paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW
9.8.2010 v 23:46
Dnes na D 1 na BRNO VW PHAETON vs HAYABUSA v asi 280 vzdávám.


Naposledy editováno 10.08.2010 00:27:09

3 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:58 | Nahoru | #61
Je potreba si uvedomit,ze zadny "normalni" auto nejede 280km/h,mel si tam mozna 260,takze typek uz velkou rezervu nemel,ale ty jo
edit:ten kdo tvrdi ze 1.8 jede 260,by se mel nechat dobrovolne s tim playstationem zavrit do blazince.

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 11:59 | Nahoru | #62
Bubrak ZX10R> když se vrátím ale k tý zx7r, tak tohle je super fotečka ty jako správnej kawista bys měl začít onanovat

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:05 | Nahoru | #63

Blade_it>Je potreba si uvedomit,ze zadny "normalni" auto nejede 280km/h,mel si tam mozna 260,takze typek uz velkou rezervu nemel,ale ty jo
edit:ten kdo tvrdi ze 1.8 jede 260,by se mel nechat dobrovolne s tim playstationem zavrit do blazince.



ja vytah s atmosferickou 1.8 (mondeo rok 98) 238 z kopce, ale premeruje mi to o 15 uz pri 0, takze GPS ukazovala 210, presto to je solidni to turbo 1.8 muze 260 ukazat v pohode podle me

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:16 | Nahoru | #64

dareckov>jj 160 koníčků



mam dojem ze passat CC se se starou 1,8 vubec nedela... 260 se 160ti konema je podle me blbost....

edit tak se 160ps tsi je... moje blbost... ale na 260 podle me stejne nema... v technicaku max 222....

Naposledy editováno 10.08.2010 12:20:44

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:20 | Nahoru | #65

Luke288>takhle to funguje u passata? to at se jde zahrabat, i moje blbá OII proměřuje v celým spektru otáček víceméně stejně, tzn když už jí dotlačim na 200km/h GPS tak na tachu je nějakých 206km/h, v 100km/h GPS je na tachu 105km/h.
jestli passat při 260km/h tacho jede reál 230km/h tak potěš kozy...tzn při 130km/ je reál 100km/h nebo se ta odchylka nějak v rychlostním spektru mění?



on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:23 | Nahoru | #66

Bubrak ZX10R>Kup si poradnou motorku.



tak to nevím jakou, třeba to tvoje lego? tvoje stavebnice je letos furt rozmontovaná

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:23 | Nahoru | #67

assassin>mam dojem ze passat CC se se starou 1,8 vubec nedela... 260 se 160ti konema je podle me blbost....

edit tak se 160ps tsi je... moje blbost... ale na 260 podle me stejne nema... v technicaku max 222....



Jo v techničáku je 222km/h přesně. Do toho omezovače jde to auto rychle...Pak už je to běh na dlouhou trat a snad 3 minuty to tam tlačil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:23 | Nahoru | #68

assassin>on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema



myslis? ja dal se 115konema 210 gps, z kopce, dlouhyho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:27 | Nahoru | #69

assassin>on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema


má pravdu ten chlapec...1.8 a 260km/h???blbost...e36 2,5 141kW max240km/h a víc ani ťuk. tak nějaký VW nemůže takhle jet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:29 | Nahoru | #70

Bubrak ZX10R>myslis? ja dal se 115konema 210 gps, z kopce, dlouhyho



no odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti... takze pak na kazdejch par km navic je potreba spousta koniku...

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:29 | Nahoru | #71
a ja dal s 23 konma v maluchovi tacho 125 km/hod hec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:30 | Nahoru | #72

valentino111>má pravdu ten chlapec...1.8 a 260km/h???blbost...e36 2,5 141kW max240km/h a víc ani ťuk. tak nějaký VW nemůže takhle jet



na bmwklubu zas kupa lidi tvrdi ze 328(asi o 2kW vic nez 325) 260da. passat bude mit lepsi Cx,ale ze by to stacilo na 260 s 160ps moc neverim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:32 | Nahoru | #73

assassin>no odpor vzduchu roste s druhou mocninou rychlosti... takze pak na kazdejch par km navic je potreba spousta koniku...



to je jasny, ale z kopce, to sem dal i 205 tacho s Fabii 1.9 SDI (50kw) a ta tolik nepremeruje

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:36 | Nahoru | #74

Bubrak ZX10R>to je jasny, ale z kopce, to sem dal i 205 tacho s Fabii 1.9 SDI (50kw) a ta tolik nepremeruje


Nevím. Viděl jsem záznam rychlosti z motorový brzdy u Fabie. Při 50ti na tacho jela 46 a při 130ti na tacho 118. Takže asi i tyhle elektronický rychloměry budou mít odchylku přibližně lineárně závislou na rychlosti.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:40 | Nahoru | #75

Jízda>Ahoj jenže nikdy nevíš co tam za volantem sedí za vola (muže ti jen tak škubnout volantem když bude vedle tebe) a jeho to bolet nebude nás jo za mě raději nezávodit



..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:45 | Nahoru | #76

2LEKO>..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!



a nakonec vyhlášení výsledků na policajtech u fotky z radaru co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:48 | Nahoru | #77

2LEKO>..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!



jojo taky mam takovou zkusenost, ze kdo jede nad 220, tak to bylo o pohode a respektu

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:49 | Nahoru | #78

assassin>na bmwklubu zas kupa lidi tvrdi ze 328(asi o 2kW vic nez 325) 260da. passat bude mit lepsi Cx,ale ze by to stacilo na 260 s 160ps moc neverim.


jo to je možný, ale VW 1.8 se 160koníkama prostě neudělá 260km/h

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:50 | Nahoru | #79

2LEKO>..jakmile se jede přes cca 220 km/h a je to auto,co na to má....tak už je řidič auta "sportovec",a co jsem já zažil,tak "férový" souboj!..a vždy většinou proběhne blikáčka,máváčka a pozdrav po ukončení "boje"!



mas recht... ja jednou zavodil na D1 s cayenem... furt kolem 240-260 kmh... asi 20 km... pak sem jel na benzinku a pekne sme se pozdravily

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:51 | Nahoru | #80

assassin>on evidentne to auto nema, vsechny tyhle novy koncernovy a asi i jiny auta premeruji o tech cca 5-10kmh v celem spektru... ne procentuelne... 260 v passatu bude minimalne 250 a na to 1,8 se 160ti konema nema



já totiž nevím, kde se tahle domněnka o procentuálním proměřením vzala, protože zatím ve všech autech co jsem měl tu čest je ta odchylka v celým spektru +- 2km/h stejná.

ad 260km/h a 160koní- nevím, těžko říct, ve 245koňovým nafťáku jsem těch 245-250kmúh dal a taky to bylo z lehkýko kopečka. tohle by muselo bejt asi hodně velký klesání :))

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:52 | Nahoru | #81

maras>a nakonec vyhlášení výsledků na policajtech u fotky z radaru co?



....třeba na dálnici, jakmile se sejde moto a sport auto typu Porsche,Ferrari,Lambo,Audi S, RS, BMW M,tak většínou vždy dojde k "porovnání"!Pravda,od těch 250 už to je "mazec" vzájemně se kontrolovat,to má auto jednoznačně výhodu!
....za poslední půl rok jsem radar neviděl......a jezdím dost km!/město a nějaké uzavírky nepočítám/!

Naposledy editováno 10.08.2010 12:55:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:56 | Nahoru | #82
2LEKO> Však pohoda, jenom sem to zakončil

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 12:56 | Nahoru | #83

Luke288>já totiž nevím, kde se tahle domněnka o procentuálním proměřením vzala, protože zatím ve všech autech co jsem měl tu čest je ta odchylka v celým spektru +- 2km/h stejná.



u me ne, tacho mi ukazuje 65 a jedu 50, pak 100 a jedu 82, 238 a jedu 210, proste 15 + procenta

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 13:02 | Nahoru | #84

maras>2LEKO> Však pohoda, jenom sem to zakončil



...a já jenom tak z nudy"mudruju"!

...já bych na moto nevlez!

Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 13:08 | Nahoru | #85
Já tenkrát ujel Brabusu kupé, ale bylo to takový to hranatý starší, no ve 250 vyměkl a uhnul. To jsem byl už hodně rád, že to vzdal....víc už bych to nehrotil....

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 13:27 | Nahoru | #86

Luke288>já totiž nevím, kde se tahle domněnka o procentuálním proměřením vzala, protože zatím ve všech autech co jsem měl tu čest je ta odchylka v celým spektru +- 2km/h stejná.

ad 260km/h a 160koní- nevím, těžko říct, ve 245koňovým nafťáku jsem těch 245-250kmúh dal a taky to bylo z lehkýko kopečka. tohle by muselo bejt asi hodně velký klesání :))



me moto keca 15procnt, u auta nevim, ale je stary tak mozna taky procentulne

245koni je o dost vic nez 160...
ale ono ma to cc dobrou arodynamiku a okta1 1,8t tacho240umi tak treba jo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 13:33 | Nahoru | #87
Bubrak ZX10R> pokud ti to auto kecá tak bych tam dal KR 108

(reakce na) Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 13:43 | Nahoru | #88

GRASSEL>Bubrak ZX10R> pokud ti to auto kecá tak bych tam dal KR 108



ale km to pocita dobre, to premeruje jen 3% (na 10km u znacek na dalnici mi ukazalo mereni 10.3km) , chce to spis posunout rucicku

ale desina mi ted asi podmeruje s tou KR a prevod je na 1 jak 1.5

2 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 13:55 | Nahoru | #89
Me moje auticko, 1,3 turbo, udela neco za rozsah tacho ( cca neco pres 250 ), realna 230, mereno gps ( a ani ty nejsou buhvi jak presny :), kamos na gsxr 750 nameril top speed 378 km/h :D )
A nejvetsi blazinec byla jizda na svacinu do KFC. Ja na GSXR 1000, upravene Subo STi a lehce upravena Supra MKIV. Kdyz jsem jel zatacku 278 km/h a predemou stale STi a fakt nezpomalovalo, zacinal jsem si myslet, ze bych si mel koupit kolo a nedelat si ostudu :)
A Supra ? Jedu na rovince 299 a Supra vpravo a mirne poodjizdi :)
Pak prislo par zatacek a kratsi rovinky, kde motorka ma navrh akceleraci a dostal jsem se pred auta, nicmene o par metru jen :) A cely boj ferovy, s blinkry apod. Holt panove umi ridit :) Ale to se mi stalo za 10 let poprve a naposledy

1 reakcí na tento příspěvek Dost traumatický zážitek GSX R 1300 nestíhá VW

10.8.2010 v 13:58 | Nahoru | #90
meerecheck: nojo ta litrova K2 nahore uz moc netaha
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa Smrči-GSX-F 13 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa anonimis 3 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King CobrettiCZ 4114 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 Orgovany 229 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr


TOPlist