Nyní se rozhoduju mezi Mitas E09 a E10 a zajimal by mě kilometrový nájezd, protože se udajně nějak měnily směsi a někde najdu, že někdo ujede na E10 10000km někdo 1000km a tyhle rozdíly se mi zdaj strašně velký. Popřípadě jiný gumy od jiný značky v podobný kvalitě z apodobný prachy.
Co jsem vyčetl:
E09 - lepší do terénu, menší nájezd, přední na prd.
E10 - horší do terénu o něco, o něco vyšší nájezd.
Moto cca 200kg + 30kg bagáž + 90 kg já.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
_zdenda_ píše: Tech> Potvrzuji, C21 ve 150 po polní cestě stabilní, ale doporučuji spíš nesjeté špunty Na silnici bych to ale nezkoušel.
... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
jsem si zrovna rikal ze se tady pohybuju mezi samejma strelcema.. Jako je fakt ze kdyz jedu s nekym OFF tak vetsina borcu jezdi tak o 10-15 kmh rychleji nez bych to jel ja sam....ale 150 po polnacce to uz je tedy foooofr.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
edit: jinak jsem fakt za šneka - nechci se někde rozštípat a rád se kochám. Vůbec se nestydím za to jet pomalu, s celodenním průměrem třeba 30km/h.
Naposledy editováno 16.05.2016 12:10:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
Tech píše: klondajk> To bude motorkou, C21 ve 160km/h stabilní.
S c21 ve 160 stabilní ? Tak to myslíme každej asi jinou stabilitu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Na přední E09 jsem najel 5,5tkm po prašnejch cestách plus 2 tkm po asfaltu a ještě byla použitelná, ale měním radějí dříve než později. Naložená motorka vážila i se mnou 370 kilo. Ale žádné zbytečné hrabání, agresivní jízda apod.
Známý na E09 najel asi 6 tisíc většinou asfalt ve dvou na africe twin a jetě tam něco zbylo.
Naposledy editováno 18.07.2018 13:01:15
OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
Jenže každej si představuje pod pojmem polní cesta něco jinýho. Je to od dokonale rovnýho povrchu se zaválcovanými kamínky až po vyjety koleje plný vody a bahna
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Chtělo by to přikládat foto, nebo bližší popis.
To je jak asfalt. Po některejch asfaltech jedete na dvojku třicítkou a je to adrenalín
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Samozřejmě jsem nehrabal, jezdil opatrně a vůbec. A překvapilo mě, že se i na ostrým kamení se netrhaly a neseřezávaly špunty.
Opět mě výdrž příjemně překvapila. Vůbec jsem nedoufal, že s ní dojedu až domů
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
Naposledy editováno 05.05.2019 17:54:27
OldDog píše: ... týý vo.e, 150 po polní cestě! A teď ještě tu o Červené Karkulce, prosím, prosím!
Reakce o pár let později, ale přece...
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
A k E09 na asfaltu. Najel jsem po asfaltu na těchhle gumách dohromady tak 30 tisíc (samozřejmě, že né na jedněch, to dá rozum, že) s dvěma pytlema na nosiči, dokoce i v dešti, něco i po lehkým zasněžení, něco i ve dvou a nepřijde mi to nijak tragický. Ale je fakt, že lítám nízko a pomalu a v dešti se docela bojím a tfu tfu tfu ani jsem na silnici nespadl. Ale E09 v bahně je mizérie, co si budem nalhávat, ale to je taky daný těžkou motorkou. Tam nepomůže ani svěcená voda.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E09 vs E10 najezd vs offroad vlastnosti
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
ZdendaZB píše: A nebylo by lepší vzít na těžkou motorku do bláta něco špuntovatějšího než 10 ku ? Podle mě 9,10 v přímo blátě nic moc a bláto určitě bude
On je problém s tím zadkem, v šířce 150 už ten výběr není nic moc. Takže teď přes zimu jezdím takovej hybrid - vepředu opravdu špuntovatou gumu a vzadu E 09. A docela to jde.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 116 | 12.6.2024 v 23:20 standicz |
Padací rám BMW F 700 GS BMW F 700 GS | firedept | 7 | 22.4.2024 v 19:36 TomasNBK |
Válečné motorky, zvuková kulisa BMW F 650 CS, BMW F 650 ST, BMW F 650 GS, BMW F 650,... | tigerhareram | 10 | 3.3.2024 v 13:33 karavanista |
Nejnižší cesťák Poraďte Honda XRV 750 Africa Twin, BMW F 650 GS, Honda XRV 6... | RockStar1666 | 20 | 12.1.2024 v 11:08 docent |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |