Zatím vím že
S = obyčejné enduro, krátká jednička, 40 koní.
E = ostrá verze endura, 48 koní, hlučnej výfuk
SM = dlouhá jednička, upsidy, delší kyvka z RM-Z.
Chtěl bych vědět jak se u těchle verzí liší servisní intervaly, jaké mají chování a vůbec všechno co by mě jako potenciálního majitele mělo zajímat. Kolik koní má to SMko? Je Ečko homologované na silnici a nemá nějak zkrácené intervaly? Mohl by někdo srovnat XR600 a DR-Z?
Chtěl bych tu motorku přes léto tak 60% na silnici a v zimě čistě offroad na kopačkách
předem díky moc :)
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
No, stejnak nevim proc to resim, ty ceny si to strasne drzi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
kašli na SM, stejně to je jen frajeřina a velký kola normálnímu člověku zafungujou stejně dobře :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
Ale spis uvazuju o SM610e.. 35kw.. ale 140kg, ale zase hoodne tupej motor.
Nebo ostrou SM610.. 45kw.. 120kg ale zase rok 00, to uz je o drzku. A na podzim,zimu tam mit velky kola z TE treba.
Je to boj, kdyz clovek nema prachy.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
na ostrou TE kašli, to je vibrátor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
fallen>kdyby někdo chtěl, tak prodávám
Pěkná, ale drahá
Oproti standartní výbavě tam mám plechový kryt motoru, kryty vík karterů, kryty chladičů, kryt vejfuku a zadní nosič. To bude ale max. tak +5kg navíc.
Naposledy editováno 16.09.2011 13:52:13