paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CBR250R - sportování s jedním válcem
28.10.2010 v 07:42

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 13:45 | Nahoru | #61

babajezi>Tom_Riddle> Zmiňoval jsem CBR protože to žere stejně jako žralo RD. Svezení na ostrým dvoutaktu je úplně něco jinýho než na 4V 4t. Pocitově je to prostě jinde i když připouším že CBR600RR jede víc než YPVS 350. Ale zase takovej rozdíl do odspodu není. Koukni na to video jak to docela letí a to je jen 350. Nepřej si vidět jak to jelo v půllitru!! A na ten rám jsem si nikdy nestěžoval. Dokonce jsem se na tom svezl Hořice a že by se to nějak kroutilo jsem si nevšimnul.Moderní dvoutakt by dneska musel lítat neuvěřitelně.Šoutěžní KTM jsem jezdil taky ale v půllitru. Já prostě na dvoutakty trpím. Ale co jsi tvrdil o té spotřebě je fakt blbost. Ty sporty žerou taky.


Tk je pravda že cebra 6ka je vyhlášená svou žravostí. Já měl 2 roky GSX-R 750 SRADa, jel jako bejk utrženej ze řetězu a i když sem tahal jak chtěl, nikdy se spotřeba nepřehoupla přes 8l a to sem ho měl ještě přetryskovanej Dynojetem... Pohodová jízda do 140 se dala do 6ti litrů v pohodě. A moderní suzučí vstřiky SDTV umí i za 5 litrů na GSX-R 1000, o čemž si muže nechat zdát i vydechlá 2T dvacka... Že 2T půllitr pojede jak píchlá svině, o tom neni pochyb, ale doba je už někde jinde. Už i ten zvuk...Třeba motoGP, dřív když jezdili 500 2T, bylo to zajímavý, to určitě. Ale jak přišli 4T litry, to je jinačí masakr, uplnej boží orchestr. Je pravda, že téměř zmizely ty divoký highsidery způsobený brutálnim a náhlym nárůstem výkonu dvoutaktu, to je trochu škoda pro mě jako diváka. Ale jezdci sou určitě raději. I když Vale tvrdí, že NSR 500 byla nej brutalita na který kdy seděl...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 14:29 | Nahoru | #62
Big.One> Ja nevim ale CBR ma 33koní ne?

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 14:34 | Nahoru | #63
ať žijou 2takty to říkám furt! akorát za pár let už nebudou ve 2T dělat ani ty scootery

edit: Tom> highsidery zmizely kvůli tomu, že zadní kolo ovládá elektrika se dvácou se taky dostaneš pod 5 litrů stejnym způsobem jízdy jako s GSXR ale mluvit u závoďáku o spotřebě? A že maj různý objemy různej zvuk, si poslechni moto 2 a srovnej to s 2t 500ccm a klidně i s 250.

Naposledy editováno 29.10.2010 14:45:55

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 14:45 | Nahoru | #64
SensationBlaack> Asi ne. Ostrá krosová CRF250 má 36HP/10400ot/min. Tahle CBR250R bude něco mnohem slabšího. Samotná HONDA na svých stránkách o CBR250R žádný výkon ani krouťák neuvádí. Jak to naši novináři tedy vědí?

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 17:01 | Nahoru | #65
Big.One> Pokud chce konkurovat Ninje 250 tak musi mit podobne hodnoty jinak s tim ze by ji Jawa ujela je max vypustení velkeho nesmyslu jako kdyz jde na hajzl po fazolich

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 18:01 | Nahoru | #66
V každým případě je to motorka úplně o ničem jenom tím jednoválem a 25 udýchanými 4t koníky To měla být sportovní dvěpade !!! A je to sračka do Indie
Fuj Tajfl !! V tom měl bejt motor z VTR a s otřejším časováním a 36-38 PS ! Pak bych to chápal a asi koupil. Takhle? Nemám co koupit

2 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 19:01 | Nahoru | #67
Jednoválec???? Ten zvuk mě vždycky rozesměje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 20:41 | Nahoru | #68
dareckov> copak se ti na zvuku jednoválce nelíbí?? Neříkám, že je nejlepší, to každopádně ne, ale určitě není k smíchu...mrkni se sem na to video. Oproti tomuhle rachotu si troufám říct, že je tvůj zvuk k smíchu... Tím to ovšem nechci říkat o všech čtyřhrkách!

Naposledy editováno 29.10.2010 20:53:48

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 21:43 | Nahoru | #69
spidy> Spíš jsem slyšel kravál nějakýho uřvanýho rocku. To nic, třeba někdy někdo pochopí, že lidi na videu z testu zajímá zvuk motorky a ne nějakej kravál muziky, mimochodem možná bez autorskýho oprávnění a tudíž trestný! Triky jsou hezká věc ale tam kam patří. Takhle z toho moc nevidím.No nic, to je jen můj názor. Pobavila mě vhodnost FS570 pro začínající jezdce. To je motorka opravdu vhodná Na zabití
A mít tenhle traktor v kapotovaným sportu???? To asi není nejlepší nápad. Mimochodem znáš servisní intervaly týhle lagrace ??? To se pobavíš. Vyloženě motorka na poježdění [lol] [lol] [lol]

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 21:51 | Nahoru | #70
babajezi> jo to je potom vhodná každá mašina pro začátečníka, když i tahle... ale občas to tam slyšet jde, to bylo jen na ukázku, že jednovál není k smíchu. To máš pravdu, jednovál se do sportu nehodí. Jaký tam jsou servisní intervaly??

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 21:54 | Nahoru | #71
olej a filtr po 1mh a pístní sada po 45 mh

Takže průtokovej ohřívač plný syntetiky a při mým způsobu ježdění tak 2-3 pístní sady za měsíc . To bych musel bejt Kalousek

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 21:59 | Nahoru | #72
babajezi> tvl, to jako fakt?? to snad ani neni možný ten olej ne? to by museli i přitom testu měnit...

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

29.10.2010 v 22:11 | Nahoru | #73
Zkus si to najít na netu. To je stejný jako u nedur od Hondy. Tam píšou výměnu pístní sady po 10mh !!!! A neptej se co stojí.
jsou to darebáci. Tohle je normální holičství a dělají to schválně! Já lítal na soutěžní 350 3 sezony normálně palbu po silnici, jezdil jsem s tím jak se serií, na chatu a pomalu i pro mlíko. Žádnej píst se neměnil a když jsem to prodával tak s tím nový majitel ještě vesele závodil. No, byla to Jawa a ne nějaký cizácký sračky

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 05:31 | Nahoru | #74
FS 570 je pomerne hodnej stroj FS 650 byli vetsi kladiva

Naposledy editováno 30.10.2010 05:31:49

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 08:15 | Nahoru | #75
fuj fuj fuj!! kdyz bylo info ze bude mut 33koni a 130 kilo, tak jsem uvazoval ze 2-3 roky pockam na nejake ojete kousky a nasetrim na ni, i jako na jediny stroj... designove ji totiz povazuju za fantastickou... s 26 konma a 160kg (btw, uvadi to treba i web motorcyclespecs.co.za) se ale Honda muze jit vycpat, podle mne bude muset cenu nastavit dost pod konkurenci aby s timhle uspela...

Naposledy editováno 30.10.2010 08:20:55

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 08:27 | Nahoru | #76
Ta s takovýmhle "sportem" můžou jít do prdele za jakoukoli cenu !!
motor: jednoválec DOHC
výkon:19.4 kw
hmotnost:162kg
krout. momem:22.9Nm/7000 ot.
objem nádrže:13lt
převodovka:6 rychlostní

Před 40 lety měla Yamaha daleko lepší parametry !!
To je šestikilo lehčí !!

Naposledy editováno 30.10.2010 08:38:01

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 10:34 | Nahoru | #77
hlavne Honda uz sama umela dostat 28 koni z 4T bezudrzboveho 250ccm jednovalce pred vice nez 20 lety, a to uz pri 8500 otackach(napr XLR250R)... ano, ted jsou sice vsechny ty euro limity, ale i technologie sly silene dopredu a meli by byt schopni z toho CBR dostat dost pres 30 koni pri zachovani spolehlivosti..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:04 | Nahoru | #78

Cosmogagy>hlavne Honda uz sama umela dostat 28 koni z 4T bezudrzboveho 250ccm jednovalce pred vice nez 20 lety, a to uz pri 8500 otackach(napr XLR250R)... ano, ted jsou sice vsechny ty euro limity, ale i technologie sly silene dopredu a meli by byt schopni z toho CBR dostat dost pres 30 koni pri zachovani spolehlivosti..


no prave, kdyz se to Kawe povedlo pred nekolika lety...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:09 | Nahoru | #79

amazonka>no prave, kdyz se to Kawe povedlo pred nekolika lety...



myslis Ninju 250R?? to je ale radovy dvouval, z toho se kone vyrazi lip nez z jednovalce.. ale i z toho jednovalce tech 33 koni je urcite moznych, a verim ze by ti kone byly pocitove vyraznejsi a zabavnejsi nez u radoveho dvouvalu...

Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:27 | Nahoru | #80
No 148kg bez paliva a abs je slušných, měli to ale přejmenovat, pak by byl výkon a středně točivý motor dostačující



Naposledy editováno 30.10.2010 12:49:58

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:29 | Nahoru | #81

Cosmogagy>myslis Ninju 250R?? to je ale radovy dvouval, z toho se kone vyrazi lip nez z jednovalce.. ale i z toho jednovalce tech 33 koni je urcite moznych, a verim ze by ti kone byly pocitove vyraznejsi a zabavnejsi nez u radoveho dvouvalu...



myslim, ze tam nemeli davat jednoval, ale dvouval, tak jako u vtr, prece jen mi to prijde na takovou masinu lepsi. Jednobuch do nahacu a endurek

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:36 | Nahoru | #82
Cosmogagy> jinak pokud je pravda, ze to bude mit tech 25 koni,tak to nebude daleko od YBR 250, ta ma suchou vahu 138 kg a 21 koni, taky jednoval...a cena? dost rozdilna, kdyby zacli dovazet celokapotovanu ybru, kterou delaji v Brazilii, tak uz spis by se prodavala diky cene, u nas ybr zacina uz na 79t.Kc

Naposledy editováno 30.10.2010 11:46:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:36 | Nahoru | #83

Big.One>SensationBlaack> Asi ne. Ostrá krosová CRF250 má 36HP/10400ot/min. Tahle CBR250R bude něco mnohem slabšího. Samotná HONDA na svých stránkách o CBR250R žádný výkon ani krouťák neuvádí. Jak to naši novináři tedy vědí?



CRF 250 jenom 36 koní? Třeba Kawa KXF 250 4T má tušim 45 koní

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:42 | Nahoru | #84

dareckov>Jednoválec???? Ten zvuk mě vždycky rozesměje



No taková vytočená ostrá 450 4T jednovál, to má brutálně festovní zvuk, tvuj řaďák by zahanbila

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 11:56 | Nahoru | #85
Tom_Riddle> Ty ams hodne rad Harryho vid?

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 13:06 | Nahoru | #86

Tom_Riddle>CRF 250 jenom 36 koní? Třeba Kawa KXF 250 4T má tušim 45 koní


to mozna na papire, vsechny 250 crossy maj kolem 35 koni (na brzde, na motoru)

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 13:11 | Nahoru | #87

Tom_Riddle>No taková vytočená ostrá 450 4T jednovál, to má brutálně festovní zvuk, tvuj řaďák by zahanbila



Hádal bych se. Kdybych si dal nálepku na výfuk od nějaké ladácké firmy vsadím motoboty že mi to 80% lidí sežere Když se řekne jednoválec tak se mi vybaví zvuk CBR125RRRRRRRRRR

Naposledy editováno 30.10.2010 13:13:05

(reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 13:24 | Nahoru | #88

dareckov>Hádal bych se. Kdybych si dal nálepku na výfuk od nějaké ladácké firmy vsadím motoboty že mi to 80% lidí sežere Když se řekne jednoválec tak se mi vybaví zvuk CBR125RRRRRRRRRR

no tak CBRko, zni spis jako sekacka nez motorka, ale velky jednovaly maj prijemnej zvuk

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 13:45 | Nahoru | #89

dareckov>Hádal bych se. Kdybych si dal nálepku na výfuk od nějaké ladácké firmy vsadím motoboty že mi to 80% lidí sežere Když se řekne jednoválec tak se mi vybaví zvuk CBR125RRRRRRRRRR



Chudáčku takový divný představy! Až uslyšíš čtyřválec 125ccm tak napiš. Neuslyšíš, protože bude mít zvuk jak holicí strojek pod polštářem!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBR250R - sportování s jedním válcem

30.10.2010 v 16:37 | Nahoru | #90

hiffson>Chudáčku takový divný představy! Až uslyšíš čtyřválec 125ccm tak napiš. Neuslyšíš, protože bude mít zvuk jak holicí strojek pod polštářem!



haha Ne tak třeba i Bawo mi přišlo směšné. Je to věc názoru chlapi. Mě se nelibí ani dvouvály, ještě když to má někdo kuchnuté Však nikoho neodsuzuju, bohužél, měl sem to štěstí že mi kámoš denně před xichtem startoval Cebro tak proto
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zaseknutý přepínáč světel Honda cbr... Honda CBR 250 JakubSS 3 25.3.2022 v 10:06 JakubSS
Lakování kol kde [1, 2] Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blackbird, Honda CBR... Meky13 38 27.3.2019 v 21:36 Dadak79
"servis" v domácích podmínkách [1, 2] Honda CBR 125R, Honda CBR 400, Honda CBR 1100XX Blac... Nováček98 41 28.4.2018 v 14:36 Gahan37
Honda CBR 250rr vysvětlení Honda CBR 250 FOPE 17 1.10.2017 v 15:31 petronick
Bude se prodávat CBR 250rr? Honda CBR 250 crazyyer 3 28.6.2017 v 18:36 bledemon


TOPlist