Téma: Tak mam konecne mou budouci okruhovku
 
22.7.2007 v 20:18
Konecne jsem si na 6. pokus dovezl dnes mou budouci okruhovku :cool:
Po predeslych neslavnych zkusenostech s prodejci, kteri prodavali herky a chteli kopec penez jsem dnes uspel.

Je to SRADik 750 v barvach Telefonica Movistar, strikacka, rok 98, 6 pistky Tokico, pancerky. Je bourany, ma sve mouchy i masařky, ale bude špica.verim tomu. Uz se s nim tesim na okruh i kdyz to bude jeste trvat. :/
Dostane laminaty, prepakovani, tlumic rizeni, Akrapovice a KNko.
:D

Gratulace prijimam hned a zaroven dekuji Zbynovi za vozik, Pavlovi za pomoc pri koupi a take panu R. z Chomutova, solidnimu prodejci. :)



Naposledy editováno 09.04.2008 00:02:16

1 reakcí na tento příspěvek Tak mam konecne mou budouci okruhovku

12.10.2007 v 20:23 | Nahoru | #91
:lol: :lol: :lol: jasne to jsi ty? tak to nic :lol:

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku

12.10.2007 v 20:26 | Nahoru | #92
Aladin> jasne, to jsem ja, skoro nikdo jinej dnesku uz tyhle klasiky z 90.tych neprovozuje :D

(reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku

12.10.2007 v 20:29 | Nahoru | #93
Dawe02> měl jsem tu týpka co odemne bral celý airbox a ten říkal že jeho poladěný SRAD má 158koní na zadním kole... jestli nekecal tak stím si myslím by se dalo dělat už lecos :cool:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku

12.10.2007 v 20:45 | Nahoru | #94
Dawe02> no jo, 90-tý léta, to už jsou ty motorky dávno za zenitem.. )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku

12.10.2007 v 20:53 | Nahoru | #95
Rod> neser chlape, neser... chces tu skolu prece dodelat ne? :P

btw: a co delaji 80. leta, porad to jezdi?
:D :D

(reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku

12.10.2007 v 21:00 | Nahoru | #96
Dawe02> jezdí, jezdí, a mylsím že ještě nějakej ten pátek budou.. Akorát doufám že letos dotočím tu 100-vku, zatím mám něco přes 98..

edit: teď přece eště hodnej byt nemusím, až příští semestr.. )

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

9.4.2008 v 00:14 | Nahoru | #97
Po pul roce opet ozivuju tohle tema.
SRADikovi jsem poridil hlinikovou nadrz a inline cerpadlo z Kawasaki. Je zas o trosku lehci
Chystam se ho jeste pretryskovat, KNko tam uz je, nad vyfukem jeste spekuluju.
Myslite ze si SRAD zaslouzi investici do komplet titanoveho setu Akrapovic?

Jo a nevali se nekomu doma predni kolo? Idealne i s kotoucema.

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

9.4.2008 v 09:29 | Nahoru | #98
:) mel si to na brzde ?

Jinak teda prednich kol bude asi malo, uz si nekdy videl SS bourany na zadek ? :)

Naposledy editováno 09.04.2008 09:30:36

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

9.4.2008 v 11:41 | Nahoru | #99

Ozzy_>:) mel si to na brzde ?

Jinak teda prednich kol bude asi malo, uz si nekdy videl SS bourany na zadek ? :)


Ne, mel jsem to celou zimu na spalku lol
To na brzdu nepotrebuje, vim jake trysky s kombinaci Akrap+KN na to nasadit a diry ve strednim pasmu otacek me vubec nezajimaji, tam se na okruhu nepohybuju. Ladim jen vykon v posledni tretine

Kol je pomerne hodne, ale cesi jsou cesi a nevi co by si za to rekli. Na ebay se da koupit kolo za slusne penize, ale opet cesi maji povest takovou, ze je tezke ukecat prodavajiciho k prodeji... no bida

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

9.4.2008 v 11:52 | Nahoru | #100
Jasne, ty kola byla trosku nadsazka ;)

Ja nemyslim ani na brzde kvuli ladeni, ciste kolik ma nahore kobylek :)

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

10.4.2008 v 11:52 | Nahoru | #101
Supe věc tenhle tvuj projekt =) nahoď nějaký nový fotky až budou

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

10.4.2008 v 21:26 | Nahoru | #102
blahi> lol Tak soucasne fotky by asi nikoho nenadchly. SRAD je roztahanej asi na trech mistech, a jestli to jeste letos pojede, tak to bude zazrak lol

Naposledy editováno 12.04.2008 20:44:44

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

12.4.2008 v 20:48 | Nahoru | #103
Tak jsem precejen nejake fotecky udelal, at si udelate predstavu jak to vypada kdyz se valci na vice frontach .

Meni se retezovka:




Pripravuje se nadrz:





A jeste tryskuju karburatory.



Cela ta nadhera ted vypada takto:


O prednim kole, brzdach, prepakovani a spol. ani nemluve

Naposledy editováno 12.04.2008 20:50:34

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

13.4.2008 v 15:20 | Nahoru | #104
Dawe02: čau, jaké tam dáváš kola na ten řetěz kolik zubů dopředu a kolik dozadu? A kolik článků má řetěz, dík

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

13.4.2008 v 15:44 | Nahoru | #105
Já bych do toho moc nevrážel, nikdo ti to už nezaplatí a mladici z toho stejně neuděláš ...

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

13.4.2008 v 16:44 | Nahoru | #106
Flyer> 15x45 zubu
DavR1> ja do toho taky moc nevrazim, mam v tom mene penez nez se ted muze zdat
Treba novy Dynojet kit bych do toho rozhodne nekoupil

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

13.4.2008 v 18:41 | Nahoru | #107
Dawe02: A řetěz má kolik článků...? ty si sehnal jetý dynojet kit, kdepak...? Taky bych bral...

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

13.4.2008 v 19:07 | Nahoru | #108

Flyer>Dawe02: A řetěz má kolik článků...? ty si sehnal jetý dynojet kit, kdepak...? Taky bych bral...



Vidis, ja ti zapomnel napsat ze to je 520ka a ma 108 clanku.
Jety kit jsem koupil normalne na inzerat, chybely jehly, ale i seriove se daji soupnout vys a me slo hlavne o hlavni trysky a ty mam vsechny. Dal jsem 134 na kraje a 132 na prostredni valce.

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

13.4.2008 v 21:09 | Nahoru | #109
Budu se ptát jako blbec?Proč jsou jiné trysky u prostřed a vně?
Kvůli teplotě benzínu?A dělá se tento poměr i normálně nebo jen na okruh?

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

13.4.2008 v 23:59 | Nahoru | #110

kawanava>Budu se ptát jako blbec?Proč jsou jiné trysky u prostřed a vně?
Kvůli teplotě benzínu?A dělá se tento poměr i normálně nebo jen na okruh?



Tahle diference je i u standartniho osazeni u rady radovych 4 valcu i trivalcu (treba Triumph).
Prostredni valce maji jednak mirne jinou teplotu nasavaneho vzduchu (vyssi - i kdyz se zda ze ze spolecneho airboxu jde stejny vzduch, tak prochazi jeste hrdly a hlavou... a prostredek je kazdopadne, pres vodni chlazeni, teplejsi) a proto se ho dostane do spalovaciho prostoru mene. No a cetl jsem i polemiku o vlivu tvaru sacich a vyfukovych vedeni, ktera byvaji u krajnich valcu vedena co nejprimeji a u prostrednich se dela kompromis mezi efektivitou a prostorovou dispozici. dusledkem toho ma byt mene efektivni sani/vyfuk. Tak si vyber, oba nazory vyusti v potrebu mensi hl. trysky uprostred, ktery faktor prevazuje nevim.

btw: druhy nazor muze podporovat fakt, ze motory s "chytre" tvarovanymi svody nemusi mit nutne rozdil v tryskach.

Naposledy editováno 13.04.2008 23:59:49

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

18.4.2008 v 19:52 | Nahoru | #111
SRAD dostal darek, komplet Akrapovic a 6 kg zive vahy slo dolu.
Ma to mouchy, ale to se doladi.

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

18.4.2008 v 20:38 | Nahoru | #112
Hehe, lehce naklepany akrapovic ;) ALe alespon te nebude mrzet az ho znovu vyvalis :)

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

18.4.2008 v 21:20 | Nahoru | #113
když se dívam na ten vyfuk tak si nedokažu představit přepakovaní kousek trubky
já kupoval přepakovaní ARP je to hodne slušne spracovaný(podle me)šlo by to udelat pokud seš tak vzručnej
hodne štestí ve skladaní

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

18.4.2008 v 23:50 | Nahoru | #114
karlos NSR> nechapu souvislost s prepakovanim?
Ten vyfukovy system je, pres hrozny vzhled ,parada. Je to titanovy Akrapovic, lehci vyfuk se prakticky neda sehnat .

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

19.4.2008 v 03:11 | Nahoru | #115
jo v barvách telefonica je superrrr

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

27.5.2008 v 21:39 | Nahoru | #116
Po delsi dobe opet podavam report pro ty, kteri sleduji osud SRADa, aneb motorka ala mad Max



Podarilo se vse potrebne nachystat a byli jsme se SRADem jezdit opet v Brne na volne jizdy.
Vcera jsme hlavne testovali, zda neco podstatneho neupadne a jak se motorka (ladena od oka) vlastne chova.

Prvni dojmy byli strasne, ocekavana dira ve strednim pasmu otacek se ukazala byti dost neprijemnou pro popojizdeni (strasna cukatura), ale v okruhovem rezimu (tj. otacky 8000-13000rpm) se motor chova paradne, vykon znatelne pribyl a
zkraceny prevod je rozhodne velke plus! Prepacko stupacek se ukazalo byti velmi nepohodlne, ale pro jizdu kazdopadne prinosne, nicmene porad skrtame nejen kolenem, ale i zvysenou stupackou...no co se da delat

Jelikoz prvni den nic neupadlo, jeli jsme opet dnes na volne jezdeni, tentokrat s cilem slusneho casu (vcera neoficialne kolem 2:30). Pred jizdou jsem nasel na kraji behounu predniho slicku vykousnuty maly kousek pryze, jevilo se to ale relativne ok, takze jdeme na to....

Jeste jsem pokecal s prijemnym klukem na nove R1 (06/07 ?) a dozvedel jsem se ze v CECu jezdi 2:22, takze rozhodnuti je jasne, drzet se ho!
Po vyjezdu a prekonani jezdcu startujicich prede mnou jsem zvolnil a cekal az me ta pekna bilocervena R1 predjede. Zahy se tak stalo a mohlo se zacit zavodit.

Druhe a treti kolo jedeme v zavesu, predjizdime prvni jezdce o kolo, trochu jsem se opozdil na cilovce, ale na stadionu uz ho zase mam..... jedeme fakt pekne, jen par jinych jezdcu pred nami...a na horizontu pred cilovkou je R1 udolana SRADem na brzdy!!!! Nutno podotknout ze na motor se SRAD porad drzel s R1 +- stejne!

No jede se nam se SRADem fakt paradne, jedeme, tahame a v dalsim kole predjizdime snad jen 4-5 jezdcu na stadionu. Tusim ze to je SRADovo nejlepsi kolecko, pak jeste jedno a v dalsim okruhu na vyjezdu ze 4. zatacky skyt skyt a dosel nam benzin. Takze sup na obsluznou komunikaci a uz se vezeme v dodace, potupne jak hnuj lol lol
S pretryskovanim prisla logicky i zvysena spotreba a to, ceho jsem se obaval tesne pred startem se stalo, SRAD proste basti vic jak 1,5 litru na kolo

Dekuji zavodnikovi z ?okracing? ze mi ochotne kapku prodal, jinak bych tlacil doted

Dosazene casy me potesily, zejmena protoze citim, ze bez vyrazne pomalejsich jezdcu na trati to pujde jeste o dost niz (myslim ze 2:20 neni nerealne).

Dnesni nej kola: 2:25 a 2:27

Doma me cekalo prekvapeni, laminaty od Motoforza nejsou uzpusobeny pro extremni naklony, normalne se mi na leve strane dnes odrely! Viz foto



Tome dik za doprovod!

PS: poznatek na zaver: na novem povrchu se mi velmi pekne a rovnomerne sjizdi slicky, mate to tak taky ??



Tak mam konecne mou budouci okruhovku

27.5.2008 v 21:44 | Nahoru | #117
jak budeš zase jezdit tak dej echo, přijedu se podívat na tvůj peklostroj

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

27.5.2008 v 22:54 | Nahoru | #118
Lada.s> snad pojedu i zitra, ale jiste to jeste nevim

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

28.5.2008 v 09:36 | Nahoru | #119
Dawe02> toz pekne napsane dojmy, ale zapomnel si napsat, ze si mel sebou obsluzny "autobus" ...teda MTcko... lol ...jinak dneska sem do vecernich hod v praci, takze nemozu, skoda..

PS- jinak mi psal zbyna sms, ze se tam mel vcera nekdo zabit???

Naposledy editováno 28.05.2008 09:37:21

Tak mam konecne mou budouci okruhovku

28.5.2008 v 12:31 | Nahoru | #120
omlouvám se za tu zprávu,kolega měl asi nějakou sluchovou halucinaci
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist