1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna žárovek na skůtru v záruce
mára929r píše:
před skůtrem, to bylo O2 a reklamace na 4 tis kč, a co myslíš jak to dopadlo? začli se tim zabívat až po čtvrtý reklamaci (tři předchozí zamítli) a stížností na ně. a hle, najednou to šlo, poslali dobropis a peníze vrátili, zmrdi zkurvený!!!
copak mobilní operátoři to je kapitola sam pro sebe a O2 vede naprosto suveréně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) výměna žárovek na skůtru v záruce
mára929r píše: Za všechny mrdaly a rejpaly
mám to chápat tak, že jsi nereklamoval jen dvě žárovky, ale podstatně víc věcí?
To by mě teda zajímalo, co je to za super stroj.
kdyby jsi to četl pořádně (což většina nedělá a pak píče píčoviny!) tak by jsi věděl, že jsem psal že reklamuju 3 věci
a co to je za stroj? to ti povim. kentoya 125 extra (jinak nemám na to dát za občastné ježdění do práce za skůrta 80 tis kč! ono i 30 tis kč je docela ranec!)
a tohle jsi jim jako nešel reklamovat??
ne, nešel, jen jsem řekl osobně technikovi co provádí servis jak to hezky omrdal a pokuď se to bude opakovat, bude zle (a bylo to oznámeno majitelce)!
Jo, máš pravdu, jednu Tvou odpověď, kde píšeš o třech věcech k reklamaci jsem přehlédnul. Hodnocení co je a co není píčovina bych nechal na jiných. Co je to za stroj mě zajímalo čistě pro zajímavost. Bez zájmu vědět, co Tě vedlo k tomu, že dáš za skútr ne 80, ale 30 tisíc. Ale pokud Ti to vyměnili, tak je to od nich, alespoň v tomhle dobrý přístup (pokud jsi tedy minulý servis odbyl jen oznámením technikovi a majitelce a věci - vzduchový filtr a olej - sis nenechal vyměnit, tak se to servisu alespoň takhle vrátilo )
vilx píše: Jo, máš pravdu, jednu Tvou odpověď, kde píšeš o třech věcech k reklamaci jsem přehlédnul. Hodnocení co je a co není píčovina bych nechal na jiných. Co je to za stroj mě zajímalo čistě pro zajímavost. Bez zájmu vědět, co Tě vedlo k tomu, že dáš za skútr ne 80, ale 30 tisíc. Ale pokud Ti to vyměnili, tak je to od nich, alespoň v tomhle dobrý přístup (pokud jsi tedy minulý servis odbyl jen oznámením technikovi a majitelce a věci - vzduchový filtr a olej - sis nenechal vyměnit, tak se to servisu alespoň takhle vrátilo )
nevim zda jsme to oba pochopili správně, ale to že mi to nevyměnil je jen a pouze jeho průser, dle servisí příručky a manuálu by toto vše mělo být vyměněno (a zaplaceno, a samozřejmě bych to zaplatil rád, v tomto směru jsem puntičkář!)
a to že mi ojebává servis (a určitě nejen mě) protože vše nemůže stihnout za 20 minut, to je nemožný! tak by o tom měla vědět majitelka, protože špatné služby jejího servisu se jen a pouze podepíší negativně na jménu její firmy! tak by měla vědět že má lempla v servisu který jí může odradit nejednoho zákazníka!
takže stručně řečeno, klidně za garančku zaplatim 2 tis kč s tim, že budu mít klid že je vše uděláno, než jen 6 stovek a bát se co mi udělal a co ne, popř. co domrdal (jako již zmíněný přelitý olej!!!)