Téma: "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
30.4.2011 v 20:01
Téma věnované více či spíš občas méně šťastným majitelům strojů s vrtulí ve znaku


Naposledy editováno 26.02.2020 13:31:31
Anketa: příští auto
koncern... no fun, no balls
13%
18
šáde 105, luxus a spolehlivost
34%
46
traboš, cvajtakt je best a nehnije
12%
16
mrdat na auto, zlatá italská motorka
40%
54

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 20:00 | Nahoru | #91
Je to zralý na osciloskop co se tyče zapalování a řízení motoru. Palivový systém zkontroluj tlakoměrem+kontrola vstřiků

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 20:38 | Nahoru | #92
Normalne mas zasranej ten palivovy filtr. Jak to vypnes a zapnes, tak ho cerpadlo prertlaci.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

2.5.2011 v 20:49 | Nahoru | #93

Lobo píše: zahraty to blbne a studeny ne?
co civky? jaky jsi tam dal se svickama?

btw. vymen ten benzinovej filtr...



studený to zdá se neblbne. až když se to trošku ohřeje. nebo když je vlažnej, tak to začne blbnout chvíli po nastartování. může to bejt teplem...

svíčky jsou tam NGK BKR6EK dle manuálu. cívky jsem tam dal ty co tam byly, to neni spotřebák...

ale dneska mi začlo vrtat hlavou něco jinýho... všiml jsem si, že mi tam plandá ta termo-deka, na motoru má bejt plastovej dekl ale nejni...tzn je možný, že si ta deka "lehne" přes cívky... když jsem popojížděl po dvoře, jestli se to projeví (neprojevilo), tak jsem neměl zabouchlou kapotu, jen jako v tý poloze když zatáhnu za páčku... ale nevim... že by se to prošlehlo přes tu deku? to vodivý asi nebude... můžou bejt přehřátý? asi blbost co... takhle kdyby ta deka dosáhla na sání, to by přesně sedělo na to chování auta... ale tam se nedostane.

a myslim že filtr to taky nebude, když se ten motor dostane nad 3tis otáček, tak jede dobře... aspoň podle prvních dojmů.

Naposledy editováno 02.05.2011 20:50:54

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2011 v 19:23 | Nahoru | #94
tak uz jsi nasel pricinu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

3.5.2011 v 19:26 | Nahoru | #95
bikes> zatím jsem nehledal, nemám čas.

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

5.5.2011 v 22:51 | Nahoru | #96
TÁÁÁÁKŽE:

chtěl jsem s tim odfrčet aspoň ke garáži, ale už když jsem dneska přišel k autu a nastartoval, tak šlo na tři :evil: takže jsem montoval jak pako před barákem, mrcasil jsem se s tim celý odpoledne až do tmy.

Čidlo kliky vyměněno, nicméně mám obavy že zbytečně :? Auto sice jede, a pokud jsem si to nevsugeroval tak i líp a podle ekonoměru za míň než dřív (než nastala závada), jde krásně plynule do otáček, nicméně problém s občasným houpnutím volnoběhu při delším stání přetrval, a ručička otáčkoměru se při prudké akceleraci stále pohybuje jakoby lehce trhaně, cukne vždy ve stejném místě, okolo 3 a 4 tis otáček. a při stání na volnoběh mám pocit, že to auto trošku vibruje (otáčkoměr se ani nehne, ale je to cítit v sedačkách).

taky bylo dneska chladněji, tak mám trochu obavy z oteplení co má přijít.

dotaz první, odkud bere otáčkoměr signál? výhradně z čidla kliky? případně co jiného může způsobovat to zadrhávání ručičky?

a ještě než jsem to starý čidlo demontoval, tak jsem se s nim vyblbnul.

poznatky:
1) proměření ukazuje jak u nového tak u starého čidla odpor cca 560 ohmů, přitom manuál tvrdí že má být 1,3 kiloohmu. WTF?
2 a půl) edit: 1,3 kiloohmu ukazuje čidlo vačky, které zase podle manuálu má ukazovat 1 ohm. WTF podruhé...
2) motor nastartuje a běží s odpojeným čidlem vačky (čidlo kliky zapojeno), běží i po odpojení čidla za běhu. změna v běhu motoru žádná, jen mi dvakrát střelil do sání, ale to bylo možná zapříčiněno tím že jsem měl sundanej filtrbox
3) motor nenastartuje s odpojeným čidlem kliky, a po odpojení za běhu chcípne (čidlo vačky zapojeno). znamená to teda, že jsem koupil zrovna to druhý čidlo? :lol:
4) po výměně čidla kliky a resetu řj motor dlouho točil (cca 3-4 sec) a naskočil opět na tři (válce 1-3). řekl jsem si, že jsou asi ulité svíčky, demontáž, vysušení, restart, běží na šest. ALE: u pátého válce byla pod fajfkou trocha vody 8O asi tam nachcala při deštích někudy z předního skla. píšu si na seznam sehnat ten dekl co tam chybí (přes cívky, ten s těma proužkama)
5) po příhodě se svíčkou jsem otevřel kaslík řj, jestli tam neni akvárko. krom trochy prachu a listí nic, kontakty nezoxidované.
6) o kousek jsem zkrátil hadičku k regulátoru tlaku, byla na vstupu do sání už docela vyvaklaná, tak aby to nepřisávalo luft.
7) koleno sání, který jsem nedávno (čtvrt roku?) kupoval nový, má popraskaný ty příruby dole :evil: každopádně ne natolik, aby to profouklo. pro sichr utěsněno starou dobrou žužlovkou.
8) mám šíleně rezavý svody. co je to za matroš? může se to prožrat skrz?

díky za další podnětné rady.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 09:06 | Nahoru | #97
FiZzeR> bejt tebou mozna bych zacal premyslel o obmene, takle se s tim muzes srat donekonecna, cpat do toho prachy a nic, jednou budes treba nutne potrebovat nekam jet (autem ) a a ono ti o pak treba v pulce cesty zdechne a budes viset, pokud se prodavaji levne tak bych zkusil prodat na nahr. dily, treba bys na tom i vydelal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 09:31 | Nahoru | #98
FiZzeR> tady máš káru která bude spolehlivá a tý mrdky se zbav

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 11:20 | Nahoru | #99
fizzer to moc resi, me to taky sem tam cukne z volnobehu a jezdi to tak uz 3 roky a neresim...

kazdopadne kdybych byl hnusnej tak bych rekl "ja to rikal" ze si ma vzit od nakyho klubaka naky drazsi auto u kteryho se tak nejak vi co kdy kdo menil apod... ze u levnyho bawa pochybnyho puvodu hrozi ze se zainvestuje kupa penez o dost vic ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 11:21 | Nahoru | #100

dva_hrnce píše: FiZzeR> tady máš káru která bude spolehlivá a tý mrdky se zbav



chovani jaky se u bmw tvari jako chyba je u skodovky feature....

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 11:54 | Nahoru | #101

assassin píše: fizzer to moc resi, me to taky sem tam cukne z volnobehu a jezdi to tak uz 3 roky a neresim...

kazdopadne kdybych byl hnusnej tak bych rekl "ja to rikal" ze si ma vzit od nakyho klubaka naky drazsi auto u kteryho se tak nejak vi co kdy kdo menil apod... ze u levnyho bawa pochybnyho puvodu hrozi ze se zainvestuje kupa penez o dost vic ....



hele, dokud bude "jen" blbnout volnoběh, tak ať si blbne, na to už seru, ale ať kurva ta pixla aspoň jede, to bylo fakt peklo

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 11:55 | Nahoru | #102

assassin píše: chovani jaky se u bmw tvari jako chyba je u skodovky feature....



pravda, ale zase uděláš generálku motoru mezi polema a stačí ti šroubovák, kleště a sada klíčů

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 20:16 | Nahoru | #103
tak už je to zase zpátky

stejné příznaky, ekonoměr ukazuje vyšší spotřebu, přestává táhnout, při podlaze se chytne, při vyřazení skoro chcípne a párkrát zahoupe volnoběh, než se ustálí.

když jsem špekuloval, co by tomu mohlo bejt, tak jsem kouknul, jestli je dost chladící kapaliny aby se mi to nepřehřálo - a expanzka byla plná až po víčko Shocked načež jsem si vzpomněl, že bezprostředně než to začlo tak jsem ji dolejval Rolling Eyes může to bejt ono? když se to zahřeje, tak už to pumpa nepřetlačí? asi kravina co... každopádně odsál jsem asi dvě deci, odvzdušnil jsem (vyběhla mi tak decka) a hladina je na rysce.
nadávat mi nemusíte, už jsem to udělal sám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 20:30 | Nahoru | #104
FiZzeR> mám ti zejtra okouknout tu 105-ku? je to u nás na bazaru

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #105

dva_hrnce píše: FiZzeR> mám ti zejtra okouknout tu 105-ku? je to u nás na bazaru



tyvole nic co má víc jak dvě kola už mi nesmí do domu!!!

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #106
tak nic, odsáto a dělá to furt :?
kouř z vejfuku nejde a voda v oleji neni, tolik ještě k tomu přelití.

když se to začne mrdat a odpojim váhu, tak to jede. blbě a trochu cukavě, ale bez výpadků v tahu.
popřípadě, když na volnoběh zvednu otáčky nad 2500 (na volnoběh se nechá túrovat i když se mrdá) a rozjedu se, a držím otáčky nad touto hranicí, tak to jede.

takže mě napadá:
zkusit jinou váhu
vyndat volnoběžňák, jestli se nezasekává (do jakejch otáček se podílí na řízení motoru?) ale nedávno jsem ho čistil a chodil dobře.
a zkusím odpojit lambdu

je to divný, včera večer to jezdilo skvěle, a dneska po zahřátí se to zase začalo srát.

a ještě jeden postřeh, když se to začne mrdat, tak trochu pohasnou budíky - natolik že když chcípnu motor (i se zapnutejma světlama) tak se víc rozsvítěj.

nějaká zamrdaná elektrika zase? sorry za ten slovník, ale už jsem na prášky, máme doma ještě opla corsu kterej prozměnu přestal dobíjet. čili dvě plechovky, z toho nula pojízdných

:evil:

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:10 | Nahoru | #107

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:11 | Nahoru | #108

Michal1011 píše:



jindy bych se smál s tebou, ale dneska fakt ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:14 | Nahoru | #109

FiZzeR píše: jindy bych se smál s tebou, ale dneska fakt ne



chceš diagnostiku závady ? Tak se v tom nehrab, popros mě, zajedem v týdnu do jednoho kouzelného místa a budeš vědět.

Prachy řešit nemusíš, zatím

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:15 | Nahoru | #110

FiZzeR píše: a ještě jeden postřeh, když se to začne mrdat, tak trochu pohasnou budíky - natolik že když chcípnu motor (i se zapnutejma světlama) tak se víc rozsvítěj.



to by mohl být nějaký kraťas a možná i příčina, něco Ti tam bere proudy, teoreticky by se to mělo hřát, ale co, to netuším..

no a z tý šáde můžeš 2 kola sundat, třeba dostaneš slevu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:22 | Nahoru | #111

Michal1011 píše: chceš diagnostiku závady ? Tak se v tom nehrab, popros mě, zajedem v týdnu do jednoho kouzelného místa a budeš vědět.

Prachy řešit nemusíš, zatím



pěkně prosím

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 21:26 | Nahoru | #112

FiZzeR píše: pěkně prosím



píem

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

6.5.2011 v 23:40 | Nahoru | #113
misto aby sel do hospy, tak dela, ze opravuje a pritom rozbiji

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2011 v 17:58 | Nahoru | #114
Zdar.
Fizzi se nechá pozdravovat a vzkazuje, respektive ptá se, jestli to nemůže být náhodou lambda.

2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #115
Jsem rád že mám starý dieselový VW . Co tam je za vstřikování??? Lambda to taky může bej, dá se vcelku jednoduše vyzkoušet multimetrem.

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2011 v 21:10 | Nahoru | #116
jk.rx> on ma benzin takze predpokladam neprimej vstrik motronik

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2011 v 21:19 | Nahoru | #117
já bych to tipoval na tu lambdu... je možný že ti nějako habruje a ŘJ se snaží upravovat směs

1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2011 v 21:27 | Nahoru | #118
Měl by tam bejt přímo ventil na volnoběh kterej reguluje přívod vzduchu když je klapka zavřená ne?!

(reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2011 v 21:30 | Nahoru | #119
jk.rx> zalezi jak to je reseny, nekdy se klapka nataci tak aby si sama regulovala mnozstvi vzuchu a zadnej obtok neni

"šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma

7.5.2011 v 21:42 | Nahoru | #120
je to motronik. má volnoběžnej ventil.

ta lambda je vyhřívaná, já si říkám jestli neni přehřátá, neb to vyhřívání běží furt, i když je motor na provozní teplotě.

ráno to zase blblo, tak jsem ji odpojil, něco jsem s tim najezdil a zatim klid.

ale nevim no, myslel jsem si že váha vzduchu má vyšší prioritu než lambda... takže bych čekal že to třeba o něco víc bude žrát nebo tak něco, ale né že by to mohlo mít takovejhle dopad otestovat jde snadno, ale bohužel né mojim multimetrem, ten má takovou odezvu že než přeskočí cifra tak vylezou z oceánu nový kontinenty...

fizzer

Naposledy editováno 07.05.2011 21:42:51
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist