globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?
 
5.2.2007 v 01:03
Zdravím, zajímalo by mě jaké jsou rozdíly mezi různými modely DR-Ztek.
Zatím vím že
S = obyčejné enduro, krátká jednička, 40 koní.
E = ostrá verze endura, 48 koní, hlučnej výfuk
SM = dlouhá jednička, upsidy, delší kyvka z RM-Z.

Chtěl bych vědět jak se u těchle verzí liší servisní intervaly, jaké mají chování a vůbec všechno co by mě jako potenciálního majitele mělo zajímat. Kolik koní má to SMko? Je Ečko homologované na silnici a nemá nějak zkrácené intervaly? Mohl by někdo srovnat XR600 a DR-Z?
Chtěl bych tu motorku přes léto tak 60% na silnici a v zimě čistě offroad na kopačkách



předem díky moc :)
Předchozí
1 2 3
Následující

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

12.4.2007 v 19:38 | Nahoru | #61

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

11.7.2007 v 23:56 | Nahoru | #62
A dalo by se teda SMko naladit blize k Ecku? Pouzitim karbecu, ladaku?
No, stejnak nevim proc to resim, ty ceny si to strasne drzi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

12.7.2007 v 00:15 | Nahoru | #63
fallen.ang3l>dá, ale vyjde to dráž než stejně starý Ečko...l
kašli na SM, stejně to je jen frajeřina a velký kola normálnímu člověku zafungujou stejně dobře :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

12.7.2007 v 00:38 | Nahoru | #64
Vespa> Hmm.. ja vychazim z toho, ze budu na motard kolech travit vetsinu sezony a endurem bych si jen travil chvile kdy bych normalne nevyjel

Ale spis uvazuju o SM610e.. 35kw.. ale 140kg, ale zase hoodne tupej motor.
Nebo ostrou SM610.. 45kw.. 120kg ale zase rok 00, to uz je o drzku. A na podzim,zimu tam mit velky kola z TE treba.

Je to boj, kdyz clovek nema prachy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

12.7.2007 v 09:08 | Nahoru | #65
fallen.ang3l>nó pozor, já jsem jel na TE610E 00, myslím že měla 50 koní, byla jen osazená laďákem a jinak nic a ten motor je zatím nejlepší velkej jednovál co jsem kdy zkusil! Hladkej chod bez cukání a síla hned odspodu! Je pravda že je o trochu těžší, ale nepřišla mě díky tomu nějak handicapovaná, snad jen v extrému v terénu, jinak to je jedno. Pocitem působí lehčí jak Dominátor apod, je spíš bližší DR-Ztku

na ostrou TE kašli, to je vibrátor

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

12.7.2007 v 11:02 | Nahoru | #66
Vespa> a myslis ze i ta tupa TE bude pouzitelna na motardu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

12.7.2007 v 11:04 | Nahoru | #67
fallen.ang3l>na silnici bych ji bral spíš jak DR-Z... hodí se víc na delší cesty, DR-Z je takovej uličník na kravinky

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

12.7.2007 v 17:37 | Nahoru | #68
Vespa> No tak vyborne. Diky.

Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.6.2009 v 21:14 | Nahoru | #69

vespa: "svádí k lehkomyslnosti"



To si vystihnul naprosto přesně

Naposledy editováno 05.06.2009 21:15:13

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.10.2010 v 19:38 | Nahoru | #70
kdyby někdo chtěl, tak prodávám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.10.2010 v 20:58 | Nahoru | #71

fallen>kdyby někdo chtěl, tak prodávám



Pěkná, ale drahá

(reakce na) Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.10.2010 v 21:13 | Nahoru | #72
c.j.> tak pri slusnym jednani slusna sleva jista, ale az na miste po nejakym rozhovoru

Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

5.10.2010 v 22:12 | Nahoru | #73
předám dále

Suzuki DR-Z 400 E,S,SM - rozdíly?

16.9.2011 v 13:50 | Nahoru | #74
Dnes jsem zvážil ostré DRZ-E, benzín až po hrdlo a ... 142kg. Např. oproti novým 450EXC je to "jen" o 18kg těžší.

Oproti standartní výbavě tam mám plechový kryt motoru, kryty vík karterů, kryty chladičů, kryt vejfuku a zadní nosič. To bude ale max. tak +5kg navíc.

Naposledy editováno 16.09.2011 13:52:13
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist