Téma: diesel vs benzin
 
19.12.2009 v 23:03
Koupit tdi 81kw a chipnout to nebo radeji benzin do 1850cm napr. saxo vts.Co pojede lepe?napiste zkusenosti

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 18:58 | Nahoru | #61

Creck>nevim, v tom sem nejel, ale opet se snazis srovnat neco nesrovnatelneho, RS verzi a navic fabii,a ver mi ze jsem jel v RS verzi fabie benalu a zas takove zihadlo to neni

to nevím v čem jsi jel,jelikož RS benzinova fabie neexistuje,zkus jinou pohádku

diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:00 | Nahoru | #62
já mám 81kw ale s tou 81 čipnutou jsem se měl možnost projet . je tam docela rozdíl na tahu to přidá ale motor se už potom musí držet na trošku větších otáčkách.. tam kde jsem bublal třeba 5tku ve svém autě na tom čipnutym už jsem musel jí tan 4řku holt jiná mapa.. nevyhoda je ta že když je nevymění setrvák a spojka která není dimenzovaná na ten výkon začne jít rychle doprdle. resp při tom čipu aby to mělo ten efekt musí jít dohazlu kat. což je potom další problém atp.. psát to tady nemá cenu.. 81kw nechat v serii ale 66kw čipnutá mi připadala lepší jak čiplá 81kw spotřeba se zvedla o litr .. já bych svoje auto čipovat nenechal

jinak až bude benzinák žrát to co diesel a bude jízdně srovnatelnej tak proč ne.. já jezdím celoročně za 5,9l v zimě mám zatěžkanou nápravu aspon motorem nemůžu si stěžovat .. spotřeba auta nad 9litru je u mě pěkně napiču .. na nějaky závodění atp.. mám rači motorku

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:33 | Nahoru | #63

Gagle>Creck> Byl jsem tedka 4 dny na "horách" v Jeseníkách 2.0CRDi a první ráno jsem měl co dělat abych nastartoval, druhej nic, nula... takže zahřívání palivovýho filtru, páč nás nic jinýho nenapadlo a hle, ono to pomohlo... za chvíli přes kabely šťuk, šťuk, dýmu jako prase a už to klapalo... tzn. diesel forever, kámoš s Octávkou 1.6 benzín v pohodě...


Nojo,ale to v tom filtru nesmíš mít půl litru vody,aby ti tam zmrzla
Jinak i ve svým 11 let starým ropáku mám předehřev nafty ve filtru,navíc leju aditiva a i v -15 to auto startuje na druhý převalení.

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:35 | Nahoru | #64

Krovak>Nojo,ale to v tom filtru nesmíš mít půl litru vody,aby ti tam zmrzla
Jinak i ve svým 11 let starým ropáku mám předehřev nafty ve filtru,navíc leju aditiva a i v -15 to auto startuje na druhý převalení.



lidi serou na údržbu a potom kecaj voloviny :\

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:46 | Nahoru | #65
Krovak> Já vim no, že to bylo tou vodou nejspíš, ale druhá věc byla, že sem vzal naftu u jakési no-name benziny... Pak jak sem vzal "alpin dízl s aditivama" a už to startovalo v klidu, tak nevim... Možná i to hrálo nějakou roli... btw. na ten filtr sem holt zapomněl, příznávám se bez mučení

1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:49 | Nahoru | #66
Mirek12 - a co to je za aditivum? Kde to kupim?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:50 | Nahoru | #67

Creck>nevim, v tom sem nejel, ale opet se snazis srovnat neco nesrovnatelneho, RS verzi a navic fabii,a ver mi ze jsem jel v RS verzi fabie benalu a zas takove zihadlo to neni

ja ti jen rikam ze jsem projel od koncernu spousty aut, a nejsetrnejsi auto s nej jizdnimi vlastnostmi je 1.6 s plynem , a fakt se nepokousej srovnavat treba 1.9 TDI 96kw s 1.8T tyhle motory jsou uplne nekde jinde, je jen skoda ze k nim neumi skoda udelat vhodnou prevodovku, tady se snad bavime o zakladnich verzich,

ale ja to fakt nikomu nevnucuju je mi to uprdele, kupte si co chcete neni nad to koupit v bazaru TDi s krasnym stavem 110 000km v bazaru do trech let do toho nagrcas tolik jak za nove auto



Jak nesrovnatelný?Je to 1.9 nafta?Je.A to že má označení RS na tom nic nemění.A nebavili jsme se tu o benzínu v turbu,ale o turbonaftě a atmosférickým benzínu,takže nevím,co sem pleteš 1.8T.

Žihadlo,žihadlo...proti motce není skoro žádný auto žihadlo,pokud teda nemáš zbytečných pár mega.Svezl jsem se s Fiatem Coupé,dvoulitr v turbu,220 koní s čipem a jede to moc hezky,ale to zrychlení motky tam stejně nikdy nebude.Takže je otázka,co pro tebe pojem "žihadlo" znamená.

A 1.6 s plynem že má nejlepší jízdní vlastnosti?No fuj,páč jestli to nebude nějaká nakoňovaná 16 ventilová potvora,tak to bude stát za pěkný h...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:52 | Nahoru | #68

Kovi>to nevím v čem jsi jel,jelikož RS benzinova fabie neexistuje,zkus jinou pohádku


Ale jo,Fabia II (mimochodem pěkně hnusná) s motorem 1.4TSI,výkon tuším přes 150 koní.

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 19:55 | Nahoru | #69
z-x-r> Třeba tu
Tyhle aditiva vyšly jako nejlepší v testu z asi 6 testovaných a dostupných bežně u nás.

edit:Jo a koupíš to většinou na benzínce.Ale nemaj je všude

Naposledy editováno 20.12.2009 19:59:25

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 20:55 | Nahoru | #70

Kovi>to nevím v čem jsi jel,jelikož RS benzinova fabie neexistuje,zkus jinou pohádku



byl to vselijak poupravovany 1.4 eleganc mel tam nalepku RS, blbe jsme to napsal fabie me vubec jako auto nezajimaji

Naposledy editováno 20.12.2009 21:30:37

1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin

20.12.2009 v 20:56 | Nahoru | #71
nikdy jsem adetiva nepoužíval jestli je na motoru všechno v pořádku (žhavení,snímač teploty vody,startér) a je kvalitní baterka nemůže být problém

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 21:32 | Nahoru | #72

Mirek12>nikdy jsem adetiva nepoužíval jestli je na motoru všechno v pořádku (žhavení,snímač teploty vody,startér) a je kvalitní baterka nemůže být problém


Na motoru v pořádku bude vše,ale už třeba ne ta nafta

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 21:57 | Nahoru | #73

Krovak>Ale jo,Fabia II (mimochodem pěkně hnusná) s motorem 1.4TSI,výkon tuším přes 150 koní.


Ta se jeste neprodava,jestli bude tak az v nastavajicim roce.

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 22:01 | Nahoru | #74

Kovi>Ta se jeste neprodava,jestli bude tak az v nastavajicim roce.


Jo,to je možný,já koncerňáky nesleduju.A už vůbec ne ty hnusný

1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin

20.12.2009 v 22:22 | Nahoru | #75
za mně dnes jedině benzín, protože v HDI mi dnes zamrzla nafta..Shell V-Power dýzl z Rakouska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 22:26 | Nahoru | #76

toranaga>za mně dnes jedině benzín, protože v HDI mi dnes zamrzla nafta..Shell V-Power dýzl z Rakouska



to je nějaky divny.. máš tam dopravní čerpadlo? nebo jen pumpičku nafta nezamrzá akorát voda a parafín kterej taky nafta obsahuje..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 22:35 | Nahoru | #77
Mirek12> já teď nemám náladu a chuť to řešit a ani nemám jak dostat auto do garáže. Nebrzdí, nezatáčí a pomalu už leží na zemi

Baterka točí, žhavení ok...prostě počkám až to trochu poleví a pak to půjdu řešit. Benzínek chytil hned, tak mě to tak netrápí

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 22:44 | Nahoru | #78
toranaga> to netrap, urcite zparafinovala nafta, pockej do stredy ma byt velka obleva a pak do toho frkni neco proti zamrzani

diesel vs benzin

20.12.2009 v 22:53 | Nahoru | #79
a ještě kolik máš na ten filtr najeto km?? cca

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 22:58 | Nahoru | #80


Žihadlo,žihadlo...proti motce není skoro žádný auto žihadlo,pokud teda nemáš zbytečných pár mega.Svezl jsem se s Fiatem Coupé,dvoulitr v turbu,220 koní s čipem a jede to moc hezky,ale to zrychlení motky tam stejně nikdy nebude.Takže je otázka,co pro tebe pojem "žihadlo" znamená.


Za něco přes 600tis si postav tohle,miliony netřeba,ve zrychlení to pokoří i některé současný litry a v Čr na silnici ani na trati v současný době nic rychlejšího není

diesel vs benzin

20.12.2009 v 23:50 | Nahoru | #81
Ať žije kult TDi

Omlouvám se, jen chci mít to téma v mojich abych ho mohl sledovat ,a nechtěl jsem psát "značkuju" jelikož to některý jedince sere

A ještě jedno videjko - cvajka VR6 bi-turbo vs R1


A omlouvám se za OT, ale stejně jak je vidět jsi víceméně rozhodnutej pro TDi jen chceš aby Ti někdo řekl že je to správný rozhodnutí a poplácal Tě po ramenou takže to snad tak nevadí

Naposledy editováno 20.12.2009 23:58:55

(reakce na) diesel vs benzin

20.12.2009 v 23:56 | Nahoru | #82

Kubák>Za něco přes 600tis si postav tohle,miliony netřeba,ve zrychlení to pokoří i některé současný litry a v Čr na silnici ani na trati v současný době nic rychlejšího není



Naposledy editováno 21.12.2009 00:05:43

(reakce na) diesel vs benzin

21.12.2009 v 00:26 | Nahoru | #83

Creck>chcipak nebo klicek ?

mimochodem , chtel bych se zeptat majitelu dieslu jak se jim jezdi v tehle zime to zahrivani a rozmrazovani oken na cca 10km to je vopruz co ?



Webasto pracuje za nás. Škrábání oken už pár let neznám.

(reakce na) diesel vs benzin

21.12.2009 v 08:34 | Nahoru | #84

1100Virago>Creck: Ti nejchudší lamentují...
...ti bohatší mají okna elektricky vyhřívaná...
...ti nejbohatší si deset minut před startem vytopí auto nezávislým topením pomocí dálkového ovládání
Každému, co jeho jest



A co jsem teď já, když jsem mám na každém autě 1/2 z toho co píšeš? Všechno má něco do sebe, Webasto i vyhřívaní předních oken

1 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin

21.12.2009 v 08:57 | Nahoru | #85
Stejně nejraději mám kecálky typu: stejně ti odejde čerpadlo, vstřikovače, zamrzne ti nafta , odejde setrvák a podobný cinty ...

Klidně se to stát může, mám na svém common railu za 3 natočíno 200 000 tis. A nafta mi nezamrzla ani těchto mrazech i když je auto přes noc venku ( verva diesel) + celoročně Vif letní i zimní. Nejezdím s tím jako prase, spíš normál. Jediný co se mi brzy nahlásí budou přední čepy. Jinak jsem ještě neměl poruchu.
Takže o tom, že o tom jak to na 100% slyšel od kamaráda svého souseda, a ten od svého bratrance, ať si to nechá pro sebe.
Mám verzi 130 kobyl a jezdím průměrně za 6 litrů. A to i při dálničním průměru klidně i 140
Troufám si říct, že by to nikdo s takovým pohodlím, tichem, spolehlivostí, spotřebou u benzíňáka na tolika km nedokázal.

Jinými slovy: jaký pán, takový krám. Stačí se o to starat, a ono to slouží, jezdí a jezdí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

21.12.2009 v 09:44 | Nahoru | #86
Macek NX> Diesly jsou největší šlupky.Minulej tejden kámošovi umřel seat inka 1.9 bez turba při 600 000km a to jezdil jen plně naloženej,někdy i přes a používal ho každej,kdo měl ruce a nohy.Ford galaxy 1.9tdi už taky nejezdí,pže ho na 548 000 někdo ukrad a rozebral na díly..No nechtěl bych to ani zadarmo Zlatej můj 2.0 benzín,kterej při 355 000 nemá vyměněnenej nebo opravenej jedinej díl,vyjma spojkový lamely a jednoho zadního ložiska

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

21.12.2009 v 09:58 | Nahoru | #87
Kubák> Woe Aspoň ti toho benzína nikdo neukradne. Jen blbec by kradl něco o co není zájem.
Ale proč se kradou diesláci, to fakt netuším. Že by byli zloději tak blbý?

Proč je už nyní podíl nových aut s naftovými motory přes 50% registrací a každým rokem se navyšuje průměrně o 5%?

Určitě proto, že odchází vstřiky a lidi ve všech západních státech na úrovni jsou hlupáci?

Citace z průzkumu výroby nových aut: Pokud se podíváme na samotné automobily, zjistíme další zajímavé rozdíly - 64 % dieselů je mladší než pět let v porovnání s pouhými 43 % u benzinů. To je důsledek dramatického nárůstu popularity dieselových motorů, jehož jsme v posledním desetiletí svědky.Počítá se, že do roku 2010 se tento podíl ještě zvýší.
Dieselové vozy ovládají silnice v Evropě, nedá se ale říci, že by to byl čistě evropský fenomén. Nedávný průzkum oborových analytiků J. D. Power Automotive Forecasting došel k závěru, že počet prodaných dieselových vozů se do roku 2015 ve střední a východní Evropě zdvojnásobí, v Latinské Americe a Asii dokonce ztrojnásobí a v USA zčtyřnásobí! Tento dramatický nárůst stojí i za novou generací nadstandardních dieselových paliv.
„Úspěch dieselových motorů se bude dále rozšiřovat. O třetinu nižší spotřeba ve srovnání s benzínovými motory a přiměřeně menší množství vypouštěného oxidu uhličitého jsou přesvědčivými argumenty. Také vysoký jízdní komfort dnešních dieselových motorů s moderním vysokotlakým vstřikovacím systémem přesvědčuje stále více řidičů automobilů na celém světě“,

Tržní podíl v roce 09 u Škody Octavie: prodáno 10 903 ks za leden až červenec (z toho 43 % s benzínovým motorem a 57 % s dieselovým) To se napálilo blců

Je to spíš tím, že ještě hodně lidí u nás je dost zaostalých, co se vývoje, vědomostí a informovanosti v jakémkoliv odvětví týče. A proto jsme tam kde jsme a ještě to bude dlouho trvat než se někam dohrabem. Viz názory některých i tady ..

Naposledy editováno 21.12.2009 10:07:56

2 reakcí na tento příspěvek diesel vs benzin

21.12.2009 v 10:12 | Nahoru | #88
Takze se po tech poslednich trech prispevcich vsichni shodnem ze je lepsi koupit diesla, pac do nej se davaji uplne jine soucastky nez do benzina, tam vsechno vydrzi 600 000km, kdezto do benalu davaji vyrobci napravy, naboje,kastli,rizeni proste vsechno je tam smejd co nevydrzi ani 100 000km, na dieslu je to nesmrtelne

(reakce na) diesel vs benzin

21.12.2009 v 10:19 | Nahoru | #89
Creck> Takhle to přetočit musíš, jináč by si neměl argument že?

Samozřejmě ať si každý koupí co chce, jen miluju ty mekty že někdo něco slyšel ...

A v malém autě bych bral taky benzín, už kvůli kupní ceně a na těch pár km do práce by mi to muselo stačit. Ale cestovat po Evropě bych v tom teda nechtěl. Nějaká uslintané HTP co žere jako mlejn ...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) diesel vs benzin

21.12.2009 v 10:21 | Nahoru | #90
Macek NX> Můj střep mi nikdo neukradne,protože je jich málo,takže díly by mu ležely na skladě a pokud by chtěl znova rozhýbat motor,tedy auto jako celek,vyšlo by ho to na cca 70tis a to už se mu zase nevyplatí,když to v bazaru najde za 100 i míň
Novej diesel bych kupoval při velkym ročnim nájezdu,mejch cca 70tkm by na to bylo vhodných,ale na diesel,kterej by se mi líbil,nemám a stejně by mě neuspokojil tolik jako benzíňák.V okolí pozoruju,že všichni,co byli od jakživa benzínoví,pak nakoupili nafťáky,se teď zase vracejí k benzínu.Klesl jejich roční nájezd,ceny paliv se srovnaly na korunový rozdíl a servisní poplatky jsou u benzínu,za předpokladu slušného zacházení,nižší.
Jen ta spotřeba je slušný + pro naftu,ale zase jen do určitýho objemu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist