost polovicni co ninja...tak se taky ozvi
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VTR vs VFR
Tomi.>...az zacne mit VTR,ovladatelnost polovicni co ninja...tak se taky ozvi
A prosim tebe, nevíš čím bys mě argumentoval, tak to zkoušíš, přes ovladatelnost a zase úúplně mimo mísu. Znám pár kluků, který VTR F oblékali ještě nedávno do laminátů a na okruhu si dávali k snídani, takový , jako si ty.
Majk-fox>A prosim tebe, nevíš čím bys mě argumentoval, tak to zkoušíš, přes ovladatelnost a zase úúplně mimo mísu. Znám pár kluků, který VTR F oblékali ještě nedávno do laminátů a na okruhu si dávali k snídani, takový , jako si ty.
Nebo mozna su lemra,ze me s tim neslo zatocit
....vtr urcite nezataci myslenkou s tim musis souhlasit ,a ja su linej abych prelizal ze strany na stranu...
Lidi nejim,radsi mam tatarak...takze ty kanibali nechapu
1 reakcí na tento příspěvek VTR vs VFR
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 75 | 9.1.2024 v 16:55 djbell |
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 8 | 25.9.2023 v 08:00 krokoš |
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 0 | 10.8.2023 v 09:20 ujec76 |
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm | ujec76 | 1 | 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko |