paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Přibližovadlo do 350 ccm
 
18.5.2010 v 19:58
Jaké jsou dlouhodobější zkušenosti s něčím novým jako Yuki apod. v obsahu do 350 ccm na denní dojíždění do práce apod. co by nahradilo už dost motorově hlučnou stávající Jawu 350/640 nebo se pustit do následné opravy Jawy? Nechci do toho dávat víc než do Jawy. Roční průběh mám přes 10 tkm a váhově mi 125ccm nevyhovuje (s komplet výbavou 110kg).
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

20.5.2010 v 22:49 | Nahoru | #61
Mě na to příjde ideální ta 350, co máš. Ta investice se ti vrátí. Ale na druhou stranu, pokud tě hlodá myšlenka jinýho stroje, tak abys pak nelitoval investovaných peněz. Jinak po 640 jsem kdysi taky koukal

memphis.unv> No za 3 litry asi při hodně velkým snažení, ale ty tady nahoře taky píšeš, že běžně jezdíš za 4 a věř, že se seriovým GSem se toho dá v klidu dosáhnout, ani člověk nemusí být nijak opatrnej. Je to hodně o stavu danýho stroje, ale co můžu říct já, tak s otevřeným výfukem a relativně svižným způsobem jízdy mám Ø 4,5. A za 6/100 jsem se dostal taky snad jedinkrát.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

20.5.2010 v 23:44 | Nahoru | #62
Rampa89> ptám se protože tady někdo tvrdil že to pětikilo žere míň a pokud já se pohybuju při turistickým tempu kolem těch 3,7 tak to musí byt aspoň o půl litra míň aby se dalo tvrdit že to míň opravdu je

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 05:45 | Nahoru | #63

c.j.>Pod pojemm přibližovadlo na dojíždění do práce si představuju něco maximaláně jednoduchého, chlazeného vzduchem, max olejem, což se hnad ohřeje a na druhou stranu se to v létě v zácpě nebude přehřívta a nebude se to sanžit usmažit řidiči nohy, něco, co může několik dnů v kuse moknout a stejně to pak bez problémů chytne, něco, co netahá pozornost závistivců, takže ani nic drahého, něco, co se nemusí točit nad 8tis aby to vůbec jelo a taky by to mohlo být střídmé ve spotřebě a v neposlední řadě s minimálními nároky na údržbu.. Mě z toho vypadává jawa, i když 4T by nebyl špatný.



To píšeš o mé Daytoně Start na drc, i v dešti (mám najeto 3300 km za měsíc), spotřeba ted už jen 2,9 a půjde níž, až dám na motor větší rozetku. Recenze BMW R1100RS vs. Yuki Daytona 350 je moje

(reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 07:34 | Nahoru | #64

rrss>To píšeš o mé Daytoně Start na drc, i v dešti (mám najeto 3300 km za měsíc), spotřeba ted už jen 2,9 a půjde níž, až dám na motor větší rozetku. Recenze BMW R1100RS vs. Yuki Daytona 350 je moje



Tak v tom případě to je jasné

(reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 08:12 | Nahoru | #65

memphis.unv>Rampa89> ptám se protože tady někdo tvrdil že to pětikilo žere míň a pokud já se pohybuju při turistickým tempu kolem těch 3,7 tak to musí byt aspoň o půl litra míň aby se dalo tvrdit že to míň opravdu je



Až na to, že turistický tempo u GS je asi o 30 km/hod někde jinde a nemáš problém s předjížděním aut....

Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 09:08 | Nahoru | #66
kamarát má Yuki 250 ten naháč. Jazdí na tom tak isto do 20 km. Nežere to nič, gumy sú celoživotné. Akurát keď sa budeš o to starať, občas pritiahneš šrob vymeníš origo reťaz za kvalitnejšiu a máš poruke poistky tak je to v poho. Celkom aj živé žihadlo, do mesta super.

(reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 11:17 | Nahoru | #67
memphis.unv> Nj, ale zase je to individuální, tobě žere při té cestovní 3,7, ale pokud se člověk podívá tady do databáze, nebo i z vlastní zkušenosti, tak taková spotřeba je spíš ojedinělá než normální, bráno ke všem 350. Nemluvě o tom, že je víc verzí 350 motorů, nemají stejný naladění a každej žere jinak, nebo taky opotřebení 2T (u konci života klesající výkon - nutný za to víc tahat = vyšší spotřeba). A taky ten olej...

Oproti tomu ty GSa se bouchaly skoro 20 let jenom s minimálníma zásahama do motoru (snad jenom jiný karborátory, nic dalšího mě nenapadá) a tak je tam při dobrým seřízení spotřeba u většiny motorek +- stejná, závislá většinou čistě na způsobu jízdy.

Druhá strana mince, jak tu napsal Cooker, je jízdní projev.

(reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 14:58 | Nahoru | #68

WhiteS>

Tady dyžtak odkaz



to je 4 valec??

2 reakcí na tento příspěvek Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 15:42 | Nahoru | #69
S Jawou jezdím za 4,5L při klidné jízdě, 5L při normální, po městě spíš za 6L. Seřízená je dobře, motor v perfektním stavu. Jet pod 4L, asi bych zadřel na chudou směs.
S půllitrovou rejží jezdím stejným tempem 3,7-4,5L, po městě taky 4,5L. Mladá na svém půllitru jela dovolenou dokonce za 3,4L.

Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 17:01 | Nahoru | #70
neodpovídal jsem na cvestovní rychlost o které nikdo nemluvil ale na spotřebu

(reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 17:02 | Nahoru | #71
Deadman> nevim jak ostatní ale já jsem vždycky bohatost seřizoval tak aby svíčka byla suchá černá mírně do cihlova

(reakce na) Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 17:49 | Nahoru | #72
Deadman> Stačí si sehnat tachometr s počítadlem co víc přeměřuje a hned ti ta spotřeba pěkně klesne.

Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 19:45 | Nahoru | #73
Co se týká té Jawy, tak u mojí 640ky(otevřený dvoukomoráky,prořízlá clonka) jsem jezdil běžně za 6).V životě jsem se s ní nedostal pod 5,5 a seřízená byla dobře,motor taky dobrej.

Jinak starším motorkám typu ZZR250,ZXR250 atd. bych se asi vyhýbal-ano dají se koupit za "pusu", ale většinou je to hodně vyhoněný, a cena/dostupnost dílů nebude nic moc. Nehledě nato,že mi to nepříjde jako vhodná motorka na každodenní ježdění do práce.

Jinak Jardo, trváš na té kubatuře do 350ccm?A v jaký ceně se hodláš pohybovat?Já bych se třeba podíval po polotučným Banditovy-koupíš za dobrý kačky(dá se vybrat 40tk),levný provoz(tak kolem 5l tipuju), koncepčně jednoduchý motor(vzduch), díly seženeš v pohodě, a po Jawě bych řekl že to je sto a jedna..toť ale můj názor.

Přibližovadlo do 350 ccm

21.5.2010 v 20:42 | Nahoru | #74
Pánové svého času sem vlastnil stroj Derbi Atlantis- 50ccm, Výkon 7ks, dvoutakt. Výrobce Derbi Španělsko. Kupoval sem 50 kubíků, kvůli dceři, aby i ona na tom mohla jezdit. Nový stál 50 000kč. Lil sem jenom do toho benzín a do vedlejší nádržky olej.Převod a řazení obstarával variátor. Tak že pouze přidat plyn a už to frčelo. Mám 120 kg a jezdilo to se mnou po rovině 80km/h. Do kopce to bylo trochu horší-tam by přeci jenom byla lepší 125. Jinak po 6000km sem mněnil svíčku LODGE za svíčku BRISK. To byla celá udržba skůtru. Spotřeba se vešla do 2 až 2,5 l na 100km. Nalítal sem sním 15000km bez stráty květinky a absolutně bez problémů. Poté sem ,ale zatoužil po většší kubatůře, tak šel z domu. Stále ,ale na něj vděčně vzpomínám. Ojetý se dá teď pořídit tak za 20 000 až 25 000kč dle stavu.

[img]

Přibližovadlo do 350 ccm

23.5.2010 v 13:45 | Nahoru | #75
Na dojíždění do práce skůtr,dvaapůli nebo babetu.Pořizovačky za nějaký půlitr a následný servis to prodraží tak,že to nemá smysl.

Přibližovadlo do 350 ccm

31.5.2010 v 01:12 | Nahoru | #76
Doporučuji Suzuki Marauder GZ 250Y.Spolehlivá,malá spotřeba a na kubaturu celkem slušný výkon.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist