globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ..R1 2009 - dlouho ocekavany test
5.11.2009 v 13:18
Mel jsem na tom jet v pondeli, ale kvuli pocasi jsem to musel odlozit na stredu.
Sotva jsem na tom odjel a zacalo prset

Takze zde jsou chronologicky moje dojmy:
1. Je pomerne vysoka a dost siroka. Kretensky maly rejd.
2. Ty mody B, STD a A - no to je asi vtip Pan od Yamahy mi tam dal STD, ze to bude pry bezpecnejsi. No mne to vic bavilo na tom A B je asi pro.... ja nevim pro koho.
3. Cukani v nizsich otackach - mne to bavilo Nemam s tim zadny problem, cely zivot jezdim na cukajicich motorkach, aspon je citit, ze se tam neco deje, ze to uvnitr zije.
4. Motor - do 7000 otacek je to line hovno Potom to jede, ale zas takova divocina to neni, jak nekteri rikali. Trojku a ctyrku do omezovace, prijemne zrychleni, ale je to zaroven strasne hodna motorka. A je treba ji drzet hodne v otackach. : (a to nekteri rikaji, ze ta R1cka ma silny spodek....co potom jine litry?? jsou to dole jeste vetsi mrtvoly??)
5. Zvuk - uzasna vec, hodne navykove. Ale pouze tak do strednich otacek. Pak mi ten zvuk az prilis pripominal dvouvalce, a ty ja jaksi nemam rad
6. Podvozek: uzasna stabilita i pri +250km/h. Brzdy - nevim, nezkousel jsem na mokrem asfaltu.
7. Ochrana proti vetru a desti - nic moc A to jsem pomerne nizky. Navic pro mne ta nadrz je idiotsky tvarovana a kdyz jsem zalehnul, tak jsem poradne nevedel, jak tam drzet hlavu. Vyssi plexi by asi pomohlo.
8. Mam dojem, ze to jaksi hodne topilo na pravou pulku sedla.
9. Celkova ergonomie - super!! Mam dojem, ze bych na tom mohl jezdit stovky km denne. Posez celkove (az na tu hlavu) je hodne dobry. Nevim, co vsichni maji s tim, ze sporty jsou nepohodlne.

Celkove hodne fajn motorka. Zmenil bych pouze toto:
-vyssi plexi
-jiny zvuk nad 7000 otacek
-trosku jinak tvarovana nadrz
-aby to melo trochu vetsi spodek..

Ale jinak je to velmi fajn motorka, je zabavna, takze se na motorky jeste nevyseru.

[URL=

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:05 | Nahoru | #91

verybusy>assassin> Nikdo netvrdí,že je debil,to je zvláštní konstrukce.Jenom si dovolím tvrdit,že lže,když píše,že na tom jel 250+ v křiváku s límcem a zipem,kterej by tý motorce nadělal zcela nový look a v počasí o kterým píše,že se bál zabrzdit.To je celý,taková obdoba rybářského zveličovacího syndromu.


Za to se podepíšu. Např. SRAD má mnohem vyšší ochranu kapotáže než tohle, tím víc odvádí vzduch. A jen jednou jsem pokusně zrychlil v kožené bundě, která byla podstatně upnutější!!! než tenhle křivák na cca 240. A co se v tu chvíli začalo dít, když přišlo třepotání té bundy, to si nepřejte vědět. Takže pochybuju, že by na mokru v tomhle to mohl někdy roztáhnout na 250+. A s tím nemá nic společnýho to, jestli třeba 10krát obkroužil rovník tempem babičky na babetě. To z nikoho řidiče neudělá.

edit: btw, teď koukám víc na tu bundu, jak mu v oblasti "bicepsů " je naprosto volná, dle záhybů. Tahle oblast je na třepotání na kapotovaném supersportu dalekosáhle nejháklivější. Tam stačí i malá vůle a nad 220 je mlácení k posrání.

Naposledy editováno 06.11.2009 13:06:24

1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:17 | Nahoru | #92
fajn, pro vsechny kecalisty - jestli se zadari, stavte se pristi tyden do Polska (35km od Ceskeho Tesina), mozna budu mit jeste jednou k dispozici tu R1cku (jestli vyjde cas i pocasi), tak vyjedeme na nejakou rovinku, kde pojedu v tom krivaku 250, ok?

KDO PRIJEDE?

PS: ale zas musim jeste rict, ze jsem mel na sobe batoh, proto zadne problemy s bundou.. pravda je, ze batoh se mi za jizdy otevrel

..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:19 | Nahoru | #93
Pohrdám ježděním do Polska

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:31 | Nahoru | #94

Tom_L>Myslím že nejde o nic ..... je to tak, že kluk, který rád jezdí po světě, se svezl na sportu a docela se mu to líbilo, toť vše. O debilovi nikdo nepsal, ale pokud si to sám nazval "dlouho očekávaným testem" to je opravdu směšný. A věř mi, že když v chladnu a mokru otočíš u R1 neopatrně heftem, tak ležíš v tu chvíli . A co si můžu myslet o tom, že v podmínkách, kterých uvádí jel "250"



'dlouho ocekavany test' to byl proto, protoze sme porad cekali, kdy neco napise, pac zalozil vlakno vedle, ze de testovat a pak bylo 3 dny ticho

to ze neznas okolnosti je tvoje minus

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:31 | Nahoru | #95

SensationBlaack>Docela mi to pripomina forum kdyz jsem napsal jak se mi sedlala Hayabusa spousta blbich kecu a vtipu...



ne, to bylo neco jinyho, pac ty si tam psal fakt nesmysly

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:32 | Nahoru | #96

yeuop>fajn, pro vsechny kecalisty - jestli se zadari, stavte se pristi tyden do Polska (35km od Ceskeho Tesina), mozna budu mit jeste jednou k dispozici tu R1cku (jestli vyjde cas i pocasi), tak vyjedeme na nejakou rovinku, kde pojedu v tom krivaku 250, ok?

KDO PRIJEDE?



Kdy? Kde?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:32 | Nahoru | #97

verybusy>Tahle provokace mě nechává ledově klidným!!!!! Po dálnicích nejezdím a na okreskách Kawy snídám nalačno.Z naší grupy naseru maximálně Fíra a ten tu herku stejně chce prodat,takže v poho....



To se nijak netyka toho, ze nevis co udela krivak nad 250. Takze opet odpoved mimo misu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:36 | Nahoru | #98
C.J.> okoli Bielska-Bialej, pravdepodobne ctvrtek..
ale na rovinu ti reknu, ze nemohu ti zaridit svezeni na tom..

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:37 | Nahoru | #99
Bubrak ZX10R> o vsichni maji s tim krivakem?
kdyz si nekdo koupi blby krivak, tak se potom nedivim..

1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:40 | Nahoru | #100
taky si nemyslim ze ten krivak neco dela.. mam textilni "cestovatelskou" bundu od bmw (mam celou kombi,ale radsi k tomu vozim jeansy) a uz jsem jel mockrat nad 200, parkrat nad 250 ... nekdy i jen v mikine nebo triku... a je to v poho.. tu mikinu a triko to pretahuje pres zada a mas holy zada a trepe se to.. ale ze by to neslo?

jezdil sem na litrovym dzikseru i v horsim pocasi nez je ted a na tom jet rovne nad 200 nevidim problem...

stejne tak jako se rika ze nejde jet na nahaci pres 200 pri 220 uz se nikdo neudrzi.. taky podle me tvrzeni nekoho kdo na tom nikdy nejel... ja sundal z TL kapoty a jen se svetlem sem jel rovinku zdice zebrak(3km) co to jelo cca lehce nad 240 ... jo jako 50km bych nevydrzel, na hlavu je to napor.. ale da se to...

Naposledy editováno 06.11.2009 13:43:37

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:52 | Nahoru | #101
assassin> Proto jsem taky výslovně jmenoval že to musí být kožené! I u volnější cordury se mi nestalo (když teda v sobě mela thermovložku, samotná jo), aby ve vysoký rychlosti plandala. Ale pevnej těžkej volnej křivák? Nezlob se na mě... Zkus si to. Udržíš to tak vteřinu v těch 250 a zaklapneš. A o mašině se nedozvíš nic, protože v tu chvíli je celá vyváženost podvozku, stabilita, všechno v řiti jen díky úplně zmršené aerodynamice.

Btw, fakt jede tl-s bez kapot!! 240?

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:59 | Nahoru | #102

assassin>me z hlediska konstrukcniho prijde 3val jako blbost... ale to neni k veci....

Blbost to možná je, ale funguje skvěle narozdíl od Fabie 1,2 WRC

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 13:59 | Nahoru | #103
Bludevil> ty jsi asi tak trosku kecalista, vid?
nebo s cim vlastne mas problem? ctes vubec, co sem pisu?
tak jeste jednou pro tebe - mel jsem na zadech batoh - mozna tedy proto mi krivak neplandal.. a jak jsem psal na zacatku: i pri 250km/h to bylo naprosto stabilni.. nejel jsem vice, protoze jsem nenasel delsi rovinku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 14:11 | Nahoru | #104

Bludevil>assassin> Proto jsem taky výslovně jmenoval že to musí být kožené! I u volnější cordury se mi nestalo (když teda v sobě mela thermovložku, samotná jo), aby ve vysoký rychlosti plandala. Ale pevnej těžkej volnej křivák? Nezlob se na mě... Zkus si to. Udržíš to tak vteřinu v těch 250 a zaklapneš. A o mašině se nedozvíš nic, protože v tu chvíli je celá vyváženost podvozku, stabilita, všechno v řiti jen díky úplně zmršené aerodynamice.

Btw, fakt jede tl-s bez kapot!! 240?



nevim v nicem kozenym sem nikdy nejel... ale v normalnich hadrech to nic nedela.. a nemyslim jen tu cordurovou moto bundu.. planda to ale jde to.. jezdil s nama kluk co jezdil v bomberu (na efjecku:) ) a plandalo to na nem fest a drzel to furt, tak to asi jde:)

jo tachometrove to da, ale tacho dost keca, realnejch 240 je tam pri maximalce s kapotama.. nekde kolem 265-270tacho... (ale mam dojem ze uz v dobe kdy jsem to zkousel jsme mel o zub min vepredu)

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 14:16 | Nahoru | #105

yeuop>Bludevil> ty jsi asi tak trosku kecalista, vid?
nebo s cim vlastne mas problem? ctes vubec, co sem pisu?
tak jeste jednou pro tebe - mel jsem na zadech batoh - mozna tedy proto mi krivak neplandal.. a jak jsem psal na zacatku: i pri 250km/h to bylo naprosto stabilni.. nejel jsem vice, protoze jsem nenasel delsi rovinku..


Ano, kecálista, co na rozdíl od tebe má dva supersporty jako každodenní dopravní prostředek v sezóně Takže vím jak se chovaj, když máš/nemáš batoh, dle toho jaký máš hadry atd. A když mám něco vyzkoušený, že v něčem se prostě jezdit nedá a někdo mi tvrdí, jak je to úplně v klidu, přitom má na tom supersportu najeto míň, než o kolik metrů já ho potahal při čištění řetězu, tak si myslím svý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 14:19 | Nahoru | #106

assassin>nevim v nicem kozenym sem nikdy nejel... ale v normalnich hadrech to nic nedela.. a nemyslim jen tu cordurovou moto bundu.. planda to ale jde to.. jezdil s nama kluk co jezdil v bomberu (na efjecku:) ) a plandalo to na nem fest a drzel to furt, tak to asi jde:)

jo tachometrove to da, ale tacho dost keca, realnejch 240 je tam pri maximalce s kapotama.. nekde kolem 265-270tacho... (ale mam dojem ze uz v dobe kdy jsem to zkousel jsme mel o zub min vepredu)


Musíš vzít v úvahu hmotnost a tuhost té bundy. Křivák je těžkej a tuhej. Proto je rozdíl, když se na tobě rozplandá 200g hmotnosti rukávů mikiny, která je ještě maximálně ohebná a na druhou stranu cca 1.5Kg, co odhadem můžou vážit část zad a rukávy kvalitního křiváku s vysokou tuhostí. V tom je jádro pudla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 14:22 | Nahoru | #107

Bludevil>Musíš vzít v úvahu hmotnost a tuhost té bundy. Křivák je těžkej a tuhej. Proto je rozdíl, když se na tobě rozplandá 200g hmotnosti rukávů mikiny, která je ještě maximálně ohebná a na druhou stranu cca 1.5Kg, co odhadem můžou vážit část zad a rukávy kvalitního křiváku s vysokou tuhostí. V tom je jádro pudla.



no jo ale pak uz tam je tolik faktoru pro to kmitani "vlastni freqvence volnych rukavu krivaku" , budici freq od proudeni vzduchu apod ze se asi neda tipnout co to dela.... me v leze za kapotama na TL neplanda nic, jen na zadech mi vznika festovni podtlak, kterej stahne tricko, vytaha obsah spatne zavreneho batohu apod:)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 14:25 | Nahoru | #108
assassin> Zanedbáme rukávy. A co bude dělat límec s plochou jak křídlo boeingu, co je na té fotce, plus ta atrapa vojenských výložek na ramenou?
Já jsem docela tolerantní, ale nesnesu, když si někdo otevřeně vymýšlí a chlubí se tím.

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 14:33 | Nahoru | #109

Bludevil>assassin> Zanedbáme rukávy. A co bude dělat límec s plochou jak křídlo boeingu, co je na té fotce, plus ta atrapa vojenských výložek na ramenou?
Já jsem docela tolerantní, ale nesnesu, když si někdo otevřeně vymýšlí a chlubí se tím.



no tak plandat to muze, uz sem jel na motorce v kdecem a spousta veci plandala, snury z ruznejch batohu umej fest pleskat pres nohy... ale proste tech par km to sneses... ja to klidne zajedu taky.. s tim rozdilem ze na ten test nekdo musi privezt krivak(nemam) a 250asi nedam.. tech 240 je tak rychlost co dam po okreskach bezpecne...

proste mi to neprijde tak nerealny... to tady ctu vetsi voloviny a lidi se kvuli tomu tolik necerti:)

Naposledy editováno 06.11.2009 14:34:32

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 14:35 | Nahoru | #110
Bludevil> hele taky nesouhlasím... právě proto že je ten křivák tvrdej tak když si jen trošku zalehl a pokrčil ruce...nemohlo ho nic tak rozkmitat jak píšeš,aby ho to zhodilo z motorky..

jel sem dříve přes 200 s koženou bundou s límečkem a bez spojení s kalhotama a nic se nedělo..

teď u kombinézy mi taky chybí pár cm na bicákách a nikdy sem nepozoroval nějaký třepání..

A to je komboška těžká celých 5 kilo a tuhá je taky

..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:13 | Nahoru | #111
zííííív

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:22 | Nahoru | #112
Bludevil: Já v křiváku taky jezdil na ZX9R a nebyly problémy. Nezapomeň, že větší kus límce se zapnutím ke krku poskládá a zbytek je přinutý drukama k bundě. Neplandá nic a ani ty nárameníky nejsou cítit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:30 | Nahoru | #113

yeuop>C.J.> okoli Bielska-Bialej, pravdepodobne ctvrtek..
ale na rovinu ti reknu, ze nemohu ti zaridit svezeni na tom..



A kdo by stál o svezení na námaze? Bych ti spíše dal na orecenzování VFR, ať víš, co je zábavná motorka

Akorát že přes týden to je beznadějné..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:42 | Nahoru | #114

Bubrak ZX10R>To se nijak netyka toho, ze nevis co udela krivak nad 250. Takze opet odpoved mimo misu.



256 tacho. Sice už v kombošce,ale posoudit to celkem dovedu.V běžný přiléhavý kůži bylo nad 230 hotový peklo,to víš,na naháči to chce celýho chlapa.....

(reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:44 | Nahoru | #115
Bludevil> Naprostý souhlas,navíc náš testrider psal o 250+.

..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:52 | Nahoru | #116
Ne vy ste uplne mimo. Nikdo z vas ste v krivaku nad 250 nejel, jak sami pisete, ale vite co to dela. Nekolik lidi vam to vyvrati ale furt nic. Navic Jeup nema krivak, ale bundu. Nad 250 se da jet v cemkoliv. Zavidite a tak to musite vyvracet, ze to nemoh udelat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:55 | Nahoru | #117

verybusy>256 tacho. Sice už v kombošce,ale posoudit to celkem dovedu.V běžný přiléhavý kůži bylo nad 230 hotový peklo,to víš,na naháči to chce celýho chlapa.....



Tak asi zkus nesrovnavat nahace a R1. To je furt dokola. Nevis o cem mluvis ale musis porad neco dokazovat.

Naposledy editováno 06.11.2009 15:55:31

..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 15:58 | Nahoru | #118
na zx7r jsem jezdil v normální obyčejný bundě nebo tzv. bomberu 260 kmh a jedinej problém byl že se vytahovala na zádech, kožená bunda to neudělá

1 reakcí na tento příspěvek ..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 16:04 | Nahoru | #119
bluedevil: na to ze mas dva supersporty píses docela kraviny

..R1 2009 - dlouho ocekavany test

6.11.2009 v 16:10 | Nahoru | #120
Ty voe to čumim, vy už se hoodně nudíte, když tady můžete rozvádět bulšity o křiváku půl dne. Smích na Vás!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35794 Včera v 21:16 oxygen
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 4 Včera v 15:06 TomasRA
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist