jen pro srovnání, jel sem nedávno na BMW R1100S a to je skoro čtyřválec a kdysi na TLS a jak je to zběsilá obluda, tak svezení na tom je celkem normální, krom toho, že to vůbec nebrzdí..
toš tak a do mě polomotoráci a špageťáci.
teď mě napadlo, na co to je. po práci dojedu každý den na trampa, budu tam hodinu sedět a mlet kraviny, tak si to dám 10x a bo to tam znám a mám to tam celkem najeté, tak všechny ty neduhy nějak obalamutím a svezu se. ale jinak... fuj tajksl
Naposledy editováno 08.08.2009 20:18:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Ducatista>DaliboRR> Hele, přijed někdy na Buchlov, já jsem tam pravidelně každej víkend. Můžem to probrat at se tady zase "nekočkujem"
Jel bych hned,ale RR jsem zahodil,koleno je na kaši,ale motorku dávám do kupy.Buchláky mě lákají..musím to tam prubnout
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Rado_>tři sezony jsem jezdil na Thundercatovi 600... Parádní svezení pokud jde o cestování i blbnutí... jede to jak pila, podvozek super, člověka to neunaví... ujel jsem 20000km. Pak jsem si na jaře jako druhou motorku (myšleno jinou, chtěl jsem mít dva stroje - každý odlišný a tuto koncepci doporučuji všem, jen je to o penězích) koupil Monstera 900 a po ujetí 1000km jsem chtěl Kocoura hodit ze skály..... ale až další tisícovka na Kocourovi mě usvědčila v tom, že to není motorka horší, ani lepší, ale prostě jiná. každá má něco do sebe. Te´d už jsem Cata prodal a napřesrok budu opět supersporta kupovat, nechci už ale Japonce kterého má každý ňouma - prostě jsem už takový... Beru Triumph Daytona 675 fungl.... spolu s Monsterem budu mít skvělý pár
Ono je to o penězích...byl jsem teď v Shoping Parku v Ostravě a nemohl se hnout od výlohy kde má ostravské zastoupení Ducati vystavenou 848 Opravdový klenot mezi motorkami,ale co naděláš...rejže jsou o dost levnější (jiné,ale NE horší)a tak většina sáhne i z tohodle důvodu po nich.Už dva roky koukám po 749,jenže za opravdu hezkej kousek chcou ranec peněz a tak si říkám,že i RR je pro mě mazec .A snad zase bude až ho dám dokupy
2 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
jednička a dvojka nevím, ale 3ka asi 240, ale zkoušel sem to za těch 5 roků asi 10x. to je právě o tom, že můžeš a nemusíš.. na tom monstru buď pojedeš nebo můžeš slézt a jít pěšky. zdůrazňuju, že se bavím o motoru S4R, né o monstrech všeobecně. myslím, že čím míň koní, tím je ten motor lidštější.
možná by ses divil, jak "turistický" MOTOR na GSXR (né motorka, i když i tak)a i na starých R1 na, kterých sem jel je. opět: můžeš a nemusíš.
když už to srovnání chceš tak paušalizovat ("Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný"), myslím že i přes moju asi velkou chybu ve výběru motorky to mám v hlavě celkem hoodně ok.
ale napsal si to hezky. ale nechápu to.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
myslím že i přes moju asi velkou chybu ve výběru motorky to mám v hlavě celkem hoodně ok.
hehe voe, tos upadl ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Stejně je už konec sezony, tak třeba příští rok
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Ducatista>DaliboRR> A RR je moc rozbitej?
Stejně je už konec sezony, tak třeba příští rok
Nechci tohle vlákno zasírat,když tak mrkni na moje stranky Díly jsou,ale furt na něco čekáš a to prý mám štěstí,že to nebyla Aprilie..tam je to pry s díly tragedie.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Jinak k panu Dolíkovi:
tento pán je velice náročný, ať se to týká čehokoliv. Nikdy bych tomuto pánovi nic nepůjčil, protože on stejnak všechno sepsuje je fakt divný
nikdy mu prosím nikdo, nic nepučujte
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Jack82>no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916 . Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím
TL melo být odpovědí na 916,ale ne že se nepovedlo,ale ono nebylo pochopeno a tys ho také nepochopil,jak je možno soudit z tvého jinak velice "zdravého"příspěvku.:)
1 reakcí na tento příspěvek Nechápu S4R
A k tomu S4R, třeba mě by určitě bavil víc než všechny čtyřvály co kdy v Japonsku vyrobily dohromady , ale je to asi o tom co komu víc sedne... Svezl jsem se na pár čtyrválech, a ani jeden z nich mě nebavil ani minutu , nemá mi to prostě co říct, nebýt Ducati, asi bych teď jezdil na Chopperu nebo Endurku, ale Ducati, to je skloubení všeho co mám rád v jednom stroji, skvělej dvouvál, krouťák, design, zvuk, jízdní vlasnosti, prostě všechno podle mého gusta , ale nechci nikomu vymlouvat jeho dokonalého Japonce, každý má tu svou představu o tom co je nej, pro někoho je to R1, ZX10R, CBR900RRR a další, a pro mě je to zase královna jedné stopy z Boloně - Ducati...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
TL
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Jack82>no já jsem zas nikdy nepochopil údajnou zábavnost 4 válů. ani B-king mi nepřišel zábavnej, ani trochu. a co je u 4-válů víc? nic. ani to tvoje gsx-r 1000. jel jako kráva pořád víc a víc. jako nukleární pohon, trolejbus, tramvaj, ventilátor, pořád stejný, žádnej propad, žádná špička, stále stejný drtící tah. jednička 150, dvojka 180, trojka 210, čtyřka 240. to má bejt jako zábava???
A ty dnešní prkenný brusy 4 in-line patří na okruh, ne do běžnýho provozu. Chápu GTR 1400, K 1200 GT, GSX 1400 i toho Bandita 1250 ale nepochopim někoho kdo si koupí na českou okresku Ninju 10 nebo R6 například. hromada těhle "sportovců" pak jede při prvnim oteplení v kraťasech a keckách 250 po státovce nebo se motaj bezcílně po městě a snažej se na sebe upozornit. pak se mu mrkneš na zadní gumu a má tam 3cm rantl. k smíchu. nechci generalizovat, existujou i normální rozumný motorkáři na brusech (a doufám že jich je většina), ale rejže s Rkem v názvu kokoty prostě přitahuje a je fuk jestli jde o R1/6, GSX-R 600/750/1000 nebo CBR, Ninja-R atd. Vyklidněnej týpek co nejezdí aspon párkrát za rok na okruh si tohle nekoupí. zato 21ti letý pako jo.
Lidi co jezděj velkoobjemový 2-vály už to maj v hlavě většinou srovnaný. nejde jim o rychlost absolutní (to by si koupili 4 vál), ale o prožitek z jízdy. stejně bych to ale ještě rozdělil na rejži a špagety. těžko ti SV1000 zprostředkuje zážitek z jízdy jako Tuono nebo S4R/RS. a tím nechci říct že SV je špatná motorka, to určitě ne. problém je v tom, s jakou filozofií ta motorka byla postavená. TL mělo být kladivo na 916. Ale nepovedlo se. Zdála se jim moc zlá tak z ní udělali SV. levně postavenou pseudosportovní motorku pro masy s kdysi zlým motorem. asi něco jako oktávka RS. Ale nebudu se do toho zamotávat, chci jen vysvětlit důvody proč si lidi kupujou ty italský dvouválce když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec.
Jezdím italskej dvouválec. Jezdím Guzzi. Pode mnou tepe kus motocyklový historie. Jsem na to patřičně hrdej a dělá mi to radost. velkou radost. nehoním vteřinky, nechám se klidně předjet. ale vůbec mi to nevadí. ta motorka má totiž charakter. je jako ženská, ne stroj. žije, dejchá, kope, křičí, vzpouzí se. miluješ ji pro její přednosti a nakonec se naučíš žít i s těmi nectnostmi a začneš je mít vlastně rád. pro mě je prostě ta nej.
stejně jako pro někoho může bejt nej GSX-R 1000 nebo R1. proti gustu žádnej dišputát. člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu. a já se toho držím
Nebudu se pouštět do polemiky co je zábavnější, zdali motor s medvědí sílou vždy, všude a stále, nebo motor do čtyř ospalí a od šesti a půl unavený, zda-li je větší pseudosport SV 1000 nebo mašina s nápisem sport v názvu, zda v na okruh patří více fároš nebo 1098
Snad je pár poznámek:
- "...když jediný správný a nejdokonalejší řešení je přece japonskej čtyřválec..."
Jsem fanda čtyřválců, ale připadal bych si jako hlupák si toto myslet, jen tvrdím že téměř ve všem co se dá objektivně změřit je čtyřvál lepší.
- "...ta motorka má totiž charakter..."
V obecném slova smyslu má charakter každá mašina, a ve smyslu jakém se rozumí tady ve fóru, tak to zaplať pánbu že jsou i mašiny co charakter nemají...
- "...člověk má v sobě zakódovanou snahu odlišit se od davu..."
Tohle by bylo na samostatnou (asi hodně dlouhou) debatu...
Naposledy editováno 25.08.2009 09:09:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
TroyLee>Dolikr> ... to mne prave prislo hrozne super, ze musis poslouchat ty ji a ne ona Tebe :)). Litrovy gsxr je pecka, ale to jak popisujes razeni mne prijde takovy , nevim, sterilni ? Vsechno naplanovane, To by mne nebavilo, ale kdyz jedes na Duc a musis jet treba po spatny ceste a ona chrochta a supi, ty se natrasas,mas pocit ze chcipne, vsechno Te zacina bolet..., ale pak prijde krasnej asfalt, zatacky a ty ji nalozis a ona zas chrochta, ale blahem, najednou nic neboli, motor krasne rve... :)) Mne se jezdeni na S4R strasne libilo. Mozne nejvic ze vseho. Ted mam S3 a to je jediny co ji konkuruje. Pozor, u mne a dle myho nazoru :)). S4R je to takova zla, krasna devka co nejdrive bere a pak dava.A ne vsem...., gsxr je jak blba bloncka co dala vsem Tvejm kamosum :)) ( brat jako for )
TL
Co to je to S3??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Sramis>Co to je to S3??
Snad nemyslel ST3? To by mě teda pobavil tím,že jako jedina konkuruje S4R Řada ST totiž patří k tomu nejhoršímu co dukna měla na trhu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Joo já zapomněl, já nejezdim moc po dálnici, tak asi tam bude jejich jedinej rajón, kde tu svojí uječenou pilku vytáhnou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nechápu S4R
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
S4R Odstranění katalyzátoru spark s... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R | barbaronan | 66 | 3.5.2022 v 16:49 geloš |
Identifikace konektoru Ducati Monster S4R | honzabiker | 10 | 4.12.2021 v 14:32 assassin |
Ducati 996 - třídění pístů Ducati 996, Ducati Monster S4R | honzabiker | 21 | 26.8.2021 v 11:40 honzabiker |
Monster s4r po výměně oleje svítí č... Ducati Monster S4R | Kleta81 | 28 | 2.7.2020 v 12:56 t_freedom |
S4R tech dotaz laika Ducati Monster S4R | JehlikCz | 6 | 30.5.2020 v 09:27 t_freedom |