globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Stage 1 na VTR F
24.1.2010 v 19:33
Hoj chalani, zkoušel sem hledat v historii a nenašel, tak kdyby to tu už bylo, tak sorry.

Potřebuju si ujasnit pár věcí, mám Firestorma 03, provoz O5 a mám na něm otevřené laďáky Scorpion, filtr origo papírák. Je nutné ho díky těm laďákům seřizovat, myslím trysky atd.?

Druhá otázka je: Dynojet kit Stage 1. Uvažuju o kitu, tak se chci zeptat těch, kteří nakitovali svoje VTR, jestli pocítily rozdíl. Nevím, jestli označení Stage 1 je nějaká univerzál sada, nebo to musí být STage 1 přímo na VTR popř. jestli je jiná alternativa Dynojetu (třeba levnější).

Třetí otázka: Pokud tedy koupím kit, jak je to časově náročný na instalaci pro mechanika, který to přímo dělá a má k tomu k dispozici brzdu. Četl jsem, že na těch tryskách od Dyna. jsou zářezy pro hrubé naladění za předpokladu laďáků a papírového origo filtru.

Díky moc za rady MAjk
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 16:30 | Nahoru | #61
je tam na vyběr ze 3 velikosti trysek a nejvěči je stejná jako originální.. ja tam mám myslim tu prostředni čislo si nepamatuju.. jehly na druhém zářezu od vrchu.. jestli to dělá bordel tak to zkus jak to mám já pač máme stejny motorky a mě to jede krásně a ještě si pak dolad směs..

Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 16:42 | Nahoru | #62
A lauf mas nakej masackej, vybrakovanej, seriovej, nebo z neceho uplne jinyho? Prumer u svodu?

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 18:45 | Nahoru | #63
Vyfuk je ixil na CBR.. je pruchozi..obyčejnej ladak..

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

28.1.2010 v 19:04 | Nahoru | #64

Majk-fox>PetrVTR_new> Moc děkuju za rady, je fajn že si takhle mezi sebou pomáháme A ještě jednou pro upřesnění.
Trysky 18
Jehly 5 zářez
A je jedno, jestli fitr bude KN nebo BMC popř DNA.



Na ja kontretne mam DNA. Kamos co ma KN dosel ke stejnemu nastaveni.

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

29.1.2010 v 10:12 | Nahoru | #65
Ghost.33> A to je jako ixil na tyhle F2jky, nebo proste stylem vobyc tamhle roura vod pepika, bo rikal, ze ma bezva zvuk?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

29.1.2010 v 12:24 | Nahoru | #66

SmokinCBR>PetrVTR_new> co ja vim... s karbecem si hraju leda u skodovky a este jenom zvenku:) ... spis by mi zajimalo, jestli to muze bejt laufem, nebo proste posrali ty stelovani v karbecu..
Jinaci graf sem nedostal....
Jinac lambda kontroluje slozeni smesi vejfukovejch plynu, ne? Tak treba v tyhle babicce zadna podobna ficura nejni, to je poctivej stroj este :) Leda, ze by meli voni svoji vlastni (coz by teda pro lazeni asi mit meli)....



No byva to tak, jinak by se ladilo dost blbe

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

29.1.2010 v 13:37 | Nahoru | #67
PetrVTR_new> jinac je to samo v karbecu, pac se mi uchcava prvni (nebo posledni, podle toho, jak to beres) svice.... Nebo ne, ze by byla vylozene durch, ale pekny vopaleni vypada teda jinac a ne takhle negersky...

Dynojet Stage 1 na VTR F

29.1.2010 v 13:46 | Nahoru | #68
Je to přimo na F2 od mototravniček.. ale ixil je jina liga než akrap nebo yoshimura a takove vyfuky.. je dost horši bych řekl u těch velkych značek ti nějaké ty kobě daji pač je ladi na brzdě.. ixil ma jen dobry zvuk na vykon to moc neni..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

1.2.2010 v 22:15 | Nahoru | #69
Ghost.33> tak s tím nesouhlas, jsou tam dle jejich číslování 170, 180, 190, ale ta 190 je podstatně větší než origo, co jsem je měřil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

2.2.2010 v 08:31 | Nahoru | #70

Radek47>Ghost.33> tak s tím nesouhlas, jsou tam dle jejich číslování 170, 180, 190, ale ta 190 je podstatně větší než origo, co jsem je měřil..



Tak zadne "jejich" cislovani tam rozhodne neni, je to normalne s setinach mm.

Dynojet Stage 1 na VTR F

4.2.2010 v 13:09 | Nahoru | #71
Já jsem si ladil sám Horneta (KN,Dynojet,lad.Výfuk)..První jsem nastavil jak doporučoval návod..Byla potřeba akorát poštelovat volnoběžnou směs (při rozjezdu se choval motor (zahřátej) furt jak studenej bez sytiče, v otáčkách při prudkým otočením plynu se zadrhával)..Směs jsem nastavil by vočko aby se eliminovali ty dva neduhy viz. výše..Podle svíček vše ok..Zkoušel jsem i jiný trysky (origo 115) dával jsem 112,114,115(origa),116..112 měly malinko lepší spodek, utahanější vršek 114 a 115 se chovaly naprosto stejně (vše OK) 116 po zastavení v garáži z motorky smrděl benzín..Takže jsem nechal 114ky volnoběžná směs šla z 2,5ot na 3,5ot..Vše ok, nic nezlobí, svíčky OK, nekouří, nesmrdí po benzínu, najeto cca 20tis km..Měl jsem dlouho nutkáni to nechat odbrzdit ,ale jelikož nejsou žádný problémy tak jsem to nechal tak..Co to dalo? Motor má chuť i od spodu a střední pásmo má víc síly..Nahoře mě přijde, že se toho moc nestalo, ale minimálně se motor líp vytáčí..Uděláš si to doma klidně sám a pokud to bude něak zlobit, tak laborovat..Největší vliv bude mít volnoběžná směs, pak asi jehly (s nima jsem já problém neměl) a hlavní trysky jsou to poslední..Směs poznáš, stejně tak maximální velikost trysek..

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

4.2.2010 v 13:16 | Nahoru | #72
PetrVTR_new> Správně čisla trysek jsou normalně žádné specialni.. Možná máš trysky od jiné firmy nebo nevim..

Dynojet Stage 1 na VTR F

4.2.2010 v 16:05 | Nahoru | #73
Ehm, ještě dotaz, oni se musej ještě vrtat šoupátka?

Dynojet Stage 1 na VTR F

4.2.2010 v 17:04 | Nahoru | #74
ja sem nic nevrtal a ani v navodu nebylo psane

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Stage 1 na VTR F

22.2.2010 v 13:44 | Nahoru | #75
u vtr je v návodu psané vrtat šoupátka a je přiložen vrták a trysky teda nemají označení shodné s origo, protože Dyno 180 byla menší než 178 origo...

(reakce na) Dynojet Stage 1 na VTR F

23.2.2010 v 22:37 | Nahoru | #76
Radek47> Takže 180 Dyno je menší, než origo, tak nějak nechápu, proč vrtat šoupátka. A mám trošku obavu, aby to někdo, kdo to tam bude dávat nedokurvil tím vrtání

Dynojet Stage 1 na VTR F

25.2.2010 v 13:10 | Nahoru | #77
Chlapci, asi mě ukamenujete, bohužel, strašně porát váhám, zdali to nakitování má smysl, ještě jsem přemýšlel o větší rozetě popř. jiném kolečku, máte s touto úpravou někdo zkušenosti? Nebylo by to lepší, než Dynojet? Vím že to bude na úkor max. rychlosti, ale otázka je o kolik
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... AlbiVTR 32 6.4.2024 v 08:26 Krovak
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm djbell 75 9.1.2024 v 16:55 djbell
montáž uni tachometru Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 8 25.9.2023 v 08:00 krokoš
tacho Honda VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 0 10.8.2023 v 09:20 ujec76
tacho na Hondu VTR Honda VTR 1000F Firestorm ujec76 1 2.8.2023 v 22:17 Prasčenko


TOPlist