Téma: Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
V tomhle vlákně budu chtít shrnout poznatky z okruhů a racing přestaveb, poradit (pokud budu vědět), jak na to či ono anebo si naopak nechám odpovědět na to, co by mě zajímalo a nemám s tím zkušenost...
Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná

Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007

[URL=
===============================================================================================

Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..

OBSAH:

1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...

2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...

4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...

6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...

7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...

9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...

10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...

11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...

12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...

13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...

15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...

17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...

20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...

21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...

23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...

26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...

27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...

29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...

31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...

32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...

===============================================================================================


My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..

[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"

[URL=


Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.2.2009 v 16:01 | Nahoru | #991
Perňa #81> No podle té fotky vedle v tématu, bylo opravdu vidět, že si pravděpodobně hodně dlouho před zrcadlem pozoval, až si vyčerpáním usnul....

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.2.2009 v 16:03 | Nahoru | #992

scooter74>Perňa #81>Já hodlám přesedlat na Dunlop, tak tomu hodně věřím, že to bude jen lepší!
Perňo doteď jsi jezdil pirelli supercorsa? Který dunlopy budeš jezdit teď a v čem jsou lepší než pirelli?



Já jezdím "co dům dá", spíš tedy zkouším. Pirelli jsou taková jistotka, maj dobrej profil a dá se na nich jet fakt hodně rychle...bohužel po cca 10-15ti kolech už nejsou takový dobrý jako nový. Zhruba se na nich nejlíp nastavuje motorka. S Bridgestonama jsem si moc nerozumněl, asi by si chtělo pohrát s geometrií, protože jsou trochu jiný profilově než Pirelli. Ale cena je dobrá a dost lidí si je chválí, že hodně vydrží..

V Brně mě nejvíc sedly Dunlopy, ten nový typ D211 N-Tec. Nejsou levný, ale když se neroztrhá hned, pak vydrží sada až 80kol, s tím že prvních 40kol skoro nepoznáš rozdíl mezi novou a takhle jetou. A i v ostatních ohledech špica - grip na výjezdu a předek taky super pocit. Dělaj asi 30 směsí na zadek, což je trochu problém se v tom vyznat, ale se správnou tabulkou v ruce se to dá a možná by se dalo vystačit jen s jedním typem na předku a jedním na zadku.. To musím ještě "odhalit" letos..

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

2.2.2009 v 16:04 | Nahoru | #993

Feri>Perňa #81> No podle té fotky vedle v tématu, bylo opravdu vidět, že si pravděpodobně hodně dlouho před zrcadlem pozoval, až si vyčerpáním usnul....



jako batole

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.2.2009 v 20:43 | Nahoru | #994
Taaaak závodníci!
Je tu další "pecka" ...kombinéza na prodej po jedmom "šmudlíkovi" (ty voe, ještěže sem neleze, bych dostal lopatou přes záda )

Sice ty její záda absolutně nemám rád, ale budu rád, když se jí ujme někdo z místních rychlíků! Podmínkou je, že nesmí bejt rychlejší než já, ať se na ty záda už nemusím dívat!!!
Je cca 4 roky stará, po takový střední opravě vnitřku a výměně chráničů.. Cena by měla být přijatelná a samozřejmě nižší, než byla za moji Corona Extra..

Viz. také inzerát:
Boumis Kombis

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

5.2.2009 v 22:36 | Nahoru | #995
Zdar Perňo. Měl bych na tebe jeden dotaz. Už tady nějakou dobu sleduji to všudepřítomné zbrojení, ale chybí mi tady spíš dotazy jezdců třeba na techniku jízdy. Ty jako nekorunovaný místní král fora jsi rozhodně kompetetní, abys nám začátečnikům v mnohém poradil. Sám jsi jezdil na silnici tuším do 2002 a vše učil od píky. A věřím,že spousta z nás se naučila nějaký ten zlozvyk. Takže (Brno). např. při průjezdu dlouhé pravé(nebo levé, to je jedno) za cílovkou musíš tlačít těžiště na přední kolo? a na výjezdu sunout zadek co nejvíc dozadu? abys měl pak lepší přilnavost? 2. Mám D 209 GP Racer. Když jsem podřazoval dejme tomu na stadion tak mi zadní kolo poskakuje. Mělo by spíš asi lehce klouzat.Že. Je to dané tím, že se mi moc boří přední vidle? Víc tě obtěžovat nebudu. To bude zatím stačit.Předem díky. David.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.2.2009 v 00:52 | Nahoru | #996
ConanK4> Šmankote, se červenám
No jo, jezdil jsem po silnici ještě v r.2006 se závodničkou...tak trochu ilegal nedělní projížďky. Teď už na silnici nejezdím, závodů jedu víc, tak to oželím..ale vejlety občas chyběj, jenže tenkrát to bylo jiný (parta, menší provoz, motorky oblíbený a míň nenáviděný motorkáři..to je pryč )

Asi každej to má trochu jinak, záleží jak sedíš na motorce..někdo na nádrži a někdo zase vzadu (já sedím vzadu a už při nájezdu a brzdách se šoupnu vzad). Myslím, že posezem vzadu míň zatěžuješ přední pérování a můžeš si dovolit rychlejší nálet. Taky na to mám uzpůsobenej předek (měkčí). Zase bych řekl, že se hodně zatěžuje zadní tlumič a na výjezdu se víc ponořuje...ale má to grip! Trochu to pak táhne ven, zase to chce dobře nastavit a vyvážit geometrii, aby to všechno bylo plynulý a neutrální v zatáčce s gripem na výjezdu.
Prostě posez dělá hodně! Občas se mi stane (v Brně především), že jedu za někým v zatáčce a on je úplně naplacato, skoro v pádu na hraně a přitom je to "pomalý"...tak to je možná tím špatným posezem a přenesením těžiště. O tomhle moc nevím, ten kdo se zabývá telemetrií a datama z ní to zná mnohem víc. A hodně lidí u nás toho už využívá. Taky mě to zajímá a klidně se nabídnu někomu k testování telemetrie a získávání praxe s ní. Ten "ingenýring" kolem toho totiž bude asi nejdůležitější a může ti to prozradit, co a jak dělat líp. Je to alchymie

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.2.2009 v 09:00 | Nahoru | #997

Perňa #81>Taaaak závodníci!
Je tu další "pecka" ...kombinéza na prodej po jedmom "šmudlíkovi" (ty voe, ještěže sem neleze, bych dostal lopatou přes záda )

Sice ty její záda absolutně nemám rád, ale budu rád, když se jí ujme někdo z místních rychlíků! Podmínkou je, že nesmí bejt rychlejší než já, ať se na ty záda už nemusím dívat!!!
Je cca 4 roky stará, po takový střední opravě vnitřku a výměně chráničů.. Cena by měla být přijatelná a samozřejmě nižší, než byla za moji Corona Extra..



He he, tak tohle mu dnes řeknu až ho potkám v posilce... Tak se připrav na tu lopatu..

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.2.2009 v 12:50 | Nahoru | #998
Perno, jedes ci jedete letos CEC, neb cislo 2 z roku 2008 je stale nevyplneno?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

6.2.2009 v 22:19 | Nahoru | #999
JirkaVFR1> Zatím asi ne, nemám s kým jet anebo je to ve formě neoficiálních úvah. Asi bych to udělal tak, že bych třeba někomu na pár závodů vypomohl, ale nechci platit startovný, to je v režii týmu.. Každopádně MOTORACE letos nejede.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

7.2.2009 v 20:45 | Nahoru | #1000
Perňa #81> Děkuji. Jěště jeden dotaz.... Když už jsi dost položený v zatáčce a potřebuješ to jěště přitáhnout,protože se zatáčka zavírá. Co pak? Brzdit? nebo hodně zatlačíš kontra? Jěště jsem to nezkoušel.(pokud to je možné). Kdysi jsem to někde na foru četl, že pry závodnici do toho tlačili obrovskou silou,až snad ohýbali řidítka . Mám litrovou K4 samozřejmě(serie) Kolik se s tím dá zajet Brno? Myslím takový střelec jako ty. Abych měl představu,jak velký je to rozdíl v umění. Když vezmu v úvahu, jak dlouho jezdil Dawe02 na sradovi. A umí tam dát 19!. No, už to nebudu rozpitvávat. Asi Víš co mám na mysli. Moc děkuji za odpovědi.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.2.2009 v 15:21 | Nahoru | #1001
Na K3-4 se nechá jet v brně i se seriovkou hodně rychle.. Venca (Texas Tornado) jel před pár lety na svojí seriový k3 ve volný myslim 2:14 a na seriový r1 pak 2:12, jestli se nepletu - perňa mě kdyžtak opraví

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

8.2.2009 v 21:06 | Nahoru | #1002
Corela9> Děkuji. Podobně jsem to tipoval. To mám kua co zlepšovat. Jěště odstranit to vadnutí brzd. Jinak jezdit,jezdit,jezdit...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.2.2009 v 18:01 | Nahoru | #1003
Corela9> Jooo, Pan Venca, to jest legenda, teď už hardcore endurák
Dával na K3 necelých 2:15 a na R1 pak čistých 2:13 a to má přes 90kg a skoro 2m!!

Conan:

To je podle situace, když znáš zatáčku, jak povede, podle toho už do ní jedeš a odbržďuješ..pomoct si jde i zadní brzdou. Na silnici by měla bejt trochu rezerva na případnej ještě větší "záchrannej" náklon, když se to nečekaně utáhne..
Kontra se dává při zrychlování na výjezdu, když tě to táhne ven..no a nelogicky ještě víc plynu. Když už máš vše na zemi (koleno u kapoty, stupačku, botu, ..), není kam to tlačit, to jenom lehneš! :\ Je to v nájezdu a ve výjezdu, náklon je největší ve vrcholu zatáčky a tu dobu v něm se snažíme co nejvíc zkrátit, takový to vykružování oblouků v efektním náklonu je nežádoucí.. Ikdyž v Brně se musí, ty zatáčky jsou dlouhatánský, ale zase jednotvárný, takže se nijak neutahujou a rychlost je ± stejná po celej oblouk..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

9.2.2009 v 22:43 | Nahoru | #1004
Perňa #81> Dík za info. Jěště k D209GP racer. Jezdil jsi slicky nebo vzorek? Má slick pro mě význam při časech 2.24?

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

10.2.2009 v 23:02 | Nahoru | #1005
ConanK4>
Helejse, v novým MOTOHOUSE je test okruhových pneu se vzorkem od Anglánů! Celkem dobrý

Jinak jsem jel jen jednu sadu a se vzorkem, předek Soft, zadek Medium. Bylo to dobrý, dobrej grip na výjezdu. Očekával jsem větší problémy a nervozitu, ale byly dobrý v nájezdech, v šikaně i na výjezdu.. Nemůžu bejt úplně objektivní, byla to moje první jízda po loňský zimě (ježdění v Mostě s prospeedem) a ten den jsem nebyl ještě rozhejbanej a taky byla úplně nová, nenastavená (jen od oka) motorka. Další věc byla novej povrch na okruhu.. Ale i tak jsem okamžitě po třech kolech na nich jel stejnej čas jako rok předtím svůj best time. Pak jsem dal Pierlli Diablo Superbike slick a jezdil úplně stejný časy a to jsem byl na Pirelli o dost víc zvyklej a takže víc důvěra..
Proto Dunlop vidím za ty peníze jako super gumy, optimální na okruh a závody typu CEC a agentury nebo Volná!
Myslím, že slick bude podobnej a není potřeba..Gumu se vzorkem naopak můžeš ještě udat anebo dojet na silnici..

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

24.2.2009 v 11:01 | Nahoru | #1006
Ahoj, máš prosím Tě spočítané kolik kol Ti vydrží zadní Dunlop v Brně nebo v Mostě? Zadní Bridgestone mi v Cartageně při dobrém nastavení vydržel cca 90 kol (315 km). Přední Pirelli Superbike cca 160 kol, přední Dunlop má taky kolem 150 kol a je v dobré kondici. Ptám se, protože Dunlop se může zdát na první pohled dražší, ale z hlediska výdrže o hodně levnější. To vše při srovnatelném gripu. Pirelli funguje výborně, ale jde hodně rychle do kytek...

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

25.2.2009 v 08:50 | Nahoru | #1007
Už jsme to našel výše, 80 kol D211 v Brně...

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

26.2.2009 v 00:32 | Nahoru | #1008
.Kolda.> Je to různý, ale za dobrých podmínek a patřičně dobrým nastavení to cca odpovídá. Někdy se ale nesmyslně "roztrhá" zadní guma, na to musím přijít proč..
Když se to nestane, tak hlavní výhodou je konstantní výkon i třeba po 30-40ti kolech, neztrácej tolik vlastnosti jako Pirelli.

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 13:59 | Nahoru | #1009
Tak to tu musím opět lehonce zaktualizovat a hodit fota našeho neového "looku" na letošní sezónu
Kombošky špicovní, akorát to je tvrdý, nerozhýbaný,..očistec! To se snad zlepší.. No a je mi lehce volnější, páč mě měřili mezi Vánocema. Tak aspoň bude pohodlnější..

[URL=

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 14:04 | Nahoru | #1010
ta vypadá luxusně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 14:05 | Nahoru | #1011
Perňa #81> ........manekýni jak z katalogu!Dobré!!

A jak teda plány na "treninky"!Kdy a kam!?

.........A Boumis má dobré lyže za sebou!

2 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 14:15 | Nahoru | #1012
Jak dlouho vydrží ta bílá barva na té kombi?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 14:28 | Nahoru | #1013

stepos79>Jak dlouho vydrží ta bílá barva na té kombi?



36 654 453 much a 3 453 ptačích trusů..........ale Horst Fuchs to uvedce do pořádku!

Mě se ty kombi líbí!

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 14:31 | Nahoru | #1014

2LEKO>stepos79>Jak dlouho vydrží ta bílá barva na té kombi?

36 654 453 much a 3 453 ptačích trusů..........ale Horst Fuchs to uvedce do pořádku!

Mě se ty kombi líbí!



Mě se také líbí velmi jako a mrzelo by mě kdyby ta bílá šla rychle do prdele. Ale pokud udržbou běžnou zustane bílá pořád což třeba na mé kombi není a to je jí tam málo.

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 14:33 | Nahoru | #1015
Perňa #81>

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 14:44 | Nahoru | #1016

Benja>ta vypadá luxusně



Děkuji

(reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 15:30 | Nahoru | #1017

stepos79>Jak dlouho vydrží ta bílá barva na té kombi?



To se mě zeptej tak za dva roky

Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 15:32 | Nahoru | #1018
týbrďo manekýní pán exceláns ... moc pěkný...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 15:36 | Nahoru | #1019

2LEKO>Perňa #81> ........manekýni jak z katalogu!Dobré!!

A jak teda plány na "treninky"!Kdy a kam!?

.........A Boumis má dobré lyže za sebou!



Myslíš tyto? To nejsou Boumise (jestli teda nebereš za prkýnka ten trámek v koutě za Boumisem.. ), ty si zítra beru sebou do Švýcarska...neodolal jsem, na model 2009 mi dal slevu 50%, tak místo jedný zadní gumy jsem koupil tyhle ski. Takže už mám pokoj, jedny mám na sjezdovku a park (zelený Kamasutry) a druhý (černý Baggy) na dobrý freeridový podmínky..a ty tam letos jsou Tak už jen přežít, ty lebky na těch lyžích jsou dost výmluvný

[URL= a k těm tréninkům.. Vůbec ti nevím, jsem pořád pryč a nemám připravenou moto.. Něco mi říkal Libor o Velikonočním víkendu na Hungáči. Ikdyž bych raději něco blíž (Lausitz, Most, Brno..)
Ty něco už máš?

Naposledy editováno 16.03.2009 15:44:56

1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek

16.3.2009 v 16:06 | Nahoru | #1020
jaky v tom mas provozky?...jako olej v tlumicich, v centralu, motorovy olej, kapalinu v chladici,brzdova kapalina.. jinak vypada brutalne... vylozene levna zalezitost
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35866 Dnes v 21:16 Veverčák
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 StillFlyingMust 6 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Ventilové vůle Yamaha R1 2005 Yamaha YZF-R1 Richard65 3 13.4.2024 v 20:57 Richard65


TOPlist