Téma: spotřeba V2 1000 vs. řadovy 4 válec 1000
28.3.2010 v 09:21
Ahoj vsechni mohli byste prosim nejak trochu porovnat spotrebu u dvouvalcu V-Twinu a radovych 4 valcu? nejak mi to hoooodne zere a chtel bych zjistit jak jste na tom vy?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotřeba V2 1000 vs. řadovy 4 válec 1000
changes1> diky, ja to budu muset nejak propocitat
1 reakcí na tento příspěvek spotřeba V2 1000 vs. řadovy 4 válec 1000
Zkusil bych to hodit na brzdu, ať se ti na to kluci mrknou... Co třeba automatickej sytič, že by nevypínal? Všecko je možný...
Riddick>Zkusil bych to hodit na brzdu, ať se ti na to kluci mrknou... Co třeba automatickej sytič, že by nevypínal? Všecko je možný...
Napřed ať pořádně změří spotřebu, měření odhadem na 60ti km a ještě neví jestli měl předtím plnou... to mu mohlo vyjít skoro cokoliv.
speed>zajimaly by me radovy 4-valce vetsi objemy 750 - 1000ccm jak sou na tom??
Suzuki RF900 pohodová jízda 5-5,5 litru, ve dvou s báglama a tankvakem s rychlostí do 190 max 8,5..... no a sám při "ostřejší jízdě jsem se nedostal na 8,5 litru..... jinak je tam KN filtr, a kit Dynojet motor má nalítáno tak cca 80-90tisíc (na tachometru mám 62000)
vsechny moto žerou podle toho jak s tím jezdíš - moje spotřeba na posledních motorkách:
- YAMAHA THUNDERACE r.02 9-10,5l/100km
- YAMAHA R1 r.00 9-12l /100km
- GSXR 750 r.01 cca10l /100km
a když jsem to pujčoval kámošovi tak ten jezdil na všech do 6,5l /100km
Naposledy editováno 28.03.2010 12:36:46
- YAMAHA THUNDERACE r.02 9-10,5l/100km
- YAMAHA R1 r.00 9-12l /100km
- GSXR 750 r.01 cca10l /100km
a když jsem to pujčoval kámošovi tak ten jezdil na všech do 6,5l /100km
Naposledy editováno 28.03.2010 12:36:46
hele kdyz jedu na kawe ustalene kolem 200 tak bere 8-8,5l (GPZ1000RX), na r1 takjhle jedu pod 8l. Kdyz specham hodne a drzim na r1 hefta na doraz, tak jede za nejakych 13-15 l. Coz znamena.. ze pokud chces u nas v cechach zkouset kolik to jede... je dobre mit (alespon tem,temer) plnou.. vcelku se da pocitat s tim, ze kdyz trochu "spechas" mas 18 l nadrz jen na nejakych 100km plus neco malo k tomu...
pac kdyz kdyz predjedes R36, a nekde na chvili zvolnis, tak je hned za tebou a jemu to tachometrovych 300 taky da. Jedina sance (podle me aspon) je pak dojet nekam, kde bude fakt velkej provoz a tam mu ujet diky tomu, ze se lip vejdes.. Ale on¨ma zase modry svetla a houkacku.. takze se mu lidi uhybaji sami...
Na druhou stranu po deseti minutach s heftem nadoraz uz me tak boli krk a hlava o toho jak poulim oci schovanej za kapotou... ze si nejsem jistej... zda bych cely 100 km usek prejel.
Jinak nejnizsi spotreba s karburatorovou kawou 5,0 l kdyz jsem ji tocil jen do 3000 ot. protoze byla v prrrdeli klika a sly z toho hrozny zvuky...
R1 umi jet na kochacku do 120 taky za 6,5 mozna min, ale priznam se ze to nemam overeny, tenhle zpusob jizdy umoznuje tak dlouhejk dojezd.. ze u nej nikdy nevydrzim a namixuju do toho nejaky zerychlovani, cimz pak nikdy nevim, za kolik mi to umi setrilkou jet.
pac kdyz kdyz predjedes R36, a nekde na chvili zvolnis, tak je hned za tebou a jemu to tachometrovych 300 taky da. Jedina sance (podle me aspon) je pak dojet nekam, kde bude fakt velkej provoz a tam mu ujet diky tomu, ze se lip vejdes.. Ale on¨ma zase modry svetla a houkacku.. takze se mu lidi uhybaji sami...
Na druhou stranu po deseti minutach s heftem nadoraz uz me tak boli krk a hlava o toho jak poulim oci schovanej za kapotou... ze si nejsem jistej... zda bych cely 100 km usek prejel.
Jinak nejnizsi spotreba s karburatorovou kawou 5,0 l kdyz jsem ji tocil jen do 3000 ot. protoze byla v prrrdeli klika a sly z toho hrozny zvuky...
R1 umi jet na kochacku do 120 taky za 6,5 mozna min, ale priznam se ze to nemam overeny, tenhle zpusob jizdy umoznuje tak dlouhejk dojezd.. ze u nej nikdy nevydrzim a namixuju do toho nejaky zerychlovani, cimz pak nikdy nevim, za kolik mi to umi setrilkou jet.
Tuono 1000 - velká stříkačka, KN, PCIII, otevřená koncovka.
Pohodovka lehce přes 6/100
Běžná svižná kolem 8/100
Palba 9-10/100
Při závodech dle okruhu 12-13/100
Edit - jo a když to bylo zcela v sérii, žralo to zhruba stejně ve všech režimech, akorát to o něco míň jelo.
Naposledy editováno 28.03.2010 18:58:33
Pohodovka lehce přes 6/100
Běžná svižná kolem 8/100
Palba 9-10/100
Při závodech dle okruhu 12-13/100
Edit - jo a když to bylo zcela v sérii, žralo to zhruba stejně ve všech režimech, akorát to o něco míň jelo.
Naposledy editováno 28.03.2010 18:58:33
cus, tak ja mam na zx9 spotrebu 6 az 7 a ladak akrap.pričemž spotreba pri pohodovy jizde a kdyz jedu na doraz tak se moc nemeni,jeste si vic jak 7 nevzala,a kamarad ma sv1000S a spotreba kdyz jede se mnou 8 az 9 l ....a bracha na r1 taky tech 7l tak asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) spotřeba V2 1000 vs. řadovy 4 válec 1000
speed>jojo ja bych to taky neresil ale me to sezralo 3/4nadze na 60km... a proste mi to nesedi vis? diky za prospevek, kamarad ma taky 929 a rika ze je s tim spokojenej co se tyka spotreby, ze to umi jezdit za 10 ale taky za min
Jojo kamarád má pravdu souhlasím sním Né aby si vzala 10ku to už jí musím fest podržet1 reakcí na tento příspěvek spotřeba V2 1000 vs. řadovy 4 válec 1000
TL1000R , Leo Vincáky 9-10 L . pohoda , 13 L nepohoda
Naposledy editováno 28.03.2010 22:02:21
Naposledy editováno 28.03.2010 22:02:21
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |
Budiky Suzuki SV 650 | Treable | 6 | 4.5.2024 v 14:43 Mňojo |