globalmoto_kveten





Téma: Okruh Františka Bartoše
 
25.11.2010 v 06:51
13.-14.7.2013


Naposledy editováno 06.04.2013 06:53:45

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

12.7.2012 v 23:50 | Nahoru | #1081
Jak to tak čtu, to je sranda třída ty SP125! Samý podvod a ojebávání!

Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 00:56 | Nahoru | #1082
ano ano suli pise spravne taky bych doporucil cist rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 00:57 | Nahoru | #1083

AKRO píše: Jak to tak čtu, to je sranda třída ty SP125! Samý podvod a ojebávání!



jedna bába povídala az zas tak hrozne to neni jen nektery jedinec se oběví semtam

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 01:26 | Nahoru | #1084

aprilialibor píše: jedna bába povídala az zas tak hrozne to neni jen nektery jedinec se oběví semtam



No nevím, protože jak to tady čtu.... Nebylo by nakonec lepší nechat každého, ať si tam dá karburátor, který uzná za vhodný?

Naposledy editováno 13.07.2012 01:26:59

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 03:50 | Nahoru | #1085
akro myslim že ne!! neni nic jednodussiho ten karbec zkontrolovat! a rikate trida podvodniku ,ale to podle mne driv nebo pozdeji bude i trida twinu a vlastne kazda ,ktera je nejak omezena!!

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 06:42 | Nahoru | #1086
Katcha85: Nevím Kači, jestli to tu někdo psal, ale moc povedené videjka A Teď už vás všechny známe, co jste se na trati v těch vedrech před závody namakali - jen Aduš chybí Díky !!!!

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 06:50 | Nahoru | #1087

imoladu píše: Tak jste se všichni měli rádi,pomáhali si a najednou je to-žalování kdo co má lepšího.Když se dívám na výsledky z Radvanic velký rozdíl mezi jezdci-těmi kdo umí a těmi kdo se to ještě dlouho budou učit,jestli se to vubec naučí.



...pravda....ale je ubíjející,,na když skvělý pilot na "poctivé" motorce závodí s "kopytem" ktrý má "cinklou" motorku a na každé rovině nebo stoupání mu ujede o řády metrů!
...a ještě horší je, když dobrý pilot má taky "cinklou" motorku!

...a nejhorší je,že se vlastně řeší zase to,že se na něco přišlo a jak to vše tak nějak "ojebat" !...a vše to je jen a jen o lidech a jejich přístupu!..ale kdo chce vyhrát za každou cenu,tak to udělá!..jen aby to časem nekončilo sypáním cukru do nádrže nebo projímadlem do píva!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 07:46 | Nahoru | #1088
petridas> jak je omezena trida supertwin,v motoru si muzes krom obsahu delat temer co chces

Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 07:55 | Nahoru | #1089
report od Verči Radvanice 2012

www.iomtt.cz/cs/

Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 08:55 | Nahoru | #1090
krome obsahu

Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 11:31 | Nahoru | #1091
SP 125 je krásná třída, díky počtu jezdců máš téměř jistotu, že si s někým zazávodíš a neodkroužíš závod stylem "předemnou nikdo, zamnou nikdo". Taky mám vidlice z novějšího modelu, pravidlo o zachování dílů ze stejného ročníku je nesmyslné, proč jsou jezdci tlačení k nakupování nejmodernějších motorek? Proč si zkrátka nemůžu hodit na svoji vránu, něco co ostatní jezdí, ať se jedná o vidlice,brzdy kola a kdoví co ještě? Druhá věc je samozřejmě dodržení 125 a povoleného karburátoru, to by se mělo kontrolovat pravidelně.

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 13:48 | Nahoru | #1092
To není o tom že by se najednou SPčkaři "neměli rádi"...téměř každej tam má něco "proti pravidlům" ať už se jedná o nějaký díl třeba z toho novějšího modelu, přes jiné kraviny jako jsou ty slicky atd. a nad tím všichni SPčkaři mezi sebou zavírají oči, což naprosto chápu, protože jsme zase u financí, možnostech co kde na který model a rok sehnat a nekupovat za raketu nové atd. a v tomhle jsou všichni " na jedné lodi"

Dát si tam ale větší karbec, nebo třeba zvýšit objem motoru, atd. a ještě s tím vyhrávat...to už je neúcta a nulový respekt k soupeřům "kamarádům".

Naposledy editováno 13.07.2012 13:48:35

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 14:30 | Nahoru | #1093

Veronika-Suzuki píše: To není o tom že by se najednou SPčkaři "neměli rádi"...téměř každej tam má něco "proti pravidlům" ať už se jedná o nějaký díl třeba z toho novějšího modelu, přes jiné kraviny jako jsou ty slicky atd. a nad tím všichni SPčkaři mezi sebou zavírají oči, což naprosto chápu, protože jsme zase u financí, možnostech co kde na který model a rok sehnat a nekupovat za raketu nové atd. a v tomhle jsou všichni " na jedné lodi"

Dát si tam ale větší karbec, nebo třeba zvýšit objem motoru, atd. a ještě s tím vyhrávat...to už je neúcta a nulový respekt k soupeřům "kamarádům".



Pěkně napsáno, naprostý souhlas

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 16:58 | Nahoru | #1094

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 17:05 | Nahoru | #1095

aprilialibor píše:


Libore, ty furt nepalcuj a něco dělej pro očistu této třídy. Informace máš tak čiň!

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 18:05 | Nahoru | #1096

VerkaH. píše: Katcha85: Nevím Kači, jestli to tu někdo psal, ale moc povedené videjka A Teď už vás všechny známe, co jste se na trati v těch vedrech před závody namakali - jen Aduš chybí Díky !!!!



Aduš si válela šunky v kočárku jak maminka chodila fotit, to bude tím... "dávku Aduš" máš na fejsu dneska novou... jinak děkuji za pochvalu, každé si ceníme !!!

Okruh Františka Bartoše

13.7.2012 v 19:02 | Nahoru | #1097
Mrknu na fejs - bo zlepšovákům na motorkách nerozumím - do teho se nepletu

2 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 19:44 | Nahoru | #1098
Tak já nejezdím, takže je mi to jedno a jenom se sem pletu, ale sp125 jako prostředek výchovy a porovnání začínajících jezdců nefunguje, možná kdysi vznikly jako že budou všichni závodit na srovnatelných motorkách, aby se poznalo co v kom je, dnes to tak určitě není a je to spíš "Clubsportproduction", teda třída těch lepších a i pro hobíky dohromady a já bych klidně karburátory 28 vyměnil za libovolné, protože to není náročná úprava, a motorce to pomůže k nějakým koníkům i k naladění a spíš bych se zaměřil na těch 125 ccm, což ale zas nejde tak dobře ověřit. A myslím, že většina lidí by raději jezdila např. na moto s 35 koní jak 30. Je to prostě lepší zábava, když to líp jede.

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 20:14 | Nahoru | #1099

laďa prášil píše: Tak já nejezdím, takže je mi to jedno a jenom se sem pletu, ale sp125 jako prostředek výchovy a porovnání začínajících jezdců nefunguje, možná kdysi vznikly jako že budou všichni závodit na srovnatelných motorkách, aby se poznalo co v kom je, dnes to tak určitě není a je to spíš "Clubsportproduction", teda třída těch lepších a i pro hobíky dohromady a já bych klidně karburátory 28 vyměnil za libovolné, protože to není náročná úprava, a motorce to pomůže k nějakým koníkům i k naladění a spíš bych se zaměřil na těch 125 ccm, což ale zas nejde tak dobře ověřit. A myslím, že většina lidí by raději jezdila např. na moto s 35 koní jak 30. Je to prostě lepší zábava, když to líp jede.


a není 42 HP jeste lepsi?

Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 20:20 | Nahoru | #1100
No, řekl jsem například. Asi je lepší si říct, udělal jsem úpravy co jsem zvládl, nebo na jaké jsem měl a jsem poslední jak si říct dodžuju pravidla a proto jsem poslední. Ani měření výkonu není asi ideální, v době elektroniky je omezení výkonu otázka zmáčknutí čudlíku...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 20:23 | Nahoru | #1101

laďa prášil píše: Tak já nejezdím, takže je mi to jedno a jenom se sem pletu, ale sp125 jako prostředek výchovy a porovnání začínajících jezdců nefunguje, možná kdysi vznikly jako že budou všichni závodit na srovnatelných motorkách, aby se poznalo co v kom je, dnes to tak určitě není a je to spíš "Clubsportproduction", teda třída těch lepších a i pro hobíky dohromady a já bych klidně karburátory 28 vyměnil za libovolné, protože to není náročná úprava, a motorce to pomůže k nějakým koníkům i k naladění a spíš bych se zaměřil na těch 125 ccm, což ale zas nejde tak dobře ověřit. A myslím, že většina lidí by raději jezdila např. na moto s 35 koní jak 30. Je to prostě lepší zábava, když to líp jede.






















Naposledy editováno 14.07.2012 20:41:17

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 20:32 | Nahoru | #1102
IvoTregr> to by proslo, vsak to pomaha zavodeni...

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 20:36 | Nahoru | #1103
IvoTregr> že by nová třída SPček 380 2t

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 20:52 | Nahoru | #1104
Lukyn+Ivo, mně nepochopení fakt nesere, třeba poslední Gilery 125 měly seriově 32mm, to je jako Mito cup nebo SP125? Pro mě je nejlepší třída mono - skoro volná ruka
Ony ty sp by s větším karbcem lépe vyjely ten kopec v Radvanicích, abych nebyl mimo téma...

Naposledy editováno 14.07.2012 20:54:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 21:28 | Nahoru | #1105

laďa prášil píše: .........Pro mě je nejlepší třída mono - skoro volná ruka
...


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 21:33 | Nahoru | #1106
IvoTregr> někdy Tě nechápu, ale všiml jsem si už dřív

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

14.7.2012 v 21:38 | Nahoru | #1107

laďa prášil píše: IvoTregr> někdy Tě nechápu, ale všiml jsem si už dřív

myslím,že 125SP ja třída pro jezdce a ne mechaniky. Bohužel je to dnes naopak

(reakce na) Okruh Františka Bartoše

15.7.2012 v 22:22 | Nahoru | #1108

kubosh píše: petridas> jak je omezena trida supertwin,v motoru si muzes krom obsahu delat temer co chces


presne jak pise libor ,krom obsahu!!

1 reakcí na tento příspěvek Okruh Františka Bartoše

4.8.2012 v 10:51 | Nahoru | #1109

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Okruh Františka Bartoše

4.8.2012 v 11:03 | Nahoru | #1110
Katcha85> co ten Vochoc tam jezdil na SP snad mezi 600cc?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist