CR500AF Limited Edition VS. CRF450R
CR500AF LE
Donn Maeda: 158.69
Mitchell Bailey: 153.44
Ryan Cooley: 149.03
CRF450R
Donn Maeda: 159.06
Mitchell Bailey: 155.12
Ryan Cooley: 153.78
Jména jezdců neznám a sám z vlastnich zkušeností nevim jestli tomu veřit nebo ne pač sem nikdy na čas na trati nejezdil.A tak přemýšlím proč vlastně tyto motorky přestali vyvíjet???Jak by to asi vypadalo kdyby se tyto motorky vyvíjeli ze stejným důrazem jako dnes 4takty.Zajímají mě vaše názory, zkušenosti a komentáře.
2 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
určitě nám to hodně pomůže
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Vana666 píše: nj, aspoň mají lidi o pádný důvod víc proč nadávat na motorky
určitě nám to hodně pomůže
To máš jedno, lidi jsou většinou stejně negativně zaměření na motorky a budou nadávat stejně, i kdyby motorky nedělaly žádný hluk! Vím o trati, která je půl kilometru od posledního baráku a stejně tam idioti, co tam mají chalupy a jezdí tam jen na víkend, ječí, že je to tam ruší a posílají petice, aby se to ježdění zakázalo... Přitom je tam mezi nimi a tratí i lesík a skoro nic slyšet není...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
Králík. píše: AKRO> nezlob se na mě, ale ostrý roztočený 4T i uječený 2T jsou slyšet na několik kilometrů, takže půl kilometru žádná vzdálenost
To je sice pravda, ale zase záleží na okolnostech, ten lesík to asi dost tlumí, jak říkám, slyšet to samozřejmě trochu je, ale je to tréninková trať a málokdy tam jezdí víc lidí než deset a bývají roztahaní po trati, tak ten hluk není skoro slyšet! Dokonce to tam u těch domů měřili kolik decibelů tam je a vyšly jim hodnoty tak nízké, že místní chataři tomu nechtěli věřit a tvrdili, že jezdci "schválně" ubírají plyn, aby se naměřilo co nejméně...
ale co se týká kraválu, podle mě s náskokem vedou 4T, hlavně krosové a s laděným výfukem.
AKRO: ona ta hladina hluku opravdu nemusí být moc vysoká a lidi to vnímají negativně
třeba blízký splav nebo vítr v korunách vesměs nikomu nevadí ale i relativně slabší hluk aut a motorek už můžé být nepříjemný
Naposledy editováno 20.07.2013 10:41:52
Naposledy editováno 20.07.2013 12:12:08
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
2 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Naposledy editováno 20.07.2013 16:37:59
AKRO píše: Kozivak - Elektromotorky nebrat! Hrůza a děs! Mě tedy vzdálený zvuk terénních motorek nevadí, spíš naopak, mě to inspiruje jít do garáže a jet se projet! A nasraní zemědělci a lesáci mě můžou... Zvláště na tréninkové trati!
Jojo, ty nas velky jezdce. Virtualne jsi se, ti to prohani.
1 reakcí na tento příspěvek Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
AKRO píše: ... asi sám víš, jak většina lidí reaguje na krosovou nebo endurovou motorku! Už jen pohled na ní a to nemusíš ani jet, vzbuzuje negativní reakce.
aha, a z čeho asi ty negativní reakce vyplývají ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Vana666 píše: aha, a z čeho asi ty negativní reakce vyplývají ?
Já se vám do diskuze dovolím vmísit a napíši příklad co mě vyrávěli kamarádi a částečně sám znám z Šumperka. Tam byla tradiční motokrosová trať na kraji města a jmenovala se Kotel. Pod tratí byla plicní ozdravovna. Odpůrci trati agumentovali ozdravovnou. Postupně dosáhli omezení provozu a později zrušení trati. Nad tratí byl areál okresního domu pionýrů a mládeže s překrásnou tratí BMX. Po zrušení trati MX byla za několik let zrušena ozdravovna a na bývalé trati MX zůstal pozemek neudržován a zaplevelen. Areál ODPM s BMX tratí byl prodán nějaké firmě z Prahy a nikdy tam nic nebylo, jen se areál zdevastoval a zničil. AMK ŠUmperk za nesmírné obětavosti členů vyudovali novou trať vedle skládky u Rapotína. Zase se objevili podobní lidé kteř dosáhli zrušení trati. To byla velká rána pro lidi z AMK. Dnes nevím přesně jaká je tam situace, ale chtěl jsem jen říci, že hluk z motorek je jen záminka. Když si člověk uvědomí kolik hluku dělá např Yamaha R6 při otevřeném plynu na ulici, nebo jak daleko na silnici jsou takové motorky slyšet... Málo kdy se na obranu MX a enduro motorek používá argument, že mají stejné hlukové limity stejně jako cestovní. Prašnost je stejně hlupý argumert, protože při polních pracích se také silně práší, nebo jen silný vítr zvedá prach. Spousty prostředků z dotací EU byly využity na golfová hřiště a různé zbytečnosti Je velká škoda, že se nenašel někdo, kdo by prostředky dostal do MX tratí. Kromě Jinína by většina areálů dotaci nutně potřebovala. Závěrem bych řekl, že máme hodně pokřivený pohled na ochranu přírody. Například když srovnám poškození přírody u nás a v Rakousku a kolik je sjezovek u nás a kolik je v Rakousku. Myslím, že se musíme od rakušáků hodně učit.. Podle mě nejsou problém pro přírodu MX nebo enduro motorky, ale množství nepořádku který lidé v přírodě dělají (PET lahve, černé skládky,..) neposekané zaplevelené pozemky. (břehy řek,atd.)Naposledy editováno 21.07.2013 08:21:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Za sebe můžu říct, že bych taky nerad furt poslouchal krosovou trať v blízkosti svého baráku a uřvané silničáky z duše nenávidím a ty jejich odporné výfuky bych nejradši zakázal taky. A to motorkama celkem žiju. Takže jak to pak asi vidí lidi co jsou zaměřeni úplně jinak ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Vana666 píše: IvoTregr> podle mě hluk není záminka, hluk opravdu vadí. Ta Yamaha R6 je lidem určitě stejně odporná jako krosová motorka, rozdíl je v tom že silniční motorkář udělá kravál ale hned zmizí takže není s kým bojovat. Krosová trať je furt na jednom místě a moc se bránit nemůže, takže to remcání mají lidi mnohem snadnější a s velkou šancí na výhru.
Za sebe můžu říct, že bych taky nerad furt poslouchal krosovou trať v blízkosti svého baráku a uřvané silničáky z duše nenávidím a ty jejich odporné výfuky bych nejradši zakázal taky. A to motorkama celkem žiju. Takže jak to pak asi vidí lidi co jsou zaměřeni úplně jinak ?
Naposledy editováno 21.07.2013 10:04:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Ještě jednou opakuju, kdyby motorky jezdily potichu, tyhle problémy by prakticky nebyly. Už by zbýval jen ten prach a ten dnes řešitelný je. Hluk zatím ne.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Královská třída 500ccm-historie
Naposledy editováno 21.07.2013 14:00:53
Naposledy editováno 21.07.2013 14:02:23
AKRO píše: Vana666> Chlape, máš vůbec rád motorky? Přesně takoví lidé, s názory jako máš ty, totiž sedí na radnicích a v různých výborech a komisích, co likvidují motokrosový sport!....Dělá to kravál, tak zrušit... ...
Kecáš blbosti, nikdy jsem neříkal dělá kravál - zrušit, od samého začátku říkám dělá kravál - ztišit. Což je ale zásadně proti tvému smýšlení, viz tvůj příspěvěk z předchozí stránky: "... To já mám rád naopak, hlučné motorky! ..."
Takže kromě pár ekologů se kterýma asi budem bojovat furt si sami děláme ještě mnohem víc dalších nepřátel mezi chataři a spol. Asi podle hesla když už máme nasrat lidi, tak pořádně a ať jich je co nejvíc
Kamarád motokrosař s věhlasným jménem z minulosti dnes provozuje krosovou trať a vidí to stejně jako já. A motorky s uřvaným výfukem klidně vykáže pryč, než aby měl kvůli nim problémy s lidma z okolí. Možná i proto funguje dodnes
P.S: a motorky rád mám, dokonce na nich už pár let taky jezdím a aj nějaký ten závod jsem už pořádal.
Naposledy editováno 21.07.2013 17:56:54