jsme tu úplně nový, mám teď čerstvě řidičák na velkou motorku a tak hledám nějaké pořádné poježdění. Konečně je tu sezóna a tak bych rád začal. Zatím mám jen zkušenost se Suzuki z autoškoly, myslím že to byla vzduchová pětistovka. Táta mi slíbil menší sponzorský příspěvek, tak bych něco lepšího, abych se před vámi nemusel na srazech stydět. Co by ste doporučili? Zavedenou značku, nebo něco jiného? Líbí se mi třeba GT 650 iR Sport, našel jsem to na http://www.hyosung-motors.de/, ale je to jen šestsetpadesátka, ale zase za dobré peníze - ten sponzorský dar není tak veliký Prosím o Vaše názory, podle táty by ta motorka měla být nová, prý se po pádu nedá moc dobře opravit . Děkuji.
Naposledy editováno 05.04.2008 23:42:12
pylot>Motocyklista>pylot> Dobrá. Ale ty, jak vidím, máš stopětadvacítku. Ta má taky takový výkon? Řekl bych, že to bude možné, když o tom píšeš, tedy o těch zkušenostech, v televizi na závodech to jezdí dost rychle. Měl bych teda koupit nějakou závodní stopětadvacítku?
Ja mam sice dvacu ale uz tady nejakej patek ctu a kdyz to rikaj VSICHNI tak to nejspis bude pravda a z toho vychazim. A GS 500 by ti stacila pac i moje dvaca jede pres kilo a to ma jenom 11 kW. Kup neco slabsiho a nauc se jezdit v zatackach a pohotove reagovat kdyz potrebujes brzdit a taky se chovat v provozu. A pak spekuluj nad vetsi. Ja jdu ted do SV 650 a myslim ze bude mit sily vic nez budu ted pristi rok potrebovat... A v tom proc ne dvouvalec kdyz o nem nic nevis se nepitvej a proste se na nej vyprdni. Ma jinej prubeh krouticiho motoru a je to "zla" motorka... Vic to neres a kup to GS.
A co třeba toto Kawasaki ER-6f? To se tváří jako hodná motorka. ale dočetl jsem se, že to je taky dvouválec. Já mám k těm pětistovkám nedůvěru, zvlášť po té autoškole.
Motocyklista>Horečně brouzdám po stránkách prodejců motorek a narazil jsem na Ducati, ta dělá hezké motorky a výkon není tak strašný, naopak se mi zdá, že u konkurence jsou na tom daleko lépe, hlavně u japonských strojů srovnatelné kubatury mají vyšší výkon, toto http://www.ducati-c...x.php?menu=2007_ms2r tedy není kapotované a musel bych najít něco lehce ojetého, ale je to hezká motorka. Slyšel jsem zase na druhou stranu, že Italové jsou lemplové a že jejich výrobky moc nevydrží, třeba Fiat je "vyhlášená" značka. Co vy na to?
To už si ale děláš prdel ne? Tohle že nejede? Já myslim že tohle je slušnej začátek jistý smrti pro tebe. Zkus si najít třeba parametry mojí Hondy Deauville a věř mi že provoz tim rozhodně nebrzdim.
Motocyklista>No jo, musím to nějak vstřebat, je toho na mě pro dnešek už moc. Děkuji za odpovědi a názory, až budu mít doma mašinku tak se vám pochlubím a určitě se někde potkáme!
Hlavně aby to nebylo na hřbitově nebo v pangejtu.
Gregi>Pavel GT650> Jdes,uz je konec. lol
škoda chtěl jsem dát tip: http://www.motorkar...ar-detail/?did=18081
a až to jako začátečník rozseká, může si za zbvajících cca 75.000Kč koupit nějakého postaršího japonce.
(Je to jen recnicka otazka. (necekam odpoved))
Ale je pravda ze je to pro nej asi ta prava volba... Az to rozseka bude mit na stary SV.
Naposledy editováno 01.04.2008 21:41:11
Pavel GT650>Droppi>Tak to je zabitý téma hnedka na začátku. Nakonec tady zbyde 5 stran hádek mezi Hyosungáři a zbytkem světa
volal mě někdo? nejdu pozdě?
lol
No je pravda, že jsem tě (a Homera) čekal trochu dřív, no
Ale tak na pořádnej flame neni nikdy pozdě, že?
Gregi>Motocyklista> Jak pise Cosmogagy, Ducnu na zacatek rozhodne nebrat..Spis se na ni jde,kdyz jsi vyjezdenej,jinak je to o zabiti..
no ja nevim, ja na ducnu sel (M600) po par letech na jawce350 a muzu rict ze za jeden rok mi priserka dala tolik kolik jawa za 5... jo chce svoji peci, ale ze by byla zla se rict neda...
Ale zase bych s ní ostudu neudělal, ne?
Edit: kdo je Homér?
Naposledy editováno 01.04.2008 21:54:29
Hele kup si co chceš ale pro začátek neni CBR 600 RR moc vhodný.
Naposledy editováno 01.04.2008 22:20:00
pylot>Petr-M600> je trosku rozdil mezi S2R a M600... No a taky je rozdil jit z triapuly a zacinat od zacatku...
no to samozrejme vim ze je rozdil mezi s2r s sestkou, ale pohyboval jsem se v urovni sestistovek, tak jak se tady celou dobu resi jestli petikilo nebo sestikilo. vyssi kubaturu bych mu nedoporucoval.
no a asi mas pravdu, bez zakladu z jawy bych byl asi vyhoukany, ale dalo by se to zvladnout
Každá motorka tě jednou omrzí, stejně jako ženská to si nevybereš. Tady jde o to aby tvoje zkušenosti byli adekvátní výkonu stroje. Prostě na začátek je nějakejch 50 PS a 50 Nm až moc. Snad bys nechtěl koupit motorku za 150 tisíc a za rok jí prodat za stejný prachy. Prodáš jí třeba za 120 tisíc, připlatíš si a koupíš se něco silnějšího. Tvojí logiku bych chápal kdybys sis kupoval třeba barák za 5 miliónů, tam je potřeba uvažovat o tom aby to bylo na celej život, ale u motorky to je ta nejlepší cesta se zrakvit. Tak to prostě u motorek chodí. Kup si rovnou Suzu GSX 1300 R, ta má dostatek výkonu, to by ti mohlo nějakej pátek stačit.
Motocyklista>dave-lister> No jo, ale jak jsem už psal - až se vyjezdím a budu se na motorce nudit, co pak? Není teda lepší koupit hned něco, s čím se budu pro začátek jen sžívat a po vzájemném seznámení o oťukání se třeba přihlásím někam na okruh, abych nebyl okolí ani sobě nebezpečný, zaplatím si deset kol na okruhu v Mostě nebo tak, uvidím co to umí a podle toho se budu chovat na silnici? 150 tisíc je pro mě opravdu moc peněz na to, abych šlápnul vedle. A navíc to nemůže být takl hrozné jak říkáte, v naší Octavii jsem jel 22O, byla to prázdná dálnice v Říši, a taky se to dalo ukočírovat. No nic, jdu do betle, zítra mám přednášku. Tak ahoj motorkáři a snad se někde na srazu uvidíme, doufám, že nejste nějaká moc uzavřená partička.
srovnavat auto a motorku je trochu mimo, no... a pokud budes vyjezdeny tak se na zadne motorce nebudes nudit, neni to jen o tom nakopat tam co nejrychlej kvalty a hnat rucicku rychlomeru nahoru. a nech si tech 20 tisic na kvalini obleceni, jak uz tu zaznelo nekolikrat. obleceni z lidlu neni obleceni na motorku