jen pro srovnání, jel sem nedávno na BMW R1100S a to je skoro čtyřválec a kdysi na TLS a jak je to zběsilá obluda, tak svezení na tom je celkem normální, krom toho, že to vůbec nebrzdí..
toš tak a do mě polomotoráci a špageťáci.
teď mě napadlo, na co to je. po práci dojedu každý den na trampa, budu tam hodinu sedět a mlet kraviny, tak si to dám 10x a bo to tam znám a mám to tam celkem najeté, tak všechny ty neduhy nějak obalamutím a svezu se. ale jinak... fuj tajksl
Naposledy editováno 08.08.2009 20:18:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Stev>Sefo> no jo, to je furt jak to vůbec nejede, dole zdechlý nahoře nic, ale na normální silnici se zatáčkama nikdo normální víc jak 100 koní nepošle a u 2V se líp dolujou
Souhlas,k čemu litrovej gix na silnici,vždyť než to rozmotáš,tak už musíš zas na brzdy...na takovejhle motorce se clovek pořádne sveze jenom na letišti nebo na okruhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Stev>Dr.Ďuričko22> ale tak jsou lidi co na tom jezděj opravdu palbu a třeba moje motorka by nestíhala ani kdybych chtěl, ale ty už maj menší trvanlivost a to není nic pro mě
Trvanlivost??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Sefo>Váňa> a kde teda jezdí ty strašný 4vály tu jejich strašnou megapilu?? Když mě to teda do 5 nejede a od 9 zhebá, tak to nechápu že mě za poslední 2 roky nikdo nepředjel....zato kolik lidí mě brdzilo to bylo hooodně...Tak teda když mi to absolutně netáhne,tak bych čekal že budu těm čtyřválům pořád jen uhejbat a ono hovno
Joo já zapomněl, já nejezdim moc po dálnici, tak asi tam bude jejich jedinej rajón, kde tu svojí uječenou pilku vytáhnou
Třeba jóó, ale s tím co jsem napsal to vůbec nesouvisí...
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
Jinak jezdil jsem ST2 a tak vim co rikam o ST-čkách :\
A až mi zase na PM budete nadavat tak vam říkam ze tohle mam ze silnice na rozdil o spostu z vas co si koupi ve čtvrtek ČMN a pak jsou tady sakra rychlí a chytří
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Sefo>DaliboRR> A jéje, další co si myslí jakou jezdí strašnou kudlu no nic, sni si svůj sen dál...ale až mě budeš někde brzdit,tak trubnu jo??
Někde to vidíš napsané,že si myslím,že jezdím strasnou kudlu nebo ti z toho tveho bublifuku hrabká? A jestli mě chceš predjet mel sis koupi RSV a ne tuhle cestovku
edit: A tahle má poslední veta: "....tohle mam ze silnice na rozdil o spostu z vas co si koupi ve čtvrtek ČMN a pak jsou tady sakra rychlí a chytří"....nasla adresata,viď?
Naposledy editováno 25.08.2009 17:35:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Dr.Ďuričko22>DaliboRR> Jsi omezenec,ale chápu tě
Hups..dva na jednoho...mizím,jen...ne vzdy jsem jezdil čtyřválec mám srovnaní.A bacha na slova...omezenec je mozna ta kurwa ozrala co mas doma...ja jsem v pohode,jen nemam rad kecy,čest.
Sefo>DaliboRR> No to je právě blbý že i na tom mým trapným cesťáku ti zmizim za první zatáčkou...chápu, tvým revírem je dálnice, tvoje tempo je vražedné
Tak to počkej kámo..o Falcu si rozhodne nemyslim,že je trapny cestak,ale jen jsem chtel rict ze neni supersport.A i v dalsi veci se pletes...dalnice nejezdim..je na nich nuda..ja radeji Stare Hamry,Ecce Homo...proste pekne vracečky a utahle zatacky.
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
Naposledy editováno 28.08.2009 22:46:38
Naposledy editováno 28.08.2009 22:51:27
"chybějící koně jsou nahrazeny šílenstvím řidiče"
což pro ty naše dvouvály platí do puntíku taky se občas svezu s partičkou střelců s 6kama a litrama s "v TP25kw" kvůli řidičáku sice jim na rovině sotva stačím ale je prdel je pak pozorovat v zrcátku tady na těch našich šumavskejch kopcích
http://www.youtube.com/watch?v=3sWzRmvXf-U
Jack82>no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916. Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím
......naprosto souhlasím
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R | Kleta81 | 28 | 2.7.2020 v 12:56 t_freedom |
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R | JehlikCz | 6 | 30.5.2020 v 09:27 t_freedom |