Po predeslych neslavnych zkusenostech s prodejci, kteri prodavali herky a chteli kopec penez jsem dnes uspel.
Je to SRADik 750 v barvach Telefonica Movistar, strikacka, rok 98, 6 pistky Tokico, pancerky. Je bourany, ma sve mouchy i masařky, ale bude špica.verim tomu. Uz se s nim tesim na okruh i kdyz to bude jeste trvat. :/
Dostane laminaty, prepakovani, tlumic rizeni, Akrapovice a KNko.
:D
Gratulace prijimam hned a zaroven dekuji Zbynovi za vozik, Pavlovi za pomoc pri koupi a take panu R. z Chomutova, solidnimu prodejci. :)
Naposledy editováno 09.04.2008 00:02:16
1 reakcí na tento příspěvek Tak mam konecne mou budouci okruhovku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tak mam konecne mou budouci okruhovku
btw: a co delaji 80. leta, porad to jezdi?
:D :D
SRADikovi jsem poridil hlinikovou nadrz a inline cerpadlo z Kawasaki. Je zas o trosku lehci
Chystam se ho jeste pretryskovat, KNko tam uz je, nad vyfukem jeste spekuluju.
Myslite ze si SRAD zaslouzi investici do komplet titanoveho setu Akrapovic?
Jo a nevali se nekomu doma predni kolo? Idealne i s kotoucema.
Ozzy_>:) mel si to na brzde ?
Jinak teda prednich kol bude asi malo, uz si nekdy videl SS bourany na zadek ? :)
Ne, mel jsem to celou zimu na spalku lol
To na brzdu nepotrebuje, vim jake trysky s kombinaci Akrap+KN na to nasadit a diry ve strednim pasmu otacek me vubec nezajimaji, tam se na okruhu nepohybuju. Ladim jen vykon v posledni tretine
Kol je pomerne hodne, ale cesi jsou cesi a nevi co by si za to rekli. Na ebay se da koupit kolo za slusne penize, ale opet cesi maji povest takovou, ze je tezke ukecat prodavajiciho k prodeji... no bida
Meni se retezovka:
Pripravuje se nadrz:
A jeste tryskuju karburatory.
Cela ta nadhera ted vypada takto:
O prednim kole, brzdach, prepakovani a spol. ani nemluve
Naposledy editováno 12.04.2008 20:50:34
Flyer>Dawe02: A řetěz má kolik článků...? ty si sehnal jetý dynojet kit, kdepak...? Taky bych bral...
Vidis, ja ti zapomnel napsat ze to je 520ka a ma 108 clanku.
Jety kit jsem koupil normalne na inzerat, chybely jehly, ale i seriove se daji soupnout vys a me slo hlavne o hlavni trysky a ty mam vsechny. Dal jsem 134 na kraje a 132 na prostredni valce.
kawanava>Budu se ptát jako blbec?Proč jsou jiné trysky u prostřed a vně?
Kvůli teplotě benzínu?A dělá se tento poměr i normálně nebo jen na okruh?
Tahle diference je i u standartniho osazeni u rady radovych 4 valcu i trivalcu (treba Triumph).
Prostredni valce maji jednak mirne jinou teplotu nasavaneho vzduchu (vyssi - i kdyz se zda ze ze spolecneho airboxu jde stejny vzduch, tak prochazi jeste hrdly a hlavou... a prostredek je kazdopadne, pres vodni chlazeni, teplejsi) a proto se ho dostane do spalovaciho prostoru mene. No a cetl jsem i polemiku o vlivu tvaru sacich a vyfukovych vedeni, ktera byvaji u krajnich valcu vedena co nejprimeji a u prostrednich se dela kompromis mezi efektivitou a prostorovou dispozici. dusledkem toho ma byt mene efektivni sani/vyfuk. Tak si vyber, oba nazory vyusti v potrebu mensi hl. trysky uprostred, ktery faktor prevazuje nevim.
btw: druhy nazor muze podporovat fakt, ze motory s "chytre" tvarovanymi svody nemusi mit nutne rozdil v tryskach.
Naposledy editováno 13.04.2008 23:59:49
Podarilo se vse potrebne nachystat a byli jsme se SRADem jezdit opet v Brne na volne jizdy.
Vcera jsme hlavne testovali, zda neco podstatneho neupadne a jak se motorka (ladena od oka) vlastne chova.
Prvni dojmy byli strasne, ocekavana dira ve strednim pasmu otacek se ukazala byti dost neprijemnou pro popojizdeni (strasna cukatura), ale v okruhovem rezimu (tj. otacky 8000-13000rpm) se motor chova paradne, vykon znatelne pribyl a
zkraceny prevod je rozhodne velke plus! Prepacko stupacek se ukazalo byti velmi nepohodlne, ale pro jizdu kazdopadne prinosne, nicmene porad skrtame nejen kolenem, ale i zvysenou stupackou...no co se da delat
Jelikoz prvni den nic neupadlo, jeli jsme opet dnes na volne jezdeni, tentokrat s cilem slusneho casu (vcera neoficialne kolem 2:30). Pred jizdou jsem nasel na kraji behounu predniho slicku vykousnuty maly kousek pryze, jevilo se to ale relativne ok, takze jdeme na to....
Jeste jsem pokecal s prijemnym klukem na nove R1 (06/07 ?) a dozvedel jsem se ze v CECu jezdi 2:22, takze rozhodnuti je jasne, drzet se ho!
Po vyjezdu a prekonani jezdcu startujicich prede mnou jsem zvolnil a cekal az me ta pekna bilocervena R1 predjede. Zahy se tak stalo a mohlo se zacit zavodit.
Druhe a treti kolo jedeme v zavesu, predjizdime prvni jezdce o kolo, trochu jsem se opozdil na cilovce, ale na stadionu uz ho zase mam..... jedeme fakt pekne, jen par jinych jezdcu pred nami...a na horizontu pred cilovkou je R1 udolana SRADem na brzdy!!!! Nutno podotknout ze na motor se SRAD porad drzel s R1 +- stejne!
No jede se nam se SRADem fakt paradne, jedeme, tahame a v dalsim kole predjizdime snad jen 4-5 jezdcu na stadionu. Tusim ze to je SRADovo nejlepsi kolecko, pak jeste jedno a v dalsim okruhu na vyjezdu ze 4. zatacky skyt skyt a dosel nam benzin. Takze sup na obsluznou komunikaci a uz se vezeme v dodace, potupne jak hnuj lol lol
S pretryskovanim prisla logicky i zvysena spotreba a to, ceho jsem se obaval tesne pred startem se stalo, SRAD proste basti vic jak 1,5 litru na kolo
Dekuji zavodnikovi z ?okracing? ze mi ochotne kapku prodal, jinak bych tlacil doted
Dosazene casy me potesily, zejmena protoze citim, ze bez vyrazne pomalejsich jezdcu na trati to pujde jeste o dost niz (myslim ze 2:20 neni nerealne).
Dnesni nej kola: 2:25 a 2:27
Doma me cekalo prekvapeni, laminaty od Motoforza nejsou uzpusobeny pro extremni naklony, normalne se mi na leve strane dnes odrely! Viz foto
Tome dik za doprovod!
PS: poznatek na zaver: na novem povrchu se mi velmi pekne a rovnomerne sjizdi slicky, mate to tak taky ??